Aloittelijat palstalta "Kätsy" opasti tänne ja kyselemään sinulta SpyBot-ongelmastani.
"1.4 B2-versio vai mikä?"
Eli minulla oli SpyBotin versio 1.3 koneella (niin ainakin oletin)
Annoin sen olla koneella ja asensin alottelijat palstalla olleesta linkistä suoraan 1.3.1 tx-version "päälle".
Nyt minua hämää se, että, kun katsoin SpyBotista, mikä sen versio oli tuon TX:n asennuksen jälkeen, niin se ilmoitti, että 1.4 B2.
Menikö tuo TX-versio mihinkään,vai onko asia nyt niin kuin pitääkin?
Lisää/poista ohjelmia listassa on asennetuksi kuitenkin ilmoitettu Spybot 1.3.1TX.
Eli nyt hämää tuo 1.4B2!!
Liittyisikö se siihen, että minulla on aiemmin asetuksissa ollut se "hae myös beta-päivitykset" ruksattuna?
Laitoin sen sinne, kun en muuten päässyt eroon DSO-Exploitista.
Työpöydällä sitten on asennustiedoston kuva, jonka alla lukee 1.3.1TX (jotain sellaista.
Ja käsittääkseni asensin juuri tuon TX-version, jonka Lisää/poista ohjelmalistakin ilmoittaa koneella nyt olevan.
Mutta, kun tuo SpyBot itse ilmoittaa olevansa tuo 1.4 B2.
Onko asia kunnossa, vai onko minulla nyt jotain turhaakin asennettuna koneeseen tuon SpyBotin osalta?
Mitä pitäisi tehdä, vai pitäisikö tehdä mitään?
Aloittelijat palstalla olisi lisäselvennystä tähän probleemaani.
Nimimerkki Ad-Awarelle kysymys Spybotista
5
660
Vastaukset
Yritetään vastata..
>>>>>>>>>>
Liittyisikö se siihen, että minulla on aiemmin asetuksissa ollut se "hae myös beta-päivitykset" ruksattuna?
Laitoin sen sinne, kun en muuten päässyt eroon DSO-Exploitista.- 1.3 vai mikä?
Mutta pakko jankuttaa vielä vähän.
Siis onko normaali juttu se, että siellä Windowsin lisää/poista-ohjelmalistassa on SpyBot 1.3.1TX merkintä?
Muuta siellä ei SpyBotiin liittyen olekaan.
Ja sitten tuo vielä, että saanko tuon Beta-version suomeksi tuolta linkistä?
Siis sillälailla tietty, että asetuksista voi vaihtaa sen kielen?
Kannattaako minun oikeastaan piitata ollenkaan tuosta, että lisää/poista-listassa tuo versio on noin merkitty, kun SpyBot itse ilmoittaa kuitenkin olevansa juuri tuo 1.4B2 (päivitysten kautta saatuna)?
Vai tarkoititko juuri sitä, että tuolla Lisää/poista listassa tuo versiomerkintä ei siis muutukaan? 1.3 vai mikä? kirjoitti:
Mutta pakko jankuttaa vielä vähän.
Siis onko normaali juttu se, että siellä Windowsin lisää/poista-ohjelmalistassa on SpyBot 1.3.1TX merkintä?
Muuta siellä ei SpyBotiin liittyen olekaan.
Ja sitten tuo vielä, että saanko tuon Beta-version suomeksi tuolta linkistä?
Siis sillälailla tietty, että asetuksista voi vaihtaa sen kielen?
Kannattaako minun oikeastaan piitata ollenkaan tuosta, että lisää/poista-listassa tuo versio on noin merkitty, kun SpyBot itse ilmoittaa kuitenkin olevansa juuri tuo 1.4B2 (päivitysten kautta saatuna)?
Vai tarkoititko juuri sitä, että tuolla Lisää/poista listassa tuo versiomerkintä ei siis muutukaan?>>>>>>>>>>>
Siis onko normaali juttu se, että siellä Windowsin lisää/poista-ohjelmalistassa on SpyBot 1.3.1TX merkintä?
Muuta siellä ei SpyBotiin liittyen olekaan
Ja sitten tuo vielä, että saanko tuon Beta-version suomeksi tuolta linkistä?
Siis sillälailla tietty, että asetuksista voi vaihtaa sen kielen?
>
Vai tarkoititko juuri sitä, että tuolla Lisää/poista listassa tuo versiomerkintä ei siis muutukaan?- 1.3 vai mikä.
Ad-Aware kirjoitti:
>>>>>>>>>>>
Siis onko normaali juttu se, että siellä Windowsin lisää/poista-ohjelmalistassa on SpyBot 1.3.1TX merkintä?
Muuta siellä ei SpyBotiin liittyen olekaan
Ja sitten tuo vielä, että saanko tuon Beta-version suomeksi tuolta linkistä?
Siis sillälailla tietty, että asetuksista voi vaihtaa sen kielen?
>
Vai tarkoititko juuri sitä, että tuolla Lisää/poista listassa tuo versiomerkintä ei siis muutukaan?Nyt on tämä asia täysin selvä.
Hyvin selitetty, kun sait minutkin ymmärtämään.
Vielä kerran thanks! - ???
1.3 vai mikä. kirjoitti:
Nyt on tämä asia täysin selvä.
Hyvin selitetty, kun sait minutkin ymmärtämään.
Vielä kerran thanks!Mitä väliä sillä on että mitä siellä lisää/poista valikossa lukee??
Sen Spybot 1.4 version voi myös aivan huoletta asentaa sen vanhan 1.3 version päälle! Eli sitä vanhaa ei tarvitse ensin poistaa! Ei pidä tehdä yksinkertaisista asioista turhan monimutkaisia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514