Onkos Etelä-Suomessa yhtään 15-16v AB/DL luontoista tyyppiä? olis mukava saada juttu seuraa ihmisilt kenellä sama mielenkiinto/fetissi
Onko muita
12
739
Vastaukset
- Häh
Uskallanko kysyä mikä se on?
- DLBoy
AB/DL tarkottaa Adult Baby/Diaper Lover voit vaikka kattoo googlest tietoo jos mietityttää mitä se tarkalleen on
- phousut
Pissaa vaippoihin nuorena/aikuisena.
- Siouxiemiuxie
No LOL, en haluu kosk en oo sellane. Muutenki kuljen ammut yöt, joten ei.
Kerrankin joku puhuu suoraan fetissistään sen oikealla nimellä! Pointsit siitä.
Et varmasti ole yksin, koska muun seksuaalisuuden tavoin myös fetissit voivat alkaa nostamaan päätään jo teininä - ja jopa nuorempinakin. En kuitenkaan oikein osaa sanoa, missä kaltaistesi kanssa voisit juttusille helposti päästä.
Olipa paikka mikä tahansa, niin vastaukset tulevat luultavasti aikuisilta tai aikuisiksi tekeytyviltä nuorilta. Muista siis tarkastaa keskustelukumppanisi ikä tavalla tai toisella, jos haluat ainoastaan ikäistäsi juttuseuraa.- DLBoy
kiitos muistutuksesta että kannattaa tarkistaa ikä jollain tavalla eittei vaan sokeesti usko kaikkee mitä netissä sanotaan
DLBoy kirjoitti:
kiitos muistutuksesta että kannattaa tarkistaa ikä jollain tavalla eittei vaan sokeesti usko kaikkee mitä netissä sanotaan
Ole hyvä.
Puheiden lisäksi ei kannata sokeasti uskoa myöskään kuviin, koska koskaan ei tiedä, kenen kuvia sieltä jaetaan ja kuvien muokkaaminenkin on helppoa. Myös "kik-kameran" reaaliaikainen kuva on melko helposti väärennettävissä.
- todi.fikdu
itse oon 14v ja kiihotun abdl jutuista. onko liian nuori sulle? ja joo, tampereella asun.
- DLBoy
sori kun tulee vastaus vähä myöhässä mutta et oli liian nuori ja onhan sitä mukava saada juttu seuraa muutenki
- todi.fikdu
DLBoy kirjoitti:
sori kun tulee vastaus vähä myöhässä mutta et oli liian nuori ja onhan sitä mukava saada juttu seuraa muutenki
onks sulla vaikka instaa?
- DLBoy
on diaperlover125
Voi teitä kiimaisia lapsia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky234998Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444874Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2384099Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty573768Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1283676Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm913234Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1332150Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.101517Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121120Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63987