Oon 15vuotuas ja mulla on aika isot man boobsit ja haluasin ne pois jos jollain on ideoita kertokaa!
Manboobsit
10
511
Vastaukset
Lieneekö tuohon muuta apua kuin laihduttaminen tai plastiikkakirurgia.
- andrukela
Rintalihasten treenaaminen kiinteyttää myös
- 15vpojke
Man boobsit ovat ihan normaalia teinipojalle. Ne tulee koska hormonit. Mut jos oot lihava nii ne lähtee laihduttamalla, jos et oo lihava nii oota pari vuotta nii ne lähtee itsestään toivottavasti
- andrukela
Oisko se paino olennainen tälläiseen aloitukseen?
- Juuuuuu
Itte 17v, ollu mänboobsit jo about 15v iästä, enkä ole mikään kauhean lihava, toivotaan että lähtee poies tos kohtapuolin.
- sdvdsvsdfsdf
Ei boobsit vaan boobit. Eihän inglismännikään sano esimerkiksi: I hate porkkanats and I love karkits
- munamies69masteri
leikkaa pos
- munamies69master
laihuta tai hyppää kaivoon oot gei
- Topias4
Rupee likkuu lyllerö
- Kyykäärme69
Tee kumilanka viritelmä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1141946- 811234
- 421065
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri145874Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu69797Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri27762Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22721Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan36702Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i49690Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56629