Kanta-asiakas ohjelmien hyöty

Pisteetön

Jos matkustaa keskimäärin kahdesta kolmeen matkaa vuodessa onko pisteiden keräämisestä käytännössä hyötyä?

10

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veneily-hyötyä

      1000 venettä (pistettä) on helppo saada vuodessa kasaan
      ja onhan siitä hyötyä kun voi maksaa veneillä matkan
      Plus tasolla kun pisteet (veneet) kertyvät vieläpä tuplana.

      kaytännön hyöty on suoraan verrannollinen käyttamääsi rahaan laivalla, matkan maksussa.
      tapauskohtaista siis tuo hyöty

      tuo 1000€ on helppo kerätä täyteen vuodessa kolmellakin matkalla,
      ja on jokainen vene käytettävissä matkan maksussa jona olet keränyt,
      hyöty on siis suoraan verrannollinen käyttämääsi euromääriin

    • Riippuu myös siitä. paljonko tekee ostoksia laivalla

    • Siinä-se

      Hyötyä tai ei, mitä väliä. Ne tulevat joka tapauksessa.
      Ei niitä ole pakko käyttää mihinkään. Eikä niistä ole mitään haittaakaan.

    • Kyllä-kannatti-hankkia

      Onhan siitä hyötyä. Nytkin sain kaksi reittimatkaa euron kappale. Pääsin hyödyntämään myös edullisen hotellitarjouksen. Siis matkat ja kaksi hotelliyötä aamiaisineen reippaasti alle satasen.

    • jokainen.tyylillään

      Pisteet tai veneet ovat samanlaista "etua" kuin kauppaliikkeiden bonukset. Hyöty on mitätön useimmille. Niillä koukutetaan tyhmää kansaa käyttämään 'oman' yhtiön palveluksia. On muuten melkoinen kuluttaja jos kahdella-kolmella matkalla käyttää 1000 €.

      • sviiteissä

        sviiteissä matkustaessa hyvinkin helposti tulee tuo 1000 täyteen
        myös muut kuin olut ostokset auttavat summan kertymässä,
        hienommat konjakit & viskit jotka maissa maksaisivat tuplaten,
        noissa paremmissa litkuissa kun saa muutoinkin paremman katteen maihin verrattuna

        tietysti kaikki muotivermeet taxfreessä (verotottomasti myyntiä)

        ei siinä sen kummempi kuluttaja tarvitse olla vuoden 2018 tasolla,
        yllättävän helpolla tuo tonni kertyy
        kun ostelee muutakin kuin niitä "kympin tarjousklaatikoita" olutta


    • Anonyymi

      Taas väärä foorumi!
      Kyllä luotseja tarvittaisiin.

      • Anonyymi

        No koitahan löytää oikea ja kirjoita asiasi sinne.


    • Anonyymi

      Joka kanta-asiakas hyötyy. Ne, jotka eivät ole kanta-asiakkaita, maksavat viulut.

      Tosin ei kuulu matkailuun.

      Luotsit takaisin foorumin ruoriin.

    • Anonyymi

      Hölmöjen kusetusta kuten kaikki pistehommat.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe