Hei, mulla on tulossa kohta puolin lauantai koulupäivä ja samassa yhteydessä on lähinnä mummoilla tarkoitettu avoimien ovien päivä (olen siis yläasteella) äitini kuuli tästä ja se oli suuri virhe, nyt hän on hengellä millä hyvänsä tulossa sinne vaikka puhuimme luokkalaisten kanssa että ei heidän vanhemmat ole edes kiinnostuneet tapahtumasta, ja enkä itse TODELLAKAAN halua että mutsi kulkee pitkin käytäviä perässänä. MITÄ TEEN? Auttakaa
Vanhempain tapahtuma
Autaaaakaa
1
135
Vastaukset
No pyydä häntä olemaan tulematta ja sano suoraan se pyynnön syy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215684- 541795
- 251289
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2001101- 741085
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531027Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.142983Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️63972- 48948
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58945