Maahantunkeutujat valloittaa

itiksenpersujuoppo

30

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastuutonpolitiikko

      Angela Merkel on toiminnallaan saanut saksan kahtijakautumisen ja sitä kautta yhteiskunta rauhan järkkymisen. Voi kauhea minkälainen ent.DDR kommunisti on saanut aikaan eikä ota minkäänlaista vastuuta omista tekemisistään.
      Eurooppan veturi yskii pahoin maahanmuuton ansiosta ja tulee maksamaan eu.laisille paljon. Englanti on äänestänyt viisaasti eron eu.sta eikä ala näin maksajaksi kuten tyhmyyden esikuva suomi jonka historiakaan ole kovin maaritteleva.

      • hyvääökyä

        Mitenkä se Merkkelin politiikka vaikuttaa Itä-Helsinkiläisellä parkkipaikalla olevan hämähäkin
        elämään ?
        Ja mitä vastuuseen tulee, niin Suomen ja Euroopan rasistipaskat on sitä jengiä, joka kahtijakoa ajaa.
        No onneksi perussuomalaiset on sen verran pieni jengi, että siitä ei muuhun ole kuin päätä aukomaan ja korkeintaan eduskunnan lattialuutuksi.
        Mutta nyt kun lähden duuniin, niin jätän sinut ja muut elätettävät tänne kirjoittamaan kauniita ajatuksia .
        Hyää yötä sinulle pikkuinen ja nää unia arjalaisesta maailmasta.


      • Vihernatsivasurifasisti
        hyvääökyä kirjoitti:

        Mitenkä se Merkkelin politiikka vaikuttaa Itä-Helsinkiläisellä parkkipaikalla olevan hämähäkin
        elämään ?
        Ja mitä vastuuseen tulee, niin Suomen ja Euroopan rasistipaskat on sitä jengiä, joka kahtijakoa ajaa.
        No onneksi perussuomalaiset on sen verran pieni jengi, että siitä ei muuhun ole kuin päätä aukomaan ja korkeintaan eduskunnan lattialuutuksi.
        Mutta nyt kun lähden duuniin, niin jätän sinut ja muut elätettävät tänne kirjoittamaan kauniita ajatuksia .
        Hyää yötä sinulle pikkuinen ja nää unia arjalaisesta maailmasta.

        Tukivihervassu alkaa heti näkemään unia arjalaisista, hehehe

        Miten kieroontuneita näm vihervassut oikein on?

        Jälleen kerran sinä osoitit miten natsi- ja rasisti-kortti viuhuu jos ei ole täsmälleen samaa mieltä vihervassujen kanssa.


    • Isopersemerjaaaaggg

      Ihmisten kanta haittamaahanmuttajiin on selvästi koventunut sinisilmäisyyttä hävetään jopa suvakit alkavat olla hiljaa ja ymmärtävät kuinka tyhmiä sitä ollaan oltu .Elätetään raavaita miehiä joiden paikka on omaa maatansa rakentamassa ja pitämässä huolta perheistään. Tämän on Persut tajunneet pitkänaikaa sitten muilta se on vienyt pitemmänajan .

      • atsu-hakiksesta

        Oletko koskaan miettinyt, että kun syystuuli puhaltaa, että miten mukava on maan ja taivaan välillä keinua ?
        Esimerkiksi kun tätä osiota lukee, niin sinä et ole koskaan ollut duunissa ja tuolla mielenlaadulla sinusta ei ole duuniin.
        Se vain on näin, että Suomi tarvitsee maahanmuuttoa ja jo yksikertaisesti siksi, että osa suomalaisesta duunijengistä on duuniin sopimatonta; päihteet, asenne ja laiskuus ja vielä rikollinenluonne.
        Minä olen ihan oikeasti ylpeä, että olen saanut duunia tehdä 24 eri kansalaisuuden kanssa ja täytyy lisätä, että mukana on vuosienvarrella ollu neljä mustalaista.
        Sä voit otta selvää, että esim. stadin palveluksessa on useita mustalaisia.


      • TyönantajanMielipide
        atsu-hakiksesta kirjoitti:

        Oletko koskaan miettinyt, että kun syystuuli puhaltaa, että miten mukava on maan ja taivaan välillä keinua ?
        Esimerkiksi kun tätä osiota lukee, niin sinä et ole koskaan ollut duunissa ja tuolla mielenlaadulla sinusta ei ole duuniin.
        Se vain on näin, että Suomi tarvitsee maahanmuuttoa ja jo yksikertaisesti siksi, että osa suomalaisesta duunijengistä on duuniin sopimatonta; päihteet, asenne ja laiskuus ja vielä rikollinenluonne.
        Minä olen ihan oikeasti ylpeä, että olen saanut duunia tehdä 24 eri kansalaisuuden kanssa ja täytyy lisätä, että mukana on vuosienvarrella ollu neljä mustalaista.
        Sä voit otta selvää, että esim. stadin palveluksessa on useita mustalaisia.

        Se on helpompi työllistää maahanmuuttaja kuin vasemmistolainen.


      • Roikkohuulivasuri
        TyönantajanMielipide kirjoitti:

        Se on helpompi työllistää maahanmuuttaja kuin vasemmistolainen.

        Vasurihan ei edes tee työtä, vaan roikkuu matujen kanssa tukia kinuten.


    • ajetaantakaamamua

      Saksa aloitti ja saksa lopettaa
      historia

    • Totuustässä

      Kun ei syttyisi sisällissota saksa haali maahanmuuttajia liikaa turkkilaiset karvakämmenet olivat haluttua työvoimaa maan teollisuus nousi kuten ruotsissaki maat vaurastuivat lisää maahanmuuttajia alkoi tulvia maahan,laiska afrikkalainen rotu somalit joista ei ollut työntekiäisi,ovat elättinä koko euroopassa näistä halutaan päästä eroon kuten norjassa 1600 somalia saa lähteä .Ps jos olen väärässä kommentoikaa ihmeessä .

      • mamusaksakatuuvielä

        Saksassa kytee aina pitkää ja sitten on kaikki auki
        historia


      • kiitämamua

        Kyllä nämä Suomessa syntyneet ja koulunsa käyneet somalit käy duunissa ja maksavat sen verran veroja, että sinäkin, työhönkykenemätön " vähäpoika", saat jokapäiväisen maakkarperuna-annoksen ja muutaman bissen sosiaalituellasi.


      • VasuriKiittääRuokkijaa
        kiitämamua kirjoitti:

        Kyllä nämä Suomessa syntyneet ja koulunsa käyneet somalit käy duunissa ja maksavat sen verran veroja, että sinäkin, työhönkykenemätön " vähäpoika", saat jokapäiväisen maakkarperuna-annoksen ja muutaman bissen sosiaalituellasi.

        Eli elämäsi sujuu hyvin ilman työntekoa. Uskotaan että olet vasuri!


    • PersuÄÖ69

      Ennemmin somalit kuin Persut. Kiitos.

      • takaisinVenäjälleHeti

        Ja kaikkein vähiten vasurit. Iso Kiitos.


      • ElmaV-saari

        Olen kanssasi samaa mieltä. Ensiksi ajattelin, että persu olisi hyödyllinen takapuolta pyyhkiessä, mutta ovat sen verran roskaruuan ja kaljan turvottamia, että sianlitettä voisi pyyhkiä.
        Nukkuessa perus ei kuulemma muita häiritse, paitsi haisee pahalle,


      • kysellään
        takaisinVenäjälleHeti kirjoitti:

        Ja kaikkein vähiten vasurit. Iso Kiitos.

        Kyllä Suomessa on syntynyt vasenkätisiä ja esim pesäpalloiljoissa heitä on paljon.
        Miksi vasurit pitäisi Venäjälle ?


    • Ziiiis

      Maahan tunkeutuneet hirvikärpäset takaisin Venäjälle!

      • AlmaTakatussu

        Niin ja hernekeitto takaisin Ruotsiin.
        Suomessa säilytetään vaan alkuperäiset nk. mykykeitto ja mämmi.


    • IslamPerusismissa

      Norja palauttaa 1600 turvaantullutta Somalia.
      Milloin saamme lukea ilouutisen, jossa kerrotaan 2000 persuretaleen karkottamisesta Jemeniin? Tehkööt siellä pahojaan ja hommppailkoot mielensä mukaan.

      • Nimby-alueen vihreet ovat maahanmuuttajista hyötyjiä, varsinkin näistä luku-ja kirjoittamistaidoittamista,koska maahanmuuttajat tarvitsevat sosiaalisiapalveluja.Näillä aloilla on suurinosa palkansaajista on vihreitä.


    • Nimby

    • Taitaa olla taas vihreäpelle sensuroimassa.

    • mörkömatti

      Aamun uutisikkunasta luettua.Ruotsissa pohditaan, mitä tehdä miljoonalle äänelle/äänestäjien mielipiteelle minkä ruotsi demokraatit saivat.Luulisi, että suurempi huoli olisi yleinen turvattomuus, varsinkin naisilla.

      • Z-s-s

        * Miljardi kiinalaista ei voi olla väärässä (Mao)
        * Tuhat miljardia paskakärpästä ei voi olla väärässä (biologi)
        * Miljoona ruotsalaista ...?


    • Ihmiset.järkiintyy

      Kaikissa euroopan maissa halutaan päästä eroon haittamaahanmuuttajista meillä näistä paskaläjistä pidetään vielä kiinni ,nyt persuille ääni vihervasemmisto on poliittista ihmissaastaa pysykää näistä erossa

    • bobgeldof

      Puukkomaahanmuutto pitää saada loppumaan.

    • vasurinatsi

      onhan nää päättäjät perseestä jos jotai sattuu omalle kohalle vastaavat perheensä hengellä siitä on vaa ajan kysymys ku nössöjen lapsia raiskailee saavat ehdollista tän paska valtion tuomiot ei riitä kaikille ite on tuomittava syylliset silmä silmästä on ainut oikea tuomio

    • Omiaensinautettava

      Äänestä perussuomalaisia

    • EiSuvakeille

      Äänestämme muutoksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe