https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/201809052201182247_we.shtml
Jos haluat tehdä testin, osaa englantia tai käytä googlen kääntäjää
Elinikätesti
6
198
Vastaukset
- elämä-yhtä-helvettiä
Voisin kuolla vaikka heti,
tämä ijänikuinen kipujen kanssa tappeleminen tympii.
juu tiedä lääkärit voisi poistaa kivut,
mutta turhaantuneena kyllästyneenä lääkärissä juoksemiseen en kehtaa enään ainakaa toistaiseksi mennä lääkäriin,
elän maan päällisessä helvetissä tälläki hetkellä, - Per-kel
Överillähän tässä,suap nährä jaksaako jouluksi Thaimaahan :D
Olen tehnyt testin, sen mukaan elän 89-vuotiaaksi.
Äitini eli 94-vuotiaaksi, äidin täti 104-vuotiaksi, oli kaupungin vanhin asukas.
Jos on terve niin mikä on eläessä, äiti oli yli yhdeksänkymppiseksi skarppina, sitten alkoivat temppuilla lääkityksen kanssa ja kunto romahti.
Pelkään että sydämen toiminnanvajaus periytyy minullekin. Äiti pysyi kunnossa niin kauan kun oli Digoxin lääkitys, mikään muu lääke ei tehonnut, jostain syystä lääkärit eivät suostuneet uusimaan lääkettä.- 1eero
En huoli mitään testejä, kesä meni edessä syksy sitten talvi, tän pitemmälle en suunnittele, keväällä tuntuu mukavalta sitä on kuin uudesti syntynyt ei kuiteskaa kuin nuorena mutta kuitenkin.
Vuodet menee suomessa vuodenaikojen mukaan, sopiva ikä heittää veivinsä ei ole vielä siinä kunnossa mut kun tulee siihen ikään että tuntuu nyt olis sopiva ikä kuolla niin mikäpä siinä. - Sydäntesti
Testissä teststaan sydämen ikää. Vaikka olisit iältäsi vaikka 65 niin sydämesi voi olla 55.vuotiaan. Tai olet 55v mutta sydämesi onkin 10v vanhempi.Niin minä käsitin testin.
- O-Orvokki
Syntyykö osa ihmisistä sydämettöminä?
Niinkö testi väittää?
En tehnyt, kun kertoivat evästeistä ja epäilin mainosvyöryn virtaavan, jos...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731445
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411039Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38735- 14660
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21650- 37637
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577