Miksi joku lähtee Kanarialle laskemaan centtejään?

Hedes

Miksi lähteä matkalle jos onkin perseaukinen ja pitää miettiä mistä saa halvimmalla?

31

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pienibudjetti

      Miksi köyhät ei saisi matkustaa? Jos omillaan kuitenkin menee..Halvallakin voi matkustaa. Sama aurinko paistaa kaikille. Vähävaraisempi osaa vaan nauttia enemmän lomastaan.

      • kolmesti.vuodessa

        Kaikki se voi ihmisiä harmittaa - kuten toisten matkustaminen. Millähän tavalla tuo haittaa aloittajan elämää,minne muut matkustaa ? Tietysti jos ja kun itse ei matkalle pääse, onhan tälläinen sivusto paikka edes arvostella muiden valintoja


      • Matkustavaiset

        Pienellä budjetilla pärjää hyvin. Rahankäyttö arkielämässä ratkaisee jääkö rahaa matkustamiseen. Yleensä rahaa riittää siihen mitä eniten haluaa.
        "Ei ne suuret tulot, vaan pienet menot" pätee tässäkin asiassa.
        Edullisia matkoja oppii löytämään kun harjoittelee. Lukemalla oppii kohteen hintatasosta, yms. Nuorena kannattaa koluta haastavimmat paikat. Eläkepäiviä on mukava viettää jo helpommissa ja turvallisemmissa ympyröissä - vaikkapa Kanariansaarilla.


    • rikaslaskeecenttejään

      Mitä varakkaampi, sen nuukempi..

    • osanottomme

      Antique ja eläkepappa ovat niin köyhiä että heillä on varaa vain karhuun ja sieltä saa ainoastan makkaraperunoita. Niitä syövät koko loman ajan. Me pannun vakioasiakkaat otamme osaa.

    • Saadakseen selville centtien määrän.

      • pitääälaskea

        Lasken aina loman jälkeen montako 1 sentin kolikkoa sain


      • lähdössä.taas

        Niin, ja kerrankin on oikeasti senttejä mitä laskea.
        Harmittaahan monet pienemmätkin asiat kuin toisten matkailu


    • ReissuJaska

      Ei ole persaukinen jos on tarkka euroistaan. Eikö taloustietoa opeteta jo koulussa. Ihan tarpeellista on osata säästäväisyys, oli sitten kroisos tai köyhempi. Ei rahaa kannata ympärilleen kylvää ihan vain näön vuoksi.

      • TURKKIJAKANARIA

        No, on siihen muitakin syitä kuin köyhyys - oikeasti köyhä EI MATKUSTA lentokoneella minnekkään. Vähävaraisellakin voi olla muitakin syitä kuin "halpuus". Aivan tarpeeksi pitkä on tämäkin lentomatka ! Intiaan ei olisi paljonkaan (1,5h) pidempi lentoaika eikä hinnaltaan juurikaan poikkea kanarian hinnoista - varsinkin kun intiassa taas ruuat ja juomat huomattavasti halvempia. Minulla kallistuu kanarian puoleen hygieniataso, samat rokotteet riittää kuin Suomessa, ei tarvitse viisumia, helppo valuutan kanssa (sama) jne.
        Onneksi VIELÄ voimme jokainen matkustaa minne haluamme ja jopa lukea keskusteluja matkailusta mitkä ketäkin KIINNOSTAA


      • murheita
        TURKKIJAKANARIA kirjoitti:

        No, on siihen muitakin syitä kuin köyhyys - oikeasti köyhä EI MATKUSTA lentokoneella minnekkään. Vähävaraisellakin voi olla muitakin syitä kuin "halpuus". Aivan tarpeeksi pitkä on tämäkin lentomatka ! Intiaan ei olisi paljonkaan (1,5h) pidempi lentoaika eikä hinnaltaan juurikaan poikkea kanarian hinnoista - varsinkin kun intiassa taas ruuat ja juomat huomattavasti halvempia. Minulla kallistuu kanarian puoleen hygieniataso, samat rokotteet riittää kuin Suomessa, ei tarvitse viisumia, helppo valuutan kanssa (sama) jne.
        Onneksi VIELÄ voimme jokainen matkustaa minne haluamme ja jopa lukea keskusteluja matkailusta mitkä ketäkin KIINNOSTAA

        Eipä tässä "lähellä" ole paikkoja missä talvella on edes tuo 20 lämmintä. Keväällä ja syksyllä kyllä valinnanvaraa on. Näille toisten matkailusta huolissaan oleville parasta aikaa on Suomen kesä. Saavat hekin nauttia lämmöstä, kesä 2018 oikeen mainio heille. Olisipa joku palvelemassa juomia auringonottopaikalle - voisi tuntea itsekin matkustavansa


      • 10xreissua_vuodessa
        murheita kirjoitti:

        Eipä tässä "lähellä" ole paikkoja missä talvella on edes tuo 20 lämmintä. Keväällä ja syksyllä kyllä valinnanvaraa on. Näille toisten matkailusta huolissaan oleville parasta aikaa on Suomen kesä. Saavat hekin nauttia lämmöstä, kesä 2018 oikeen mainio heille. Olisipa joku palvelemassa juomia auringonottopaikalle - voisi tuntea itsekin matkustavansa

        Helsingissä on uusi terassi, jota kutsutaan "Sörkän rivieraksi", siellä tulee kesällä fiilis kuin olisi etelässä. Terassilla on sohvia ym. joissa voi nautiskellä antimia baarista ja musiikki soi.


      • suuret.kiitokset
        murheita kirjoitti:

        Eipä tässä "lähellä" ole paikkoja missä talvella on edes tuo 20 lämmintä. Keväällä ja syksyllä kyllä valinnanvaraa on. Näille toisten matkailusta huolissaan oleville parasta aikaa on Suomen kesä. Saavat hekin nauttia lämmöstä, kesä 2018 oikeen mainio heille. Olisipa joku palvelemassa juomia auringonottopaikalle - voisi tuntea itsekin matkustavansa

        Vaikka kanarialla on 1sentti käytössä eipä sielä kanarialla aika kulu niitä laskiessa ;) niitä aina muutaman kyllä tuon kotiin kun Suomessa ei senttejä ole käytössä.
        Tavattomasti joitain ihmisiä kiinnostaa toisten ihmisten matkailu ja matkakohteet.
        Hyvä matkustaa kun tietää jonkun olevan huolehtimassa


    • 28senttiä

      Mulla on puntissa paljon senttejä. Siksi käyn Inglesissä pitämässä hauskaa poikarakkauden merkeissä.

    • HolaOlli

      Kanaria on umpijunttien maalaisten paikka. Siellä on siiten kiva laskea centtejä.

      • paljon.paikallisia

        Nostan senttejä joista muodostuu eurot. Juu,maalaisia on etenkin teneriffalla paljon, vehreä saari, jopa banaaneja voi turisti senteillä ostaa joita maalaiset kasvattaa


    • Kerttu.Setä

      Sentit ovat Kerttusedän mielestä tärkeitä. Mitä pidempi ja paksumpi sen parempi. Kyllä senttien pitää näkyä ja tuntua. Älkää siis väheksykö senttejä. Tulkaapa Imgkesiin kokemaan senttien merkitys.

    • Gilipollas

      Kanarialla on kaikki(pl. hotellit) niin halpaa, että kenenkään ei tarvitse siellä sniiduilla.

    • matkustan_vastakin

      Mitä se kenellekään kuuluu, miten toiset matkustavat ja miten he laskevat rahojaan?

      Useimmat varmaan laskevat rahojaan, koska aikovat matkustaa vastaisuudessakin ja elää myös matkojen ulkopuolella. Laskevat kotimaassakin, jos laskemiseksi sanotaan sitä, että seuraavat paljonko on käyttötilillä, paljonko muilla tileillä ja miten muun varallisuuden kanssa menee.

      Useilla kansalaisilla on tänä päivänä varaa matkustaa, jopa useampi kerta vuodessa. Matkustaminen on tullut tavaksi. Se ei siis ole mitenkään normaalista elämästä poikkeavaa siinä mielessä, että pitäisi pistää elämä risaiseksi. Kanarialle tai muuallekaan ei lähdetä laskemaan senttejä, vaan esimerkiksi liikkumaan leppeässä ilmastossa, syömään hieman Suomea poikkeavalla tavalla, shoppailemaan ja muuta sensellaista.

      • tyhjänyhjä

        Olipa harvinaisen tyhmä kirjoitus.


      • Juurionnäin

        Just näin. Ei mitään Inglesin homoista tai Kuparipannussa.


    • huommennamennään

      olipa harvinaisen järkevä kirjoitus matkustan vastakin nimimerkiltä,suurinosa teksteistä on täysien idioottien kirjoituksia,sellaten tekeleitä jotka ei ole matkustellu yhtään missään.

    • nopesetas000

      Joo,jokainen tavallaan.Ainahan rahasta kannattaa olla tarkka,varsinkin jos sitä ei ole liikaa.Mitä sitä kylvää ihan vaan kylvämisen ilosta.Kaikilla on oikeus matkustella omalla budjetilla.Mukavaa matkaa vaan kaikille varallisuudesta riippumatta.

    • ainarahaa

      mä olen aina laskenut sentit tarkkaan, sen takia mulla on takuulla enemmän euroja kuin aloittajalla koskaan,otappa opiksi niin voit päästä kanarialle sinäkin joskus.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe