Niinkuin eilen totesimme, niin Kokkolassakin tuo henkisen terveyspuolen hoito on pikkasen retuperällä. Tärkeän asian aloitus tosin poistettiin syyttä ja teinkin ylläpidolle hyvin tulenkivenkatkuisen palautteen tästä asiasta.
Tuntuu, että tuota ihmisten pahoinvointia on hyvin monenlaista, mikä näkyy täällä Kokkolassakin. On surullisia eläinten myrkytysjuttuja, että myös järkkyyntyneen mielentilan aiheuttamaa kiusantekoa muulla tavoin. Tällaisiin asioihin olisi hyvä tarttua täälläkin ajoissa, että saataisiin ihmiset oikeisiin hoitoihin.
Surulista on se, ettei tukea tarvitsevat ihmiset saa mielenterveyshoitoa. Se on niin väärin ja ei voi muuta kuin toivoa, että tähän asiaan panostettaisiin enempi. Eilisessä aloituksessa kävi nim.merk. Kissalani....Toivottavasti ehdit lukea vastaukseni sinulle <3
Muistutuksena, että olkaas ihmiset varovaisia kun käytte lemmikkinne kanssa ulkoilemassa. Koirat ovat usein sellaisia, että nappaavat aika nopeasti suuhunsa mitä vain. Noita myrkkyjuttuja kun usein ujutetaan juuri herkkupaloihin.
Niin ja kohta on muutes taas aika aloittaa pikku höyhenpalleroisten ruokinta. Annetaan näillekki luojanluomille mukava talvi. <3 <3
KOKKOLA-asiaa kaikille ( T-L)
74
1079
Vastaukset
- tipituu
Henkistämielialaa voi lisätä kävelemällä luonnossa.
Täällä lojuminen (siis liikaa) lisää henkistäpahoinvointia.
Vielä on palleroisille hynteisiä ja toukkia joista he saavat proteiinia.
Vain tietämättömät ruokkivat lintuja jyvillä kesäaikaan.Jokaisella voi olla välillä mieli vähän maassa milloin mistäkin syystä ja silloin pieni kävelylenkki voi piristää.
Oikeasti masentuneelle on turha sanoa, että lähdeppäs nyt vain ulos siitä. Ei mikään patistaminen johonkin suuntaan auta yhtään mitään.
Lokakuu on jo ja kohta tulee pakostakin se aika, että linnuilta vähenee ruoka, joten kaikki joilla on mahdollisuus, niin voi auttaa pikkusia talven yli. Kesäruokintaa en itsekkään hyväksy. Sitä ei ollenkaan edes suositella oikeiden syiden takia.tinttu-liina kirjoitti:
Jokaisella voi olla välillä mieli vähän maassa milloin mistäkin syystä ja silloin pieni kävelylenkki voi piristää.
Oikeasti masentuneelle on turha sanoa, että lähdeppäs nyt vain ulos siitä. Ei mikään patistaminen johonkin suuntaan auta yhtään mitään.
Lokakuu on jo ja kohta tulee pakostakin se aika, että linnuilta vähenee ruoka, joten kaikki joilla on mahdollisuus, niin voi auttaa pikkusia talven yli. Kesäruokintaa en itsekkään hyväksy. Sitä ei ollenkaan edes suositella oikeiden syiden takia.Yritän pitää mielialaa korkealla, aina se ei toki onnistu, mutta pärjäilen.
Koirani yritti tänään napata oravan ulkona, onneksi orava on liian nopea ja saan vain hymyillä koiran touhuille..😊Chihuahua-81 kirjoitti:
Yritän pitää mielialaa korkealla, aina se ei toki onnistu, mutta pärjäilen.
Koirani yritti tänään napata oravan ulkona, onneksi orava on liian nopea ja saan vain hymyillä koiran touhuille..😊Kiva ku kuitenki pärjäilet <3
Vai meinas sun sessuli oravan kans ottaa ottelua :)) Mites sen polvet muuten jakselee? Toivottavasti hyvin..
Jk. Olipa kiva, että tänne tuli yks normaalikin ihminen.- Kissalani
Yritti piristää. Oikeasti ei haukkunu ketään. Normaali sana piristää ihmistä joka tuntee itsensä oudoks. Näin minä ajattelen.
- Kissalani
Ei aina auta lenkillä liikkuminen. Paha olo ei aina näy. Ihminen voi olla rikki vaikka lenkillä kävisi. Ihminen voi olla pirstaleena.
- äläpäyritä
tinttu-liinalle: ei takuulla ole asiaton viesti ja ehdinkin tässä välissä jo soittaa ylläpidon asiakaspalveluun, mutta se olikin auki klo 10-12, joten soitan huomenna aamupäivällä uudelleen vaikka se maksaakin vähän enemmän.
- Omansakin
Tuossahan se aihe nyt lepää Kokkolan palstan etusivulla todistusaineistona, jonka johdosta näitä samoja avauksia siitä on poistettu ynnä niitä muita, mutta se keskustelijoiden asiaton syyttäminen ja syllistäminen lienee se tämän pahin asia mikä vaikutti edellisten palstojen poistoihin.
- VäärinKohdellulle
Huomasin heti mitä täällä tapahtuu ja tulipahan selväksi kuka poistaa asialliset viestit. Soita sinä sinne niin minä lähetän sähköpostin kyllä tämä järjestyy.
- kiitostuesta
Joo sähköposti kirjallisena on hyvä idea voi ottaa kuvakaappauksen ruudulta todistusaineistoksi, mutta minä kyllä soitan.
- VäärinKohdellulle
Otan sen kuvakaappauksen myös tästä palstasta eipähän jää mitään epäselväksi.
Voit lopettaa tuon häiriköinnin. Olen ollut sähköpostitse ylläpidon kanssa juttusilla ja sain ohjeen, että voin tehdä saman aloituksen, mutta ilman viittausta palstalla olevien mielenterveyteen.
Täytyy sanoa, että luulin jo nähneeni kaiken, mutta aina sitä vaan saa hämmästyä uudelleen ja uudelleen.- Kissalani
tinttu-liina kirjoitti:
Voit lopettaa tuon häiriköinnin. Olen ollut sähköpostitse ylläpidon kanssa juttusilla ja sain ohjeen, että voin tehdä saman aloituksen, mutta ilman viittausta palstalla olevien mielenterveyteen.
Täytyy sanoa, että luulin jo nähneeni kaiken, mutta aina sitä vaan saa hämmästyä uudelleen ja uudelleen.Ei ketään kiinnosta. Ihmiset eivät tajua että paha olo ei aina näy. Samaa kurjuutta vain. Yksin pitää pärjätä vaikkei jaksaisi.
Kerran tämä Lintunen on vapaa tuskasta.
Ei Kokkolassa kukaan välitä.
Vain kissat. Niiten takia yritän
- koirumiku
Voi, että oli törkeää mennä ja väittää, jotta koiria myrkytetään Kokkolassa mitä semmoisen ihmisen päässä liikkuu ihmiset ovat jo peloissaan.
- koirat-ei-vaarassa
Perätöntä puhetta harmi, kun se vedettiin uudestaan esiin. Poliisit ovat joskus joutuneet tutkimaan kuka niitä perättömiä huhuja koiranmyrkyttäjästä levittää.
- Noon
Peräätöntä miksi sitten kadulla kuulin tuosta? Ihmiseltä joka ei netissä käy? Mistä hän olisi sen lukenut?
- juupas-joopas
Tämä rupeaa saamaan jo parodisia piirteitä saa nähdä mitä huominen tuo tullessaan.
Olipa ystävällistä joltakin nostaa mun vanha aloitus ylös..Pääsi vanhoihin nostalgisiin tunnelmiin ja ennenkaikkea sai hyvän vertailun nykypäivään Kokkolan mielenterveysasioista. Mikään ei ole siltä osin muuttunut.
- nähtymonetkerrat
Helpommalla pääsisit, kun poistaisit tämän edellisiä plagitoivan palstan ja avaisit vaihteeksi uuden palstan normaaleista kokkolalaisista ihmisistä. Onko muuten aikomuksesi jutella anonyymipainikkeella itsesi kanssa taas tänään nelisenkymmentä kommenttia niinku eilisellä poistetulla palstalla nimittäin ei sellainen touhu muilta onnistu ainakaan kolmeen päivään?
nähtymonetkerrat kirjoitti:
Helpommalla pääsisit, kun poistaisit tämän edellisiä plagitoivan palstan ja avaisit vaihteeksi uuden palstan normaaleista kokkolalaisista ihmisistä. Onko muuten aikomuksesi jutella anonyymipainikkeella itsesi kanssa taas tänään nelisenkymmentä kommenttia niinku eilisellä poistetulla palstalla nimittäin ei sellainen touhu muilta onnistu ainakaan kolmeen päivään?
Avauksen normaaleista ihmisistä??
Masennuksesta kärsivät ihmiset ovat normaaleja ja kunnollisia ihmisiä. Sinä myös voit koska tahansa sairastua, joten älä ylennä itseäsi kenenkään yläpuolelle!
- pomonalainen
Tiedoksenne, että kaikista viesteistä, kuten myös poistetuista on otettu kuvakaappaus ja Kokkolan-palstan etusivultakin talteen aihe, joka on saman avaajan aikaisempi lähes 90 kommentin samasta asiasta kertova tarina, joten kerhon keskustelijat eivät puhuneet perättömiä vaan asiaa. Kerhomme on nyt koolla pohtimassa tätä vaikeaa asiaa.
- Käppimiäs
Jep jep mää oon jo kuudes jäsen joka tuli kerholle paikalle puolustaan oikeuksiamme elikkä koneet käy kuumina. Nyt on tärkeintä mielenterveydelle saada häiriköinti palstoilla loppumaan.
- käppimiehelle
Totta kuomaseni ja vaikka miten hyvää asiaa tällä palstalla sanoisi viestit katoavat kummasti lieko tekninen vika?
- Kissalani
Ehdin tinttu-liina lukemaan sinun viestisi.
Miksei täällä saa puhua jos on paha olla? Kaikenlaista saa aina kuulla että mene lenkille se kyllä auttaa. Aloita harrastus. Tee elämällesi jotain. Kyllä huomenna on kaikki paremmin.... Älä valita kun jollakulla toisella on huonoimmin asiat jne. Saa kuulla. Tällä hetkellä minua ei jaksa paljon ilahduttaa se että jollain menee huonommin. Minua kiinnostaa nyt vain oma henkinen hyvinvointi ja olen itsestäni hyvin huolissaan...
Yritän pärjätä. Yritän tehdä asialle jotain ja siksi pyysin apua, mutta täällä ei saa apua vasta kun ei halua elää. Ihan älytöntä ettei apua saa silloin kun sitä pyytää koska ei kukaan huvikseen itkien pyydä apua.
En enää ihmetele miksi Suomessa ni moni päätyy... Siihen...
Mutta aina omat voimat ei riitä!
Miksei kokkolan palstalla saa kertoa jos voimat eivät riitä?
Miksei saa kritisoida kun ei saa apua?
Henkinen hyvinvointi on tärkeää ja mekin olemme ihmisiä vaikka mieli välillä tekeekin näin.
Miksi juoppoja autetaan? Miksei meitä?
Pitäiskö muka minun alkaa juomaan että saisin Vihdoinkin apua?
Ei käy.
Älkää taas poistako aloitusta jossa puhutaan mielenterveys ongelmista.Mukava, että ehdit eilen lukea.
Mun mielestä sun pitää vaa pommittaa terveydenhoitoa, että sä saat sitä apua mitä tarvit..(siis jos jaksat) Ei ketään saa jättää yksin. Se on heittellejättöä, jos ei apua saa :( Hemmetti, että mua oikeen suututtaa tää terveyssysteemi, ettei oteta mitään vakavasti :// Jokaisen ihmisen elämä on niin arvokas, että sitä pitää vaalia. Oot siinä oikeassa, että juopoilla on monissa asioissa paremmin..siis silleen, että heidän asioitaan hoidetaan. Juominen ei kuitenkaan auta mitään, vaan pahentaa.
Mun eilinen aloitus poistettiin vain siksi, ku siinä vihjattiin täällä olevaan. Sussa ja sun jutuissa ei ollu mitään vikaa.
Mä toivon sydämmestäni, että "aurinko" valaisisi sun elämää ja antais sulle voimia jaksaa <3 Tuu tänne vaa juttelemaan aina ku jaksat. Mä tunnen itteni jotenkin turhautuneeks, ku mä en tiiä miten saisin sulle paremman mielen..Kirjottele kumminki tänne aina ku jaksat. Mä oon sun tukena <3- Kissalani
tinttu-liina kirjoitti:
Mukava, että ehdit eilen lukea.
Mun mielestä sun pitää vaa pommittaa terveydenhoitoa, että sä saat sitä apua mitä tarvit..(siis jos jaksat) Ei ketään saa jättää yksin. Se on heittellejättöä, jos ei apua saa :( Hemmetti, että mua oikeen suututtaa tää terveyssysteemi, ettei oteta mitään vakavasti :// Jokaisen ihmisen elämä on niin arvokas, että sitä pitää vaalia. Oot siinä oikeassa, että juopoilla on monissa asioissa paremmin..siis silleen, että heidän asioitaan hoidetaan. Juominen ei kuitenkaan auta mitään, vaan pahentaa.
Mun eilinen aloitus poistettiin vain siksi, ku siinä vihjattiin täällä olevaan. Sussa ja sun jutuissa ei ollu mitään vikaa.
Mä toivon sydämmestäni, että "aurinko" valaisisi sun elämää ja antais sulle voimia jaksaa <3 Tuu tänne vaa juttelemaan aina ku jaksat. Mä tunnen itteni jotenkin turhautuneeks, ku mä en tiiä miten saisin sulle paremman mielen..Kirjottele kumminki tänne aina ku jaksat. Mä oon sun tukena <3- suru
- tuska
---------
Vapaus...
Vapaana kerran Lintunen lentää saa
ja siellä tulevaisuuden
nähdä Lintunen saa.
Vapaana Lintunen silloin lentää
ja järvessä kuuma kesäpäivää viilentää.
Vapaana Lintunen silloin on
ja missä lie se paikka on,
Mutta siellä Lintunen haluaa nauttia elämästä
ja ei kyyneleitä sinne päästä. Kissalani kirjoitti:
- suru
- tuska
---------
Vapaus...
Vapaana kerran Lintunen lentää saa
ja siellä tulevaisuuden
nähdä Lintunen saa.
Vapaana Lintunen silloin lentää
ja järvessä kuuma kesäpäivää viilentää.
Vapaana Lintunen silloin on
ja missä lie se paikka on,
Mutta siellä Lintunen haluaa nauttia elämästä
ja ei kyyneleitä sinne päästä.Tuo oli todella kaunis.
- Kissalani
Täällä ei saa puhua jos voi huonosti.
Elämä on joskus liian rankkaa..
Ei huvita kun missään ei saa puhua tai kertoa kuinka paha olo on...
Maailma on julma. Et saa apua vaikka itkien pyydät jos et halua kuolla.Kyllä täällä saa puhua. Kirjoita niin paljon ku sielu sietää. Mä oon täällä juttelemassa sun kanssa <3
Oon vähän miettiny että käynkö ees täällä enää. Mulla ei oo tänne asiaa. Mun palstakamut saa minut käymään täällä. Mutta... Tietoisesti oon pitäny taukoa.
ilmannimiiä kirjoitti:
Niin. Miau.
Niinku tuossa kirjotin, nii mä en anna periksi ilkeilijöille, koska häätäminenhän siinä on takana.
Miau... Mutta älä lähde. Miau. Olet ihana ihminen. Miau. Kiitos. Miau. Tänne miau ei voi kirjoittaa omasta olosta. Miau.
En tiedä haluanko käydä täällä enää. En kuitenkaan poista nikkiä jos haluan käydä. Se on minun ja pidän nimimerkistäni sillä se kuvaa minua täysin. Tulee iso ikävä... Kun kerran... OLEN hei ja muualla.
No moni on lyönyt hanskat tiskiin ja syyn voi lukea tästä ketjusta. Lapsellista kiusantekoa, ihmeellisiä syytöksiä rekattuja nikkejä kohtaan. Ala-arvoista käytöstä kaiken kaikkiaan.
Kurjaahan tuollanen käytös on, mutta ei tuollaselle saa antaa periksi. Mua ei kyllä yksikään urpo aja pois. Ku mä lähden, niin lähden vain omasta tahdostani.
Oon seurannu tuota uutta Suomi24 Blogia..Näyttää että vihdoinkin Suomi24 sivustolla aletaan toimia näitte asioitten suhteen.
Ihana nähä sun nikkiä Speedo..tulee vanhat hyvät ajat mieleen :)tinttu-liina kirjoitti:
Kurjaahan tuollanen käytös on, mutta ei tuollaselle saa antaa periksi. Mua ei kyllä yksikään urpo aja pois. Ku mä lähden, niin lähden vain omasta tahdostani.
Oon seurannu tuota uutta Suomi24 Blogia..Näyttää että vihdoinkin Suomi24 sivustolla aletaan toimia näitte asioitten suhteen.
Ihana nähä sun nikkiä Speedo..tulee vanhat hyvät ajat mieleen :)Noin toki pitäisi toimia, mutta valitettavasti totuus on toinen. Ellei ylläpito kykene turvaamaan fooruminsa asiallisuutta, väki äänestää jaloillaan ja hakeutuu muualle.
Oli mukava 'nähdä' pitkästä aikaa, on ollut vaihteeksi hiljaisempi ilta. :)spee_do kirjoitti:
Noin toki pitäisi toimia, mutta valitettavasti totuus on toinen. Ellei ylläpito kykene turvaamaan fooruminsa asiallisuutta, väki äänestää jaloillaan ja hakeutuu muualle.
Oli mukava 'nähdä' pitkästä aikaa, on ollut vaihteeksi hiljaisempi ilta. :)Noinhan se on..Mä oon kumminki sen verran jästipää, etten anna helpolla periks. Ei kenelläkää yksittäisellä ihmisellä ole oikeutta häätää muita ja tästä kirjoitin tänään palautetta ylläpitoon. Tein selväks, että palstalta yritetään ajaa kirjoittajia pois ja sehän ei ole tälle sivustolle eduksi.
Mun sydäntä kyllä lämmitti sun käyntis. Kiva, ku sulla oli huiliaikaa :)tinttu-liina kirjoitti:
Ihana nähä sun nikkiä Speedo..tulee vanhat hyvät ajat mieleen :)Vihdoinkin.. toivottavasti. Kyllä tänne kaikki mahtuu mutta Kokkola on niin pieni kaupunki että olisi hyvä rekisteröity pakko niin sitten kukaan ei voisi oli kuka tahansa haukkua muita.
Ei hekään jotka ovat nyt sinisillä eikä he jotka on mustalla nimimerkillä eli kaikki olisivat samalla viikolla.
Voisi vaikka olla siniset jotka ovat jotenki esim pankkitunnuksilla rekisteröity ja punaiset jotka olisivat puhelin numeron avulla.
Ja eri paikkoihin ja eri etuja olisi. Tämä on vain mun ajatus.- Mielipide_sivusta
Sivusta seuranneena sanoisin, että keskustelujen tyrehtyminen lähti siitä, kun suhde syntyi, ei herkkänahkaisuudesta.
- Onnea_heille
Mielipide_sivusta kirjoitti:
Sivusta seuranneena sanoisin, että keskustelujen tyrehtyminen lähti siitä, kun suhde syntyi, ei herkkänahkaisuudesta.
Tokko partahäiskä päästää tänne neitokaistaan, toistepäin voi olla sama homma? Niin vaan lempi leimahti, eipä se paikkaa katso.
Elikkäs mun jälkihoksottimet ovat olleet koko ajan oikeilla raiteilla...
- Näin_arvelen
No toi nuori neitokainen jallitti minkä kerkesi ja kesällinen episodi taisi olla viimeinen niitti, että rakkaus leimahti.
Mitä jos oikeasti keskustelisitte muusta kuin läpä lässyn kuka tykkää kenestäkin.. Siis niin tympii tämä juttu.. Täällä on paljon porukkaa jonka kanssa jutella vaikka mistä!
- Mikääneihyvin
Chihuahua-81 kirjoitti:
Mitä jos oikeasti keskustelisitte muusta kuin läpä lässyn kuka tykkää kenestäkin.. Siis niin tympii tämä juttu.. Täällä on paljon porukkaa jonka kanssa jutella vaikka mistä!
Itse tulet ainoastaan valittamaan. Miksi et itse keksi mitään tuon ruikutuksen sijaan?
Valitat milloin mistäkin ja kitiset joka kävijästä.
- eiooeituu
ajatteles jos olis jo liian terve
- voiseniinkinmennä
jos ei kopassa mikään leikkaa
Halit. Kiitos. Sain sanottu.
Tulee vain lukemaan ku yritän päästä sisälle sivu poistettu. Ärsyttävää.
Onko se nyt sitten satavarmaa, ettei rekatut enää tänne eksy?
Kiva ois tietää, nii tiiän sitten itsekki pomppia muualle. Turhaan mä yksin täällä jököttäisin.Kävin moden blogissa pyytämässä että kaupunki palstat tulisi pakolliseen rekisteröity piiriin.
Chihuahua-81 kirjoitti:
Kyllä minä voin täällä edelleen käydä, olen vain pitänyt breikkiä palstalta.
No keskustelua ei synny, jos kukaan ei juttele mitään ja porukkaa käy..
Sori..mä oon ny vähän kiukkusella fiiliksellä.. :[tinttu-liina kirjoitti:
No keskustelua ei synny, jos kukaan ei juttele mitään ja porukkaa käy..
Sori..mä oon ny vähän kiukkusella fiiliksellä.. :[No olen käynyt kommentoimassa, samoin muita, mutta en aio tänne tulla jos vaan on ripulisti ja parisuhdejutut äänessä.. Ja jos en minä ja muut kelvata, niin on kyllä aika ahtaat piirit..
Chihuahua-81 kirjoitti:
No olen käynyt kommentoimassa, samoin muita, mutta en aio tänne tulla jos vaan on ripulisti ja parisuhdejutut äänessä.. Ja jos en minä ja muut kelvata, niin on kyllä aika ahtaat piirit..
No jutut on hiipunu ja muut rekatut ei enää ole käyneet. Tiiä sit mikä on oikea totuus missäkin asiassa.
Tulee vaa tuosta yhestä viestistä mieleen, että jos asiat ois menny jo aiemmin toisin, nii nää jutut ois loppunu jo aiemmin.
Mä oon tyhmänä ollu siinä luulossa, että rekatut ollaan oikeesti palstakamuja...Nämä on vaa mun ajatuksia sillä perustein minkä kuvan vaan oon nyt saanu..tinttu-liina kirjoitti:
No jutut on hiipunu ja muut rekatut ei enää ole käyneet. Tiiä sit mikä on oikea totuus missäkin asiassa.
Tulee vaa tuosta yhestä viestistä mieleen, että jos asiat ois menny jo aiemmin toisin, nii nää jutut ois loppunu jo aiemmin.
Mä oon tyhmänä ollu siinä luulossa, että rekatut ollaan oikeesti palstakamuja...Nämä on vaa mun ajatuksia sillä perustein minkä kuvan vaan oon nyt saanu..No en tiedä mitä vihjaat kommentilla: jos asiat olisi aiemmin mennyt toisin? Ja itse olen kyllä ollut ja olen palstakamu.. Ehkä muut vielä tulevat tänne? Mutta sitten taitaa keskustelu taas kääntyä suuntaan: parisuhdelässytykset.. On se kummaa ettei täällä arvosteta muita ollenkaan..
- Ymmärrät_tästä
tinttu-liina kirjoitti:
Mä oon tyhmänä ollu siinä luulossa, että rekatut ollaan oikeesti palstakamuja...Nämä on vaa mun ajatuksia sillä perustein minkä kuvan vaan oon nyt saanu..Yhdet nauttii onnestaan, toiset nielee pettymystään.
Ymmärrät_tästä kirjoitti:
Yhdet nauttii onnestaan, toiset nielee pettymystään.
Jos nyt selventäisit, että ymmärrän täysin..
Chihuahua-81 kirjoitti:
No en tiedä mitä vihjaat kommentilla: jos asiat olisi aiemmin mennyt toisin? Ja itse olen kyllä ollut ja olen palstakamu.. Ehkä muut vielä tulevat tänne? Mutta sitten taitaa keskustelu taas kääntyä suuntaan: parisuhdelässytykset.. On se kummaa ettei täällä arvosteta muita ollenkaan..
No tuskin tulee enää kukaan..
Oon jotenki vähän pettynyt, ettei kukaan tullu edes sanomaan heippoja, jos kerran jäivät pois..- Haavojen_nuoleskelua
tinttu-liina kirjoitti:
Jos nyt selventäisit, että ymmärrän täysin..
No tohtiiko sanoa? Moni on munaskuitaan myöten pettynyt että eräs neito rakastui tulisesti henkilöön x, jota kukaan ei noteerannut varteenotettavien ehdokkaiden joukkoon.
Haavojen_nuoleskelua kirjoitti:
No tohtiiko sanoa? Moni on munaskuitaan myöten pettynyt että eräs neito rakastui tulisesti henkilöön x, jota kukaan ei noteerannut varteenotettavien ehdokkaiden joukkoon.
Miks epäröit, että tohtiiko..Tuohan on nyt ollu kaikkien tiedossa jo kauan.
No teinä/heinä en olis huolissani..- Haavojen_nuoleskelua
tinttu-liina kirjoitti:
Miks epäröit, että tohtiiko..Tuohan on nyt ollu kaikkien tiedossa jo kauan.
No teinä/heinä en olis huolissani..Mitä tuolla lopulla tarkoitit? Onko mahkoja vielä muilla?
- Lukutaito
Haavojen_nuoleskelua kirjoitti:
Mitä tuolla lopulla tarkoitit? Onko mahkoja vielä muilla?
Tarkoittaa että oli molemmin puolin hyvä löytö, nuoremmallekin osapuolelle. Vanhempi heppu pitää huolta nuoremmasta joten ei aihetta huoleen.
- Mikässsiinä
Lukutaito kirjoitti:
Tarkoittaa että oli molemmin puolin hyvä löytö, nuoremmallekin osapuolelle. Vanhempi heppu pitää huolta nuoremmasta joten ei aihetta huoleen.
Ottaa siis puuttuneen vanhemman roolin?
- Huhuilta_siivet
Lukutaito kirjoitti:
Mielenkiintoista tietää miten eläkepapparaisen ja nuoren teinitytön suhde toimii käytännössä? Asianosaiset voisivat valistaa meitä tietämättömiä kertomalla miten synkkaa.
- Näin_näkisin
Mikässsiinä kirjoitti:
Ottaa siis puuttuneen vanhemman roolin?
Näin se on. Nuoret jätkät ovat rakastuneet neitoseen, mutta eivät suhdehuhujen jälkeen mitenkään osoittaneet partahäiskää kohtaan suuttumusta tai katkeruutta. Tämä kertoo siitä, että "suhde" on isällinen eli korvaa puuttuvaa isäsuhdetta.
- Testari
Olen nyt testannut tämän palstan toimivuuden useita kertoja elikkä se, joka väitti toisella palstalla, ettei tämä toimi puhui täyttä puppua.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654470Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563500Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5083242Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972154Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361803Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja231777- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446