Mistähän kannattaisi hankkia siirtotapit tuohon Black Spirit Hondaan halvin myötä tiedän on 400e jos olis tiedossa halvempia niin ostohaluja löytyy.Kävin ajelemassa 800km ja noi tapit olis sitä mitä matkapyörältä odotetaan niin ja kyllä toi Spirit kuluttaa melkein sen5L kunhan vääntää kahvasta
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 14
Vanhimmat
Älä osta huonoja, sillä jos tappi irtoaa ajossa niin voit horjahtaa pahastikin.
Noin muuten toivotan edelleen hyvä ajeluita, mukavaa että ajot on maistunut ja kesä on ollut motoristin märkäuni.
Juu kyllä tuolla on kiva ajella mutta nivusiin käy kun ilmanpaine painaa polvia ulos perhana siitäköhän se tyttöpyörä nimitys tuolla Hawkilla olis Spiritiin kuuluvat siirtotapit ne on just noi 400e mutta ei se hinta nyt tärkein kriteeri ole niinkuin kirjoitinkin niin huonoja(halpoja)ei kannata ostaa
Noniin nyt on siirtotapit tilattu ne siirtää homman 15cm eteen päin ja pitäisi olla helppo asentaa
Hyvä että homma etenee, toivottavasti tulos on mieluinen.
Voihan helkkari viellä odotellaan noita siirtojuttuja,onpahan odottavan aika pitkä
Se on se Suomen posti ainakin yksi odotuttava tekijä, kerrankin meni yli 5 viikkoa saada paketti maan sisällä kaupungista toiseen.
Nythän on jo kelit kylmennyt joka ei itsellä lopeta ajoja, mutta jos hakee niitä kesän lämpimimpiä ja aurinkoisimpia päiviä niin ne nyt ehkä on jo takana päin.
Ajokausi jatkuu viellä pitkään kun nyt sais vaan ne piirun tapit vaikka ei se ajamista estä olis vaan mukavempaa
Voihan heitto ei vielläkään pitänee katsoa jos noita siirtotappeja sais jostain muualta
Kuten sanoin, välillä kestää.
No, nykyiset lämpimät talvet mahdollistavat joulukulle ajamisen. Itse ainakin olen ihan kyykylläkin niin tehnyt. Kylmähän siinä tulee jos peruskamppeissa ajaa nollan pinnassa ja varsinkin pakkasella.
Mutta toivotaan että sinulla ajot maistuu ja ainakin ensikaudeksi saat tilauksesi asennettua.
Jees Huomenna (keskiviikko) aamulla laivalle ja Tukholmasta kohti peikkotietä tuohon on varattu 3 päivää joten ei kerkiä nukkumaan kuin vasta laivalla
Onnea matkaan!
No nyt on reissu heitetty satama peikkopolku satama yhdellä istumalla mitä nyt tankatessa vähän jaloitteli.Myönnettävä on et persmukset oli aika kovilla ja sikäli kiva et kotiin tullessa noi siirtotapit odotti pöydällä joten joutunee viellä miettimään yhtä pitempää reissua viellä ennenkuin pistää mopon talviteloille
Mukavaa, että oli mukavaa. Ja postikin kuljettanut.
Noin niin siirtotapit on asennettu ja nyt on mukavaa