STKSY ALKAA HUOMENNA

Ilma vihdoin viilenee. Nuoret menevät kouluun. Työssä käyvien lomat loppuvat. Me eläkeläiset , jotka olemme hellettä paossa viileissä sisätiloissa olleet pääsemme liikkumaan.

32

792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vieläonkesääjäljellä

Tänne vielä huomiseksi lupailevat 30, eli vielä on ihanaa luvassa :)

• Helsingissä satoi perjantaina ja rankempi sade luvassa pyhä iltana.

• hikikarpaloita

Eipä taida syksy vielä alkaa. Huomisen jälkeen ne tavallisen ihanat ulkoilukelit. Marjat jäi minulta keräämättä, nyt toivon, että edes sieniä tulisi. Suppilovahveroita syyskuussa.

• Sienisato-turvattu

Koululaiset saavat onneksi taulusieniä.

• huomiseksi on vielä luvattu hellettä, mutta sitten alkaa normaalit suomalaiset kesäkelit, se on tosi mukavaa, jaksaa liikkua eikä tarvitse sisällä verhojen takana pakoilla. en sanoisi että syksy helteen jälkeen alkaa, tosin monin paikoin jo syksyltä näyttää, kun kuivuus on tappanut lehtipuita ja pensaita, nurmikkoa ja muuta kasvillisuutta, se on tosi surullista.

• Heikunkeikku

Huomenna huitelee kolmeakymmentä astetta ja aurinko ilakoi.
      Tänne ei syksy yllä. Eikä Hallin hammas.
      Nyt on vieäkin 20 astetta ja aivan tyyntä. Alkuillasta tuuli oli mukavasti esillä, mutta niin lämpimästi puhalteli, että tervetuloa vaan toivottelin.
      Olen kotiutunut Taiteiden yöstä. Ihmisiä liikkeellä tottahan toki, kun ilmatkin samettina ihoa kutkutti.

Melkeen on väsy tallusteluista. Kohta meen sänkyyn lukemaan. Kirja oottelee yöpöydällä.
      Ihana pistää pötkölle kivan päivän jälkeen.

• Onko syksyssä, varsinkaan myöhäissyksyssä mitään hyvää.
        Nythän on vielä kesä, kun elokuu kuuluu kesään. Onhan nämä pimenevät, lämpimät ilmat kun samettia. Kesällä ne vaaleat kesäyöt.
        Mutta syksyssä, muistissa hyvin viime syksy, kun satoi, satoi ja satoi.
        Kun ikää on tullut, niin ei niitä äärimmäisen huonoja ilmoja, loskakelejä, eikä kovia pakkasia ei niitä kaipaa. Tuntuu, että sellaiset ilmat ovat elämäntuhlausta.
        Odotan syksyä vastenmielisyydellä ja kammolla, mitkä ominaisuudet lisääntyy, kun ikävuosia tulee lisää.

• k-kotton kirjoitti:

Onko syksyssä, varsinkaan myöhäissyksyssä mitään hyvää.
        Nythän on vielä kesä, kun elokuu kuuluu kesään. Onhan nämä pimenevät, lämpimät ilmat kun samettia. Kesällä ne vaaleat kesäyöt.
        Kun ikää on tullut, niin ei niitä äärimmäisen huonoja ilmoja, loskakelejä, eikä kovia pakkasia ei niitä kaipaa. Tuntuu, että sellaiset ilmat ovat elämäntuhlausta.
        Odotan syksyä vastenmielisyydellä ja kammolla, mitkä ominaisuudet lisääntyy, kun ikävuosia tulee lisää.

syksy kuuluu vuodenkiertoon siinä kuin kesäkin. minua ei vuodenajat ja niiden ominaispiirteet haittaa, onhan niihin saanut jo totutella hyvän aikaa, joten ihme on jos ei ole tottunut ja sopeutunut. sateella on mukavaa käpertyä sohvan nurkkaan lukemaan hyvää kirjaa tai tekemään sanaristikoita sateen ropistessa ikkunaan, ei hullumpaa. ikuinen kesä ei minulle sopisi, kyllästyisin siihen hyvin äkkiä, mutta meitä on moneksi. vuodenaikojen vaihtelut ovat minulle rikkaus, ei riesa.

• Heikunkeikku
        k-kotton kirjoitti:

Onko syksyssä, varsinkaan myöhäissyksyssä mitään hyvää.

En toden totta minäkään mitään kylmiä pakkasmaisia kelejä odottele. En auton tuulilasin raaputtelemisia, enkä liukkaita kelejä, että saa tuumia mihin kohtaan sitä jalkansa tälläisi, ettei peppu ala viistelemään maankamaraa.

Elokuu on onneksi vielä lumetonta ja jäätöntä aikaa. Nyt aivan mahtava ilma. Ei tuule, eikä vielä lämpö ole kavunnut kattoon. Päivemmällä sitten menen meren rantaan. Siellä on mukavaa ja vähän raikkaampaa.

• tammikuu-51 kirjoitti:

syksy kuuluu vuodenkiertoon siinä kuin kesäkin. minua ei vuodenajat ja niiden ominaispiirteet haittaa, onhan niihin saanut jo totutella hyvän aikaa, joten ihme on jos ei ole tottunut ja sopeutunut. sateella on mukavaa käpertyä sohvan nurkkaan lukemaan hyvää kirjaa tai tekemään sanaristikoita sateen ropistessa ikkunaan, ei hullumpaa. ikuinen kesä ei minulle sopisi, kyllästyisin siihen hyvin äkkiä, mutta meitä on moneksi. vuodenaikojen vaihtelut ovat minulle rikkaus, ei riesa.

Joopajoo, minä en vaan ole sohvannurkkaankäpertyjä. Se on vaan jonkinmoinen polte elää, ja mitä vanhemmaksi tulee, se polte sen kun vaan pahenee.
        Minä olen hyvin paljon ulkona, niin ehkä ymmärrät, että monen päivän sateet, loskailmat, kovat pakkaset, ne tuntuu elämäntuhlaukselta, kun ikää on kertynyt.
        Kevät minulle on parasta aikaa, ikuinen kevät, ei hullumpaa.

• Heikunkeikku kirjoitti:

En toden totta minäkään mitään kylmiä pakkasmaisia kelejä odottele. En auton tuulilasin raaputtelemisia, enkä liukkaita kelejä, että saa tuumia mihin kohtaan sitä jalkansa tälläisi, ettei peppu ala viistelemään maankamaraa.

Elokuu on onneksi vielä lumetonta ja jäätöntä aikaa. Nyt aivan mahtava ilma. Ei tuule, eikä vielä lämpö ole kavunnut kattoon. Päivemmällä sitten menen meren rantaan. Siellä on mukavaa ja vähän raikkaampaa.

Ennen oli kaikki paremmin, koulut alkoi syyskuussa, Tuo Arvokin, vanha mies, on siirtynyt jo nykyaikaan, ja elää syksyä jo elokuussa.
        Pidetään me Heikku vielä tästä kesästä kiinni, jos vaikka lokakuulle, sitten yritetään sitkotella ja kärvistellä muutama kuukausi.Sitten auringonpuutteesta kalpeana virkoamme uuteen kevääseen, toivon mukaan jo maaliskuun alussa.

• Heikunkeikku
        k-kotton kirjoitti:

Ennen oli kaikki paremmin, koulut alkoi syyskuussa, Tuo Arvokin, vanha mies, on siirtynyt jo nykyaikaan, ja elää syksyä jo elokuussa.
        Pidetään me Heikku vielä tästä kesästä kiinni, jos vaikka lokakuulle, sitten yritetään sitkotella ja kärvistellä muutama kuukausi.Sitten auringonpuutteesta kalpeana virkoamme uuteen kevääseen, toivon mukaan jo maaliskuun alussa.

Minä en myöskään ole sohvaankäpertyjätyyppi, vaan tahdon olla ulkona oikein olan takaa. Mooooooonta tuntia olenkin ulkona päivässä.
        Ja kun kotona olen, niin silloinkin jalkani vievät joko takapihalle tai parvekkeelle.

Syyskuussakin on vielä aivan mahtavia ilmoja, jolloin ulkoilmassa voi huoletta olla.

Kyllä mä itsestäni huomaan, että kun päästään tammikuuhun, niin alkaa jo lujaa kyytiä odottelemaan kevättä. Keväällä oon syntynyt ja ehkä? sen takia toi kevät on mulle syntymän aikaa:)
        Joka kevät uusi syntyminen. Jotenkin tolleen.

Yleensähän kesäisin olen paljon saaressa. Tämä kesä on poikkeus kaikella tavalla. Mutta ei voi mitään, ensi kesänä sitten on pareet aika.

Saarikauden päättäjäiset on tässä kuussa täälä Vaasassa. Silloin menen saareen ekaa kertaa tänä kesänä. Aivan ihanaa. Pääseen saunaan ajan kanssa. Löylyyn-leyhyttelemään-löylyyn-leyhyttelemään.... monen monituista kertaa. Voin pulahtaa veteen välillä.
        Tyrnimarjat ovat lähteneet oranssihtamaan ja niitä tulee mukavasti. Viime vuonna niitä ei tullut.
        Aikomus on mennä, niiden kypsyttyä, keräämään (puristamaan) saareen. Saaressa on tyrnimarjapensaita tosi paljon. Siis tosi-tosi. Niitä on vaan niin perin hankala kerätä tai puristaa. On kuin seikkailisi kaktuksien keskellä.

• k-kotton kirjoitti:

Joopajoo, minä en vaan ole sohvannurkkaankäpertyjä. Se on vaan jonkinmoinen polte elää, ja mitä vanhemmaksi tulee, se polte sen kun vaan pahenee.
        Minä olen hyvin paljon ulkona, niin ehkä ymmärrät, että monen päivän sateet, loskailmat, kovat pakkaset, ne tuntuu elämäntuhlaukselta, kun ikää on kertynyt.
        Kevät minulle on parasta aikaa, ikuinen kevät, ei hullumpaa.

jos sateella sohvannurkkaan käpertyy ei se tarkoita että siinä jatkuvasti lojuu, mutta kun tykkää kovasti lukemisesta sitä tekee sateella ja huonommilla ilmoilla paremmalla omallatunnolla kuin kauniilla ilmoilla, jotka menevät hukkaan sisällä lojuessa. päivittäin minäkin ulkoilen ja lenkkeilen, oli sää mikä tahansa. pukeutumisella voi vaikuttaa miltä sää tuntuu, se on myös aika paljon asennekysymys.

Minä en myöskään ole sohvaankäpertyjätyyppi, vaan tahdon olla ulkona oikein olan takaa. Mooooooonta tuntia olenkin ulkona päivässä.
        Ja kun kotona olen, niin silloinkin jalkani vievät joko takapihalle tai parvekkeelle.

Syyskuussakin on vielä aivan mahtavia ilmoja, jolloin ulkoilmassa voi huoletta olla.

Kyllä mä itsestäni huomaan, että kun päästään tammikuuhun, niin alkaa jo lujaa kyytiä odottelemaan kevättä. Keväällä oon syntynyt ja ehkä? sen takia toi kevät on mulle syntymän aikaa:)
        Joka kevät uusi syntyminen. Jotenkin tolleen.

Yleensähän kesäisin olen paljon saaressa. Tämä kesä on poikkeus kaikella tavalla. Mutta ei voi mitään, ensi kesänä sitten on pareet aika.

Saarikauden päättäjäiset on tässä kuussa täälä Vaasassa. Silloin menen saareen ekaa kertaa tänä kesänä. Aivan ihanaa. Pääseen saunaan ajan kanssa. Löylyyn-leyhyttelemään-löylyyn-leyhyttelemään.... monen monituista kertaa. Voin pulahtaa veteen välillä.
        Tyrnimarjat ovat lähteneet oranssihtamaan ja niitä tulee mukavasti. Viime vuonna niitä ei tullut.
        Aikomus on mennä, niiden kypsyttyä, keräämään (puristamaan) saareen. Saaressa on tyrnimarjapensaita tosi paljon. Siis tosi-tosi. Niitä on vaan niin perin hankala kerätä tai puristaa. On kuin seikkailisi kaktuksien keskellä.

Tyrninmarjat on väkeviä, melkein kun pihlajanmarjat. Ostin kerran tyrninmarjahilloa, oli se väkevää. Kyllä sai sokeria lisätä, kai se syötyä tuli.
        Pistelin eilenillalla kourakaupalla karviaisia, on ne parempia kun tyrninmarjat, pisteleekin.

• Heikunkeikku
        tammikuu-51 kirjoitti:

jos sateella sohvannurkkaan käpertyy ei se tarkoita että siinä jatkuvasti lojuu, mutta kun tykkää kovasti lukemisesta sitä tekee sateella ja huonommilla ilmoilla paremmalla omallatunnolla kuin kauniilla ilmoilla, jotka menevät hukkaan sisällä lojuessa. päivittäin minäkin ulkoilen ja lenkkeilen, oli sää mikä tahansa. pukeutumisella voi vaikuttaa miltä sää tuntuu, se on myös aika paljon asennekysymys.

Joo, totta toitotat. Taidat olla puhallinsoittaja. Taiteilija:)

Onhan se kiva kirjan kouraan kaapasta ja sopiva hetki onkin silloin, jos pihalla on inhoilma.

Minä kaapasen kirjan aina iltaisin, kun meen sänkyyn. Tullut sellainen tapa. Istuaaltaan en koskaan kirjaa lue. Jotenkin en "osaa". Kirjanlukemisasento on ehdottomasti vaakataso ja kera käpertyneisyyden.

• tammikuu-51 kirjoitti:

Kyllä minä olen alkanut jo harkita Espanjaanmuuttoa talveksi. Ikää kun tulee, niin aina viluisemmaksi tulee.
        Ei ne loskakelit, kovat pakkaset ja talvimyrskyt ole ihmisen ilmoja. Tulee jo vilunväreet sohvannurkassakin. Kelmeä pakkasaamu yli -20 mittarissa ja vinkka käy.

• Heikunkeikku
        k-kotton kirjoitti:

Tyrninmarjat on väkeviä, melkein kun pihlajanmarjat. Ostin kerran tyrninmarjahilloa, oli se väkevää. Kyllä sai sokeria lisätä, kai se syötyä tuli.
        Pistelin eilenillalla kourakaupalla karviaisia, on ne parempia kun tyrninmarjat, pisteleekin.

Voiskohan se olla vähän tottumiskysymys, että miten kielinystyrät reagoi tyrnin makuun.
        Minä en tykkää happamista marjoista tai kirpeistä. Jostakin syystä vaikka tyrni on hapan marja, niin tyrnimehua voin juoda ilman sokeria. Minusta sokeri jotenkin kirpeyttää tyrnin makua.

Karviaisia voin poskeen pistää vasta sitten, kun ovat niin kypsiä ja pehmeitä, että melkein ylikypsäksi äityneitä. Silloinkin imasen vain karviaisen sisuksen ja sylkäsen kuoret veks, jos ovat vähänkään väkeviä.

• Heikunkeikku
        Heikunkeikku kirjoitti:

Voiskohan se olla vähän tottumiskysymys, että miten kielinystyrät reagoi tyrnin makuun.
        Minä en tykkää happamista marjoista tai kirpeistä. Jostakin syystä vaikka tyrni on hapan marja, niin tyrnimehua voin juoda ilman sokeria. Minusta sokeri jotenkin kirpeyttää tyrnin makua.

Karviaisia voin poskeen pistää vasta sitten, kun ovat niin kypsiä ja pehmeitä, että melkein ylikypsäksi äityneitä. Silloinkin imasen vain karviaisen sisuksen ja sylkäsen kuoret veks, jos ovat vähänkään väkeviä.

Niin joo ja ei pidä olla huomioimatta sellaistakin vaihtoehtoa, että sinulla on suussas jotakin vikaa.
        Kielesi vailla arominystyröitä, jotka hokaisivat jos kyseessä olisi ainutlaatuinen makuelämys.

Viittaan arveluni siihen, kun suuresti aliarvioit paistettujen silakoiden makuelämystä.
        Suorastaan kirjaimesi tihkuivat halveksuntaa, kun tuhahdit minulle kun minä sanoin mutustelevani silakoita:)

• k-kotton kirjoitti:

Kyllä minä olen alkanut jo harkita Espanjaanmuuttoa talveksi. Ikää kun tulee, niin aina viluisemmaksi tulee.
        Ei ne loskakelit, kovat pakkaset ja talvimyrskyt ole ihmisen ilmoja. Tulee jo vilunväreet sohvannurkassakin. Kelmeä pakkasaamu yli -20 mittarissa ja vinkka käy.

etelään muutto saattaisi olla hyvä ratkaisu, niinhän moni eläkeläinen on elämänsä järjestänyt, ja jos ei ihan koko vuodeksi niin hankalimmiksi kokemaansa aikaan ainakin. itsekin nuorempana työelämässä ollessani haaveilin etelään muutosta, mutta kun eläkeaika koitti, en sitten malttanutkaan.

Joo, totta toitotat. Taidat olla puhallinsoittaja. Taiteilija:)

Onhan se kiva kirjan kouraan kaapasta ja sopiva hetki onkin silloin, jos pihalla on inhoilma.

Minä kaapasen kirjan aina iltaisin, kun meen sänkyyn. Tullut sellainen tapa. Istuaaltaan en koskaan kirjaa lue. Jotenkin en "osaa". Kirjanlukemisasento on ehdottomasti vaakataso ja kera käpertyneisyyden.

meillä on tapoja erilaisia, minä en taas osaa vaakatasossa lukea, pitäisi olla sellanen moottorisänky mistä saa pääpuolen nostettua istuma-asentoon jotta voisin sängyssä lukea.

Niin joo ja ei pidä olla huomioimatta sellaistakin vaihtoehtoa, että sinulla on suussas jotakin vikaa.
        Kielesi vailla arominystyröitä, jotka hokaisivat jos kyseessä olisi ainutlaatuinen makuelämys.

Viittaan arveluni siihen, kun suuresti aliarvioit paistettujen silakoiden makuelämystä.
        Suorastaan kirjaimesi tihkuivat halveksuntaa, kun tuhahdit minulle kun minä sanoin mutustelevani silakoita:)

Joo, kyllä minäkin oon alkanu jo miettiä, että minun suussa täytyy olla vikaa. Pizzerioita on joka kyläpahasessa puolen tusinaa. Minä oon kaks kertaa eläissäni pizzaa syöny, ja kyllä oli pahanmakuista.
        Mutta täytekakku, mansikka- kermakakku, sen parempaa ei ole. En ole kuullut, että tyrnimarjakakkua olisi kukaan tehnyt edes anopille.

• härö

Koitappas arvo jos joskus saisit otsikon kirjoitettua ilman ainaisia kirjoitusvirheitä. Ei se nyt niin paljon vaadi lukea tekstinsä ennen lähettämistä. Vai laiskottaako lukihäiriöistä?

• Bengalitikku

Ehkä tuo kirjoitusvirhe on tapa markkinoida aihe eli voi yritystä olla toisinkinpäin.
        Syksy alkaa, kun lehdet muuttavat väriä. Se on korvikeaurinkoa, kun kesä hiipuu tai se on sadetta ja sumua ja miettimistä, pärjääkö kengillä vai saappailla. Se on myös naperokarvalaukkujen putkahtamista maasta, niitä possunpunaisia.
        Pieniä reppuselkäisiä tarkkailen tueiden ylityksissä, jos osuvat rinnalle: ei mennä, nyt voidaan mennä tai eipäs tönitä tai kiusata, kun olette kuitenkin kavereita.

• hompsantuusa_

Pikkuisen naurahdin, kun tuolla ylempää sanottiin, että olet Arvo vanha mies ja siirtynyt nykyaikaan, kun syksysikin alkaa elokuussa :))
      Joops, ei ala meikäläisen syksy näillä helteillä. Ja vaikka alkaiskin, niin en panisi pahakseni. Kumpparit jalkaan ja metsähän mielisin. Niitä possunpunaisia karvarouskuja jotka mainittiin tms. mitä luonto tuottaa jos tuottaa.
      En voi sitten mitenkään ymmärtää miksei pakkasista tykätä, mä kyllä tykkään. On ne niin harvinaisia nykyisin. Vetäisin mieluusti karvareuhkan tai pipon korville ja lähtisin narskuvin askelin lumikiteitä katselemaan.

• Heikunkeikku

Jos minulla olisi hattu päässäni, niin hiki lähtisi otsalta kapuamaan ylöspäin, nythän hiki valuskelee kohti leukaa. Hattu täyttyisi äkkiä täyteen ja kohta päässä olisi tosi pullistunut hikihattu.
      Mutta ei ole hattua päässä, en voi sanoa, että täälä mä könnään hiki hatussa.

On tavattoman hiostava ilma. 24 ja risat astetta, vaikka kosteuden takia tuntuu, että olisi enemmän lämpöä.
      Sisällä on vähä vaille 26 astetta.
      Sateli vettä pariinkin kertaan ja siinäpä selitys tuolle kosteudelle.

Ihanaa oli tulla kotiin ja huomata, että ahhhhaaa kraanasta tulee kuumaa vettä. Pääsi suihkuun, vaikka en kauhean kuumalla suihkutellutkaan. Mutten jääkylmälläkään.

Laitoin pitkästä aikaa musiikkia. Rauhallista ja tunnelmallista. Ensteks saksofonia, mutta nyt pianomusiikkia.
      Meen sitä tuonne pihalle kuuntelemaan. Ulkona kuitenkin hieman viileämpää kuin täällä sisällä.

• Asuin nuorena Karjalassa ja suomen itäisin paikka oli Ilomantsin Hattuvaara oli naapuri kylä. Siellä nousi hiki hattuun helposti heinäkuulla. Terveisiä!

• Rajoitariemujasi

Elokuu on kesäkuukausi jos aloittaja ei satu sitä tietämään.

• e.lä.mä

Vain apina uskoo tulevaan.

• Mitämuutajäänytväliin

Niin kauan kuin on toivoa, on elämää.

• Täällä ainakin on täysi kesä. Järvivesikin niin lämmintä, ettei ikinä ennen tähän aikaan kesästä.
      Syksy on sitten, kun kurjet lähtevät.
      Helteistä en tykkää, kun ei jaksa tehdä mitään muuta, kun järvessä ravata.

• Bengalitikku

Tänään on sitten sadellut jokseenkin tasaisesti.
        En todella tiedä tykästynkö tuohon ääneen, jos se on jokapäiväistä.
        Ukkonen jyrähteli verkkaisesti, jotenkin väsyneesti.
        Aurinko ei ole äänekäs.
        Vain tuuli voi touhuta lehvistössä.

• Bengalitikku kirjoitti:

Tänään on sitten sadellut jokseenkin tasaisesti.
        En todella tiedä tykästynkö tuohon ääneen, jos se on jokapäiväistä.
        Ukkonen jyrähteli verkkaisesti, jotenkin väsyneesti.
        Aurinko ei ole äänekäs.
        Vain tuuli voi touhuta lehvistössä.

14 keskipäivällä Helsingissä. Satoi aamuvarhaisella. Sopiva siivouspäivä. Pian saa shortsit vaihtaa pitkiksiin. Kesä oli ihana ja saatiin tarpeeksi aurinkoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe