TTK kilpailu

2lesken

TTK:n tanssijat on esitelty.
Veikkauksia:
Boelius ja Pelkonen vahvoilla.
Pouta on Kankikaikkonen
Hintikka ja Taavitsainen saisivat heti pudota.
Saarinen voi yllättää
Nyrkkeilijä saisi jatkaa.
"Vanhala" hurmasi ja saisi jatkaa.
Muut jäivät unholaan.

32

572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Gudbrandsdalsost
      Siinä on 25% Vuohta, loput on Lehmää.
      Niin tavista...
      Mutta taivaallista."

      H.

      • "Vanhala" oli ihanan vanhanaikainen tanssija.
        Ykkössuosikki.


    • aika.hyvä.taso

      Nyrkkeilijä Tatli ja Katri oli paras pari. Myös kuopus Tuure ja Ansku.

      • Tuomarit oikeassa. 10 arvostelun saaneet osasivat tanssia ja olivat pukeutuneet edustavasti.


    • tsatsaat

      Aika huvittavaa oli katsoa kun Taavitsainen tanssi koko ajan suu seljällään. Tuomarikin huomautti, että voisi sen suun välillä sulkeakin.

      Edis ja Katri ansaitsivat parhaat pisteet, Toivottavasti Tuure pärjää pitkälle. Pekan tyylistä en tykkää, on pellemäinen.

      • Olipa valitettavaa että Aikku putosi.
        Mikä jalkatyöskentely hänellä onkaan.
        Iki-ihana"Vanhala" muuntautui upeasti Jacksonin tahtiin.
        Siinä on mies minun makuuni.


      • nuoruus.kaunistaa
        2lesken kirjoitti:

        Olipa valitettavaa että Aikku putosi.
        Mikä jalkatyöskentely hänellä onkaan.
        Iki-ihana"Vanhala" muuntautui upeasti Jacksonin tahtiin.
        Siinä on mies minun makuuni.

        Suomalaiset muistavat Saarisen kiukuttelut hiihtourallaan. sai siitä nyt maksaa. Seuraavaksi pitäisi Taavitsaisen tippua. On muuten mummoutunut vauhdikkaasti.


      • LauttasaarenPariskunta
        nuoruus.kaunistaa kirjoitti:

        Suomalaiset muistavat Saarisen kiukuttelut hiihtourallaan. sai siitä nyt maksaa. Seuraavaksi pitäisi Taavitsaisen tippua. On muuten mummoutunut vauhdikkaasti.

        Siitä "ei iloisuudesta" keskustellaan iltapäivälehtien sivuilla. Puuttuu ystävällisyys ja lämpö, tuntuu jotenkin , en osaa edes sanoa.


      • Hää-o-silla-ooh

        "Aika huvittavaa oli katsoa kun Taavitsainen tanssi koko ajan suu seljällään"

        Taavitsaiselta on mennyt leuka sijoiltaan ja jäänyt suu auki huomattavasti nuoremman uuden miesystävän kanssa.


      • Tanssivaratsastaja
        2lesken kirjoitti:

        Olipa valitettavaa että Aikku putosi.
        Mikä jalkatyöskentely hänellä onkaan.
        Iki-ihana"Vanhala" muuntautui upeasti Jacksonin tahtiin.
        Siinä on mies minun makuuni.

        Hiihtäjältä puuttuu notkeutta. Samoin missi, joka on harrastanut cheetleadenina, ei ole notkeutta
        Puhumattakaan siitä, mikä Linnan...vai mikä se nyt olikaan


      • Sadonkorjuuta
        LauttasaarenPariskunta kirjoitti:

        Siitä "ei iloisuudesta" keskustellaan iltapäivälehtien sivuilla. Puuttuu ystävällisyys ja lämpö, tuntuu jotenkin , en osaa edes sanoa.

        Aivan. Aikku on kovan ja kylmän ihmisen maineen saanut hiihtourallaan eikä ilmeisesti aiheetta.
        Hänestä puuttuu aito lämpö ja empaattisuus- jostain syystä . Sitä niittää mitä kylvää.


    • Äiti_pese_miunkalsarit

      Hintikka ja se joku Aki "vankilanjohtaja" josta en ole koskaan kuullutkaan pikaisesti ulos tanssikilpailusta.

    • VanhalaYlivoimainen

      Kun kansa äänestää mukaan tulee mielikuvat henkilöstä ja hänen aijemmista tekemisistään. "Kiukkukiukaat" tippuvat välittömästi.

      • tykätäänsamiksista

        Kansa äänestää henkilöstä josta tykkää muutenkin. Kunhan on tarpeeksi "nöyrä" asenne ja ei ole liian nätti, vaan johon itsekin voisi jossain määrin samaistua. Tanssitaidosta ei niin väliä, vaikka tanssikisa onkin.


    • Naiskauneusexpertti

      Boelius tulee voittamaan, koska naiset tykkäävät homopojista ja toisaalta eivät voi sietää kaunista ja seksikästä Pelkosta.

      • tatlionpoikaa

        Oletko jäänyt ilman naista, kun noin homopoikia sätit?


      • Tuulettaa

        Kullakin on persoonansa, ei pitäisi moittia toisenlaista ihmistyyppiä, mutta tämä Boelius on minulle liian eloisa jotenkin. Heppoinen persoona vaikka tanssii tietenkin taustansakin vuoksi notkeasti.
        Minulle sopii tämä Hannes ihmistyyppinä ja onneksi myös tanssii hyvin.


      • kkkkusettaajapelkonenk

        sinä ole kateellinen sotilas paska ja inhottava pelkonen; en ole linja-auto: enkä paloposti: enkä liikennevalo: oisko seuraavaksi brittiläinen puutarha neitsyt tai lipposen päivi tai niinistön lennu otte te niin hienoo oikeusapu pietrot ;maarit varmaa sen stikuun kanssa komppaa sano porin tappaja vai mitä sauli


      • En pidä Pelkosta kauniina , ollenkaan


      • Tuulettaa kirjoitti:

        Kullakin on persoonansa, ei pitäisi moittia toisenlaista ihmistyyppiä, mutta tämä Boelius on minulle liian eloisa jotenkin. Heppoinen persoona vaikka tanssii tietenkin taustansakin vuoksi notkeasti.
        Minulle sopii tämä Hannes ihmistyyppinä ja onneksi myös tanssii hyvin.

        Latsotaan kun kilpa etenee ja jalan lattiaan viennistä ym. tulee tuomareista vaativampia.. Eikä vartalon jäykkyys enää ole paikallaan joissakin tansseissa. Valssissa ja tangossa vielä menettelee


    • Mini-mac-herkuilla

      Voi luoja sentään, kiitos että annoit minulle viisautta, ex tempore tehdä 55" telkkaristani tietokoneen näyttöpääte. Loppui ylimääräinen kulkeminen olkkariin katsomaan uutisia silloin tällöin, eikä jäänyt pienintäkään houkutusta sortua katsomaan jotain hössön tössöä, ihmiselle tarpeetonta saastaa.

      • ohohoh

        Mini-mac-herkuilla

        Tämä palstako on sitten sinulle sitä "ei saastaa"?


    • HavujaPrkele

      Oikea nainen putosi. Luuli pääsevänsä jatkoon, niin itsevarmasti puhui jatkostaan.

    • Edis ja Katri kiinnittivät huomioni. Edis on komea ja miehekäs. osaa liikkua sulavasti kun on nyrkkeilijä.

      • Bengalitikku

        Niinpä. Olen samaa mieltä. Ovat varmaan kolmen parhaan joukossa.
        M.H. paransi aiemmasta.
        Minusta myös ne parit, jotka ottavat riskejä kuten afrikkalainen tanssi tai heavy-tango, tekevät ohjelmasta ohjelman.
        Sitten tällä näyttelijällä, josta minulla ei ole harmainta haisua, on aika vinkeä asenne.
        Siis onhan tässä kokoelmassa erilaisia persoonia.
        Eikä Jaanakaan huono ole; vähän rentoutta ja letkeyttä, niin pärjää paremmin.
        En voi oikein ketään moittia.
        Kiva ohjelma.


    • Hehehhhhhhee

      Pudonneet pian selittämässä, miten just me putosimme. MTV3.

    • pilikunviilaaja

      En ole katsonut tuota hömppäohjelmaa pätkääkään mutta jos siellä olisivat mukana esim.
      Paavo Veee.... ja Laura Hoooo.... niin tuo parivaljakko olisi aivan ylivoimainen.

    • RealistiN

      Mukavaa viihdettä, kaunista tanssia on aina ilo katsella.
      Mielstäni kyseinen ohjelma on viihdettä, eikä varsinainen kilpailu.
      Parhaiksi toivoisin parit, jotka ovat kehittyneet eniten ohjelman aikana, valmiiksi taitavat voisivat osallistua oikeisiin kilpailuihin.
      Uskoisin näiden "kankien" ja "jäykkisten" inspiroivan eniten meitä taviksiakin tanssiliikunnan pariin nähtyämme kuinka ihan pökkelöstäkin voi hyvässä opetuksessa tulla parkettien partaveitsi.

      • Se-kai-tarkoitus

        Niin.
        Ohjelma lienee sellainen, muotteineen, että katsoja voi kokea kaikki tunneskaalat myötähäpeästä jonkun jopa onnistumiseen saakka.
        Olettaisin?
        Ja leikkiähän se kuitenkin, varmaan on.


      • 2leskel
        Se-kai-tarkoitus kirjoitti:

        Niin.
        Ohjelma lienee sellainen, muotteineen, että katsoja voi kokea kaikki tunneskaalat myötähäpeästä jonkun jopa onnistumiseen saakka.
        Olettaisin?
        Ja leikkiähän se kuitenkin, varmaan on.

        Oli odotettua Taavitsaisen putoaminen.
        Laulaa hän osaa, mutta tanssimen oli täysin säheltämistä.

        Hintikka yllätti positiivisesti.
        Ryhti oli suoristunut ja nilkat ojentuneet.

        Hannes on ylitse muiden. Mikä vaatimattomuus ja samalla loistelias varma esiintyminen.
        2lesken


      • parraton.partaveitsi

        Olen prikulleen samaa mieltä. Hintikan niskalinja on parantunut huomattavasti. Ponnari vaan kireälle jatkossakin, vetää päätä kattoa kohti.

        Lotta Näkyvän värittömyys jättää näkymättömäksi. Onko liika kurinalaisuus latistanut myös persoonaansa aikanaan.


    • ainaainaaina

      mitä siinä Tuuressa erityistä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe