Uskaltaako sinne salille mennä?

Espoo95

Olen nyt siinä vaiheessa butch lesbon elämää että enää en ota kohtelaisuutena kun ihmiset luulevat teinipojaksi. Nyt myös tämän akateemikon on pakko myöntää että en saa onnea vain opiskelusta, haluan liikkua ja näyttää hyvältä oli se sitten pinnallista tai ei. En ole koskaan ollut salilla tai muuallakaan liikuntapaikoissa eikä minulla ole harmainta hajua miten nousta tämän henkisen kynnyksen yli. (Liikun kyllä yksin paljon, n.20km juoksen viikossa) Uskaltaako sinne salille mennä? Miten asennoitua siihen? Katsotaanko tuomitsevasti kun olen aika selkeästi sateenkaarevan näköinen ihminen. Vai pitäisikö treenata kotona? Kokemuksia!

11

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SalilleMars

      Höh, tottakai uskallat. Kävelet varmaan myös ihmisten ilmoilla kadulla, samat ihmiset siellä salillakin on. Mitä vikaa olla selkeästi sateenkaarevan näköinen? Älä edes mieti tuollaista. Jos jollain on joku tarve tuomita joku ulkonäön perusteella, niin se on täysin hänen oma päänsisäinen ongelma.

      Ylität vaan sen kynnyksen ja pian huomaat että se salilla käyminen on sinulle aivan tavallista ja arkista.

    • minäminävain

      En itse identifioidu ehkä ihan butchiksi mutta voin samaistua siihen että luullaan teinipojaksi ja se alkaa jo häiritä. Varsinkin baarissa on luultu että olen alaikäinen poika... (ei tullut mieleenkään edes yrittää alaikäsenä baariin just tän babyfacen takia)
      Mutta vastauksena kysymykseesi: siitä huolimatta täytyy elää. Joten salille vaan.

    • kgffdhjlk

      Ota alkuun personal trainer tai harjoitusohjelman laadinta. On helpompi lähteä salille, kun tietää, mitä siellä tekee. Kyllä sinne salille uskaltaa sateenkaarevakin henkilö mennä. Itse olen tosin kokenut, että naisten salilla on ollut miellyttävämpää kuin sekasalilla.

    • Stereotypiat

      Eikös vallitsevien stereotypioiden mukaan maskuliinen olekin itsevarma eikä epävarma? Jos haluat identifiotua stereotyyppisen butch-luokituksen mukaan; sinun pitäisi olla riittävän itsevarma muodostaaksesi omia mielipiteitä ja päätöksiä. Toisaalta stereotypioiden mukaan miehet ajattelevat vain alapäällään (jollaiseksi sinäkin haluat identifioitua?) ja varsinaisina aivoina toimivat naiset ( Ethän halunnut muistuttaa naista?) Näin naisen näkökulmasta stereotyyppiset miehet ovat aikamoisia sikoja, pölvästejä ja sovinisteja (ja näitä ihannoit ja haluat muistuttaa?).

      • vähänkorkealentoista

        Mikä vittu tätä kommentoijaa vaivaa? :D


      • dorka

        häh mistä oot saanu päähäsi että butchlesbot ihannoi miehiä?? :d


    • KatsojanSilmissä_

      Hyvännäköisyys on katsojan silmissä. Se mikä toisille on hyvännäköistä niin se ei ole toisille sitä alkujaankaan.

      Aikuisen ihmisen luulisi osaavan päättää omista menemistään ja tulemisistaan ihan itse.

      Jos itse haluaa olla pojan näköinen niin sitten siitä vaan, mutta turha sitten valittaa kun kaikki luulevat pojiksi. Itsepähän sitä sitten on halunnutkin joten ei kenenkään muun syy. (Huom! Lesbot tykkäävät naisista, ei pojista.)

    • Espoo95, en osaa sen kummempia neuvoja antaa, mutta toivottavasti löydät kokeneen kamun ekalle kerralle salille.
      Vinkiksi asenteellisille; osa lesboista tykkää poikamaisista naisista :-)

      • VinkkiVinkki

        Kamut eivät saa tehdä ilmaista työtä eli neuvontaa saleilla (ja ikään kuin asettua henkilökunnan asemaan) vaan siihen on olemassa ihan koulutettu henkilökunta, joiden työnkuvaan kuuluu neuvonta ja opastus. He saavat siitä palkkaa. Toisekseen kamuilla ei ole yleensä koulutusta tehtävään, joten he saattavat neuvoa todella väärin. (Mitä jos kamusi neuvoo jonkun liikkeen väärin ja selkäsi on loppuelämän hajalla sen takia?) Kolmanneksi useimmilla saleilla on kiellettyä säännöissä opastaminen saleilla jos ei kuulu henkilökuntaan. Tämä jo ihan itsesi ja muiden turvallisuuden takia.

        Neljänneksi, käyttäkää omia aivojanne ja ottakaa itse asioista selvää. Heittäytyminen todella tyhmäksi ja avuttomaksi ei tee kenestäkään viehättävää! Älä käytä esiliinaa, löydä seurasi fiksummin!

        Älä teetä ilmaista työtä kenelläkään! Työstä pitää saada palkkaa!

        Ethän sinäkään nim. Lueskeleva tykkää jos jonkun kamu tulee työpaikallesi tekemään ilmaiseksi työsi (ja vielä aivan väärin) ja sinä jäät työttömäksi?


      • uskomatonta
        VinkkiVinkki kirjoitti:

        Kamut eivät saa tehdä ilmaista työtä eli neuvontaa saleilla (ja ikään kuin asettua henkilökunnan asemaan) vaan siihen on olemassa ihan koulutettu henkilökunta, joiden työnkuvaan kuuluu neuvonta ja opastus. He saavat siitä palkkaa. Toisekseen kamuilla ei ole yleensä koulutusta tehtävään, joten he saattavat neuvoa todella väärin. (Mitä jos kamusi neuvoo jonkun liikkeen väärin ja selkäsi on loppuelämän hajalla sen takia?) Kolmanneksi useimmilla saleilla on kiellettyä säännöissä opastaminen saleilla jos ei kuulu henkilökuntaan. Tämä jo ihan itsesi ja muiden turvallisuuden takia.

        Neljänneksi, käyttäkää omia aivojanne ja ottakaa itse asioista selvää. Heittäytyminen todella tyhmäksi ja avuttomaksi ei tee kenestäkään viehättävää! Älä käytä esiliinaa, löydä seurasi fiksummin!

        Älä teetä ilmaista työtä kenelläkään! Työstä pitää saada palkkaa!

        Ethän sinäkään nim. Lueskeleva tykkää jos jonkun kamu tulee työpaikallesi tekemään ilmaiseksi työsi (ja vielä aivan väärin) ja sinä jäät työttömäksi?

        No saleilla on neuvottu tuttuja ja tuntemattomia niin kauan ku saleja on ollut olemassa. Tuskin nyt jäät työttömäks jos saa kaverilta pari vinkkiä.


    • nollabodari

      Itelläkin on salielämän aloitus edessä. Joskaan en ole lesbo, mutta kylläkin varmaan jonkun mielestä "sateenkaarevan näköinen". Täytyy myöntää ettei ole tullut mieleenkään miettiä, mitä salilla musta meinattas. Lähinnä kaikki muu kuten miten niitä laitteita käytetään on ollu mielessä. Jos jollain on jotain sanomista, niin yleensä kypsä aikuinen asenne sulkee huutelijoiden suut. Jos jotain kiinnostaa mun erikoisuudet niin sitten puhutaan mun erikoisuuksista että päästään muihin aiheisiin :D Joskaan en jaksa uskoa että ketään oikeesti ees kiinnostais.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      63
      930
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      363
      688
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe