Nimimerkki Ad-Awarelle kysymys Spybotista

!.3 vai mikä?

Aloittelijat palstalta "Kätsy" opasti tänne ja kyselemään sinulta SpyBot-ongelmastani.

"1.4 B2-versio vai mikä?"

   
Eli minulla oli SpyBotin versio 1.3 koneella (niin ainakin oletin)
Annoin sen olla koneella ja asensin alottelijat palstalla olleesta linkistä suoraan 1.3.1 tx-version "päälle".

Nyt minua hämää se, että, kun katsoin SpyBotista, mikä sen versio oli tuon TX:n asennuksen jälkeen, niin se ilmoitti, että 1.4 B2.

Menikö tuo TX-versio mihinkään,vai onko asia nyt niin kuin pitääkin?

Lisää/poista ohjelmia listassa on asennetuksi kuitenkin ilmoitettu Spybot 1.3.1TX.

Eli nyt hämää tuo 1.4B2!!

Liittyisikö se siihen, että minulla on aiemmin asetuksissa ollut se "hae myös beta-päivitykset" ruksattuna?
Laitoin sen sinne, kun en muuten päässyt eroon DSO-Exploitista.

Työpöydällä sitten on asennustiedoston kuva, jonka alla lukee 1.3.1TX (jotain sellaista.
Ja käsittääkseni asensin juuri tuon TX-version, jonka Lisää/poista ohjelmalistakin ilmoittaa koneella nyt olevan.
Mutta, kun tuo SpyBot itse ilmoittaa olevansa tuo 1.4 B2.

Onko asia kunnossa, vai onko minulla nyt jotain turhaakin asennettuna koneeseen tuon SpyBotin osalta?
Mitä pitäisi tehdä, vai pitäisikö tehdä mitään?

Aloittelijat palstalla olisi lisäselvennystä tähän probleemaani.

5

660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yritetään vastata..

      >>>>>>>>>>
      Liittyisikö se siihen, että minulla on aiemmin asetuksissa ollut se "hae myös beta-päivitykset" ruksattuna?
      Laitoin sen sinne, kun en muuten päässyt eroon DSO-Exploitista.

      • 1.3 vai mikä?

        Mutta pakko jankuttaa vielä vähän.
        Siis onko normaali juttu se, että siellä Windowsin lisää/poista-ohjelmalistassa on SpyBot 1.3.1TX merkintä?
        Muuta siellä ei SpyBotiin liittyen olekaan.

        Ja sitten tuo vielä, että saanko tuon Beta-version suomeksi tuolta linkistä?
        Siis sillälailla tietty, että asetuksista voi vaihtaa sen kielen?

        Kannattaako minun oikeastaan piitata ollenkaan tuosta, että lisää/poista-listassa tuo versio on noin merkitty, kun SpyBot itse ilmoittaa kuitenkin olevansa juuri tuo 1.4B2 (päivitysten kautta saatuna)?

        Vai tarkoititko juuri sitä, että tuolla Lisää/poista listassa tuo versiomerkintä ei siis muutukaan?


      • 1.3 vai mikä? kirjoitti:

        Mutta pakko jankuttaa vielä vähän.
        Siis onko normaali juttu se, että siellä Windowsin lisää/poista-ohjelmalistassa on SpyBot 1.3.1TX merkintä?
        Muuta siellä ei SpyBotiin liittyen olekaan.

        Ja sitten tuo vielä, että saanko tuon Beta-version suomeksi tuolta linkistä?
        Siis sillälailla tietty, että asetuksista voi vaihtaa sen kielen?

        Kannattaako minun oikeastaan piitata ollenkaan tuosta, että lisää/poista-listassa tuo versio on noin merkitty, kun SpyBot itse ilmoittaa kuitenkin olevansa juuri tuo 1.4B2 (päivitysten kautta saatuna)?

        Vai tarkoititko juuri sitä, että tuolla Lisää/poista listassa tuo versiomerkintä ei siis muutukaan?

        >>>>>>>>>>>
        Siis onko normaali juttu se, että siellä Windowsin lisää/poista-ohjelmalistassa on SpyBot 1.3.1TX merkintä?
        Muuta siellä ei SpyBotiin liittyen olekaan

        Ja sitten tuo vielä, että saanko tuon Beta-version suomeksi tuolta linkistä?
        Siis sillälailla tietty, että asetuksista voi vaihtaa sen kielen?
        >
        Vai tarkoititko juuri sitä, että tuolla Lisää/poista listassa tuo versiomerkintä ei siis muutukaan?


      • 1.3 vai mikä.
        Ad-Aware kirjoitti:

        >>>>>>>>>>>
        Siis onko normaali juttu se, että siellä Windowsin lisää/poista-ohjelmalistassa on SpyBot 1.3.1TX merkintä?
        Muuta siellä ei SpyBotiin liittyen olekaan

        Ja sitten tuo vielä, että saanko tuon Beta-version suomeksi tuolta linkistä?
        Siis sillälailla tietty, että asetuksista voi vaihtaa sen kielen?
        >
        Vai tarkoititko juuri sitä, että tuolla Lisää/poista listassa tuo versiomerkintä ei siis muutukaan?

        Nyt on tämä asia täysin selvä.
        Hyvin selitetty, kun sait minutkin ymmärtämään.
        Vielä kerran thanks!


      • ???
        1.3 vai mikä. kirjoitti:

        Nyt on tämä asia täysin selvä.
        Hyvin selitetty, kun sait minutkin ymmärtämään.
        Vielä kerran thanks!

        Mitä väliä sillä on että mitä siellä lisää/poista valikossa lukee??

        Sen Spybot 1.4 version voi myös aivan huoletta asentaa sen vanhan 1.3 version päälle! Eli sitä vanhaa ei tarvitse ensin poistaa! Ei pidä tehdä yksinkertaisista asioista turhan monimutkaisia!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe