https://www.youtube.com/watch?v=cjYc2jasNgI
KotiStudiossa, mutta ikkunasta kuvattuna. Houston Texas.
Onko kyseessä asteroidi, nopeus on valtava ja kiehtova osuma.
Mikä kiitää Juperin takaa
18
356
Vastaukset
- unelmatmurskaksi
Asiahan on jo vanha, kesältä ja selvitetty. Liikkuva objekti on satelliitti maan kiertoradalla eikä kulje Jupiterin takaa vaan lähellä maata Jupiterin edestä maasta katsoen. Jos jokin kappale kulkisi noin nopeasti maasta katsoen jupiterin takaa, sen täytyisi laskennallisesti kulkea yli valonnopeutta. Sen lisäksi että se on suhteellisuusteorian mukaan mahdotonta valonnopeuden ollessa universaali kattonopeusrajoitus, ylivalonnopeuden seuraus olisi myös se että objekti ei näkyisi.
- kurttiperikka
Sieltä kyseisen kanavanhaltijan kuvauksesta kun sen klikkaa auki:
"DONATE TO ME DIRECTLY-PayPal..."
Jep jep... - villakäärme
kurttiperikka kirjoitti:
Sieltä kyseisen kanavanhaltijan kuvauksesta kun sen klikkaa auki:
"DONATE TO ME DIRECTLY-PayPal..."
Jep jep...No eipä yllättänyt.
villakäärme kirjoitti:
No eipä yllättänyt.
Minuakin kyllä kiinnostaa tuon nimimerkin etymologia. Itselle ei tule mieleen kuin villalangasta virkkaamalla valmistettu käärmettä muistuttava käsityö.
- villakäärme
BFO kirjoitti:
Minuakin kyllä kiinnostaa tuon nimimerkin etymologia. Itselle ei tule mieleen kuin villalangasta virkkaamalla valmistettu käärmettä muistuttava käsityö.
Voin kertoa. Jos olisin halunnut tehdä nimimerkillä konnotaation omistamani lisääntymisvälineen kanssa, kuten eräs ufostelija ilmeisesti kuvittelee (mutta kertoo enemmän omista mieltymyksistään) olisin ottanut nimimerkikseni vaikkapa Whitesnake.
Nimimerkki villakäärme tulee sen sijaan ihan vain intuitiivisesti erästä ufotarinaa lukiessa mielessä sivualalla pyörineestä mielleyhtymästä jossa pyöriskelivät sulassa sovussa sanat villas, boas, villa, käärme. Sen kummempaa etymologiaa tai piilomerkityksiä nimimerkkiin ei liity. villakäärme kirjoitti:
Voin kertoa. Jos olisin halunnut tehdä nimimerkillä konnotaation omistamani lisääntymisvälineen kanssa, kuten eräs ufostelija ilmeisesti kuvittelee (mutta kertoo enemmän omista mieltymyksistään) olisin ottanut nimimerkikseni vaikkapa Whitesnake.
Nimimerkki villakäärme tulee sen sijaan ihan vain intuitiivisesti erästä ufotarinaa lukiessa mielessä sivualalla pyörineestä mielleyhtymästä jossa pyöriskelivät sulassa sovussa sanat villas, boas, villa, käärme. Sen kummempaa etymologiaa tai piilomerkityksiä nimimerkkiin ei liity.Taas pääsimme todistamaan, että ei kysyvä tieltä eksy. Eipä tullut mieleen Antônio Vilas-Boas joka sentään pääsi pelehtimään humanoidinaisten kanssa. Siinä on "karvamatoa" kutittanut.
- villakäärme
BFO kirjoitti:
Taas pääsimme todistamaan, että ei kysyvä tieltä eksy. Eipä tullut mieleen Antônio Vilas-Boas joka sentään pääsi pelehtimään humanoidinaisten kanssa. Siinä on "karvamatoa" kutittanut.
Ei eksy, ei, vaan kysyvä viisastuu entisestään. Mutta mitä itse Antônion tarinaan tulee, niin ikävästi täytyy todeta tämänkin tarinan kohdalla että paljon puhetta, vähän villoja, vaikka Antônion kertoman mukaan humanoidinaisen villat olivat kirkkaan punaiset.
- heitäkeikka
villakäärme kirjoitti:
Ei eksy, ei, vaan kysyvä viisastuu entisestään. Mutta mitä itse Antônion tarinaan tulee, niin ikävästi täytyy todeta tämänkin tarinan kohdalla että paljon puhetta, vähän villoja, vaikka Antônion kertoman mukaan humanoidinaisen villat olivat kirkkaan punaiset.
Missä puskissa se Eikka nykyään piileksii?
- villakäärme
heitäkeikka kirjoitti:
Missä puskissa se Eikka nykyään piileksii?
En tunne ketään Eikkaa, enkä ylipäätään ole ulkoillessani havainnut puskissa ketään.
heitäkeikka kirjoitti:
Missä puskissa se Eikka nykyään piileksii?
Siitä alkaa olla vuosi kun viimeksi sain Eikalta sähköpostia ja saman verran siitä kun hän on viimeksi kirjautunut omalle foorumilleen. Olisiko työkiireitä tai sitten Vogonit ovat vieneet.
- kyynikko
"Jos jokin kappale kulkisi noin nopeasti maasta katsoen jupiterin takaa, sen täytyisi laskennallisesti kulkea yli valonnopeutta."
Huomiota herättää että juuri kukaan, ja yksikään tuota ufona pitävä ei osaa ottaa tuollaista aivan perusjuttua huomioon. Ei ihme että näkyy lentäviä lautasia, humiksia ja tonttuja kun maailmaa katsellaan lapsen silmillä ja perustiedoilla.
- wind-
Mielestäni se on selvästi tupakan savun aihettama pyörre. Eli kuvaaja puhaltaa savurenkaita.
Kova wind eteisessä tuulikaapissa. Aina hauskaa olla pittää kuvaajallakin. Virkattu patalapputeoriakaan ei ole ihan tuulesta temmattua. Maksua vaatimassa tietysti. - Alfons_Andro
Kevyt andromedalainen tiedustelualus, tyyppiä an/u142
- dfbgfsbngfn
Ei, se on uudempi an/us142
- Alfons_Andro
dfbgfsbngfn kirjoitti:
Ei, se on uudempi an/us142
No perhana !
Oikeassa olet, en huomannutkaan tuon oikeanpuoleisen antigravitaatiopallukan
an/u142 : sta poikkeavaa sijaintia.
Sehän on selvästi taaempanana !
- VaIitseNimimerkki
Vai Juperi, Juperi oikein.
- naperi
Oikein, oikein ! nimenomaan oikeanpuoleinen !
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581