Välitän susta paljon

Elämäävaan

Mulla on elämä vaikeaa. Syyttävä sormi iskee silloin sinuun, kun olen kaikkein eniten alamaissa. Kroppa petti ja adhd ja masennus tuo lisämauseita. Kyllä kai tämä tästä jotenkin taas.

30

1285

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välitän.myös.tämän

Tähän vaan, että yleensä jos toista sormella osoittaa niin kolme sormea osoittaa itseään kohti.

• Koira.paskootallottavaks

Harrastat varmaan omien kakkojesi korjailuja, kuin city koirantaluttaja.
      Minun henkilökohtainen mielipiteeni, myös asenne, vien koiran vaikka kaupan kassalle, koira paskantaa sihen, seuraava askel on täysimittainen sotilasoperaatio, sitten.
      T.vai onko?

• jsöömj

pip

• Alkuperäinen

Enkä halua mennä diagnoosien taakse, vaan opettelen elämään. Ja te jotka aloitukseen vastasitte, puratte tosiaan vaan omia paskojanne, kun ette mistään mitään tiedä. Tämä oli vain hänelle (tavoittaa, tai sitten ei.)

• EipSiinMuutenMit

Onkohan adhd vai jokin muu?

Oon kuullut että adhd usein sekoitetaan

tunne-elämältä epävakaaseen persoonallisuushäiriöön ja sen oireistoon kuuluu myös masennusta

Ehkäpä et olekaan adhd vaan epävakaa?

• Samanlainen

• Alkuperäinen

No kuuleppa. Ei ole epävakaata persoonallisuushäiriötä.

• Sivusta
        EipSiinMuutenMit kirjoitti:

Onkohan adhd vai jokin muu?

Oon kuullut että adhd usein sekoitetaan

tunne-elämältä epävakaaseen persoonallisuushäiriöön ja sen oireistoon kuuluu myös masennusta

Ehkäpä et olekaan adhd vaan epävakaa?

Hehheh kirjoittaa toinen epävakaa niinkös? Narsistinen ajatus tietää jnk muun diag. palstalla, mutta kiusaaja löytyy. Tulee mieleen mitä syntejä siellä omassa repussa painaa kun diag. muita? Jotain pahaa sieltä löytyy yleensä....

• kukalienetkin

Koitappa siellä jaksaa. Elämä ei aina ole täydellistä. Kyllä se aurinko kohta taas paistaa, vaikka talvea kohti mennäänkin.

• Sivusta

Oi että on kivasti sanottu toiselle. Hyvä ohjenuora muillekin ☺

• jossainmuualla

Mä olen aina valmis puhumaan sun kanssa, täällä asiat ei etene ja selviä. Rohkeutta se vaatii, mutta helpottaa ja keventää taatusti oloasi.

• Mietivielä

Häiriöstä kärsivän tunneherkkyyttä on verrattu palovammapotilaan vereslihalla oloon: on kuin suojaava tunneiho puuttuisi, ja kaikki tuntuu sietämättömän voimakkaasti. Tunnetilan muutoksia laukaisevat erityisen tyypillisesti ihmissuhteissa tapahtuvat asiat, jotka yksilö voi mieltää esimerkiksi torjunnaksi, välittämisen puutteeksi, hylkäämiseksi tms. Epävakaasta persoonallisuudesta kärsivät ovat usein myös hyvin sensitiivisiä ympäröiville olosuhteille. Muutokset ulkoisissa turvaa tuottavissa puitteissa voivat vaikuttaa vointiin varsin paljon. Voimakkaat tunnetilat tiivistyvät usein äärimmäisen psyykkisen tuskan ja toivottomuuden tunteiden sävyttämiksi kriiseiksi. Häiriön akuuttivaiheessa voi vaikuttaa siltä, että uusi kriisi ilmenee pian yksilön toivottua edellisestä.

https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00994

• Epäilyttää

Mistä voit tunnistaa aloittajan joksikin tietämäksesi ihmiseksi??

• nokuule
        Epäilyttää kirjoitti:

Mistä voit tunnistaa aloittajan joksikin tietämäksesi ihmiseksi??

täällä kaikki on mahdollista.........................................

• Ookoositten
        nokuule kirjoitti:

täällä kaikki on mahdollista.........................................

No joo.

• tiedänmitäkäytLäpi

minä ainakin haluaisin tietää jos kaivattuni ajattelisi noin??jos tietäisin että kaipaamallani naisella olisi masennusta yms..päällä niin kyllä yrittäisin kaikin tavoin auttaa häntä jaksamaan moisen yli . paljon voimia sinulle talveen

• efternio

Katsoin eilen tuota ohjelmaa ja yhtenä vieraista oli 23-vuotias poika, joka oli aloittanut päihteiden (alkon ja huumeiden) käytön jo 13-vuotiaana. Poitsu kertoi, että hänellä oli epäilty ADHD:tä ja koulu oli ylivilkkauden takia tuottanut ongelmaa. Häntä patistettiin vaan olemaan hiljaa, joka tietty tuotti vaikeuksia. Kaverit alkovat välttämään hänen seuraansa ja isommat kiusaamaan. Tämän ensimmäisen huumekokemuksen myötä kaveri kertoi päässään ensimmäisen kerran hiljentyneen ja tunteneena olonsa rauhalliseksi. Poika oli käyttänyt huumeita vajaat 10 vuotta ja oli tällä hetkellä ollut vajaan vuoden kuivilla. Ihmetystä herätti ohjelmaa katsoessa, että koska pojan teini-iästä oli noinkin lyhyt aika, niin miksei oikeita välineitä ollut löydetty? ADHD:sta on varmasti jo 2008-2009-luvuilla tiedetty niin paljon, että pojan huumeidenkäytön aloittaminen olsi voitu estää.
      Se täytyy sanoa, että harvinaisen järkevän tuntuinen kundi tämä oli ja hienosti analysoi tilannettaan.

• tarjoudun

Voisinko mitenkään olla avuksi tai tukena?

• Alkuperäinen

Tottakai.

• pikkumusiikkika

Eric Clapton - Cocaine, sekä Black Sabbath - Snowblind :D

• Et ainakaan minulle, sillä en ole aloituksen takana
        eikä minulla ole diagnostisoitu ADHD:ta,
        sen paremmin kuin epävakaata persoonallisuuttakaan!

T: Ei Alkuperäinen

• tuleemahatauti

Tulee maha kipeäksi jos edes ajattelen tyttöjen kertomia juttuja..... itselleni.

• kuulostaahyvältä

Sinullahan menee hyvin kun itsekin osaat arvioida miksi milloinkin käyttäydyt kuten käyttäydyt. Silloin on paljon hankalampaa jos ei osaa yhtään analysoida itseään ja luulee kaiken aina johtuvan toisista.

• Alkuperäinen

Näissä nahoissa elelen, toisten tutkiminen ja analysointi ei paljoa auta...

• siitäselähteemissi

Ongelma on yleensä se että itse pitäisi hammasharjan kanssa putsailemaan toisen nurkkia, SE ON NAISELTA KUNNIOITUSTA.

• tuollaisenkomennuksen

Kajahtaisi illalla komennus alokkaille: Hammasharja viuhumaan kuin olisi jo!

• sellaistaelämäon

Minua ainakin ovat auttaneet tytöt masennuksessakin kerotoessaan omia hauskoja jutujaan, joo ei mennä Poppe-Pelle-Johannsonin, mielenvikaisuuksiin.

Aivan tavallisia juttua, ja jotkut tytöt, minua harmitti jotkut kun lähtivät pois, mutta..

• Pöxytekniikalle_

Minusta paras tapa osoittaa aitoa empatiaa

ja "välittämistä" muita ihmisiä kohtaan

olisi, että siirtäisit LVI-firmasi toimipisteen

pois kampukselta, johon tulit perässäni.

En halua uskoutua sinulle mistään.

En luota sinuun, tai rajallisiin ihmissuhdetaitoihisi tippaakaan.

T: Ei alkuperäinen

• Pöxytekniikalle

T
      olet vastemielinen, alkoholisoitunut narsisti ukko.

a) Stalkkaat minua muun muassa

-sähköpostiini ja FB-murtautumalla,
      - NÄPPÄIMENLYÖNNIT TALLENTAVALLA ohjelmalla
      vakoilemalla! (Entinen kaverisi, joita sinulla on paljon, kertoi edellisen minulle.)

b) Tehtailet palstalle minuna esiintyen,

milloin ketäkin KUVITTEELLISTA miestä
      (kuvitteellinen hannu, hannunen, jari, petri, tero jne.),
      kaipaavia viestejä, haitataksesi OIKEITA kaverisuhteitani ja
      parisuhdettani.

P.S. Olen jo naimisissa!!! (Enkä vaihda, sinua nuorempaa miestäni sinuun,
      vaikka kuinka kieroilisit. Tuulakin sinut jätti.)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      203
      1355
    2. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      80
      1233
    3. Osta säkin sellainen

Osta säkin sellainen makkaratakki
      Ikävä
      18
      1034
    4. Lupaa mulle nainen rakas

Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku
      Ikävä
      50
      948
    5. Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?

Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?
      Ikävä
      146
      884
    6. Rikos keskellä päivää Suomussalmella

Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka
      Suomussalmi
      33
      866
    7. Et voi pettää minua nainen

Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä
      Ikävä
      70
      848
    8. Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä

Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitus­ottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi
      Ylöjärvi
      35
      842
    9. Menetit hyvän miehen.

Paluuta ei ole. 😱
      Ikävä
      48
      780
    10. Mikä kaivattusi

Huumorintajussa on niin erityistä? Mikä hänestä tekee hauskan?
      Ikävä
      48
      705
    Aihe