niin että minulta puuttuu vain yks auto enää docksiin ja se on patriot mistä sen saaa?? ja kertokaa kaikki jutut mitä pitää tehä niiten tyttöystävien kaa koska vähä turhaa viedä niit aina syömään... :D
auttakaaa???
3
422
Vastaukset
sen löytää mm. armeejan tukikohdalta sekä tekemällä paloauto tehtäviä niin se tulee vastaan jossakin vaiheessa ja tuo ei ole viimeinen auto vaan sen jälkeen tulee uusi lista sinne satamaan
- san andreas
aijaa no ok kiitos :P mutta viel kysyisin että nyt seurustelen siin pelis pelkästää katien kanssa nii sit 35% tulee semmonen tehtävä että pitää täyttää sen FUN mittari...nii auta mitä pitää tehä
san andreas kirjoitti:
aijaa no ok kiitos :P mutta viel kysyisin että nyt seurustelen siin pelis pelkästää katien kanssa nii sit 35% tulee semmonen tehtävä että pitää täyttää sen FUN mittari...nii auta mitä pitää tehä
eli kaahailet autolla siitä se tykkää ja mittarikin nousee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491045
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57967KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.15950Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53886