TTK kilpailu

TTK:n tanssijat on esitelty.
Veikkauksia:
Boelius ja Pelkonen vahvoilla.
Pouta on Kankikaikkonen
Hintikka ja Taavitsainen saisivat heti pudota.
Saarinen voi yllättää
Nyrkkeilijä saisi jatkaa.
"Vanhala" hurmasi ja saisi jatkaa.
Muut jäivät unholaan.

32

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Gudbrandsdalsost
      Siinä on 25% Vuohta, loput on Lehmää.
      Niin tavista...
      Mutta taivaallista."

      H.

      • "Vanhala" oli ihanan vanhanaikainen tanssija.
        Ykkössuosikki.


    • aika.hyvä.taso

      Nyrkkeilijä Tatli ja Katri oli paras pari. Myös kuopus Tuure ja Ansku.

      • Tuomarit oikeassa. 10 arvostelun saaneet osasivat tanssia ja olivat pukeutuneet edustavasti.


    • tsatsaat

      Aika huvittavaa oli katsoa kun Taavitsainen tanssi koko ajan suu seljällään. Tuomarikin huomautti, että voisi sen suun välillä sulkeakin.

      Edis ja Katri ansaitsivat parhaat pisteet, Toivottavasti Tuure pärjää pitkälle. Pekan tyylistä en tykkää, on pellemäinen.

      • Olipa valitettavaa että Aikku putosi.
        Mikä jalkatyöskentely hänellä onkaan.
        Iki-ihana"Vanhala" muuntautui upeasti Jacksonin tahtiin.
        Siinä on mies minun makuuni.


      • nuoruus.kaunistaa
        2lesken kirjoitti:

        Olipa valitettavaa että Aikku putosi.
        Mikä jalkatyöskentely hänellä onkaan.
        Iki-ihana"Vanhala" muuntautui upeasti Jacksonin tahtiin.
        Siinä on mies minun makuuni.

        Suomalaiset muistavat Saarisen kiukuttelut hiihtourallaan. sai siitä nyt maksaa. Seuraavaksi pitäisi Taavitsaisen tippua. On muuten mummoutunut vauhdikkaasti.


      • LauttasaarenPariskunta
        nuoruus.kaunistaa kirjoitti:

        Suomalaiset muistavat Saarisen kiukuttelut hiihtourallaan. sai siitä nyt maksaa. Seuraavaksi pitäisi Taavitsaisen tippua. On muuten mummoutunut vauhdikkaasti.

        Siitä "ei iloisuudesta" keskustellaan iltapäivälehtien sivuilla. Puuttuu ystävällisyys ja lämpö, tuntuu jotenkin , en osaa edes sanoa.


      • Hää-o-silla-ooh

        "Aika huvittavaa oli katsoa kun Taavitsainen tanssi koko ajan suu seljällään"

        Taavitsaiselta on mennyt leuka sijoiltaan ja jäänyt suu auki huomattavasti nuoremman uuden miesystävän kanssa.


      • Tanssivaratsastaja
        2lesken kirjoitti:

        Olipa valitettavaa että Aikku putosi.
        Mikä jalkatyöskentely hänellä onkaan.
        Iki-ihana"Vanhala" muuntautui upeasti Jacksonin tahtiin.
        Siinä on mies minun makuuni.

        Hiihtäjältä puuttuu notkeutta. Samoin missi, joka on harrastanut cheetleadenina, ei ole notkeutta
        Puhumattakaan siitä, mikä Linnan...vai mikä se nyt olikaan


      • Sadonkorjuuta
        LauttasaarenPariskunta kirjoitti:

        Siitä "ei iloisuudesta" keskustellaan iltapäivälehtien sivuilla. Puuttuu ystävällisyys ja lämpö, tuntuu jotenkin , en osaa edes sanoa.

        Aivan. Aikku on kovan ja kylmän ihmisen maineen saanut hiihtourallaan eikä ilmeisesti aiheetta.
        Hänestä puuttuu aito lämpö ja empaattisuus- jostain syystä . Sitä niittää mitä kylvää.


    • Äiti_pese_miunkalsarit

      Hintikka ja se joku Aki "vankilanjohtaja" josta en ole koskaan kuullutkaan pikaisesti ulos tanssikilpailusta.

    • VanhalaYlivoimainen

      Kun kansa äänestää mukaan tulee mielikuvat henkilöstä ja hänen aijemmista tekemisistään. "Kiukkukiukaat" tippuvat välittömästi.

      • tykätäänsamiksista

        Kansa äänestää henkilöstä josta tykkää muutenkin. Kunhan on tarpeeksi "nöyrä" asenne ja ei ole liian nätti, vaan johon itsekin voisi jossain määrin samaistua. Tanssitaidosta ei niin väliä, vaikka tanssikisa onkin.


    • Naiskauneusexpertti

      Boelius tulee voittamaan, koska naiset tykkäävät homopojista ja toisaalta eivät voi sietää kaunista ja seksikästä Pelkosta.

      • tatlionpoikaa

        Oletko jäänyt ilman naista, kun noin homopoikia sätit?


      • Tuulettaa

        Kullakin on persoonansa, ei pitäisi moittia toisenlaista ihmistyyppiä, mutta tämä Boelius on minulle liian eloisa jotenkin. Heppoinen persoona vaikka tanssii tietenkin taustansakin vuoksi notkeasti.
        Minulle sopii tämä Hannes ihmistyyppinä ja onneksi myös tanssii hyvin.


      • kkkkusettaajapelkonenk

        sinä ole kateellinen sotilas paska ja inhottava pelkonen; en ole linja-auto: enkä paloposti: enkä liikennevalo: oisko seuraavaksi brittiläinen puutarha neitsyt tai lipposen päivi tai niinistön lennu otte te niin hienoo oikeusapu pietrot ;maarit varmaa sen stikuun kanssa komppaa sano porin tappaja vai mitä sauli


      • En pidä Pelkosta kauniina , ollenkaan


      • Tuulettaa kirjoitti:

        Kullakin on persoonansa, ei pitäisi moittia toisenlaista ihmistyyppiä, mutta tämä Boelius on minulle liian eloisa jotenkin. Heppoinen persoona vaikka tanssii tietenkin taustansakin vuoksi notkeasti.
        Minulle sopii tämä Hannes ihmistyyppinä ja onneksi myös tanssii hyvin.

        Latsotaan kun kilpa etenee ja jalan lattiaan viennistä ym. tulee tuomareista vaativampia.. Eikä vartalon jäykkyys enää ole paikallaan joissakin tansseissa. Valssissa ja tangossa vielä menettelee


    • Mini-mac-herkuilla

      Voi luoja sentään, kiitos että annoit minulle viisautta, ex tempore tehdä 55" telkkaristani tietokoneen näyttöpääte. Loppui ylimääräinen kulkeminen olkkariin katsomaan uutisia silloin tällöin, eikä jäänyt pienintäkään houkutusta sortua katsomaan jotain hössön tössöä, ihmiselle tarpeetonta saastaa.

      • ohohoh

        Mini-mac-herkuilla

        Tämä palstako on sitten sinulle sitä "ei saastaa"?


    • HavujaPrkele

      Oikea nainen putosi. Luuli pääsevänsä jatkoon, niin itsevarmasti puhui jatkostaan.

    • Edis ja Katri kiinnittivät huomioni. Edis on komea ja miehekäs. osaa liikkua sulavasti kun on nyrkkeilijä.

      • Bengalitikku

        Niinpä. Olen samaa mieltä. Ovat varmaan kolmen parhaan joukossa.
        M.H. paransi aiemmasta.
        Minusta myös ne parit, jotka ottavat riskejä kuten afrikkalainen tanssi tai heavy-tango, tekevät ohjelmasta ohjelman.
        Sitten tällä näyttelijällä, josta minulla ei ole harmainta haisua, on aika vinkeä asenne.
        Siis onhan tässä kokoelmassa erilaisia persoonia.
        Eikä Jaanakaan huono ole; vähän rentoutta ja letkeyttä, niin pärjää paremmin.
        En voi oikein ketään moittia.
        Kiva ohjelma.


    • Hehehhhhhhee

      Pudonneet pian selittämässä, miten just me putosimme. MTV3.

    • pilikunviilaaja

      En ole katsonut tuota hömppäohjelmaa pätkääkään mutta jos siellä olisivat mukana esim.
      Paavo Veee.... ja Laura Hoooo.... niin tuo parivaljakko olisi aivan ylivoimainen.

    • RealistiN

      Mukavaa viihdettä, kaunista tanssia on aina ilo katsella.
      Mielstäni kyseinen ohjelma on viihdettä, eikä varsinainen kilpailu.
      Parhaiksi toivoisin parit, jotka ovat kehittyneet eniten ohjelman aikana, valmiiksi taitavat voisivat osallistua oikeisiin kilpailuihin.
      Uskoisin näiden "kankien" ja "jäykkisten" inspiroivan eniten meitä taviksiakin tanssiliikunnan pariin nähtyämme kuinka ihan pökkelöstäkin voi hyvässä opetuksessa tulla parkettien partaveitsi.

      • Se-kai-tarkoitus

        Niin.
        Ohjelma lienee sellainen, muotteineen, että katsoja voi kokea kaikki tunneskaalat myötähäpeästä jonkun jopa onnistumiseen saakka.
        Olettaisin?
        Ja leikkiähän se kuitenkin, varmaan on.


      • 2leskel
        Se-kai-tarkoitus kirjoitti:

        Niin.
        Ohjelma lienee sellainen, muotteineen, että katsoja voi kokea kaikki tunneskaalat myötähäpeästä jonkun jopa onnistumiseen saakka.
        Olettaisin?
        Ja leikkiähän se kuitenkin, varmaan on.

        Oli odotettua Taavitsaisen putoaminen.
        Laulaa hän osaa, mutta tanssimen oli täysin säheltämistä.

        Hintikka yllätti positiivisesti.
        Ryhti oli suoristunut ja nilkat ojentuneet.

        Hannes on ylitse muiden. Mikä vaatimattomuus ja samalla loistelias varma esiintyminen.
        2lesken


      • parraton.partaveitsi

        Olen prikulleen samaa mieltä. Hintikan niskalinja on parantunut huomattavasti. Ponnari vaan kireälle jatkossakin, vetää päätä kattoa kohti.

        Lotta Näkyvän värittömyys jättää näkymättömäksi. Onko liika kurinalaisuus latistanut myös persoonaansa aikanaan.


    • ainaainaaina

      mitä siinä Tuuressa erityistä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      64
      1887
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1267
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1204
    4. 45
      1115
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      982
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      969
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      910
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      853
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      848
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      39
      844
    Aihe