airbnb tarjoaa huijari vuokralaisia

kusetus.ei.oo.ok

olen majoittaja 4v ajalta , Airbnb välittäjän kautta on tullut useita varauksia joissa usean hengen porukka varaa/ maksaa vain 1 vuoteen mutta huoneeseen tuleekin 3-5 vierasta makuupusseineen jotka aikoo nukkua lattialla , kuitenkin suihkuun ja aamiaiselle tulevat kaikki ihmiset , on inhottavaa
itse joutua maksamaan leivät , kinkut ja juustot , sähkön ja veden lisämaksut , näitä venäläisten varauksia on tullut monta tänä kesänä
, yhden hyväksyin ja vaadin lisää rahaa kaikilta vierailta , vieras tahtoikin peruuttaa varauksen ,
sopimuksen mukaan maksettu summa 30e jää majoittajalle , nyt vieras mankuu että heitä huijattiin
Heinolassa ja heitettiin pihalle koko konkka ronkka , eikä myönnä että itse olivat huijareita , ehkä
isommassa hotellissa ei huomata näitä salamatkustajia , pysykööt Venäjällä jollei oo varaa maksaa
tai telttailkoot , niinhän tekee moni suomalaisperhe, ei siinä mitään vikaa ole 😖

6

1074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa lukea varauksen tekijän arvostelut. Jos niitä ei ole, tai ne ovat huonot, ei kannata vuokrata. Tosin venäläisille en vuokraisi missään tapauksessa.

    • aibjanner

      Laitan varmuuden vuoksi poliisiin tuon uhkauksesi missä ilmoitat "Heinolassa pihalle koko ronkka"; lisäksi air bnb:n etsivät saavat jäljittää sinut ja asettaa sinut vastuuseen teoistasi, jos olet niin kuulapää ettet osaa tulkita air bnb:n sääntöjä niin reppana älä edes käytä sitä.

      Air bnb:n säännöt juuri sanelevat että majoittujien määrä on ilmoitettava tarjouksen yhteydessä, ja se majoittuvien määrän on katettava hintavaatimukseksi

      Jos vaadit majapaikasta 60 euroa ja ilmoitat että kapasiteetti on neljälle henkilölle niin tuo hinta 60 kattaa neljä henkilöä. Jos puolestaan vaadit neljältä henkilöltä jokaiselta erikseen 60 euroa syyllistyt kiskontaan ja saat poliisin vieraaksi. Poliisin tutkassa olet jo nimittäin muutenkin kun latelet tuollaisia "pihalle koko konkka ronka uhkauksia" palstalla joka on yleisölle esillä.

      • Sontiaismolottaja

        Mitenköhän sä oikein ymmärsit aloittajan viestin? Kyllä uskoisin aloittajan ilmoittaneen asunnon tiedoissa kapasiteetin, jos siellä on yksi sänky niin kapasiteetti on 1-2 henkilöä. Jos sinne tuleekin yöpymään 4-5 henkilöä, se on sopimusrikkomus ja omistajalla oikeus vaatia lisää rahaa, tai purkaa sopimus. Törkeetä käytöstä vuokralaisilta.
        Ja mistä ihmeen uhkauksesta puhut? Tuohan on jo tapahtunut asia, ei uhkaus.


    • Anonyymi

      Persaukisten puuhaa koko Airbnb. Kerrostalossa haluaa asua omistajat eikä sinne haluta hämärä bisneksen tekijöitä ja porttolan pitäjiä'
      Meidän talossa tehdään vierailijoiden olo niin hankalaksi ettei toiste tule,tai jos tulee otetaan järeämmät keinot ,Meitä on yhtiössä joukko joka suojelee omaa asumista.
      Keinoista tulette kuulemaan mikäli porttolan pitäjät ei lopeta toimintaansa,
      Et ole tervetullut Tikkurilaan ,tai tulet muistamaan kyneesi siellä.

      • Anonyymi

        Airbnb kerrostaloyksiö Tikkurilassa? Lienee maailman helpoimpia kämppiä markkinoida (tähän räkänauruhymiö).
        Persaukiset eivät käytä Airbnb:tä, Tikkurilassa ei ole muita kuin persaukisia. Yhtälö ei toteudu.


      • Anonyymi

        Ryysyläisiä nämä airbnb vuokraajat ja vuokralaiset,sama kun myisi penneikarkkeja-


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe