Hei sinä uusien vaatteiden

Sankariaatekeisarinvaate

..alla könttäsummaa kerjäävä huoran palikka. Minulla on sen verran kokemusta tästä ansasta, jotta sie sanelusihvilä, vain säikyt äitiä. Ihan itestään ei tulla enää näkemään, vain ansa jää misdä minä sua kerjäämään. Vain kyky nähdä, toisen hätä, on sun mistä et saatananhuora välitä pätkääkään
Sissiksi nimesivät, hieman hataran mieto, roolin ruoto.
https://m.youtube.com/watch?v=cTU1SUyPuHA

T.muinais suomalainen. Hyvästi. Moro.

11

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JenniPvinkkaa

Ansahan on italialainen uutistoimisto, jonka hevosenlihakohuun päätyneisiin otsikoihin säkin haluut päätyä. Kylä tääl Suomessaki sut otsikoihin saadaan, ja vieläpä ISOSTI!
      Paitsi, että sun toiminnassa, toimistossa, eikä sen "tytöissä" oo ollu mitään standardin mukasta. ;)

• HyvärisenHanukki

Mutta ku mul onkin se Mikan faijan BMW, ja lappu takaluukussa; limasta Giniä! ;)
      *Prööt*

• Sikiö.olenite.määä

Ei voi mitään. Itsen myymel liehtevät hintaa, virkouvat huorat helma hihkuve iha ilmast, jatsaibemast narraa.
      Rauhallista illanjatkoa.

• Ihmittelevielälisää

Omasta työstäni rahat eli palkan saanut. Sinä kun työnantajaltasi saat palkan niin oletko sinä silloin huora? Kylläpä niitä huoria on sitten paljon jokainen ihminen on sitten sellainen.

• Miemie

Olen huomannut tyylisi kun muutamia ketjujasi lukenut. Sua taitaa ottaa päähän jos jollain on paremmin asiat kuin sulla joudutko sillan alla nukkuun kuulostat ihan narkkarilta.
      Olet kyllä ihmis raasu sulla ei taida olla mitään omaa. Varastatko kokoajan? Kun et saa huomiota niin sun huomio huoraus alkaa niin kuin tämä yllä oleva aloitus. No tiedoksesi multa et tule koskaan saamaan teksisi lukemis huomiota enää sinä mies nainen vai olitko sittenkin nainen mies kävisit kummastakin pitkä kun olet.

• Suponprofiloija

Itse olet teflonkikkeli senkin pumpattava jumala. Kumara porsaan kamara. Ota pois virsi jalasta ja katso tulkoon valkeus. Senkin nilviäispasta. Ratko ristisanas olet kumminkin aina etuilemassa, mutta mutakakku oli isäs, kun sua teki pimmeessä valossa, senkin anustappi teletuppi.
      T. Hapanimelä kiinalainen koira

• Hyvä. Oikein hyvä.

Mistähän tuo ukkeli "könttäsumman" keskusteluunsa repi?

• Minusta tuon ukkelin, ilmeisesti tahallisen sekavista sepustuksista, paistaa
      kateus, katkeruus ja mustasukkaisuus!

• Kahteloop

Ettet vaan itte ole aloituksen tekijä sinä mies nainen.

• KaksRaitanen

Muinais-jä(ä)nteet kulkee kylilläki aamutakissa. Nurkan takaa karanneita. ;)

• 123d12312f3

"muinais_suomalainen"
      ei voiku hattua sanasepolle nostaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      205
      1403
    2. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      83
      1273
    3. Osta säkin sellainen

Osta säkin sellainen makkaratakki
      Ikävä
      19
      1069
    4. Lupaa mulle nainen rakas

Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku
      Ikävä
      50
      968
    5. Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?

Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?
      Ikävä
      146
      904
    6. Et voi pettää minua nainen

Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä
      Ikävä
      73
      904
    7. Rikos keskellä päivää Suomussalmella

Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka
      Suomussalmi
      39
      896
    8. Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä

Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitus­ottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi
      Ylöjärvi
      35
      862
    9. Menetit hyvän miehen.

Paluuta ei ole. 😱
      Ikävä
      48
      810
    10. Mikä kaivattusi

Huumorintajussa on niin erityistä? Mikä hänestä tekee hauskan?
      Ikävä
      49
      737
    Aihe