Aloittelijat palstalta "Kätsy" opasti tänne ja kyselemään sinulta SpyBot-ongelmastani.
"1.4 B2-versio vai mikä?"
Eli minulla oli SpyBotin versio 1.3 koneella (niin ainakin oletin)
Annoin sen olla koneella ja asensin alottelijat palstalla olleesta linkistä suoraan 1.3.1 tx-version "päälle".
Nyt minua hämää se, että, kun katsoin SpyBotista, mikä sen versio oli tuon TX:n asennuksen jälkeen, niin se ilmoitti, että 1.4 B2.
Menikö tuo TX-versio mihinkään,vai onko asia nyt niin kuin pitääkin?
Lisää/poista ohjelmia listassa on asennetuksi kuitenkin ilmoitettu Spybot 1.3.1TX.
Eli nyt hämää tuo 1.4B2!!
Liittyisikö se siihen, että minulla on aiemmin asetuksissa ollut se "hae myös beta-päivitykset" ruksattuna?
Laitoin sen sinne, kun en muuten päässyt eroon DSO-Exploitista.
Työpöydällä sitten on asennustiedoston kuva, jonka alla lukee 1.3.1TX (jotain sellaista.
Ja käsittääkseni asensin juuri tuon TX-version, jonka Lisää/poista ohjelmalistakin ilmoittaa koneella nyt olevan.
Mutta, kun tuo SpyBot itse ilmoittaa olevansa tuo 1.4 B2.
Onko asia kunnossa, vai onko minulla nyt jotain turhaakin asennettuna koneeseen tuon SpyBotin osalta?
Mitä pitäisi tehdä, vai pitäisikö tehdä mitään?
Aloittelijat palstalla olisi lisäselvennystä tähän probleemaani.
Nimimerkki Ad-Awarelle kysymys Spybotista
5
654
Vastaukset
Yritetään vastata..
>>>>>>>>>>
Liittyisikö se siihen, että minulla on aiemmin asetuksissa ollut se "hae myös beta-päivitykset" ruksattuna?
Laitoin sen sinne, kun en muuten päässyt eroon DSO-Exploitista.- 1.3 vai mikä?
Mutta pakko jankuttaa vielä vähän.
Siis onko normaali juttu se, että siellä Windowsin lisää/poista-ohjelmalistassa on SpyBot 1.3.1TX merkintä?
Muuta siellä ei SpyBotiin liittyen olekaan.
Ja sitten tuo vielä, että saanko tuon Beta-version suomeksi tuolta linkistä?
Siis sillälailla tietty, että asetuksista voi vaihtaa sen kielen?
Kannattaako minun oikeastaan piitata ollenkaan tuosta, että lisää/poista-listassa tuo versio on noin merkitty, kun SpyBot itse ilmoittaa kuitenkin olevansa juuri tuo 1.4B2 (päivitysten kautta saatuna)?
Vai tarkoititko juuri sitä, että tuolla Lisää/poista listassa tuo versiomerkintä ei siis muutukaan? 1.3 vai mikä? kirjoitti:
Mutta pakko jankuttaa vielä vähän.
Siis onko normaali juttu se, että siellä Windowsin lisää/poista-ohjelmalistassa on SpyBot 1.3.1TX merkintä?
Muuta siellä ei SpyBotiin liittyen olekaan.
Kannattaako minun oikeastaan piitata ollenkaan tuosta, että lisää/poista-listassa tuo versio on noin merkitty, kun SpyBot itse ilmoittaa kuitenkin olevansa juuri tuo 1.4B2 (päivitysten kautta saatuna)?
Vai tarkoititko juuri sitä, että tuolla Lisää/poista listassa tuo versiomerkintä ei siis muutukaan?>>>>>>>>>>>
Muuta siellä ei SpyBotiin liittyen olekaan
>
Vai tarkoititko juuri sitä, että tuolla Lisää/poista listassa tuo versiomerkintä ei siis muutukaan?- 1.3 vai mikä.
Ad-Aware kirjoitti:
>>>>>>>>>>>
Muuta siellä ei SpyBotiin liittyen olekaan
>
Vai tarkoititko juuri sitä, että tuolla Lisää/poista listassa tuo versiomerkintä ei siis muutukaan?Nyt on tämä asia täysin selvä.
Hyvin selitetty, kun sait minutkin ymmärtämään.
Vielä kerran thanks! - ???
1.3 vai mikä. kirjoitti:
Nyt on tämä asia täysin selvä.
Hyvin selitetty, kun sait minutkin ymmärtämään.
Vielä kerran thanks!Mitä väliä sillä on että mitä siellä lisää/poista valikossa lukee??
Sen Spybot 1.4 version voi myös aivan huoletta asentaa sen vanhan 1.3 version päälle! Eli sitä vanhaa ei tarvitse ensin poistaa! Ei pidä tehdä yksinkertaisista asioista turhan monimutkaisia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2964513Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1104050Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1942425Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar891951Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.351707Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv11249- 181244
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71199Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii481187entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä141940