Miksi ajattelet minua?

Pitkinpolkuja

En ymmärrä miksi. En tiedä mitä sinulle sanoisin. Välillä haluaisin kertoa sinulle, että kuljet yhä mukana ajatuksissani. Mutta uskon, että se on turhaa ja liian myöhäistä.

49

1888

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siksitiensen

Olet elämäni mies❤️

• Sydämessäniaina

Koskaan, ei koskaan ole liian myöhäistä. <3

• Helpoimmalla

Onko tämä edes mieheltä? Typerää.

• Kauniitsilmäniaukesi

Just lakkasin sua ajattelemasta,heräsin.Kaikki oli turhaa,ei enää yhtään sua kiitän.

• eikö.niin

Koska rakastamaansa ihmistä ajattelee tahtomattaankin ja niin kauan kuin henki pihisee on toivoakin.

• yhdelle

Kyllä se on noin. Kaikenlaiset muistot kulkevat mukana ja näen "kuvia" eri tilanteista ja vaikka ei aina tiedosta ajattelevansa niin silti jokin muistuttaa hänestä ja saa aikaan iloa tai surun kyyneleet.

• Hhjjjk

Millaisia kuvia näet?

• kauansitten
        Hhjjjk kirjoitti:

Millaisia kuvia näet?

Erilaisista tilanteista mitkä ovat joskus tapahtuneet ja sen lisäksi jonain tiettynä hetkenä ajattelen että olisimmepa liikkeellä kahdestaan.

• Sitähän_se_kaikki_on

Se on vain...vain...rakkaus..
      Tunteille ei oikein voi mitään..
      Sitten on kaikki myöhäistä jos toinen on kuollut..
      Esteet on vain hidasteita jos tahdomme niin.
      Elämä olis helppoa jos aina menis sieltä mistä aita on matalin.
      Minulle tärkeitä asioita elämässä ovat rakkaus , onnellisuus , hyvinvointi.
      En minäkään hänen(kaivattuni) ajatuksiaan osaa lukea. Toivoa vain että tuntisi samoin.
      En tiedä miksi hän tuntuu minulle erityiseltä ihmiseltä...hänen lähellään on hyvä olla.

• polunvierestä

Koska valitsin sut ja se on valinta, jonka teen vain kerran elämässä.

• palstslöpinää

En ymmärrä miksi joku kirjoittaa näin, kun takuuvarmasti on toiminut samoin sen viiskyt kertaa aiemmin.

• Pierua

Piirua pjieeuapierua

• åoduc

pip

• Gyujjii

Miksi kuljet polkuja?

• T55666yhyt

Mitä polkuja kuljet?

• Nimi.inimi

Kuka nainen ni.ini.inimi

• Minulle taas tulee mieleen ap:sta
        hoikka, maastojuoksua harrastava mies.
        Mies hölkkää yksinään pitkin metsän polkuja
        ja miettii kaivattuaan.
        Voihan se hölkkääjä olla nainenkin.

Tai jos ap. onkin suunnistusta harrastava
        ihminen; hän juoksee metsässä otsalappu päässä..(?)

Tai jos ap. kokee olevansa ihminen "elämän syrjäpoluilla" t. omilla poluillaan,
        kaukana valtavirran poluista(?)

Tai sitten ilmaisu "polut" ovat jääneet mieleen laulusta:

"Mä näitä polkuja tallaan kai viimeiseen asti, jos sä rakkain seisot mun rinnallain. Ja näiltä poluilta löytyy se viimeinen rasti..."

• Ghjjjj

Annetaan olla jo

• Elonpolkuja

Noinko ajattelet, mutta enhän minä ole tästä mihinkään hävinnyt. Levollisten unien myötä, Hyvää yötä

• Onko ilmaisu "polut" jäänyt mieleen soimaan eräästä Matin ja Tepon kappaleesta, jossa lauletaan:

"Mä näitä polkuja tallaan kai viimeiseen asti, jos sä rakkain seisot mun rinnallain. Ja näiltä poluilta löytyy se viimeinen rasti..."

• kutentiedät

En minäkään ole hävinnyt.

• Mietin etten jaksa huomista ja kaikkea sitä ällöä mitä se tuo tullessaan.

• Nosano

ja samalla se kenelle sanot!
      Nää tämmöset on todella typeryyden huippuja! Aivan turhia aloituksia!

• oletkovarmaettäsua

Loukkaantuisin tuollaisesta "tunteet meni ohi, on myöhäistä" viestistä. Mikä on myöhäistä? Olenko jokin väline vai? Jos kaivattuni raklattelisi tuollaisia, olisi äkkiä entinen kaivattu. Ja miksi näet vaivaa kirjoittaa hänelle jos kaikki on puoleltasi ohi?

• MysterietN

Meillä oli se yhteys yli neljä vuotta sitten.
      Oli ja ei ollut. Vaihtelevasti.
      Menin silloin siitä kaikesta tosi huonoon kuntoon ja nyt on sama tilanne. Jollei pahempikin.

Sinussa oli ja on jotain joka puhuttelee ja koskettaa minua. En tiedä mitä se on.

Tuntuu,että palstailu on ollut "muka-yhteyden jatkamista kaiken jälkeen"...
      Ehkä kaiken on tarkoitus jäädä tänne.

Sen tiedän etten jaksa jollen hoida itseäni.
      Minun on jaksettava työmaallani.
      Siellä on ihmisiä jotka luottavat minuun ja tarvitsevat minua oikeesti...
      Tämä täällä oli illuusiota loppuun asti.
      Sen olen ymmärtänyt etten halua rikkoa sinua enkä itseäni yhtään enempää.

Tänä aikana kun kirjoitin sinulle tuli harju&pöntinen kanavalta kaksi tärkeää biisiä.
      Sirkesalon mysteeriet ja Teleksin ystäviltäni.
      Kummallisia yhteensattumia.
      Näiden sanoilla toivotan sinulle levollista yötä ja rakkautta.
      <3
      O>P-E

• OmanTienTaablaaja

Sydän sanoo kyllä ja mieli on epävarma ja pelkää liikaa ilmeisesti, ajaudunko karille tämän myötä? Haluaisin kulkea yhteisiä polkuja yhdessä. Luottamus syntyy ajan kanssa, mut mitä kaikkea voi tapahtuakaan ennen sitä? Voikun löytyisi yhteinen sävel, jolloin kaiken rakentaminenkin olisi kivaa ja positiivista kaikelle (henkiselle ja fyysiselle minälle). Terveys ennen kaikkea olisi hyvä mottokin.

Minä en ole menettänyt vielä toivoa, vaikka välillä tuntuukin siltä, et ei taidettu onnistua tämän kanssa. Epätoivoa on välillä, mut en anna sen lannistaa itseäni. Teenkö asian itselleni vaikeammaksi? Toisinaan, taidan näin tehdä? Kärsin ja kelaan välillä tilanteen toivottomuutta, mut silti en lannistu.
      Hölmö olokin välillä tämän kanssa, peiliinkin katsonut välillä, mitä ukko olet mieltä omasta roolistasi tässä kanssakäymisessä, pettynyt olen monesti itseeni.

Taidan tehdä itselleni asiat vaikeamman kautta, pettyen kerta toisensa perään. Minkäs teet mielessä olet ja huolta kannan siitä, jäänkö lopulta nielemään katkeran ja kalvaan kalkin? Menneet aina vaikuttaa myös tulevaan jollain tavalla, harmittaa myös mitä mahdollisesti sinulle tällä kaikella aiheutan? Enkä syytä ketään toista tilanteesta, kävi tilanteessa kuinka tahansa, peilistä helppo löytää syypää kaikelle. Pahoittelen kaikkea tätä.

• Kerrokerrose

Voitko antaa vihjeen itsestäsi. Monet kirjoituksesi sopisivat hänen suuhunsa. Ainakin toiveissani.

• OmanTienTaablaaja
        Kerrokerrose kirjoitti:

Voitko antaa vihjeen itsestäsi. Monet kirjoituksesi sopisivat hänen suuhunsa. Ainakin toiveissani.

Ei olla juteltu vielä? Kohdattu ollaan ja vähän viestiteltykin, Kuulostaako mahdottomalta?

• FairyHide

Missä kohtaatte? Kertoisitko teistä mitä te vain tiedätte?
        Epävarmuus koettelee monesti rakastunutta kun ei ole tietoa toisen toiveista tai haluista.
        Se tulee usein vastaan kun tunteet ovat suuret ja jännitteet lisääkin sitä kuin tietoisesti. Epävarmuutta.
        Hassua asioista voisi yrittää puhua vaikka huumorin kautta alkuun ja lopuksi todeta että oikeasti näin tuo on; en osaa vain suorin sanoin sanoa.
        Ajattelin muuten haluatko kuunnella yhden kappaleen?

• OmanTienTaablaaja
        FairyHide kirjoitti:

Missä kohtaatte? Kertoisitko teistä mitä te vain tiedätte?
        Epävarmuus koettelee monesti rakastunutta kun ei ole tietoa toisen toiveista tai haluista.
        Se tulee usein vastaan kun tunteet ovat suuret ja jännitteet lisääkin sitä kuin tietoisesti. Epävarmuutta.
        Hassua asioista voisi yrittää puhua vaikka huumorin kautta alkuun ja lopuksi todeta että oikeasti näin tuo on; en osaa vain suorin sanoin sanoa.
        Ajattelin muuten haluatko kuunnella yhden kappaleen?

Ei ole mitään keskeistä paikkaa missä kohdataan, mut viimeisimmät tapahtuneet lähikaupassa. Meillä ei ole mitään ns. yhteistä kappaletta, josta toisen voisin tunnistaa ;( Tällä hetkellä en, tiedä toisen tuntemuksista, olenko millään tavalla toivottu tapaus, hänelle? Sen verta näitäkin juttuja pyöritelty mielessä puolin jos toisinkin? Mullakin omat syyt siihen, etten ole ollut kovin vastaanottavainen toisen suhteen, kun tilanteet tulleet ns, hollille. > Epävarmuus.

• Polutsiellä

Jos kerrot mistä tiesit minun ajattelevan sinua, pystyn tunnistamaan sinut.

• Jätänväliin

En uskalla ottaa riskiä , saattanut oikeasti tunnistaa.

• Jokuvaanjostainjuu

Aina kannattaa ottaa riski.

• Kaikelleonaikansa

Viimeisin riski päättyi niin, etten koskaan enää voisi ottaa yhteyttä häneen.

• tunnistin
        Jätänväliin kirjoitti:

En uskalla ottaa riskiä , saattanut oikeasti tunnistaa.

Niin on saattanut jo käydä.

• LisaMonaonmiettinytjo
    • Olenkevyttäviihdettä

Siksi,että sinusta on tullut tärkeä. Ystävänä pidän vähintään. Niitä ei ole montaa. Tuntuu, ettet ajattele yhtä syvällisesti. Se vaikutelma on tullut.

• myy--

Ajattele yhtä syvällisesti mistä? Siitä, mitä teidän ystävyys on?

• Merkitysavoin

Ei ajattele samoin. En ole hänelle tärkeä. Olen vaan joku.

• myy--

Oletko mies vai nainen?

• SilleErityiselle

Kirjoitit niinku hän voisi. Ehkä olen tärkeä ja ystäväkin. En enempää, hyvä ehkä just näin. Ei pilata tätä säätämällä mitään...

• varmistua
        SilleErityiselle kirjoitti:

Kirjoitit niinku hän voisi. Ehkä olen tärkeä ja ystäväkin. En enempää, hyvä ehkä just näin. Ei pilata tätä säätämällä mitään...

Juuri tuota vastausta hän odotti.

• Väsyttää

Kevyttä viidettä puolin ja toisin? Näin luulen... suhtautuminen vaìhtelee... ei ole aloitteellinen jne.

• joskuspizzaakin

En ajattele sinua. Mietin nakkisämpylää. Sellainen poksuva nakki, ketsuppia ja sinappia ja sämpylä.
      Siis ruokaa ajattelen.

• oonsanaton

Ohhoh, täytyy lopettaa, kun joku muukin ei ymmärrä. Luulin kerrankin olevani luova, en nyt kyllä yhtään ymmärrä.

• tyhmyystekeetyhmyyttä

Sitä se älykkyystaso alle 10 mensan testillä sinulle aina teettää -D

• se_ei_mee_pois

Sinulle aloittaja. Ajattelen sinua edelleen. En pääse tästä. Kuljet mukanani koko ajan. Joka paikassa, joka hetkessä, aina. Rakastan sinua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      205
      1403
    2. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      83
      1273
    3. Osta säkin sellainen

Osta säkin sellainen makkaratakki
      Ikävä
      19
      1069
    4. Lupaa mulle nainen rakas

Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku
      Ikävä
      50
      968
    5. Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?

Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?
      Ikävä
      146
      904
    6. Et voi pettää minua nainen

Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä
      Ikävä
      73
      904
    7. Rikos keskellä päivää Suomussalmella

Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka
      Suomussalmi
      39
      896
    8. Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä

Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitus­ottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi
      Ylöjärvi
      35
      862
    9. Menetit hyvän miehen.

Paluuta ei ole. 😱
      Ikävä
      48
      810
    10. Mikä kaivattusi

Huumorintajussa on niin erityistä? Mikä hänestä tekee hauskan?
      Ikävä
      49
      737
    Aihe