Rohkein aloitteenne?

Rohkearokansyö

Mikä tai millainen on ollut rohkein aloitteenne kun olette lähestynyt naista?

Miten siinä kävi?

Kaduttaako tai oletko ylpeä kuitenkin että teit sen, loppu tuloksesta huolimatta?

Tarvitsen kannustavia tarinoita... pliis kertokaa kokemuksianne! :)

8

832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvät_neuvot_tarpeen

      Tarvitsisin myös apua aloitteen tekemisessä. Nuorempana seurustelin jatkuvasti ja tulin aina ns. "isketyksi". Tai jos olin itse aloitteellinen niin se tapahtui humalassa ja oli näin ollen helppoa, ja siitä on ollut helppo jatkaa romanttisella linjalla kun kynnys on jo ylitetty. Mutta mikä on aikuismainen tapa lähesytyä ihmisiä?

      Miten ihmisten suhteet alkavat. Ei kai kaikki kännissä aloita sutinaa :D Vai onko se aina jotain luontevaa tutustumista ensin, jossa sitten yksi asia johtaa toiseen jne? Vai alkaako ne joskus niinkin että toinen ilmaisee kiinnostuksensa, johon toinen sitten mahdollisesti vastaa?

      Tilanteesta tietenkin tekee haastavan se, että yleensä kummallakaan osapuolella ei ole tietoa toisen suuntautuneisuudesta. Mutta voiko toista naista lähestyä tietämättä taustoja, meni syteen tai saveen?

      Oon niin nössö näissä ihmissuhdeasioissa ja haluaisin joskus uskaltaa lähestyä kiinnostukseni kohdetta. Omalla kohdallani se menee yleensä niin, että saatan tehdä itseäni tykö, pitää jopa silmäpeliä ja ladella kohteliaisuuksia mutta kuitenkin niissä rajoissa että ne on tulkittavissa myös vain ystävällisyydeksi. Tai sitten jopa esitän välillä vähän välinpitämätöntä ettei ihastustumiseni paista liikaa läpi ja etten "jää kiinni". Sitten kaiken tämän jälkeen jään odottamaan toisen osapuolen lähestymistä. No, sitä tosiaan saakin sitten odotella.....

      Ja tosiaan tää ujous/kömpelyys/pelkuruus/nössöys/osaamattomuus koskee vain näitä romanttisia aloitteita.

    • kaizla

      Olen iskenyt ja pyytänyt naisia ulos niin monta kertaa etten edes muista. Mm. yliopiston kurssikaveria, erästä tyyppiä johon tutustuin sattumalta kun teimme kauppaa, kaverini kampaajaa, Pride-bileissä tapaamaani mimmiä, kaverin kaveria opiskelijabileissä. Pyydän aina treffeille viestillä, koska haluan antaa ihmiselle tilaa päättää, miten hän reagoi (myös minulle tietenkin helpompaa). En myöskään ole aina tiennyt suuntausta etukäteen. Olen luottanut omaan tutkaan, eikä ketään ole ainakaan koskaan sanonut olevansa hetero.

      Totuus on se, ettei mitään hirveän jännittävää ole näillä kerroilla tapahtunut. Saanut kohteliaita pakkeja sen nojalla on tyyppi on jo seurustellut, ja välillä ihmiset vastaavat myöntävästi mutta jänistävät/feidaavat kun treffien aika tulisi. Parempaa sutinaa olen saanut deittisovellusten kautta. Oma itseluottamus kuitenkin nousee kohisten kun tietää, että on rohkeutta lähestyä ihmistä kenestä on kiinnostunut.

      • Rohkeeta

        Hieno ja rohkea asenne tässä!


    • Mooon

      Oon menny baarissa selvinpäin ollessani juttelemaan tytölle joka oli lähdössä ja pyysin numeron. Ei tullu mitään juttua kuitenkaan siitä eikä enää nähty mutta tosiaan kasvattaa se uskaltaminen luottamusta itseensä :D

      Jos näet kivan ihmisen nii menet vain tervehtimään ja kerro että haluat tutustua :) omalla kohdalla auttaa kun miettii että todennäköisesti kaduttaa jälkeenpäin ettei mennyt sanomaan mitään :3

    • josvaikkajoskus

      Rohkeasti vaan :) tuli lipat tai ei :)
      olen monesti tehnyt extemporena ehdotuksen ja käynti ollut sekä että :)
      Kaikki on sinusta itsestä kiinni :)

    • Kerran gaybaarissa annoin suukon naisen kädelle, olimme pari vuotta naimisissa.

      Suukkoa oli edennyt pari jutteluhetkeä. Hienoa oli, kun molemmilla oli sama fiilis: oot ihana.
      Kurjaa puolestaan oli, että alkoholismi vei toisen.

    • Rohkeinta mitä olen tehnyt on varmaan se, että otin pakit naiselta, johon ihastuin vain koko ajan enemmän viime kesän kuluessa. Olin 90% varma, että niin kävisi, mutta en vain kestänyt omaa haikailuani ja epätietoisuuttani enää. Hän oli hyvin suloinen - kuten aina - ja tuntuu, ettei ystävyytemme mennyt pilalle.

      Nyt sitten sen jälkeen olen kahdessa viikossa saanut numeron kahdelta entuudestaan vieraalta kauniilta naiselta aika sattumalta. Toisen tapasin leffassa, toisen jo keväällä bileissä ja nyt sitten viikonvaihteessa uudestaan. Ei mitään käryä mitä näistä tulee ja onko kyseessä ihan ystäväkandidaatit, mutta eiköhän se jossain vaiheessa selviä. Olen liikkeellä kaveripohjalta nyt aluksi (ja varmaan lopuksikin, koska ainakin tuo ensimmäinen taitaa olla liian nuori) ja se tekee asiasta helpompaa. Oikeastaan yllätyin kun sain numerot ja vielä yllättyneempi kun molemmat vielä vastasivat viestiini ja sovittiin jo seuraavat tapaamisetkin.

      Vielä ei kaduta mikään ja olen ylpeä siitä, että uskallan... Kadun sitten mieluummin asioita mitä teen kuin mitä jätän tekemättä.

    • hl5sbpsbtvtg4kjslksenhå

      Juuh ... Oltiin tämän naisen kanssa yhteisen tutun luona kahvilla. Kello kävi kyllä jo aamuyötä, mutta ihan kahvin voimin mentiin kaikki. Musta alkoi tuntua siinä, että "salamaihastuminen" on molemminpuolista, lähdettiin kumpikin omalla autolla kanaperää kyseisen naisen osoitteseen, en toki tiennyt missä hän asuu ... Menin sitten hänen autoonsa ja suutelin. En sillä tavalla "käynyt päälle" kuin yleinen syyttäjä, mutta en lupaakaan kysynyt :) Ja se yö plus seuraavat - huikeeta! Sinkkuaikani eka läpimurto, täydellistä <3 Ikävä kyllä pidemmästä suhteesta ei kuitenkaan tullut mitään, hänen elämäntilanteensa - vaikka vapaa olikin - ei ollut omaani vastaava ... Hän halusi lyhyitä suhteita, itse en ...

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      75
      1453
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1247
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1207
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1146
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      994
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      80
      801
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      745
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      742
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe