miks mä aina joudun iskeen..

rva möykky

mistä johtuu että mä aina oon ollu aloitteentekijä suhteissani?

vaik toinen ois ihastunu - silti mä oon kysyny treffeil jne.

onks niin että lesboista toiset vaa aina iskee ja toiset oottelee??

9

1509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä

se on just lesboissa se että toiset odottelee ja toiset toimii.
      Tätä onkin tutkittu että miten se onkin jäänyt vain lesbojen keskuuteen tällainen toimintamalli.
      Joku jossain kehtasi väittää että se olisi persoonakysymys eikä seksuaalinen suuntautuminen vaikuttaisi siihen mitenkään, mutta sehän oli jo ihan naurettava ajatus jo syntyessään.

Eli tuohon sinun kysymykseesi: sä olet ilmeisesti lesboyhteisössä se butch joka on niinkuin mies eli luonnollisesti se joka tekee aloitteen.
      Se että asia on noin onkin sitten pidemmän kaavan takana ja siihen en nyt paneudu.

Ole hyvä.

• Kamomilla

Kyllä tää minusta on luonnekysymys niin heteroille kuin ei-heteroillekin. Siis nykyaikana. Ennen eli ei niin kovin kauan sitten mies oli se, jonka kuului iskeä naisia, mutta ajat ovat onneksi muuttuneet.

Toiset ihmiset ovat luonteeltaan "nyt toimeksi"-tyyppejä ja toiset "harkitaan nyt vielä vähän"-laatua. Nämä tietysti ovat ääripäitä, joten välille mahtuu paljon porukkaa.

Jos henkilö, onkoon vaikka Manta, on voimakkaasti "nyt toimeksi"-tyyppinen, ei ole kovin todennäköistä, että hän tapaa naisen, joka on "nyt toimeksi"-laatua häntä itseään voimakkaammin. Seurauksena on se, että Manta on kerta toisensa jälkeen se osapuoli, joka tekee aloitteen. Ne, jotka itse ovat vahvasti "harkitaan nyt"-tyypisiä, eivät kovin todennäköisesti tee aloitetta missään suhteessa, koska muut ennättävät tehdä sen ennen heitä.

Voi hyvinkin olla, että butch-tyyli viehättää juuri niitä ihmisiä, jotka ovat "nyt toimeksi mallia". Tässä mielessä aloitteelliset ehkä muita herkemmin näin ollen päätyvät butcheiksi.

Ei kuitenkaan pidä tuojottaa liiaksi siihen, että butchit tekevät aloitteen ja femmet eivät tee. Jos näin olisi, ei yhtään femmeparia voisi olla, koska kumpikaan osapuoli ei tee aloitetta. Toisaalta ei olisi butch-parejakaan, koska tällä logiikalla kumpikin osapuoli haluaa olla aloitteen tekijä eikä kumpikaan halua tulla isketyksi.

Femmellä ja butchilla ei lopultakaan ole tässäkovin suurta merkitystä, sillä tosiasiassa femmepareja ja butch-pareja on paljonkin. Ja kyllä butchinkin voi pyytää treffeille, kuten ootte varmaan huomanneet.

Olen pyytänyt treffeille niin femmeiltä kuin butcheiltakin näyttäviä naisia. Itse en ole kumpaakaan enkä tahdokaan olla. Ei kiinnosta yrittää ahtautua kumpaakaan noista kategorioista, koska kumpikaan kategoria ei tunnu omalta.

• Catsy_666
        Kamomilla kirjoitti:

Kyllä tää minusta on luonnekysymys niin heteroille kuin ei-heteroillekin. Siis nykyaikana. Ennen eli ei niin kovin kauan sitten mies oli se, jonka kuului iskeä naisia, mutta ajat ovat onneksi muuttuneet.

Toiset ihmiset ovat luonteeltaan "nyt toimeksi"-tyyppejä ja toiset "harkitaan nyt vielä vähän"-laatua. Nämä tietysti ovat ääripäitä, joten välille mahtuu paljon porukkaa.

Jos henkilö, onkoon vaikka Manta, on voimakkaasti "nyt toimeksi"-tyyppinen, ei ole kovin todennäköistä, että hän tapaa naisen, joka on "nyt toimeksi"-laatua häntä itseään voimakkaammin. Seurauksena on se, että Manta on kerta toisensa jälkeen se osapuoli, joka tekee aloitteen. Ne, jotka itse ovat vahvasti "harkitaan nyt"-tyypisiä, eivät kovin todennäköisesti tee aloitetta missään suhteessa, koska muut ennättävät tehdä sen ennen heitä.

Voi hyvinkin olla, että butch-tyyli viehättää juuri niitä ihmisiä, jotka ovat "nyt toimeksi mallia". Tässä mielessä aloitteelliset ehkä muita herkemmin näin ollen päätyvät butcheiksi.

Ei kuitenkaan pidä tuojottaa liiaksi siihen, että butchit tekevät aloitteen ja femmet eivät tee. Jos näin olisi, ei yhtään femmeparia voisi olla, koska kumpikaan osapuoli ei tee aloitetta. Toisaalta ei olisi butch-parejakaan, koska tällä logiikalla kumpikin osapuoli haluaa olla aloitteen tekijä eikä kumpikaan halua tulla isketyksi.

Femmellä ja butchilla ei lopultakaan ole tässäkovin suurta merkitystä, sillä tosiasiassa femmepareja ja butch-pareja on paljonkin. Ja kyllä butchinkin voi pyytää treffeille, kuten ootte varmaan huomanneet.

Olen pyytänyt treffeille niin femmeiltä kuin butcheiltakin näyttäviä naisia. Itse en ole kumpaakaan enkä tahdokaan olla. Ei kiinnosta yrittää ahtautua kumpaakaan noista kategorioista, koska kumpikaan kategoria ei tunnu omalta.

"Toiset ihmiset ovat luonteeltaan "nyt toimeksi"-tyyppejä ja toiset "harkitaan nyt vielä vähän"-laatua."

Nyt kun tuon mainitsit niin olen mä yrittänyt iskeä monta kertaa netitse kun ei ole ollut tytsyyn muutakaan yhteyttä ja mä olen ollut häneen niin ihastunut jo hänen kirjoitustensa perusteella. Eipä ole tullut myönteisiä vastauksia, mutta se johtuu just mun suorasukaisuudestani.

• "se on just lesboissa se että toiset odottelee ja toiset toimii.
        Tätä onkin tutkittu että miten se onkin jäänyt vain lesbojen keskuuteen tällainen toimintamalli."

Kyllä minä vain tiedän paljon jahkailevia heteroita, niin miehiä kuin naisiakin ja myös näitä suoraan toimivia ihmisiä, jotka eivät paljon jahkaile. Ja myös kaikkea siltä väliltä.

Mikähän mahtoi olla sen tutkimuksen nimi tai tekijä joka tällaista soopaa suoltaa?

"sä olet ilmeisesti lesboyhteisössä se butch joka on niinkuin mies eli luonnollisesti se joka tekee aloitteen."

Ja mä olen lesboyhteisössä se femme joka on niikuin nainen ja joka myös tekee aloitteen. Luonnollisesti.:)

"Se että asia on noin onkin sitten pidemmän kaavan takana ja siihen en nyt paneudu."

öh, joo okei hyvä..

• lähinnä
        chippie kirjoitti:

"se on just lesboissa se että toiset odottelee ja toiset toimii.
        Tätä onkin tutkittu että miten se onkin jäänyt vain lesbojen keskuuteen tällainen toimintamalli."

Kyllä minä vain tiedän paljon jahkailevia heteroita, niin miehiä kuin naisiakin ja myös näitä suoraan toimivia ihmisiä, jotka eivät paljon jahkaile. Ja myös kaikkea siltä väliltä.

Mikähän mahtoi olla sen tutkimuksen nimi tai tekijä joka tällaista soopaa suoltaa?

"sä olet ilmeisesti lesboyhteisössä se butch joka on niinkuin mies eli luonnollisesti se joka tekee aloitteen."

Ja mä olen lesboyhteisössä se femme joka on niikuin nainen ja joka myös tekee aloitteen. Luonnollisesti.:)

"Se että asia on noin onkin sitten pidemmän kaavan takana ja siihen en nyt paneudu."

öh, joo okei hyvä..

toi oli tarkoitettu sillai että MITEN NIIN LESBOJEN KESKUUDESSA????

Ihan normaalia käyttäytymistähän se on ihmisillä, toiset ottaa toiset antaa ja toiset kyselee kun toiset jo tekee. jne jne jne jne jne jne jne jne jne jne jne jne jne jne jne jne jne

• lähinnä kirjoitti:

toi oli tarkoitettu sillai että MITEN NIIN LESBOJEN KESKUUDESSA????

Ihan normaalia käyttäytymistähän se on ihmisillä, toiset ottaa toiset antaa ja toiset kyselee kun toiset jo tekee. jne jne jne jne jne jne jne jne jne jne jne jne jne jne jne jne jne

Selvä sit, mietinkin jo vähän et onko joku tosissaan...? :o

Tää on vaan niin tätä, kun kehonkieli puuttuu kokonaan, niin ironiakin voidaan ottaa tosissaan.
        Eihän sitä koskaan tiedä.. :)

• on totta
        chippie kirjoitti:

Selvä sit, mietinkin jo vähän et onko joku tosissaan...? :o

Tää on vaan niin tätä, kun kehonkieli puuttuu kokonaan, niin ironiakin voidaan ottaa tosissaan.
        Eihän sitä koskaan tiedä.. :)

mutta saahan sitä vastata vaikka joku olisi laittanut millä mielellä tahansa, joskus täällä pitää vitsinä sellaisiakin asioita jotka sitten ei olekkaan. Mä pidin tuota kysymystä vitsinä.

• vielä

No hyvä että sinä sentään teet aloitteita. Mitäs pahaa siinä. Minä toivoisin että minulle tehtäisiin aloitteita kun olen itse sellainen jahkailija ja epäilijä tyyppi. Mietin liikaa ja tilaisuudet menee ohi, :'( ;)

Ja toisaalta joskus kun olen yrittänyt tehdä aloitteita teen niitä ilmeisesti AINA väärille ihmisille ja sitten pyöriskelen miettien mitä vikaa minussa on. Pitäisi kyllä olla rohkeampi, joo. Ehkä ensi viikonloppuna teenkin aloitteen sille naiselle jonka kanssa olen katseita vaihdellut! =) (vaikka mun tuurilla hän on tietenkin jo löytänyt toisen... tai menettänyt jo kiinnostuksensa minuun... jne.)

Niin ja mietin myös että hyvin vahvan oloisille ihmisille ei ehkä tehdä aloitteita niin helposti. Minunkin olemukseni saattaa huokua liiaksi varmuutta ja toinen saattaa luulla että olisin hyvinkin rohkea ja siksi odottaa minun aloitettani.

• advis

Minä olin kovin ihastunut erääseen tyttöön ja odotin melkein puoli vuotta ja sitten kirjoitin hänelle kirjeen jossa kerroin kaiken. Ette arvaakaan miten pelottavaa se oli.. No, siitä ei tullut mitään, mutta olen iloinen, että yritin:D Uskallan minä edes jotain aloitetta tehdä..vaikka se veisi puoli vuottaO_O *nauraa*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      349
      2471
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      422
      2420
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      112
      1381
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      42
      1104
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      66
      853
    6. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      823
    7. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      821
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      805
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      117
      742
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      719
    Aihe