Sain tuossa vähän aikaa sitten kuulla että minun 6 luokalla oleva tyttö on ihastunut yhteen 9 luokkalaisten poikaan.. Poijasta en kauheasti tiedä mutta hän on kuitenkin kahden kunnollisen ja ihan hyvin koulussa pärjäävän tytön isoveli.. Mitä mietteitä ? voiko heidän suhde ikinä toimia vai häh ?
9 ja 6 luokkalaisten seurustelu ?
9
2133
Vastaukset
- 06poika
No voihan se toimia en kyl usko mut mikäs siin. Meidänki koulus yks mun kaveri seurustelee kolmosluokkalaisen tytön kanssa ja se poika on kutosel
- 06poika
Ja se poika on siis se mun kaveri
- Jokutollo
En tiiä toimisko, onhan 6lk ja 9lk aika eri tasolla fyysisesti ja henkisesti
- jsbskdldkdmoi
no se vähän riippuu, minkälaisia henkilöt ovat :)
- vammainenveturi
Siis voin melkein varmaksi sanoa että se poika ei ole innostunut pikku lapsesta mutta mistäs sitä tietää.
Itse olin muistaakseni lukion ensimmäisellä, kun aloin seurustella kuudesluokkalaisen kanssa. Suhde kesti pari vuotta, ja oli oikein rakkaudellinen.
- ASDASDASDASDASDASDASD
Oon 9luokkalaine poika ja oon ihastunu yhtee 7luokkalaiseen poikaan se on vaa nii söpö :3
- Anonyymi
Ok
- Anonyymi
Riippuu kehitysasteesta ja voi hyvinkin toimia.
6-luokkalaisissakin on täysiä lapsia ja sitten on lähes naisia.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483