Oli se vaan hyvä etemme.
sait koluta erilaisia miehiä. Ne vuodet.
Menneelle kadotetulle.
6
603
Vastaukset
- suoraansanottuna_
Onhan tässä koluttu vuosikymmenet, jo paljon ennen sua. Vertailupohjaa on hyvä olla, tietää mitä ei ainakaan halua . Sä osoittauduit kusipääksi toden totta, olit juuri kouluesimerkki siitä, millaista ei rinnalleen ottais vaikka ainut olisit maailmankaikkeudessa.
- Valitetettavasti
Minä en ole kolunnut miehiä.yhtä ainoaa miestä suutelin sen pidemmälle ei menty.
- rikkouduinjosilloin
Älä , rakkaudellahan minä vaan sinua, tunnetaan sinä minut :( salaattua rakkautta vihaani silloin muihin syljin
- HeyMeLadataan
"Voi räkä". Vetäse ittes sen peltipollarin pönttöön, ja pysykin siellä. ;)
No, minä en ainakaan ole mitään miehiä kolunnut.
Pian tulee täyteen 19 vuotta tässä yhdessä ja samassa
parisuhteessa.
Vai sairaalloisen mustasukkainen ihminen, pitää
nettikirjoittelua ja suusanallista puhumista
vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa
pettämisenä - tai "miesten koluamisena".- Ettunnesittenkään
Noinko luulet? Olet niin väärässä minuun liittyvissä asioissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2031365Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.801233- 181044
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku50958Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?146884Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka33866Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä70858Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi35842- 48790
- 48705