Uusi toyota camry oli uudessa tm:ssä jossa kehuttiin ajettavuutta ja suorityskykyä ja melutasoltaan kuulemma erittäin hiljainen.
No mielekiinnolla odotan mikä tulee olemaan hinta,jos alta 40tekee niin auto lähtee tilaukseen.
Toyota Camry
51
811
Vastaukset
- TuhnuJaÄänekäs
Hehee!
- Toyotainfo
Hinta 21980€.
Täällä asiantuntijat pitävät liian kotkeana)
Aika näyttää tekeekö kauppaa noilla hinnoilla. - Toyota_Hybrid1
kyllä on upea auto uusin Camrykin. vw jää pahasti jälkeen vanhanaikaisilla tuhnu moottoreillaan ja dsg vaihteistoillaan jotka vaihdetaan jokaisessa määräaikaishuollossa. mikä ihme siinä on että toyotan 2,5 litran bensamylly kuluttaa vähemmän kuin vw:n surkeaksi todetut pienimmätkin tsi moottorit... eikö taito riitä vai mikä mättää vw??????? joko volkkarilla on tänä päivänä tullut uusia takaisinkutsuja??? toissa päivänä noita oli jälleen, ei mene enää päivääkään etteikö volkkarilla olisi takaisinkutsu jonkin vakavan vian takia.
- VWPropagandaa
" mikä ihme siinä on että toyotan 2,5 litran bensamylly kuluttaa vähemmän kuin vw:n surkeaksi todetut pienimmätkin tsi moottorit"
Se ihme on katsos siinä, että VW:n markkinointi on onnistunut tehtävässään. Eli annetaan ymmärtää asiakkaille, että meidän tehokkaat turbomoottorit kulkevat pyhällä hengellä muihin nähden, vaikka totuus on aivan toinen...... - NoAinakinSeRuostuuHeti
Ei edes tehdas ole julkaissut kulutuslukemia ja muitakaan arvoja, joten on todellinen ihme että Holistilla on nuo tiedot???
- Peräkylän_Arska
Niin, meille asioista perille oleville toyotisteille uuden Camryn erinomaisuus isojen autojen segmentissä on kyllä ollut jo pitkään tiedossa, TM:n artikkeli vain vahvistaa tätä tietoa. Toyota on laittanut valtavat summan uuden Camryn suunnitteluun ja tavoitteena on selkeästi ollut kehittää kaikin tavoin auto, josta tulee segmenttinsä mittapuu.
Suunnittelijoille annettiin ohjeeksi välttää kompromisseja eri ominaisuuksia kehitettäessä ja tästä tuloksesta saavat sitten suomalaisetkin autoilijat nauttia ensi vuoden alussa. Toyotan tapaan uutta Camryä on testattu harvinaisen perusteellisesti kaikissa olosuhteissa ja auton kehitysbudjetti on suurimpia, mitä Toyota on koskaan käyttänyt Priusta lukuunottamatta.
Hinnoittelu ei ole julkinen, mutta sisäpiirilähteiden mukaan Suomessa Camry aiotaan hinnoitella erittäin agressiivisesti. Autolla on todellakin tarkoitus houkutella kalliimman pään Avensis-mallien käyttäjiä, mutta myös muiden merkkien perinteisiä ostajia isojen autojen luokassa. Eli kilpailijoiksi lasketaan myös Volvon, Mercedeksen, Audin ja BMW:n isojen mallien edullisemman pään malliversiot. Toisin sanoen Camryn hinta jäänee selvästi esim. A6-mallin alkaein-hintojen alapuolelle. Tämä tekee Camrysta myös todellisen vaihtoehdon eurooppalaisille premium-merkeille.- siitä.alkaen
45000-47000€
- OmassaPäässäsiOleva
siitä.alkaen kirjoitti:
45000-47000€
On vain sinun MUTU tuntuma, ei mitään muuta.
- siitä.alkaen
OmassaPäässäsiOleva kirjoitti:
On vain sinun MUTU tuntuma, ei mitään muuta.
RAV4 Hybrid alk 41500 € kuluineen, siihen 10%.
- OmassaPäässäsiOleva
siitä.alkaen kirjoitti:
RAV4 Hybrid alk 41500 € kuluineen, siihen 10%.
Miten voikaan olla noin pöljä, ettei edes ymmärrä lukemaansa!, Nythän ei ollutkaan kyse mistään RAV 4 Hybridistä, vaan TOYOTA CAMRYN tulevasta hinnasta Suomessa!
Voi pöljää, tyhmää ja lukutaidotonta VWfanaatikkoa! Olette te noloja!! - juu.pöljä
OmassaPäässäsiOleva kirjoitti:
Miten voikaan olla noin pöljä, ettei edes ymmärrä lukemaansa!, Nythän ei ollutkaan kyse mistään RAV 4 Hybridistä, vaan TOYOTA CAMRYN tulevasta hinnasta Suomessa!
Voi pöljää, tyhmää ja lukutaidotonta VWfanaatikkoa! Olette te noloja!!Kaikissa veikkauksissa eurooppalaisissa autolehdissä hinnan on arveltu asettuvan reilusti RAV4 yläpuolelle .Onhan se varustelultaan sentään tuota muovista kopperoa ylempänä.
- uskossa_vaellan
Oman segmenttinsä mittapuu, hehheh. On täällä vitsikästä väkeä. Jos tohon samaan segmenttiin on ennen kuulunut niinku a6, 500-sarja ja e-mersu näin muutamia lueteltuna. Vain tosiuskovainen tero uskoo tuon. Varmasti parempi kuin yaris, mutta😂😂😂
- HypriittiHessu
Miksei olisi perusEemelin tai perusVitosbemarin tasoa? Siis hybridinä nuokin mallit.
- tojon_nimeen_halleluja
Suorituskyky, ajettavuus kokonaisuudessaan kaikkineen, melu, muotoilu, sisäosien laatu ja äänet/äänettömyys...ainut missä saattaa pärjätä on tekniset murheet tai niiden puuttuminen
- teknisesti.moukka
tojo-hönö kinaa taas robomoden kanssa. Ei mitään ymmärrystä miten tekoäly toimii.
Koodinpätkän on todella helppo löytää sun spämmisi ja poistaa ne. Kun se on kerran tallennettu paskalaarista tulleeksi niin sen jälkeen robo tekee sen joka kerta kun löytää saman spämmin. - eiKannataInnostuaLiikaa
No, oikeasti nämä ns. ensitestit ulkomailla halutaan antaa kovin positiivinen kuva poikkeuksetta kaikista autoista, mutta kunhan auto saadaan oikeaan testiin ja vertailuihin, niin tulokset ja lausunnot huononee aina. Jos noita autotehtaiden kustantamia reissuja ja maistiaisia alkaisi moittimaan, niin johan ne loppuisi ja toimittaja raukat istuisivat konttorilla pyörittelemässä peukkujaan.
- tilaukseenmenee
Toisaalta valmis tuote on aina parempi kuin esisarjan auto eli uskon että camry on onnistunut paketti jos vaan hinta saadaan pidettyä aisoissa eli 40t eken tietämissä taitaa olla reaali hinta.
- käytettynä.kammoksuttu
Varmaan hyvä peli jos tykkää jenkki-tojosta. Eikä siinä mitään, ei varmaan huono auto ollenkaan.
Kilpailu on kuitenkin kova ja 40k€:lla saa todella hyviä euroautoja joilla on vakaat jälleenmyyntimarkkinat. Camryllä on vaara joutua samaan sektoriin kuin Lexuksilla eli sen verran harvinaisia pelejä että vaihdossa ei saa kuin hiluja. Veikkaan että myyntimäärät jäävät hyvin pieniksi. - taattuatoyotaa
käytettynä.kammoksuttu kirjoitti:
Varmaan hyvä peli jos tykkää jenkki-tojosta. Eikä siinä mitään, ei varmaan huono auto ollenkaan.
Kilpailu on kuitenkin kova ja 40k€:lla saa todella hyviä euroautoja joilla on vakaat jälleenmyyntimarkkinat. Camryllä on vaara joutua samaan sektoriin kuin Lexuksilla eli sen verran harvinaisia pelejä että vaihdossa ei saa kuin hiluja. Veikkaan että myyntimäärät jäävät hyvin pieniksi.Hmmm...minä kyllä olen erimieltä, uskon että camry pitää hintansa siinä missä euroautotkin, niinhän on avekin pitänyt hintansa erinomaisesti, jos niin voi auton arvosta puhua.
Tuskin toyota havitteleekaan mitään top5 , mutta väitän että löytää paikkansa jos hinta on kilpailukykyinen. Tulokset heikkenevät mitattavasti, kun autoa testataan Suomen karkeilla asvalteilla. Tavallisesti melutulokset heikkenevät varsinkin rengasmelun osalta. Toisaalta korkeamman hintaluokan autoissa meluntorjunta on otettu paremmin huomioon, joten Camry voi saada hyviä tuloksia täälläkin.
- haluatko.pelata
"Hmmm...minä kyllä olen erimieltä, uskon että camry pitää hintansa siinä missä euroautotkin, niinhän on avekin pitänyt hintansa erinomaisesti,"
Avensis on ollut massatuote jota on ostettu paljon ja kaikki tuntevat sen. En sano etteikö Camry olisi yhtään sen huonompi, mutta se tulee olemaan kuitenkin täysin kuriositeetti Suomessa. Tojon kokeilu jonka myynti lopetetaan parin vuoden jälkeen kannattamattomana.
Sellaisilla autoilla ei ole tapana saada hyvää hyvityshintaa. Ikävä totuus.
Voihan tämä tarina mennä toisinkin. Jokainen pelaa omalla rahallaan ja se ei muille kuulu.- Kkfffffggg
Mainitsemasi voi vaikuttaa Camryn hintaa laskien. Toisaalta Toyotan merkki taas vaikuttaa päinvastaiseen suuntaan. Lopputuloksena huonoimmillaan Camry pitää arvonsa vain yhtä hyvin kuin parhaat eurot, mikä olisi Toyotaksi huonosti, muttei vielä mikään varsinainen ongelma.
Arvonsa ovat pitäneet vanhatkin Camryt, vaikka myynti Euroopassa lopetettiin. Ei niitä mitenkään halvalla saa verrattuna aikalaisiinsa euroihin.
Eniten tässä harmittaa se, jos Camrya ei tosiaan tule kuin hybridinä ja hinta siksi karkaa. Jenkeissähän Camryn halvimmat mallit kilpailukykyisesti alle 25000 taalaa perinteisillä moottoreilla. Hybridit sielläkin melkein kympin kalliimpia.
Camryn hiljaisuus ja mukavuus mainitaan kaikissa jenkkiarvioissakin. Ei se toki välttämättä tarkoita, että Audi A6:n tasolla olisi, mutta tavisautojen luokassa eli verrattuna Insigniaan, Passattiin, Mazda 6:een jne.., hyvinkin kilpailukykyinen. - vertailu
Kkfffffggg kirjoitti:
Mainitsemasi voi vaikuttaa Camryn hintaa laskien. Toisaalta Toyotan merkki taas vaikuttaa päinvastaiseen suuntaan. Lopputuloksena huonoimmillaan Camry pitää arvonsa vain yhtä hyvin kuin parhaat eurot, mikä olisi Toyotaksi huonosti, muttei vielä mikään varsinainen ongelma.
Arvonsa ovat pitäneet vanhatkin Camryt, vaikka myynti Euroopassa lopetettiin. Ei niitä mitenkään halvalla saa verrattuna aikalaisiinsa euroihin.
Eniten tässä harmittaa se, jos Camrya ei tosiaan tule kuin hybridinä ja hinta siksi karkaa. Jenkeissähän Camryn halvimmat mallit kilpailukykyisesti alle 25000 taalaa perinteisillä moottoreilla. Hybridit sielläkin melkein kympin kalliimpia.
Camryn hiljaisuus ja mukavuus mainitaan kaikissa jenkkiarvioissakin. Ei se toki välttämättä tarkoita, että Audi A6:n tasolla olisi, mutta tavisautojen luokassa eli verrattuna Insigniaan, Passattiin, Mazda 6:een jne.., hyvinkin kilpailukykyinen.Tässä alkaa olemaan järkeä mukana kirjoituksissa, eikä vain uskoa. Kilpailijoita ovat Mazda 6, Skoda Octavia ja Superb, Kia Optima ja kaikki sedanina. Vaikea nähdä muita tuohon joukkoon, edes Mondeo tai Insignia. Ehkä Pösö ja Citikka isolla sedanilla. Citroën on kyllä tuttu merkki Toyotalle ProAcen suunnalta
- Alkoikiinnostamaan
Millähän varustetulla tuovansa 22 000 toteutuisi? Mitä siihen hintaa olisi kilpailijoita? Pärjäisikö?
- Joseiveikkaa
Toki hybrid Yariksen hinnalla pitää saada 4,9m pitkä D-segmentin auto, jossa on tuplasti kalliimpi hybriditekniikka konepellin alla. Itse veikkaan Camrryn hinnaksi 13 000 euroa ;)
- ainaJäljesssä
Samaa halpaa hybridiä sielläkin on, mihin se Toyota tyyliään muuttaisi. Bensakonekin on tuhnu vapari ja massa kasvaa sen myötä.
- UsassaMyyntiKykkääJo
Halvin Camry Usassa 23.000 dollaria, taitaa meillä painua reilusti yli 30ke ja sillä saa kurjan tuhnun karvalakin joka ruostuu hetkessä.
- älähän.höpöyä
Nykyinen 2018 Camry hybridi maksaa $28,695 - $33,145.
- ykköslaatu
älähän.höpöyä kirjoitti:
Nykyinen 2018 Camry hybridi maksaa $28,695 - $33,145.
Niinpä, jakeluksi menee myynti, jos saavat uuden Camryn tuonne vähän päälle 30 000 euron lähtöhintaan. Vannoutuneet toyotistit tekevät kaupat ilman koeajoa, niin kova on luotto laatuykköseen.
- turhaa.unelmaa
ykköslaatu kirjoitti:
Niinpä, jakeluksi menee myynti, jos saavat uuden Camryn tuonne vähän päälle 30 000 euron lähtöhintaan. Vannoutuneet toyotistit tekevät kaupat ilman koeajoa, niin kova on luotto laatuykköseen.
RAV4 Hybrid maksaa USA:ssa alkaen noin $27,500 - $28,000. Mietipä mitä se maksaa Suomessa ja arvioi sitten tulevaa Camryn hintaa.
- entinenaivopieru
ykköslaatu kirjoitti:
Niinpä, jakeluksi menee myynti, jos saavat uuden Camryn tuonne vähän päälle 30 000 euron lähtöhintaan. Vannoutuneet toyotistit tekevät kaupat ilman koeajoa, niin kova on luotto laatuykköseen.
Päivänselvä asia että camrya ei saa 30t€, vaan hinta alkaa hitusen alle 40t€(karvalakkimalli)
Jos hinta olisi 30t€ siitä tulisi huippumyyty auto, mutta se hinta on jotain muuta oikeassa elämässä.
- Popparitjacokis
Tulee olemaan mielenkiintoista nähdä Camry oman hintaluokkanda vertailutestissä. Veikkauksia siitä miten sijoittuu 40t hintaluokan euroautojen seurassa...vähän jo hymyilyttää kun ajattelen mitä toyota vie noita muita.
Ja yhtä suurella mielenkiinnolla odotan 60t kestotestiä.- Käykökutenainakäy
Aivan. Eiköhän toki vie ihan suvereenisti omassa hinta- ja kokoluokassaan niinkuin aina...eiku...
- Tekniikanriemuvoitto
Käykökutenainakäy kirjoitti:
Aivan. Eiköhän toki vie ihan suvereenisti omassa hinta- ja kokoluokassaan niinkuin aina...eiku...
Jep. Ajo-ominaisuuksiltaan ja kulutukselttaan hakkaa kaikki euroautot ja kestotesteissä ei näy tähtääkään ruosteessa. Talvitesti voitetaan ja valitaan vuoden autoksi Euroopassa. Näin aina töi on kanssa.
- entinenaivopieru
Tekniikanriemuvoitto kirjoitti:
Jep. Ajo-ominaisuuksiltaan ja kulutukselttaan hakkaa kaikki euroautot ja kestotesteissä ei näy tähtääkään ruosteessa. Talvitesti voitetaan ja valitaan vuoden autoksi Euroopassa. Näin aina töi on kanssa.
Itse ainakin olisin tykännyt että jousitus olisi pidetty samana kuin jenkkiversiossa, mutta taidetaan sitä muuttaa eurooppan tuotujen autojen osalta, ikävä kyllä...näitä kivirekiä kun tahtoo olla eurooppa täynnä
- Säätyy
Kun jenkkitojosta yrittää tehdä jämäkämmän niin siitä tulee pintakova täristin.
Eurooppalaisissä on säädettävät alustat jotka ovat haluttaessa mukavat tai vaihtoehtoisesti race-modessa. Paljon parempia. - Kkkkkkkfffffff
Säätyy kirjoitti:
Kun jenkkitojosta yrittää tehdä jämäkämmän niin siitä tulee pintakova täristin.
Eurooppalaisissä on säädettävät alustat jotka ovat haluttaessa mukavat tai vaihtoehtoisesti race-modessa. Paljon parempia.”Eurooppalaisissa” eli jossain kalleimmissa euroissa, ei niitä tavisautoissa ole.
Ja jos minä haluan mukavan auton, niin ihan turhaan maksan säätömahdollisuudesta, kun en kerran koskaan aio käyttöautollani käydä radalla.
Säätömahdollisuus maksaa hankintahinnassa sekä huoltokustannuksissa. Turhia menoeriä mukavasta autoilusta pitävälle.
- VanhentuneitaMielikuvia
"näitä kivirekiä kun tahtoo olla eurooppa täynnä"
Yhden miehen ristiretki vanhojen myyttien ylläpitämiseksi jatkuu. Saksalaisten tavisautojen jousitus on ollut tojoja mukavampi jo ainakin toistakymmentä vuotta. Porschet sitten erikseen.
Käykääs kokeilemassa joku Auris esimerkiksi ja Golf verrokiksi. Silloin ymmärtää mitä puppua tuo on.- 534534535
Enpä yleistäisi. A4n jousitus on kyllä aika taräistävä, näin kohta kolmen vuoden kokemuksella.
Mutta katsotaan nyt ensin se Camry kun tulee Suomeen.
Alustavasti itslle kynnyskymykseksti jää 400kg vetopaino mikä häviää jopa ruohonleikkurin koneella varustetulle C-HR:lle. Todella harmi että 2L hybriditekniikka tulee C-HR:ään vasta parin kolmen vuoden päästä. Ensi vuonna tekniikka tulee C-HRää vastaavaan Lekaan tuo 2L tekniikka.
Enpä oikein usko että arvon keskustleijosita puoletkaan on kykenevä tuon hintaista kuin Camry, edes ostamaan. - tsiisusmitäpaskaa
Aika harvassa tänä päivänä on ne autot jotka menevät esim asfaltissa olevat poikkisaumat nätisti.
Ei tee paskankaan vertaa näillä kovilla alustoilla, vaikka kuinka hienosti menee mutkissa kallistelun olevan olematonta.
Entisaikaan edes Citroen ymmärsi hyvän jousituksen päälle, nyt sekin on joutunut antautuun tähän muotivillitykseen.
P.S älä tyrkytä sitä vokkeloa, moisen paskan olen jo omistanut, eikä toista tule - Se.on.oik
Vetopaino on ihan oikea ratkaisu kestävyyden vuoksi. On ihan älyvapaata, kun jollakin Golfilla tai vastaavalla saa vetää 700 kiloista kärryä. Nimittäin ei kestä. Yleensäkin yli 500 kilon jarruton kärry plus kuorma ei sovi kuin isoihin aitoihin maastureihin, joissa itsessään on massaa ja vankka rakenne.
Toyotalla ollaan viisaita tässäkin kun ei anneta rikkoa autoa. - MukavuuttaKiitos
Saksalaiset ihan oikeasti ovat kovia alustaltaan , tuntuu muutkin kuin poikittaissaumat, jopa tasaisella asfaltilla olevat irtokivet. Kuka oikeasti haluaa tätä? Veikkaan, että ylivoimainen enemmistö oikeasti olisi tyytyväinen mukavaan alustaan, niinkuin vaikka jenkkien Toyotissa, mutta varmasti nyt pilataan mukavuus ja lisätään jäykkyyttä, kun Camry saadaan tänne.
Jos haluaa ajaa kilpaa moottoriradalla, niin kai sitten voi olla kova alusta. Moniko nyt ihan oikeasti käy käyttöautoja moottoriradalla, itse tunne vain yhden tyypin.
Sama juttu ohjauksen kanssa, vanhaan hyvään aikaan japseissa oli huippuojkaus, kevyt ja herkkä, vaikka kahdella sormella kieputti kaupungissa. Eikä vängännyt hirmupalautuksella keskiasentoon niin kuin useimmissa eurooppalaisissa. Sekin on nyt vain muisto. - tsiisusmitäpaskaa
tsiisusmitäpaskaa kirjoitti:
Aika harvassa tänä päivänä on ne autot jotka menevät esim asfaltissa olevat poikkisaumat nätisti.
Ei tee paskankaan vertaa näillä kovilla alustoilla, vaikka kuinka hienosti menee mutkissa kallistelun olevan olematonta.
Entisaikaan edes Citroen ymmärsi hyvän jousituksen päälle, nyt sekin on joutunut antautuun tähän muotivillitykseen.
P.S älä tyrkytä sitä vokkeloa, moisen paskan olen jo omistanut, eikä toista tuleTäytyy kertoa yks positiivinen asia mukavuudesta, citroen on nyt yhdellä mallilla palaamassa mukaviin autoihin eli uusi citroen c4 cactus
- laatumerkit
Aika näyttää mikä tulee olemaan camryn paalausväli. Muilla tohjoilla se on tyypillisesti 7 vuotta.
- tsiisusmitäpaskaa
"Aika näyttää mikä tulee olemaan camryn paalausväli. Muilla tohjoilla se on tyypillisesti 7 vuotta"
Niinkö...älä enempää levitä sitä huikeeta autotietämystäsi
Mitkä muuten ovat sinun laatumerkit?
äläkä vaan sano volsu,audi,skoda sillä ne ei laatuauton kriteereitä täytä.
- kiinnostustaolisi
Todella suurella mielenkiinnolla odotan camryn hintoja.
- alle.ei.ole
Älä sitten pety, kun se onkin reilusti yll 40 tonnia.
- eiyllättänyt
No itseasiassa olen vakuuttunut että hinta on siinä 40t€ tietämissä, joten se ei ole yllätyksenä tullut ja siinä tietämisissä on se mitä tulee tulevani auto maksamaan...camry on siinä vahvana ehdokkaana parin muun merkin kanssa.
Itselläni on museorekisteröity Camry ja todella vähän ajettu. Auto on tarkasti säilytetty eikä sillä ole koskaan ajettu talvikelillä. Harmi, ettei nykyautot ole enää kovin tyylikkäitä. Tässäkin on ihan mukavasti varusteita, vaikka autoni on lähes 33 v ja kaikki pelaa moitteettomasti kuten uutena. En kuitenkaan ole sitä myymässä. Halusin vaan esittää, että Toyotan laatu oli ainakin silloin korkealla tasolla eikä autossa ole lainkaan ruostevikoja, kuten yleensä tämän ikäisissä museovehkeissä.
- uudehkoToyo
Eipä ole ruostevikaa uusissakaan, on vain kateellisten panettelua
- Kkkkkffggg
Voisikohan autosi ruosteettomuus liittyä lainkaan tuohon, ettei sillä ole ajettu talvisin? Ettei syy ruosteettomuuteen välttämättä sittenkään ole Toyotan virheetön laatu?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1689779Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513179Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja432947- 612699
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012105- 1132053
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä581517Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121306- 281261