Uskovaiset, varokaa OB-klinikkaa

099876

Siellä on asennettu korvaimplantteja muiden hoitotoimenpiteitten yhteydessä. Sen jälkeen korvaan tulee komentoja, sillä yritetään vaikuttaa ihmismieleen. Suomessa on Vihan aika.

15

462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uncharted5

Joo ja Saksin armeija sun muut Illuminaatit vehkeilevät uuden maailmanjärjestyksen luomiseksi. Manipuloivat säätä ja ihmismieliä huipputeknisillä laitteillaan miten haluavat.
      Älä käytä nettiä ja pakene vuorille niin he eivät saa sinua kiinni.

• Maailmanlopputulossa

Sekään ei auta satelliitit näkee joka paikkaan. Täällä yritetään suojautua säteilytyshäirinnältä. Ette voi uskoa millaisissa oloissa jotkut syntiset taivaan tien kulkijat jo ovat ja elelevät.

• Höpsis.
      Mikä on sinulla todiste menettelystä, ja Vihan aikana Jerusalmissa, ei jaeta korvalaitteita.
      Kuuluuko se Kerho firmoihin?

• kerhot.weg

mihin ihme firmoihin

• Vaikka tamponifirmaan OB, tai siihen OB klinikkaan.

• tämähäneiole

Mikään Scifi palsta

• Puh.veli.KotiZionista

jumalanterve! Kuulen koko ajan Motörheadia korvamatona. Onko korvassani implantti? jumalanrauhaa.

• Hilppa58

Minä kuulen koko ajan rakkaimpani äänen päässäni <3

• Kuuluukoopintoihin

Kesitaksella on tampoonit hallinnassa. Oliko pastoriopinnoissa luentoja (harjoituksia) tampooneista?

• Onko korvaimplantti sama kuin korvakoru?

• aloittaja_

Hurjan huhun mukaan länsirannikolla asuvan uskovaisen perheen tytölle oli TYKS:ssä asennettu korvaimplantti. Se on sittemmin poistettu. He ovat se sama perhe, joka on joutunut elektronisen sodan käynnin kohteeksi. Sitä epäiltiin tuulivoiman haittavaikutuksiksi. Sodankäynnistä vastaa Suomen sotilastiedustelun alainen Saksin tiedustelu.

• Säteilytyspesässä

Olen tuollaisen häirinnän uhri. Nytkin parhaillaan asuntoon on suunnattu häirintä jostain. Se ilmenee kehon tärinänä häiriten nukkumista. Tällaista on kestänyt vuosia ja jopa suviseuroissakin olen joutunut sitä kokemaan. Silloin lähistölle majoittui epämääräisen näköinen porukka ja siitä suunnalta tuli häirintätuntemusta öisin.

• KovatAjatmenossa
        Säteilytyspesässä kirjoitti:

Olen tuollaisen häirinnän uhri. Nytkin parhaillaan asuntoon on suunnattu häirintä jostain. Se ilmenee kehon tärinänä häiriten nukkumista. Tällaista on kestänyt vuosia ja jopa suviseuroissakin olen joutunut sitä kokemaan. Silloin lähistölle majoittui epämääräisen näköinen porukka ja siitä suunnalta tuli häirintätuntemusta öisin.

Muistan joskus jonkun puhujan seuroissa maininneen että lopunaika on niin surkea että sellaista ei ole ennen ihmiskunnan aikana ollut. Tuollainen ihmisten salainen ns etähäirintä sis. elimistön manipuloinnin yms. on selvästi yksi merkki siitä.

• joska2

Kai tekniikka on olemassa monenlaiseen käyttöön ja aina ajan mittaan sitä käytetään sairaan mielen ohjauksessa. Ihme, miten kauan infrastruktuuri pysyy pystyssä.
        Nykyisen sodankäynnin ytimessä on tietotekniikka.

• vl.veli69

Tamppooni on syntijä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      251
      4828
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      460
      3448
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      16
      2476
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      25
      2102
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      9
      1303
    6. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      32
      1219
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1103
    8. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      80
      1087
    9. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1055
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      986
    Aihe