Bangkok maailman vierailluin kaupunki

Thaimaankulkija

Bangkok maailman vierailluin kaupunki.
Thaimaasta mukan seuraavana Phuket ja sitten Pattaya, esim Chiang Maita ei listasta löydy, eikä tietysti pientä Hua Hiniä.
https://bit.ly/2DJi6Uf

14

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sensei--
    • asiantravel

      huomenna päivän visiitti Bangkokiin.. riittää se hullunmylly taas vähäksi aikaa.

      • Sensei--

      • Erawanin pyhäkkö oletettavasti kuvassa?
        Siinä Skytrain linjojen erkanemis/yhtymä kohdassa, lähellä Chit lomin asemaa?
        Jos sama kohde (minkä uskoisin sen olevan, koska sky train linja siinä kuvan yläkulmassa näkyy),niin pyhäkön yläpuolella olevalta kävelysillalta on menoja tullut useampaan otteeseen katseltua ja kuvattua.


      • Sensei--
        santtu_1975X kirjoitti:

        Erawanin pyhäkkö oletettavasti kuvassa?
        Siinä Skytrain linjojen erkanemis/yhtymä kohdassa, lähellä Chit lomin asemaa?
        Jos sama kohde (minkä uskoisin sen olevan, koska sky train linja siinä kuvan yläkulmassa näkyy),niin pyhäkön yläpuolella olevalta kävelysillalta on menoja tullut useampaan otteeseen katseltua ja kuvattua.

        Hyvä Santtu.
        Tuohan risteys on jokaiselle tuttu joka tyttöystävänsä kanssa on lähetystössä käynyt, vaan kovin harvassa näyttänee näitä olevan palstalla, joiden tyttöystävät on käynyt suitsukkeen polttamassa visatoiveissaan.
        Siitä kun pääkatua muutaman sata metriä siirtyy kauppakeskuksen pääoven suuntaan. on kadun toisella puolen mukava terassi jossa tapaan hörpätä tyttöjen juoman.


      • Sensei--
        Sensei-- kirjoitti:

        Hyvä Santtu.
        Tuohan risteys on jokaiselle tuttu joka tyttöystävänsä kanssa on lähetystössä käynyt, vaan kovin harvassa näyttänee näitä olevan palstalla, joiden tyttöystävät on käynyt suitsukkeen polttamassa visatoiveissaan.
        Siitä kun pääkatua muutaman sata metriä siirtyy kauppakeskuksen pääoven suuntaan. on kadun toisella puolen mukava terassi jossa tapaan hörpätä tyttöjen juoman.

        Niin ja jokainenhan toki muistaa että tuolla räjähti myös pommi.

        http://www.bangkok.com/shrines/erawan-shrine.htm


    • hehehehee

      Lerppa, mielipuolena höpöttää aina omiaan, kateeksi käy, koska milloinkaan ei rahavarat riitä thaimaanmatkailuun, varattomana kelan hoivissa joutuu Suomessa elämään ja palstoilla unelmoimaan.

    • ''Bangkok maailman vierailluin kaupunki''

      Ei ole millään tilastolla ykkönen. Pelkästään Pariisissa käy 100 miljoonaa turistia vuodessa.

      En laskenut Bangkokin turisteiksi välilaskun tehneitä, jotka jatkavat sieltä matkaa.

      • Niin, lähteitä ja tulkintoja on monenlaisia:
        Kaupunki Kansainväliset yöpymiset vuonna 2017
        Bangkok 20,05 miljoonaa
        Lontoo 19,83 miljoonaa
        Pariisi 17,44 miljoonaa
        Dubai 15,79 miljoonaa
        Singapore 13,91 miljoonaa
        New York 13,13 miljoonaa
        Kuala Lumpur 12,58 miljoonaa
        Tokio 11,93 miljoonaa
        Istanbul 10,70 miljoonaa
        Soul 9,54 miljoonaa

        https://www.is.fi/matkat/art-2000005866032.html


      • santtu_1975X kirjoitti:

        Niin, lähteitä ja tulkintoja on monenlaisia:
        Kaupunki Kansainväliset yöpymiset vuonna 2017
        Bangkok 20,05 miljoonaa
        Lontoo 19,83 miljoonaa
        Pariisi 17,44 miljoonaa
        Dubai 15,79 miljoonaa
        Singapore 13,91 miljoonaa
        New York 13,13 miljoonaa
        Kuala Lumpur 12,58 miljoonaa
        Tokio 11,93 miljoonaa
        Istanbul 10,70 miljoonaa
        Soul 9,54 miljoonaa

        https://www.is.fi/matkat/art-2000005866032.html

        Jossain määrin tuo lista oli minulle yllätys. Bangkokiin tulee myös valtavasti matkailijoita naapurimaista, joista monet eivät halua mihinkään rekisteriin vierailustaan.

        Suurin frangiryhmä tulee Australiasta Thaimaahan. Taitaa olla lähes miljoona vuodessa.
        Suomalaisia on ollut parhaana vuonna lähes 100 -tuhatta.


      • Haderman kirjoitti:

        Jossain määrin tuo lista oli minulle yllätys. Bangkokiin tulee myös valtavasti matkailijoita naapurimaista, joista monet eivät halua mihinkään rekisteriin vierailustaan.

        Suurin frangiryhmä tulee Australiasta Thaimaahan. Taitaa olla lähes miljoona vuodessa.
        Suomalaisia on ollut parhaana vuonna lähes 100 -tuhatta.

        Ausseja kävi Thaimaassa vuonna 2018, noin 800 000 matkailijaa, ja olivat Thaimaan 15-suurin matkailijaryhmä (ylivoimaisesti isoinhan on kiinalaiset 10 500 000 matkailijan voimin).

        Länsimaista suurempia matkailumaita kuin Australia on:
        Venäjä (1 470 000 hlö. sijoitus 7.s),
        Yhdysvallat (1 120 000hlö. 8.s)
        Iso-Britannia (990 000hlö. 12.sta)
        Saksa (890 000hlö, 13.sta)

        https://en.wikipedia.org/wiki/Tourism_in_Thailand


      • Thaimaan vuoden 2018 ulkomaalaisten turistein kokonaismäärä on ollut hieman alla 38 300 000 hlö. joka on 7.5% korkeampi kuin vuonna 2017


      • santtu_1975X kirjoitti:

        Ausseja kävi Thaimaassa vuonna 2018, noin 800 000 matkailijaa, ja olivat Thaimaan 15-suurin matkailijaryhmä (ylivoimaisesti isoinhan on kiinalaiset 10 500 000 matkailijan voimin).

        Länsimaista suurempia matkailumaita kuin Australia on:
        Venäjä (1 470 000 hlö. sijoitus 7.s),
        Yhdysvallat (1 120 000hlö. 8.s)
        Iso-Britannia (990 000hlö. 12.sta)
        Saksa (890 000hlö, 13.sta)

        https://en.wikipedia.org/wiki/Tourism_in_Thailand

        Sinulla on eksaktia tietoa, minä puhuin vuosien takaisista ja ulkomuistista, mutta ei se aussien määrä kovin väärin mennyt.

        Tosiaan iipot ovat siellä sikailleet jo vuosia.


      • santtu_1975X kirjoitti:

        Thaimaan vuoden 2018 ulkomaalaisten turistein kokonaismäärä on ollut hieman alla 38 300 000 hlö. joka on 7.5% korkeampi kuin vuonna 2017

        Tosiaan vaimoni kertoi jokin aika sitten, että moniin kauppaliikkeisiin on tullut kiinankielisiä kylttejä, joissa rajoitetaan kiinalaisten sisäänpääsyä kerrallaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe