mitä mieltä olet. Olen ajatellut teettää tatuoinnin rintavarustukseeni. Muoto on sydän, ja siihen tulee teksi: J-Miehen oma IKUISESTI.
Sinulle J:mies
11
452
Vastaukset
- JiimiesJA
En ole kiinnostunut yksinkertaisista naisista. Vain daijut hakkaa iholleen leimoja.
- eivarmaamulle
hänen pitäisi hankkia rintavarustusta ensin. mut peppuun jos laittais vois tulla hyvä ;)
- TääOliMulle
Olet oikeassa
- Lapsi312
Kyllä pitäisi olla joku tatska, jolla on arvoa eikä tollainen. En ikinä laittaisi mitään nimeä ....tai ehkä oman paikkakunnan nimen.
- kerro
No kiitti vastauksistanne ;o).
En todella koskaan tule mitään tatskaa iholleni hakkauttamaan. Joten ole huoletta JiimiesJA.
Sinulle eivarmaamulle. Rintavarustusta on todella jo valmiiksi, ja mun ahteriini ei kajota tatskojen merkeissä, sillä se on aivan muuta käyttöä varten.
Nyt aika lähteä, että voi palata, sitten joskus. Hyvää päivänjatkoa, ja muistakaa, tapelkaa sovussa ;o).- hyväätyöpäivää
Läpy,läpy pyllyllesi, kultaseni.
- hyväettetota
Tatskaa... olin juuri kirjoittamassa tänne että älä ihmeessä ota.
Saahan sitä ap., tatuointeja ottaa, jos niistä pitää.
Ja jos kerran rakastat todella jotakuta "J-miestä",
niin miksikäs ei(?)
(Itselläni ei tatuointeja ole - eikä tule,
joten en myöskään ole ap.)- ihantakuullaon
Mut, sulla on pimppa lävistys
- monenvuodenvainoajalle
Ota toki vaikka rintaan tai perseeseen, mutta ei auta yhtikäs mitään.
- JmiesSivustaKiittää
En erityisemmin tykkää tatuoineista. Mutta se lause olisi erittäin ihanaa kuulla hänen lausumana korvaan kuiskaten. Hänelle iltamusaa<3 https://www.youtube.com/watch?v=0NWeTY-mTQ8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.3062729Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.901650Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku631390- 291382
Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka621381- 811286
Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä761263Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1791262- 531189
Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi411108