Aloittelijat palstalta "Kätsy" opasti tänne ja kyselemään sinulta SpyBot-ongelmastani.
"1.4 B2-versio vai mikä?"
Eli minulla oli SpyBotin versio 1.3 koneella (niin ainakin oletin)
Annoin sen olla koneella ja asensin alottelijat palstalla olleesta linkistä suoraan 1.3.1 tx-version "päälle".
Nyt minua hämää se, että, kun katsoin SpyBotista, mikä sen versio oli tuon TX:n asennuksen jälkeen, niin se ilmoitti, että 1.4 B2.
Menikö tuo TX-versio mihinkään,vai onko asia nyt niin kuin pitääkin?
Lisää/poista ohjelmia listassa on asennetuksi kuitenkin ilmoitettu Spybot 1.3.1TX.
Eli nyt hämää tuo 1.4B2!!
Liittyisikö se siihen, että minulla on aiemmin asetuksissa ollut se "hae myös beta-päivitykset" ruksattuna?
Laitoin sen sinne, kun en muuten päässyt eroon DSO-Exploitista.
Työpöydällä sitten on asennustiedoston kuva, jonka alla lukee 1.3.1TX (jotain sellaista.
Ja käsittääkseni asensin juuri tuon TX-version, jonka Lisää/poista ohjelmalistakin ilmoittaa koneella nyt olevan.
Mutta, kun tuo SpyBot itse ilmoittaa olevansa tuo 1.4 B2.
Onko asia kunnossa, vai onko minulla nyt jotain turhaakin asennettuna koneeseen tuon SpyBotin osalta?
Mitä pitäisi tehdä, vai pitäisikö tehdä mitään?
Aloittelijat palstalla olisi lisäselvennystä tähän probleemaani.
Nimimerkki Ad-Awarelle kysymys Spybotista
5
643
Vastaukset
Yritetään vastata..
>>>>>>>>>>
Liittyisikö se siihen, että minulla on aiemmin asetuksissa ollut se "hae myös beta-päivitykset" ruksattuna?
Laitoin sen sinne, kun en muuten päässyt eroon DSO-Exploitista.- 1.3 vai mikä?
Mutta pakko jankuttaa vielä vähän.
Siis onko normaali juttu se, että siellä Windowsin lisää/poista-ohjelmalistassa on SpyBot 1.3.1TX merkintä?
Muuta siellä ei SpyBotiin liittyen olekaan.
Ja sitten tuo vielä, että saanko tuon Beta-version suomeksi tuolta linkistä?
Siis sillälailla tietty, että asetuksista voi vaihtaa sen kielen?
Kannattaako minun oikeastaan piitata ollenkaan tuosta, että lisää/poista-listassa tuo versio on noin merkitty, kun SpyBot itse ilmoittaa kuitenkin olevansa juuri tuo 1.4B2 (päivitysten kautta saatuna)?
Vai tarkoititko juuri sitä, että tuolla Lisää/poista listassa tuo versiomerkintä ei siis muutukaan? 1.3 vai mikä? kirjoitti:
Mutta pakko jankuttaa vielä vähän.
Siis onko normaali juttu se, että siellä Windowsin lisää/poista-ohjelmalistassa on SpyBot 1.3.1TX merkintä?
Muuta siellä ei SpyBotiin liittyen olekaan.
Kannattaako minun oikeastaan piitata ollenkaan tuosta, että lisää/poista-listassa tuo versio on noin merkitty, kun SpyBot itse ilmoittaa kuitenkin olevansa juuri tuo 1.4B2 (päivitysten kautta saatuna)?
Vai tarkoititko juuri sitä, että tuolla Lisää/poista listassa tuo versiomerkintä ei siis muutukaan?>>>>>>>>>>>
Muuta siellä ei SpyBotiin liittyen olekaan
>
Vai tarkoititko juuri sitä, että tuolla Lisää/poista listassa tuo versiomerkintä ei siis muutukaan?- 1.3 vai mikä.
Ad-Aware kirjoitti:
>>>>>>>>>>>
Muuta siellä ei SpyBotiin liittyen olekaan
>
Vai tarkoititko juuri sitä, että tuolla Lisää/poista listassa tuo versiomerkintä ei siis muutukaan?Nyt on tämä asia täysin selvä.
Hyvin selitetty, kun sait minutkin ymmärtämään.
Vielä kerran thanks! - ???
1.3 vai mikä. kirjoitti:
Nyt on tämä asia täysin selvä.
Hyvin selitetty, kun sait minutkin ymmärtämään.
Vielä kerran thanks!Mitä väliä sillä on että mitä siellä lisää/poista valikossa lukee??
Sen Spybot 1.4 version voi myös aivan huoletta asentaa sen vanhan 1.3 version päälle! Eli sitä vanhaa ei tarvitse ensin poistaa! Ei pidä tehdä yksinkertaisista asioista turhan monimutkaisia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja2013819Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1535440Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1995076SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei684176"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste873541Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1093048HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.122842Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan362479Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2752056Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan121801