Kosmetologi Hämeenlinna Hyvän Olon Aitta

Petronella71

Ketä kosmetologia suosittelette Hämeenlinnasta? Luin juuri Reska lehdestä jutun Hyvän Olon Aitasta ja kävin heillä. Olin todella tyytyväinen! Edullinen ja osaava. www.hyvanolonaitta.fi

67

5262

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauneuskulma Soma. Ihan huippu!

      • Anonyymi

        Myös minulta suositus Somalle, taitava ja hyvä hinta laati suhde esim hifussa


    • Anonyymi

      Mä suosittelen Blominghtonia. Kiva paikka.

    • Anonyymi

      Musta Artemis on ollut hyvä. Monipuoliset palvelut ja hyvä sijainti.

    • Anonyymi

      Oon itse käynyt muutamallakin eri kosmetologilla Hämeenlinnan puolella, mutta jos vain yksi täytyy mainita niin suositukset menee täältäkin Somalle.

    • Anonyymi

      Minä suosittelen Lady D ja Nataliaa. Kävin kesällä hänellä Hifussa. Hoitola oli tyylikäs ja siisti. Hifuun kuului ihonpuhdistusta, kuorintaa ja ihana naamio ja jalkoihin sain samalla vielä lynfahieronnan. Iho oli ihanan pehmeä hoidon jälkeen. Minulle kerrottiin mitä minulle tehdään , oli hyvä kokemus, suosittelen muillekin!

      • Anonyymi

        Tarkoitan siis että Lady D olen kuullut niin paljon pahaa. Somaa ennemmin suosittelen.


    • Anonyymi

      On hyvä muistaa että näin anonyyminä voi tekijät kehua myös itse itseään ja siksi en laita paljon painoa anonyymeille kommentoijille. Aloittajaa neuvoisin kysymään vaikka somen paikallisryhmistä suosituksia. Siellä ainakin näkee ihmisen naaman ja nimen niin tietää varmasti että kehuja ei ole itse tekijä eikä haukkuja kilpailija. En ole itse muita testannut mutta Blominghtonista olen tykännyt.

      • Anonyymi

        Ja silti kehuit Blominghtonia...


    • Anonyymi

      Riippuu mitä kosmetologilta haluaa mihin kannattaa mennä. Jos haluaa käsistään taitavan ja huolellisen kosmetologin vai haluaako paikkaan jossa kone tekee työt. Hämeenlinnassa on monia hyviä paikkoja, itse suosittelen Pinjamia

    • Anonyymi

      LadyD:n omistajaa en suosittele, muut työntekijät ihan hyviä.
      Hyvän olon aitta rahastaa Hifulla ja mainostaa itseään päivittäin. Hifun tekee kiireessä ja hieman huolimattomasti, että en voi suositella.
      Soma on hyvä.

      • Anonyymi

        Mä en saanut Soman Hifulla mitään tuloksia mutta ripsien kestotaivutukset tekee Soman omistaja tosi hyvin. Samoin jalkahoidot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en saanut Soman Hifulla mitään tuloksia mutta ripsien kestotaivutukset tekee Soman omistaja tosi hyvin. Samoin jalkahoidot.

        En ota muuhun kantaa, mutta hifun tulokset on aina asiakkaan ihosta kiinni 😊


    • Anonyymi

      Osaako joku kertoa lisää Hyvän Olon Aitasta? Kovin aktiivisesti mainostaa, tekeekö omistaja itse olenkaan töitä vai vain kouluttaa harjoittelijoita? kannattaako tähän paikkaa mennä?

      • Anonyymi

        Tekee paljonkin mutta vapaat ajat menee pitkälle. Siksi varaan aina ajan jo edellisellä käynnillä. Olen käynyt myös siellä toimivalla kosmetologilla. Saa hiukan helpommin aikoja.


      • Anonyymi

        Hyvän olon aittaa en ainakaan suosittele, mainostaa kyllä somessa tehokkaasti ja esittää kovia väitteitä hoidoistaan, jotenkin että yhtä tehokas kuin kasvojen kohotus mutta…. Kävin hifussa viime vuonna, kun kerta ei tehnyt mitään tehtiin sittein toisen kerran vieläkään ei mitään, kolmatta kertaa en enää halunnut rahojani kyseiseen firmaan kantaa. Tuntuu että välttelee mm jalkahoitojen tekemistä kun kysyy aikaa yrittäjälle tehokkaasti yrittää saada ottamaan opiskelijan tekemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvän olon aittaa en ainakaan suosittele, mainostaa kyllä somessa tehokkaasti ja esittää kovia väitteitä hoidoistaan, jotenkin että yhtä tehokas kuin kasvojen kohotus mutta…. Kävin hifussa viime vuonna, kun kerta ei tehnyt mitään tehtiin sittein toisen kerran vieläkään ei mitään, kolmatta kertaa en enää halunnut rahojani kyseiseen firmaan kantaa. Tuntuu että välttelee mm jalkahoitojen tekemistä kun kysyy aikaa yrittäjälle tehokkaasti yrittää saada ottamaan opiskelijan tekemään.

        Itse kävin siellä ja tuli tosi hyvä tulos, mutta kävinkin täyden kolmen sarjan kuten hän suosittelee. Sehän on ihan ihosta kiinni miten nopeasti reagoi. Toiset saa tuloksia jo yhdestä kuten näkyy julkkis Raakel Lignell siellä saaneen. Itsellä näkyi kunnolla vasta tuon kolmannen kerran jälkeen. Kaverilla jo ensimmäisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvän olon aittaa en ainakaan suosittele, mainostaa kyllä somessa tehokkaasti ja esittää kovia väitteitä hoidoistaan, jotenkin että yhtä tehokas kuin kasvojen kohotus mutta…. Kävin hifussa viime vuonna, kun kerta ei tehnyt mitään tehtiin sittein toisen kerran vieläkään ei mitään, kolmatta kertaa en enää halunnut rahojani kyseiseen firmaan kantaa. Tuntuu että välttelee mm jalkahoitojen tekemistä kun kysyy aikaa yrittäjälle tehokkaasti yrittää saada ottamaan opiskelijan tekemään.

        Nehän ottaa kuvan ja olisit kuvasta nähnyt tuloksen kolmannella kerralla. Meille ainakin sanottiin niin. Tosi reilu tapa mielestäni kuvata. Meille lähetettiin myös itselle ne kuvat kaverin kanssa ja selvä tulos kyllä. Sanottiin myös selvästi miten tärkeää käydä tuo kolmen sarja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvän olon aittaa en ainakaan suosittele, mainostaa kyllä somessa tehokkaasti ja esittää kovia väitteitä hoidoistaan, jotenkin että yhtä tehokas kuin kasvojen kohotus mutta…. Kävin hifussa viime vuonna, kun kerta ei tehnyt mitään tehtiin sittein toisen kerran vieläkään ei mitään, kolmatta kertaa en enää halunnut rahojani kyseiseen firmaan kantaa. Tuntuu että välttelee mm jalkahoitojen tekemistä kun kysyy aikaa yrittäjälle tehokkaasti yrittää saada ottamaan opiskelijan tekemään.

        Tietämättä edes kyseistä paikkaa pitää ihmetellä että jätät kesken sarjan ja arvostelet...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietämättä edes kyseistä paikkaa pitää ihmetellä että jätät kesken sarjan ja arvostelet...

        Tietämättä paikkaa ollen muualla käynyt satunnaisesti hifussa ja aina yksittäisilläkin kerroilla saatu näkyvää tulosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietämättä paikkaa ollen muualla käynyt satunnaisesti hifussa ja aina yksittäisilläkin kerroilla saatu näkyvää tulosta.

        Niinhän on Hyvän Olon Aitassakin tosi moni saanut hyviä tuloksia jo ensimmäisellä hoidolla. Omalla naamallaan näkyy sivuilla moni tyytyväinen asikas niin kertovan ja tuskin noin paljon mitä someenkin jakavat hyviä muutoksia olisi heillä esitellä ilman tuloksia. Niissä asiakkaat myös kehuu omalla naamallaan ja täällä voi anonyymisti paikkaa haukkua muukin kun oikea asiakas.. Luottaisin enemmän kommentteihin joista näkyy kuka niiden takana..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietämättä paikkaa ollen muualla käynyt satunnaisesti hifussa ja aina yksittäisilläkin kerroilla saatu näkyvää tulosta.

        Kuten täällä joku jo mainitsi se on ihosta kiinni. Toiset saa yhdellä, toiset kahdella tai kolmella. Kuitenkin jos tekijä kuvaa ennen kuvat ekalla kerralla ja lupaa ottaa kolmannella kerralla jälkeen kuvat niin itse kävisin kaikki kerrat niin kuvasta näkisin onko tulosta tullut.


      • Anonyymi

        Joo niillä yksinoikeudella parempi laite. Tukun kanssa tekee yhteistyötä. Lihakset hoidetaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo niillä yksinoikeudella parempi laite. Tukun kanssa tekee yhteistyötä. Lihakset hoidetaan .

        Onko jossain tehty joku tutkimus eri hoitojen tuloksista? Ihmetyttää väitteet kaikissa näissä hoitoloissa tehtyjen hoitojen tuloksista ja siitä mikä on toista parempi kuin toinen. Markkinoinnissa pitää pystyä todistamaan väitteensä, tämän mielestäni sanoo jo ihan laki. Toki tätä varmaan pitäisi kysyä varmaan jo ihan hoitolaitteiden maahantuojalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jossain tehty joku tutkimus eri hoitojen tuloksista? Ihmetyttää väitteet kaikissa näissä hoitoloissa tehtyjen hoitojen tuloksista ja siitä mikä on toista parempi kuin toinen. Markkinoinnissa pitää pystyä todistamaan väitteensä, tämän mielestäni sanoo jo ihan laki. Toki tätä varmaan pitäisi kysyä varmaan jo ihan hoitolaitteiden maahantuojalta

        Joo noihan tekee tukkujen kanssa yhteistyötä tuolla Hyvän Olon Ajassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo noihan tekee tukkujen kanssa yhteistyötä tuolla Hyvän Olon Ajassa.

        Oliko jossain jotain vertailua tuloksista? Itseäni kovasti kiinnostaa mahdollisten tulosten kesto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nehän ottaa kuvan ja olisit kuvasta nähnyt tuloksen kolmannella kerralla. Meille ainakin sanottiin niin. Tosi reilu tapa mielestäni kuvata. Meille lähetettiin myös itselle ne kuvat kaverin kanssa ja selvä tulos kyllä. Sanottiin myös selvästi miten tärkeää käydä tuo kolmen sarja.

        Hyvän olon aitan kuvat on kyl yks iso vitsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko jossain jotain vertailua tuloksista? Itseäni kovasti kiinnostaa mahdollisten tulosten kesto.

        Taitaa olla yrityksen itse ottamat valokuvat ainoa todiste ns tuloksista. Aika kallis hoito kun tuloksista ja niiden kertosta ei mitään puolueetonta tietoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla yrityksen itse ottamat valokuvat ainoa todiste ns tuloksista. Aika kallis hoito kun tuloksista ja niiden kertosta ei mitään puolueetonta tietoa

        Onhan niiden sivu täynnä tyytyväisten asiakkaiden omilla kasvoilla antamia asiakaspalautteita hyvistä tuloksista kuvien lisäksi. Jopa julkkiksen omilla kasvoillaan!


    • Anonyymi

      Hämeenlinnan keskustasta etsin kosmetologia. Olen Artemista miettinyt. Onko kellään kertoa kokemuksia Artemis City Spasta?

      • Anonyymi

        Ihana paikka, jossa rauhoittava tunnelma, ei turhaa sisustussälää. Nimensä mukaisesti vähän kylpylämäinen paikka. Minusta Hämeenlinnan paras!


    • Anonyymi

      Hyvän olon aittaa en voi suositella. Mainostaa koko ajan samoilla kuvilla, harjoittelijat tekee työt ja itselleen ottaa kunnian. Jaksaa hokea joka lauseessa, että on erikoiskosmetologi, tosi rasittavaa mainontaa. Nyt laittoi sivuilleen, että heillä tehdään edelleen Hifua, että heillä on töissä erikoislääkäri.
      Pari ystävääni on siellä käynyt, eivätkä tykänneet, ja heidän puheitten ja kokemusten perusteella en ole halunnut kyseiseen paikkaan mennä. Tuntuu vähän rahastuspaikalta, kun hintoja katsoo.

      • Anonyymi

        Mitä itse olen seurannut niin heillä kyllä harvase viikko ollut ihan uusia kuvia sivuillaan joista nähnyt että tuloksia tulee ja itse olen kuullut pelkkää hyvää ja usealta eri ihmisiltä. En tiedä yhtään muuta hoitolaa jolla olisi myös nettisivuilla niin paljon hyviä ennen jälkeen kuvia ja niin paljon tyytyisten asiakkaiden kirjoittamia palautteita omilla kasvoillaan ja myös videoissa. Siksi itse kiinnostuin kun paljon hyvää kuullut ja nähnyt. Nyt aika toukokuulle. Innolla odotan.


      • Anonyymi

        Eihän siellä harjoittelijat mitään vaativampia hoitoja edes tee vaan sillähän on siellä ihan palkattuja kosmetologeja töissä itsensä apuna kaikki vaativammat hoidot tekemässä. Eihän sinne saa edes varattua harjoittelijoille kun perus hoitoja. Onhan siellä paljon toki myös harjoittelijoita kun monen koulun kanssa tekee yhteistyötä kuten usein somessa kehuu. Itse olen kerran käynyt hänen työntekijällään kosmetologi Sofialla Hifussa ja hieno tulos tuli leukalinjaan ja poskiin. Laite siis ainakin todella toimiva! Omistajalla itsellä en ole käynyt kun ajat meni pitkälle.


      • Anonyymi

        Tuleeko sinne joku lääkäri oikeasti töihin tekemään hifuja?


      • Anonyymi

        Mun mielestä taas tää on aivan samantyylinen ketju kun täällä aiemmin ollut ketju joka sittemmin poistettiin kun siellä selvästi kilpailija haukkui Hyvän Olon Aittaa muka asiakkaana. Ennemmin siksi epäilen haukkujen aitoutta, mutta niin tai näin juuri siksi en itse luota yhtään keskustelupalstojen anonyymeihin kommentteihin kun niiden takana voi olla ihan yhtä hyvin kun yrittäjät myös kateelliset kilpailijat. Vain kommentit jotka ihmiset antaa omilla kasvoillaan on siksi oikeasti luotettavia.


      • Anonyymi

        Tuskinpa nyt itse haukkuisi itseään kehuskelijaksi kuitenkaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä taas tää on aivan samantyylinen ketju kun täällä aiemmin ollut ketju joka sittemmin poistettiin kun siellä selvästi kilpailija haukkui Hyvän Olon Aittaa muka asiakkaana. Ennemmin siksi epäilen haukkujen aitoutta, mutta niin tai näin juuri siksi en itse luota yhtään keskustelupalstojen anonyymeihin kommentteihin kun niiden takana voi olla ihan yhtä hyvin kun yrittäjät myös kateelliset kilpailijat. Vain kommentit jotka ihmiset antaa omilla kasvoillaan on siksi oikeasti luotettavia.

        Yrittäjä laittoi tässä omista laitehoito tuloksistaan kuvia ja kertoi että projekti jatkuu koko kevään. Tämä ainakin todistaa uskoa yrityksen omiin hoitoihin! Itse odottelen millaiset tulokset on kun seuraavat kuvat itsestään julkaisee, jos tulokset on hyvät niin minäkin varaan ajan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko sinne joku lääkäri oikeasti töihin tekemään hifuja?

        Eihän se sitä tarkoita vaan lakiuudistuksen myötä saa koulutetut tekijät kuten kosmetologit ja erikoiskosmetologit tehdä itse kun on vastuulääkäri talossa. Näin kaikissa hoitoloissa varmaan tuollakin. Jännä nähdä alkaako tarjota pistoshoitojakin nyt kun lääkäri, sairaanhoitaja ja terveydenhoitaja porukassa. Nehän saisi niitäkin tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäjä laittoi tässä omista laitehoito tuloksistaan kuvia ja kertoi että projekti jatkuu koko kevään. Tämä ainakin todistaa uskoa yrityksen omiin hoitoihin! Itse odottelen millaiset tulokset on kun seuraavat kuvat itsestään julkaisee, jos tulokset on hyvät niin minäkin varaan ajan!

        Joo se oli kyllä aitoa heittäytymistä! Itse ymmärsin että testasi itsellään heti uudet laitteet jotka vaikuttaa myös kasvolihaksiin. Olihan kuvissa selvä ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä taas tää on aivan samantyylinen ketju kun täällä aiemmin ollut ketju joka sittemmin poistettiin kun siellä selvästi kilpailija haukkui Hyvän Olon Aittaa muka asiakkaana. Ennemmin siksi epäilen haukkujen aitoutta, mutta niin tai näin juuri siksi en itse luota yhtään keskustelupalstojen anonyymeihin kommentteihin kun niiden takana voi olla ihan yhtä hyvin kun yrittäjät myös kateelliset kilpailijat. Vain kommentit jotka ihmiset antaa omilla kasvoillaan on siksi oikeasti luotettavia.

        Samaa mieltä. Samaa tukee myös se että nää aktivoituu aina kun Hyvän Olon Aitassa käy joku tunnetumpi vaikuttaja hoidossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Samaa tukee myös se että nää aktivoituu aina kun Hyvän Olon Aitassa käy joku tunnetumpi vaikuttaja hoidossa.

        Kuka on Anniina Pöyhönen? Ei sellaista julkkista taida olla olemassakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on Anniina Pöyhönen? Ei sellaista julkkista taida olla olemassakaan

        Sehän on siinä mtv3 Teknavi ohjelmassa. On sillä melkein 24 000 instaseuraajaa että näkyvyyttä ainakin saavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on siinä mtv3 Teknavi ohjelmassa. On sillä melkein 24 000 instaseuraajaa että näkyvyyttä ainakin saavat.

        Teknavissa on Anniina Pohjonen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teknavissa on Anniina Pohjonen

        Sitten on joku kirjoittanut väärin. Anniina Pohjonen oka Teknavissa näkyy Hyvän Olon Aitassa käyvän somen perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on siinä mtv3 Teknavi ohjelmassa. On sillä melkein 24 000 instaseuraajaa että näkyvyyttä ainakin saavat.

        Se on Anniina Pohjonen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten on joku kirjoittanut väärin. Anniina Pohjonen oka Teknavissa näkyy Hyvän Olon Aitassa käyvän somen perusteella.

        Hyvän olon aitassa näkyy käyvän Anniina Pöyhönen Teknavista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvän olon aitassa näkyy käyvän Anniina Pöyhönen Teknavista

        Se on kyllä Anniina Pohjonen eikä Pöyhönen mtv3 Teknavi ohjelmasta! Hienon videon näkyy tehneen Hyvän Olon Aitalle käynnistä. Hyvän näköinen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kyllä Anniina Pohjonen eikä Pöyhönen mtv3 Teknavi ohjelmasta! Hienon videon näkyy tehneen Hyvän Olon Aitalle käynnistä. Hyvän näköinen nainen.

        Käyppäs katsomassa Facebookista. Oikeassa olet on videossa on kaunis Anniina Pohjonen. Hyvän Olon Aitta ei tiedä hänen nimeään, sillä videossa lukee Anniina Pöyhönen. Aika noloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyppäs katsomassa Facebookista. Oikeassa olet on videossa on kaunis Anniina Pohjonen. Hyvän Olon Aitta ei tiedä hänen nimeään, sillä videossa lukee Anniina Pöyhönen. Aika noloa.

        Ompa outoa että noin suuri vaikuttaja ei pyydä korjaamaan nimeään videoon oikein. Ehkä ei ole vielä huomannut. Vahinkoja tulee helposti jos sanansyöttö kännykässä, mutta luulisi vaikuttajan itsen pyytävän korjaamaan nimensä oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se sitä tarkoita vaan lakiuudistuksen myötä saa koulutetut tekijät kuten kosmetologit ja erikoiskosmetologit tehdä itse kun on vastuulääkäri talossa. Näin kaikissa hoitoloissa varmaan tuollakin. Jännä nähdä alkaako tarjota pistoshoitojakin nyt kun lääkäri, sairaanhoitaja ja terveydenhoitaja porukassa. Nehän saisi niitäkin tehdä.

        Katsoin juuri ettei lääkäri Sakarias Niemelle ole vielä avattu ajanvarausta pistoshoitoihin, mutta kain hän jotain alkaa pian tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin juuri ettei lääkäri Sakarias Niemelle ole vielä avattu ajanvarausta pistoshoitoihin, mutta kain hän jotain alkaa pian tehdä.

        Eikös tää hoitola mainosta mahdollisimman luonnonmukaisia hoitoja? Ei taida pistoshoidot mennä siihen kategoriaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tää hoitola mainosta mahdollisimman luonnonmukaisia hoitoja? Ei taida pistoshoidot mennä siihen kategoriaan.

        Eikä missään ole yritys edes sanonut pistoshoitoja alkavansa tehdä! Ainakaan julkisesti en löydä moista väitettä heidän sivuiltaan! Täällä vaan joku spekuloinut taas kun lääkäri heillä. Ei se automaattisesti toki pistoshoitoja tietenkään tarkoita!


      • Anonyymi

        No eipä täältä itse kukaan mitään poistamaan pysty että eiköhän se asiattoman sisällön vuoksi ole ylläpidon poistama. Tarkkana kyttäät ketjua jos uudelleen luet ja poistuneet huomaat. Kertoo paljon siitä kuka olet sillä kukaan oikeasti asiakas ei jaksa olla yhdestäkään yrittäästä noin sairaanloisen kiinnostunut.


      • Anonyymi

        Täältä on kyllä monta muutakin viestiä poistettu mutta vain asiattomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä täältä itse kukaan mitään poistamaan pysty että eiköhän se asiattoman sisällön vuoksi ole ylläpidon poistama. Tarkkana kyttäät ketjua jos uudelleen luet ja poistuneet huomaat. Kertoo paljon siitä kuka olet sillä kukaan oikeasti asiakas ei jaksa olla yhdestäkään yrittäästä noin sairaanloisen kiinnostunut.

        Kyseessä oli ihan oma kirjoitukseni, siksi huomasin että on kadonnut. Tulin eilen ja nyt vilkaisemaan onko minulle vastattu.
        Ylläpito poistaa tietääkseni kommentteja lähinnä sen mukaan mitä niitä ilmiannetaan, eikä varmaan paljoa mieti onko asiaton vai ei. Eli joku varmaan on ilmiantanut. Hyvää viikonloppua !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä on kyllä monta muutakin viestiä poistettu mutta vain asiattomia.

        Ilmeisesti sinäkin olet aika tarkkaan seurannut että osaat kertoa millaisia kommentteja tästä keskustelusta on poistettu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ompa outoa että noin suuri vaikuttaja ei pyydä korjaamaan nimeään videoon oikein. Ehkä ei ole vielä huomannut. Vahinkoja tulee helposti jos sanansyöttö kännykässä, mutta luulisi vaikuttajan itsen pyytävän korjaamaan nimensä oikein.

        Suuri vaikuttaja? Kyllä mulla on ihan eri käsitys suurista vaikuttajista. Ja miksi pitää koko ajan hehkuttaa "julkkiksia" Eikö me tavalliset tallaajat olla ihan yhtä tärkeitä yrittäjille


    • Anonyymi

      Hyvän Olon Aitta pelasti minun kasvoni! Voin todellakin suositella ja olen ikuisesti kiitollinen!

      • Anonyymi

        Äläs nyt! Kokemuksia on monia, joku voi olla todella tyytyväinen, vaikka vähän kyllä kiinnostaisi mitä ihmettä on tehty että kasvot on kosmetologilla pelastettu?


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4783
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1091
    Aihe