Oon siis 13 ja mulla yleensä kotiin tulo aika 20-20:30 ja aikaisemmin jos olen pitkään kaveriden kanssa ollut sinä päivänä. Vanhemmat ajattelee että liikun väärissä porukoissa kun pitäisi ollaa niin myöhään, ehdotan jotain 21:30 viimeistään ark päivänä. Heidän mielestä kun pitää notkua niin pitkään niin helposti ajautuu ns nuuska tupakka piireihin. kuinka saada kalkkiksille päähän että se on normaalia.
Ei pliis kommentteja että "kuuntele vanhempias ja se mitä ne sanoo on oikein"
Kotiintuloajat 13v
13v
4
154
Vastaukset
- Kyykäärme69
Kuuntele vanhempias ja se mitä ne sanoo on oikein
FYI: Ikäisesi nuoren ei vielä todellakaan tarvitse kiitää arkisin kylillä iltamyöhään, ei kavereiden kanssa, eikä ilman. Voit käyttää sen ajan vaikka läksyjen tekoon ja esimerkiksi oikeinkirjoituksen harjoitteluun.
T. Kalkkis.- andrukela
kotiin tulo ajat vittuun heti ku täytän 18 (puoli toista kuukautta) ni sitte vittu lähtee joka yö yksin metässä puhelimella vittun kläsärii ja muit kovii pelei vois myös aikuis viihdettä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215694- 561822
- 251309
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2071115- 741085
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531027Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️66989Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.142983- 48948
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58945