Pahin buffetravintola ikinä virukeskuksessa

Mansikka09

Olin Tallinnan reissulla ja näin risteilyn Welcome to Tallinn esitteessä tarjouksen että 7,50 euroa buffet ruokailu ja päätin mennä virukeskukseen lounastamaan CHI Indian buffet ravintolaan ja mikä suuri pettymys! Nauta oli sitkeää ja jänteistä ja sika raakaa ja kaikki keittoineen ihan mauttomia ja mulla meni ruokahalut samantien ihan karseeta ruokaa kaikki! Ei ihme että siellä oli rauhaisa tunnelma kun eihän siellä käy asiakkaita😅 halusin kommentoida ettei joku myös tuhlaa rahaa pahaan ruokaan

9

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läävää.On

      Kaikki Virossa on rahan tuhlausta, Viro on läävää!!

    • Karsee-Maa

      Virossa on kaikki karseeta.

      • Reissu.Roope

        Pahin maa missä olen käynyt on Viro!


      • Eikä ole. Riippuu missä asioi. On niitä surkeita paikkoja Suomessakin


      • PeräHikiänLuuserit
        Reissu.Roope kirjoitti:

        Pahin maa missä olen käynyt on Viro!

        Ratkaisu on yksinkertainen: Ette vain enää matkusta sinne. Samalla voitte lakata lähettämästä typeriä kommenttejanne tänne!


      • UskomatontaToimintaa

        Tämän foorumin ylläpito on säälittävää. Trollausviestit saavat jäädä mutta niitä arvostelevat viestit poistetaan. Kuten kai tämäkin kohta.


      • Amanda-Amelie

        Olen huomannut saman asian. Tämä sama eri nimimerkkejä käyttävä tyyppi on kaiken arvostelun yläpuolella. Miksi näin? Ja poistuu kohta myös tämäkin.


    • jänkäjouka

      Eihän tämä buffetti kummanen ole,On kyllä rauhaisa tunnelma,ei ollut jonojakaan siellä.

      • KylläOksetti

        Virun buffetravintola ruuassa oli matoja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1799
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1167
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      72
      1079
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      929
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      772
    Aihe