Mikä kiitää Juperin takaa

wind-

18

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unelmatmurskaksi

      Asiahan on jo vanha, kesältä ja selvitetty. Liikkuva objekti on satelliitti maan kiertoradalla eikä kulje Jupiterin takaa vaan lähellä maata Jupiterin edestä maasta katsoen. Jos jokin kappale kulkisi noin nopeasti maasta katsoen jupiterin takaa, sen täytyisi laskennallisesti kulkea yli valonnopeutta. Sen lisäksi että se on suhteellisuusteorian mukaan mahdotonta valonnopeuden ollessa universaali kattonopeusrajoitus, ylivalonnopeuden seuraus olisi myös se että objekti ei näkyisi.

      • kurttiperikka

        Sieltä kyseisen kanavanhaltijan kuvauksesta kun sen klikkaa auki:

        "DONATE TO ME DIRECTLY-PayPal..."

        Jep jep...


      • villakäärme
        kurttiperikka kirjoitti:

        Sieltä kyseisen kanavanhaltijan kuvauksesta kun sen klikkaa auki:

        "DONATE TO ME DIRECTLY-PayPal..."

        Jep jep...

        No eipä yllättänyt.


      • villakäärme kirjoitti:

        No eipä yllättänyt.

        Minuakin kyllä kiinnostaa tuon nimimerkin etymologia. Itselle ei tule mieleen kuin villalangasta virkkaamalla valmistettu käärmettä muistuttava käsityö.


      • villakäärme
        BFO kirjoitti:

        Minuakin kyllä kiinnostaa tuon nimimerkin etymologia. Itselle ei tule mieleen kuin villalangasta virkkaamalla valmistettu käärmettä muistuttava käsityö.

        Voin kertoa. Jos olisin halunnut tehdä nimimerkillä konnotaation omistamani lisääntymisvälineen kanssa, kuten eräs ufostelija ilmeisesti kuvittelee (mutta kertoo enemmän omista mieltymyksistään) olisin ottanut nimimerkikseni vaikkapa Whitesnake.

        Nimimerkki villakäärme tulee sen sijaan ihan vain intuitiivisesti erästä ufotarinaa lukiessa mielessä sivualalla pyörineestä mielleyhtymästä jossa pyöriskelivät sulassa sovussa sanat villas, boas, villa, käärme. Sen kummempaa etymologiaa tai piilomerkityksiä nimimerkkiin ei liity.


      • villakäärme kirjoitti:

        Voin kertoa. Jos olisin halunnut tehdä nimimerkillä konnotaation omistamani lisääntymisvälineen kanssa, kuten eräs ufostelija ilmeisesti kuvittelee (mutta kertoo enemmän omista mieltymyksistään) olisin ottanut nimimerkikseni vaikkapa Whitesnake.

        Nimimerkki villakäärme tulee sen sijaan ihan vain intuitiivisesti erästä ufotarinaa lukiessa mielessä sivualalla pyörineestä mielleyhtymästä jossa pyöriskelivät sulassa sovussa sanat villas, boas, villa, käärme. Sen kummempaa etymologiaa tai piilomerkityksiä nimimerkkiin ei liity.

        Taas pääsimme todistamaan, että ei kysyvä tieltä eksy. Eipä tullut mieleen Antônio Vilas-Boas joka sentään pääsi pelehtimään humanoidinaisten kanssa. Siinä on "karvamatoa" kutittanut.


      • villakäärme
        BFO kirjoitti:

        Taas pääsimme todistamaan, että ei kysyvä tieltä eksy. Eipä tullut mieleen Antônio Vilas-Boas joka sentään pääsi pelehtimään humanoidinaisten kanssa. Siinä on "karvamatoa" kutittanut.

        Ei eksy, ei, vaan kysyvä viisastuu entisestään. Mutta mitä itse Antônion tarinaan tulee, niin ikävästi täytyy todeta tämänkin tarinan kohdalla että paljon puhetta, vähän villoja, vaikka Antônion kertoman mukaan humanoidinaisen villat olivat kirkkaan punaiset.


      • heitäkeikka
        villakäärme kirjoitti:

        Ei eksy, ei, vaan kysyvä viisastuu entisestään. Mutta mitä itse Antônion tarinaan tulee, niin ikävästi täytyy todeta tämänkin tarinan kohdalla että paljon puhetta, vähän villoja, vaikka Antônion kertoman mukaan humanoidinaisen villat olivat kirkkaan punaiset.

        Missä puskissa se Eikka nykyään piileksii?


      • villakäärme
        heitäkeikka kirjoitti:

        Missä puskissa se Eikka nykyään piileksii?

        En tunne ketään Eikkaa, enkä ylipäätään ole ulkoillessani havainnut puskissa ketään.


      • heitäkeikka kirjoitti:

        Missä puskissa se Eikka nykyään piileksii?

        Siitä alkaa olla vuosi kun viimeksi sain Eikalta sähköpostia ja saman verran siitä kun hän on viimeksi kirjautunut omalle foorumilleen. Olisiko työkiireitä tai sitten Vogonit ovat vieneet.


      • kyynikko

        "Jos jokin kappale kulkisi noin nopeasti maasta katsoen jupiterin takaa, sen täytyisi laskennallisesti kulkea yli valonnopeutta."

        Huomiota herättää että juuri kukaan, ja yksikään tuota ufona pitävä ei osaa ottaa tuollaista aivan perusjuttua huomioon. Ei ihme että näkyy lentäviä lautasia, humiksia ja tonttuja kun maailmaa katsellaan lapsen silmillä ja perustiedoilla.


    • wind-

      Mielestäni se on selvästi tupakan savun aihettama pyörre. Eli kuvaaja puhaltaa savurenkaita.
      Kova wind eteisessä tuulikaapissa. Aina hauskaa olla pittää kuvaajallakin. Virkattu patalapputeoriakaan ei ole ihan tuulesta temmattua. Maksua vaatimassa tietysti.

    • Alfons_Andro

      Kevyt andromedalainen tiedustelualus, tyyppiä an/u142

      • dfbgfsbngfn

        Ei, se on uudempi an/us142


      • Alfons_Andro
        dfbgfsbngfn kirjoitti:

        Ei, se on uudempi an/us142

        No perhana !
        Oikeassa olet, en huomannutkaan tuon oikeanpuoleisen antigravitaatiopallukan
        an/u142 : sta poikkeavaa sijaintia.
        Sehän on selvästi taaempanana !


    • VaIitseNimimerkki

      Vai Juperi, Juperi oikein.

      • naperi

        Oikein, oikein ! nimenomaan oikeanpuoleinen !


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe