Vai aloitanko suhteen yhden toisen kanssa?
Oletko nainen jo kadonnut
33
770
Vastaukset
- ihansamateemitälystäät
Aloita jos niin huvitttaa, ihan sama jo.
- Palstasuhteenko
vai oletko ajatellut ihan livessä toimia?
- punaisetperävalot
Etsä vielkää ole alottanu. Härreguuud mikä jumittaja.
- eiuutta
Liian sinua joten anna mennä. Tää olisi varmaan jo kymmenes ”uusi suhde jonkun toisen kanssa ”
Tapojasi muuta et
Menee samaan konkurssiin - sjfjkfgjks
Miten osaat aloittaa suhteen toisen kanssa, jos et osannut edes ensimmäisenkään kanssa?
- aika.hyvä
Tämä on muuten tuhannen taalan kysymys. 👍
- Adidas
En oo kadonnu, mut sun täytyy tehdä niin kuin oikealta tuntuu.
Ja naisen täytyy saada tehdä niin, kuin hänestä oikealta tuntuu.
Kummankin on siis saatava tehdä niin, kuin heistä oikealta tuntuu.
Toisen osapuolen painostamana toimiminen ei ole hyvä lähtökohta
rakkaussuhteen aloittamiselle.
- olikotuo
joku uhkaus vai? Taidat olla suhteessaki sellainen uhkailija, että jos ei toimi aina sinun tahtosi mukaan, niin aloitat uuden suhteen.
Vai oliko se ns. "tohvelisankarin" piipitystä (?)
Nimettömänä esitetty painostusyritys anonyymipalstalla?
Ap., jos haluat näyttää ROHKEALTA ihastuksesi silmissä,
otat itse suoraan ja henkilökohtaisesti häneen yhteyttä.
(Samalla lopetat armeliaasti oman epätietoisuutesi, ja eri vaihtoehtojen loputtoman spekuloinnin.)
Tämä on minun neuvoni, vaikken tunnekaan kaipaamaasi naista.
Juuri vähän aikaa sitten kuutelin, yli 10 vuotta itseäni vanhemman miehen kommenttia verkkokeskustelussa, minusta hän oli harvinaisen oikeassa:
Jos joku väittää, että jonkin päätöksen tekemisellä on tulen palava kiire,
hänellä on YLEENSÄ ketunhäntä kainalossa. (Todellisia hätätilanteita on kuten onnettomuuspaikoilla, on yksilön elämässä hyvin harvassa.)
Vaikka toinen kuinka painostaisi ja kiirehtisi tekemään itsensä kannalta myönteisen päätöksen, tähän painostukseen ei saa alistua, jos päätös itsestä tunnu
oikealta.
Ap. mies jos sinulla on kovin kiire, jonkun naisen suhteen ja olet mies, etkä mikki hiiri, niin otapa itse häneen yhteyttä. On lapsellista ja manipuloivaa toimintaa yrittää saada toinen kiireesti toimimaan, ja odottaa itse vain kotona puhelimen ja sähköpostin ääressä "valmista". Aika harva nainen haluaa "tohvelisankaria" rinnalleen.- oikein
Hyvin kirjoitit.
- elämäsi
Onko tämä sinun mielikuvitussuhdepalstasi? Etkö sä halua seurustella todellisuussa? Tämäkö on
- aloita_vaan
sulle olen kadonnut, eräälle toiselle en.
- Samantekevää
Olen, aloita vaan 😄😊
- Eimullesamantekevää
Et oikeasti tarkoita 🤔
- Kyllätosissaanolen
Eimullesamantekevää kirjoitti:
Et oikeasti tarkoita 🤔
Haluan olla ihmisten kanssa, jotka kiinnostuvat minusta aidosti ja tahdon olla onnellinen. Ei kiinnosta enää mitkään pelit ja välinpitämätön tapansa suhtautua minuun.
Siitä vaan sinäkin 😊 mennyt meni jo. - Eimullesamantekevää
Miten välinpitämätön, en ainakaan minä omaani kohtaan, päinvastoin. ☺️
- Kaikkeahyvääteille
Sehän hyvä sitten, pidä kiinni omastasi jos se sinusta riippuu. Minäkin pidän parhaani mukaan uudesta ihmisestä elämässäni 👍
- Lgklx
Kaikkeahyvääteille kirjoitti:
Sehän hyvä sitten, pidä kiinni omastasi jos se sinusta riippuu. Minäkin pidän parhaani mukaan uudesta ihmisestä elämässäni 👍
Onko nää keskustelut todellisia? Trollaaja kirjoittaa tosissaan olevalle? Joku pykälä koko dialogin?
Eikö tuo aloitus jo ollut Provo, aika kurjaa jos joku omii tosissaan jotain noin lapsellista. - ComeDown
Lgklx kirjoitti:
Onko nää keskustelut todellisia? Trollaaja kirjoittaa tosissaan olevalle? Joku pykälä koko dialogin?
Eikö tuo aloitus jo ollut Provo, aika kurjaa jos joku omii tosissaan jotain noin lapsellista.Kirjoitatko itsestäsi? Tämähän on pelkkää roolipeliä ja ajanvietettä.
- Lgjk
Kiitos kun kerroit niin. Mutta mitä järkeä on siinä että joku kirjoittaa itse dialogeja? Onko sekin vain roolipeliä? Mitä se palvelee?
- Dialoogikko
Lgjk kirjoitti:
Kiitos kun kerroit niin. Mutta mitä järkeä on siinä että joku kirjoittaa itse dialogeja? Onko sekin vain roolipeliä? Mitä se palvelee?
Olet keksinyt uuden sanan nyt. Mutustele sitä ja ole onnellinen :)
Niin. Jospa ap. "kuivaharjoittelee" seurustelua nettipalstalla.
Ehkä ap. yrittää keräillä erilaisia mielipiteitä siitä,
miten muiden ihmisten (erityisesti vastakkaisen sukupuolen edustajien)
mielestä minkäkinlaisessa tilanteessa tulisi toimia.
(Tai sitten yritetään saada palstan kautta selville jonkun tietyn henkilön ajatukset, ottamatta LAINKAAN huomioon, että mitä tunnisteellisemmin mielipide suurelle yleisölle esitetään, sen sensuroidumpi se usein on.
Jos taas henkilö kirjoittaa niin, ettei häntä voi oikein mitenkään identifioida, mielipiteellä on hyvin vähän merkitystä; se on vain jonkun miehen tai naisen kirjoittelua jossakin palstalla. Tietysti jos useampi anonymiteettinsä säilyttävä kirjoittaja on samaa mieltä jostakin seikasta eli he esittävät joukkona melko yhteneväisen mielipiteen, voi siitä saada osviittaa, miten naiset yleensä ko. asiasta ajattelevat. Mutta jos oma kaivattu onkin juuri se, jonka mielipide poikkeaa keskimääräisestä...)
Tietyn ihmisen mielipiteen saa selville vain tietyltä ihmiseltä kysymällä, ja mieluiten kahden kesken, ettei omaa kantaa muovata muille kuulijoille/kuuntelijoille soveliaaksi.- luottoihmisiinmennyt
Olen kadonnut kaikille niille joita en tunne entuudestaan. En koskaan tule aloittamaan suhdetta itselleni tuntemattoman ihmisen kanssa. Johtuu osin luonteestani ja osin kaikesta siitä mitä viime vuosina on tapahtunut.
- hiljaisuuspuuttuu
Onko ollut aivan liian paljon ihmisiä "kertomassa" "sun" elämästäs.
- peluriansaitseepaskaa
kyllä toivottavasti se nainen on sulta jo kadonnut, tai viimistään katoaa kun saa tietää pelaamisestasi. Toinen varalla, jos toinen on kadonnut ou jeah.
- happy-now
Sulle olen ollut aina kadonnut, dorka. Ei voisi vähempää liikuttaa sun tekemiset kunhan pysyt poissa mun elämästä.
- Kerrotko
Miten sua mies loukannut?
- päivänselvä
No katohan sinne ajatuksiis onko se kadonnu. Jos on, niin sitten vaan uutta putkeen.
- iiiimies
En ole.
vastaan nyt kuintekin miespuolisena. En ole ikinä seurustellut. :D
naiset ovat enemmäkseen kunnostautuneet vittuilemaan. Kaikki yritykset on menneet kiville jonkun erikoisen riidan takia. Syystä.
olen erittäin paha neurootikko. :(Ja mitä naisiin tulee ne on enimmäkseen hyvävartaloisten rahakkaiden ja sosiaalisten miesten perään...- eiedespeluriksijatkan
...Tutut nussi sitte jälkeenpäin kaikki mun ihastukset, kun en osannut/uskaltanut. ;(
- Kari_Runk
"Oletko nainen jo kadonnut
Vai aloitanko suhteen yhden toisen kanssa?"
Joo hyvä ajatus. Vaihda toki kättä välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2051403Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.831273- 191069
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku50968Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?146904Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä73904Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka39896Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi35862- 48810
- 49737