Ei jaksa enää olla muiden sylkykuppina
ikävä viikatemiestä
11
316
Vastaukset
- NoMikäNytOn
Tai arvaanpa, ehkä.
- täältä_vain
se on välillä sellaista
- siitäselähteepo
Ikävää kuin Suonen Tasavallan Presidenttiä, 30-nuoremman naisen kanssa, josta Donald Trump sanoikin: Aika hyvä veto naisissa :D
Elämä on joskus kovaa.
Toivottavasti löydät
apua jostakin, esim.
sukulaisilta - tai ammattiauttajilta.- Olenpelkuri
Muutan saksaan piiloon tai sitten australiaan
- hannuristojiimies
Että mitenkö?
Olen Hiirosen nesteellä tänään Oulussa klo.20:00.
Jos että tuu näkyvänä juttelee ___te oletta pelkureita___. - NoMilkToday
Hyvä. Älä vaan unoha Visaa. Lukitse ittes vessaan, ja vedä tiirikkaski pöntöstä.
Kaakkua tuodaan sitte seinän alta. ;) - Tämäontotta
hannuristojiimies kirjoitti:
Että mitenkö?
Olen Hiirosen nesteellä tänään Oulussa klo.20:00.
Jos että tuu näkyvänä juttelee ___te oletta pelkureita___.Tullaan näkymättömänä kuiskimaan korviin että aivovamma aivovamma hahah rasputinin kanssa syödään keksisi ja kustaan aamukahviisi koska hallusinaatio ja aivopesu 60 asteessa esipesulla jotta sielu tahraantuu
- myös-sama-kohtalo
et ole ainut, turha valittaa
- hrj
Oltu jo parikyt vuotta!!! Keinotekoinen köyhyys. Keinotekoinen iloton elämä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2031335Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.801233- 181024
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku50938Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?146864Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka33856Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä70838Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi35832- 48760
- 48685