Olikohan pussikaljamiehet asialla? Nykyään talon liepeillä hortoilee monenlaista kaljaveikkoa.
Kunnantalo paloi honkolassa.
13
1271
Vastaukset
- AvoHulluus
Hullujenhuoneita on suljettu, joten monenlaisia rajatapauksia on liikekannalla.
- Suljetulle
Yksi mielipuoli sytytti jo kämppänsäkin tuleen.
- Diudiudiuu
Joo se oli sun veljes
- Kalevankisat
Valtakunnallisessa lehdessä tietoa asiasta, paikallinen lehti vaikenee? Ovatko pitkäänkin lomalla.? Onneksi löytää muiden lehtien sivuilta epäilyjä sytyttäjästä ym tietoa. Missä nuorten tulokset kun ei pärjätty pari viikkoa sitten?
- Ajantasallako
Onko valikoituja uutisia?
- Noheihei
Menkää kyylärit sinne nesteelle siellä ne puskaradiot häärii
Eipä ollut mitään mainintaa Sisä-Suomen Lehden tiistain numerossa tästä tulipalosta. Olisikohan sitten ollut jos koko talo olisi palanut ja sytyttäjä kuollut asuntoonsa? Tosin mitä palopaikalla puhuivat, niin yksi kissa siinä tulipalossa kuulemma kuoli.
- Hehehehee
Kyllä tuokin asia selviää nesteellä mene sinne.
- lättälä
Hehehehee kirjoitti:
Kyllä tuokin asia selviää nesteellä mene sinne.
Sinun pakkomielteesi nesteen asiakkaista on sairasta ota yhteyttää asiantuntiaan vaikka tk:n lääkärin lähetteellä ja jos se ei auta hanki istumapaikka nesteen kahvilasta itsellesi.
- tollojentollo
Poliisi epäilee, että eilen Äänekosken Hujakkolammentiellä ollut tulipalo oli tahallaan sytytetty. Paloa tutkitaan tuhotyönä, ja epäilty on palossa pahiten tuhoutuneen toisen kerroksen asunnon asukas.
Epäilty on 24-vuotias mies. Hän on itse sairaalahoidossa, joten poliisi ei vielä ole päässyt kuulustelemaan häntä. Epäilty loukkaantui, kun hän hypättyään toisen kerroksen ikkunasta paloa pakoon
Kun on lusikalla annettu,ei voi kauhalla vaatia.
Onneksi yksi kaljaveikko vähemmän tuhotöitä tekemässä. - kunnankingi
Näillä pussi-kaljapojilla on päänkuori tehty niin ohkasista aineista,että tyhmyys paistaa läpi.
- Niiihhh
Niinhän se näyttää sulla tekevän putkiaivo
- valvojat
Äänekosken tulipalotaloon pääsee muuttamaan takaisin vasta vuoden lopussa
Nyt kävi tuhopolttajalle kalliiksi. Kyllä tekee muuten nassikkaa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345338Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4842474Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271239JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51035En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16957Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7934Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv41812HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193774Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3764Siellä taas pyörin
Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?8723