Huumeet/koirat/lapset

Vainalkoakiitos

Jos käyttää huumeita ja jää useasti kiinni, niin pitäiskö tämmöisiltä kieltää lapsien ja koirien pito? Mitäs ollaan mieltä täällä viisaiden palstalla?

3

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitäonlapsienpito

Mieluummin nollatoleranssi myös alkoholin suhteen, niin koiran, vaimon ja lasten elämä olisi paljon helpompaa.

• Viina ja varsinkin huumeiden kanssa läträäminen on edesvastuutonta heikkoutta ja tyhmyyttä - poliisin sekä kunnan sosiaalitoimen pitää puuttua yhteistuumin asiaan ja ohjata sekä alkoholistit että huumeveikot pikaisesti hoitoon.

Alkoholistien ja huumeidenkäyttäjien lisääntyminen Sysmässä heikentää myös kuntalaisten yleistä turvallisuuden tunnetta. Varkaudet, pahoinpitelyt ja muut sekoilut lisääntyy entisestään.

Olen itse absolutisti - suosittelen päihteettömyyttä kaikille, myös kunnanvaltuutetuille ja kunnanviraston virkamiehille jotta tähän Sysmän sekoiluun saadaan jotain tolkkua.

• Eipähän

absoluuttisuus näytä nostavan älykkyyttä kommentoinnissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3404
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      17
      2622
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      376
      2516
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      81
      1740
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1395
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1070
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      70
      975
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      74
      945
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      26
      771
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      724
    Aihe