Robert Lazar ja M.I.T.

huippusuunnittelija

Robert "Bob" Lazar väittää opiskelleensa M.I.T.:ssä ja ansainneensa sieltä fysiikan "Master's Degree"n eli olisi ikään kuin Fysiikan Maisteri. Kuitenkaan todistuksia ei löydy, eikä M.I.T.:stäkään historiaa kyseisen miehen kohdalla. Nämä asiat voisi vielä paksuun folioon käärittynä kuitata salaliitolla, mutta varsinainen kysymys on seuraava:

Kun M.I.T.:ssä opiskelee vuosittain pyöreästi noin 10 000 ihmistä, niin kuinka Lazar olisi onnistuttu pyyhkimään pois kaikista vuosikirjoista joita sadoilla tai tuhansilla aikalaisopiskelijoila on kotonaan?

14

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mula

      Tunnettu ufologi maisteri Stanton Friedman mm. Carl Saganin kurssikaveri paljasti jo tämän 90-luvulla , että mies kertoo valeita, väitti työskennelleensä myös jossain ydinlaboratoriossa , jossa hänkin, niin kävi tarkistamassa hlöosaton paperit , ei löytynyt eikä pystynyt edes todistuskopiota väittämistään opinnoista eikä nimeämään yhtäkään professoria tai kanssaopiskelijaa nimeltä, joka olisi voinut varmentaa miehen opiskelut, mutta tosiasia oli, että Lazarilla oli patentteja ilmailu/avaruusalalla ja näyttämänsä palkkakuitin jäljitys tehtävistään Groom Lakessa maksajan tunnusnumeroilla tyssäsi laivaston tiedustelupalveluun maksajana.

      • kiintoisaa

        Patenttinumerot?

        Ja miten se että jäljitys "tyssäsi" kertoo siitä että palkanmaksaja olisi ollut tiedustelupalvelu, kun se voi olla yhtä hyvin "tyssännyt" siksi että tiedustelupalvelu ei tunne kuittia ja tunnusnumeroita?


      • kannuharpo
        kiintoisaa kirjoitti:

        Patenttinumerot?

        Ja miten se että jäljitys "tyssäsi" kertoo siitä että palkanmaksaja olisi ollut tiedustelupalvelu, kun se voi olla yhtä hyvin "tyssännyt" siksi että tiedustelupalvelu ei tunne kuittia ja tunnusnumeroita?

        Eipä äkkiseltään löydy patentteja meidän Bobin tiedoilla. Eri henkilöllä nimeltä Robert P. Lazar on kaksi tekstiileihin ja niiden käsittelyyn liittyvää patenttia vuodelta 2003.

        Sen sijaan Bobimme on kunnostautunut muilla aloilla, 20. Elokuuta 1990 Bobimme sai parituksesta 6kk ehdonalaista, 150 tuntia yhdyskuntapalvelua sekä määräyksen psykoterapiaan ja käskyn pysyä kaukana bordelleista.


      • röngenkuvat
        kannuharpo kirjoitti:

        Eipä äkkiseltään löydy patentteja meidän Bobin tiedoilla. Eri henkilöllä nimeltä Robert P. Lazar on kaksi tekstiileihin ja niiden käsittelyyn liittyvää patenttia vuodelta 2003.

        Sen sijaan Bobimme on kunnostautunut muilla aloilla, 20. Elokuuta 1990 Bobimme sai parituksesta 6kk ehdonalaista, 150 tuntia yhdyskuntapalvelua sekä määräyksen psykoterapiaan ja käskyn pysyä kaukana bordelleista.

        Huimia tarinoita keksinyt ja ahkera poika ollut häsläämään, mutta siinä kaikki.


      • roopertpoppilizardi

        Tässä on aika kattava otos tuhlaajapoikamme seikkailuista:

        http://www.ufo.it/testi/lazar1.htm

        Ja kuten perinteisesti kunnon tuhlaajapojan repertuaariin kuuluu, hän on tuhlannut pääasiassa muiden rahoja, mukaan lukien omalta isältään "lainaamat" rahat.


      • Pimp.my.UFO
        kannuharpo kirjoitti:

        Eipä äkkiseltään löydy patentteja meidän Bobin tiedoilla. Eri henkilöllä nimeltä Robert P. Lazar on kaksi tekstiileihin ja niiden käsittelyyn liittyvää patenttia vuodelta 2003.

        Sen sijaan Bobimme on kunnostautunut muilla aloilla, 20. Elokuuta 1990 Bobimme sai parituksesta 6kk ehdonalaista, 150 tuntia yhdyskuntapalvelua sekä määräyksen psykoterapiaan ja käskyn pysyä kaukana bordelleista.

        Ei tuossa jätkässä mikään sen sanomisista pidä paikkaansa. Viranomaisrekisterit kertovat omaa täsmällistä tarinaansa.


      • ufoparittaja
        Pimp.my.UFO kirjoitti:

        Ei tuossa jätkässä mikään sen sanomisista pidä paikkaansa. Viranomaisrekisterit kertovat omaa täsmällistä tarinaansa.

        Omalla tavallaan ehtivä kaveri. Ja työllistänyt parittamiensa naisten ohella ainakin viranomaisia.


    • Villakäärme

      Lazarista tulee mieleen Laser. Sillä voi leikata nykypäivänä pyramideja. 2 viikkoo ja se on siinä.

      • OletLuuseri

        Nikkivaras on kyllä raukkaakin surkeampi otus, vai mitä hellis? Näyttää se pyramidiketjussa hankkimasi nöyryytys laskenta- ja miestyövuosityperehtimisineen kolahtaneen sen verran syvälle sekavaan mieleesi että pitää vajota ihan ennätysmäisen alas, vaikka lähtötasosikaan ei ole koskaan ollut edes normaalilla tasolla.

        Miten edes kykenet olemaan noin raukka, moukka ja tyhmä? Siis oikeasti ihan ilmiömäisen tyhmä, tyhmempi kuin vasemman jalan saapas.


      • OletLuuseri kirjoitti:

        Nikkivaras on kyllä raukkaakin surkeampi otus, vai mitä hellis? Näyttää se pyramidiketjussa hankkimasi nöyryytys laskenta- ja miestyövuosityperehtimisineen kolahtaneen sen verran syvälle sekavaan mieleesi että pitää vajota ihan ennätysmäisen alas, vaikka lähtötasosikaan ei ole koskaan ollut edes normaalilla tasolla.

        Miten edes kykenet olemaan noin raukka, moukka ja tyhmä? Siis oikeasti ihan ilmiömäisen tyhmä, tyhmempi kuin vasemman jalan saapas.

        Eikä ole ensimmäinen kerta.


      • Ripeitä.miehiä

        Pyramidista tulee mieleen eräs pelle joka laskeskeli että pyramidin rakentaminen nykymenetelmillä veisi 40-171 vuotta, kun se aikanaankin vei vain 20 vuotta. Tai vaihtoehtoisesti 40-171 miestyövuotta, eli olisi aikanaan vienyt vain 20 miestyövuotta.

        HAHA!


    • 40-171Vuotta

      Pikku nikkivaras nilkki on aina pikku nikkivaras nilkki. Vieläpä niin tyhmä että oikein näyttää kaikille kuinka paljon tappio pyramidiketjussa sattui. Pitikö väitellä itsensä itsekseen idiootiksi. Nikkivarkauden kohde taas näytti antavan aikaa ja tyynesti seuraavan sivusta helliksen elämöintiä ja kuittasi sitten koko potin kun pällis oli väitellyt itsensä ihan keskenään täys-idiootiksi ja munaillut laskuissaan ja miestyövuosissaan.

      Ja on pyllispällis todellakin aikaisemminkin varastellut toisten nikkejä, pikku nikkivaras nilkki kun on, mm. VCO;n ynnä muiden nimimerkkejä ja kirjoitellut törkeyksiä näillä varastamillaan nikeillä.

      • Eno.Le-Robot

        Se on paras ja hyväksi koettu taktiikka hauskanpitoon, antaa sen teutaroida ja mylviä älyttömyyksiään ihan rauhassa, ehkä välillä hieman vauhtia tökkien ja sitten kun se puuskuttaa puolitajuttomana suorituskykynsä rajoilla, kirjoitettuaan ehkäpä peräti puolta A-nelosta vastaavan tekstimäärän , kertoa että missä meni pieleen ja että miltä nyt näyttää. Yleensä tästä on seuraksena näyttävää raivoamista, harhoja ja lopuksi uhkailua ja homofantasiointia. Joista jälkimmäisin näyttääkin olevan merkillepantavan yleistä ufoharrastajien keskuudessa.


      • SetäSigmund
        Eno.Le-Robot kirjoitti:

        Se on paras ja hyväksi koettu taktiikka hauskanpitoon, antaa sen teutaroida ja mylviä älyttömyyksiään ihan rauhassa, ehkä välillä hieman vauhtia tökkien ja sitten kun se puuskuttaa puolitajuttomana suorituskykynsä rajoilla, kirjoitettuaan ehkäpä peräti puolta A-nelosta vastaavan tekstimäärän , kertoa että missä meni pieleen ja että miltä nyt näyttää. Yleensä tästä on seuraksena näyttävää raivoamista, harhoja ja lopuksi uhkailua ja homofantasiointia. Joista jälkimmäisin näyttääkin olevan merkillepantavan yleistä ufoharrastajien keskuudessa.

        Yleensä ennen helliksen homofantasioita tulee kuitenkin selostusta omaisuuksista, lihaskunnosta ja muista krhmm... fyysisistä ominaisuuksista, joten kyseessä voi hyvin olla jonkinlainen soidinmenokin, tiedostamaton tai tiedostettu.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe