Kiinnostaisiko?

Tyty14v

Eli siis voisitko seurustella kanssani:
14v
166cm pitkä
55kg
Henna väreillä punaiseksi/oranssiksi värjätyt hiukset
Vihreät suuret silmät
Harrastaa tanssia ja zapwayta (kokeillaan eri liikuntalajeja)
Lapsirakas
Eläinrakas
Unelma-ammatti: lähihoitaja päiväkodissa
Kuuntelen pääasiassa Twenty One Pilotsia mutta melkein mikä vaan menee
Horoskoopiltani olen Jousimies (horoskooppeihin en kuitenkaan usko mutta kerroinpahan kuitenkin)
Tykkään lukea
Tykkään leipoa ja kokkailla
Elokuvamakuun kuuluu kauhuleffat, Marvelin elokuvat sekä scifi ja fantasia. Scary Moviet jaksavat aina naurattaa ja Uuno Turhapuro tyyliset elokuvat ovat myös hauskoja.
Ujo
Tykkäsin kaikesta hellimisestä poikaystävän kanssa (silittely, halailu, kädestä pitäminen, suunnittelu yms)
Lempiaineeni koulussa on köksä (valinnainen leivontakurssi) sekä äidinkieli ja historia
Ja oon siis tosiaan neitsyt..


Lisää saa toki kysyä jos kiinnostaa

41

1067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Musiikkimakua lukuunottamatta aika täydellinen.

      • Tyty14v

        :DD


      • Andrukela

        Miten niin muka jos kaikki menee


      • Andrukela kirjoitti:

        Miten niin muka jos kaikki menee

        Yleensä ne vain luulevat, että kaikki menee, koska eivät osaa kuvitella olemassa olevan sellaista paskaa, mitä minä kuuntelen.


      • Tyty14v

        Mitäs musiikkia sä kuuntelet?


      • Andrukela
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Yleensä ne vain luulevat, että kaikki menee, koska eivät osaa kuvitella olemassa olevan sellaista paskaa, mitä minä kuuntelen.

        Oisko esimerkkiä?


      • Andrukela kirjoitti:

        Oisko esimerkkiä?

        Eleanoora Rosenholmin 'Hyväile minua, pimeä tähti' lienee hyvä esimerkkilevy.


      • Tyty14v

        Kävin kuuntelemassa pari biisiä. Ei niinkään omaan musiikkimakuuni kuuluvaa musiikkia mutta kyllä sitä kuuntelemaan pystyy ihan hyvin.


      • Andrukela
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Eleanoora Rosenholmin 'Hyväile minua, pimeä tähti' lienee hyvä esimerkkilevy.

        Testtaan iha just vaikka en suomalaista musaa yleensä kuuntele


      • andrukela
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Eleanoora Rosenholmin 'Hyväile minua, pimeä tähti' lienee hyvä esimerkkilevy.

        Ei löytyny tubesta, mutta Eleanoora Rosenholm "Pimeä Tähti" löytyi ja oli ihan ok. Siisti (ei siis siisti sanan siisti kirjaimellisessa merkityksessä) tunnelma. Mutta ei paskaa, jään varmaa kuuntelee näitä.


      • andrukela
        andrukela kirjoitti:

        Ei löytyny tubesta, mutta Eleanoora Rosenholm "Pimeä Tähti" löytyi ja oli ihan ok. Siisti (ei siis siisti sanan siisti kirjaimellisessa merkityksessä) tunnelma. Mutta ei paskaa, jään varmaa kuuntelee näitä.

        Joo ei muut mitä ny pari kuuntelin oikeen sovi mun musiikkimakuun, ymmärrän kyllä, että laitoit yhtiön parhaan kappaleen.


      • andrukela kirjoitti:

        Joo ei muut mitä ny pari kuuntelin oikeen sovi mun musiikkimakuun, ymmärrän kyllä, että laitoit yhtiön parhaan kappaleen.

        En toki parasta kappaletta, vaan levyn, joka sisältää monipuolisesti eri tavalla häröytyneitä kappaleita.
        Ongelmana tässä on monipuolinen musiikkimakuni, jolloin kaikkein kieroimmat bändit antaisivat teennäisen ja edgyn kuvan, ja vaikkapa suosikkiyhtyeeni CMX olisi liian paljon normaalimpi kuin keskimäärin kuuntelemani musiikki.
        Ikävää tällä tavoin offtopicata jonkun muun ketjussa....


      • Andrukela
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        En toki parasta kappaletta, vaan levyn, joka sisältää monipuolisesti eri tavalla häröytyneitä kappaleita.
        Ongelmana tässä on monipuolinen musiikkimakuni, jolloin kaikkein kieroimmat bändit antaisivat teennäisen ja edgyn kuvan, ja vaikkapa suosikkiyhtyeeni CMX olisi liian paljon normaalimpi kuin keskimäärin kuuntelemani musiikki.
        Ikävää tällä tavoin offtopicata jonkun muun ketjussa....

        Jaa joo etinki kappaleen nimellä.

        "teennäisen ja edgyn" tätä oon usein vainotellu kun oon jakanut kahta ensimmäistä sanaa ehkö sisältävää.


    • Tyty14v

      Oho, huomasin tuolla pari autocorrect virhettä
      Tykkäsin=tykkäsin
      Suunnittelu=suukottelu

      • kivaolisi

        Hei! suukottelusta mäkin tykkään enkä polttaa, eli saisit :)


      • Tyty14v

        Anteeksi, en ihan tajunnut viestisi loppuosaa.
        Itse tykkäsin kovasti kaikesta hellimisestä poikaystävän kanssa :))


      • kivaolisi
        Tyty14v kirjoitti:

        Anteeksi, en ihan tajunnut viestisi loppuosaa.
        Itse tykkäsin kovasti kaikesta hellimisestä poikaystävän kanssa :))

        Saisit hellimistä minulta


      • Tyty14v

        :DD


    • Tykkäänseksikkäistä

      No siis ite tykkään laihoista/joukosta tytöistä. Plussaa olisi jos olisit edes normaalipainoinen mutta tuollaista ihrapersettä en ottaisi 🙄

    • joojoojoojoo

      Joo.

      • Tyty14v

        :))


    • kivaolisi

      Jos jotkut heitää herja, niin mä ainakin pidän tytöistä ja mitä voi tehdä niiden kanssa

      • Tyty14v

        :))


    • Jeexddddirig

      En (en tarkoita pahalla) 😎

      • Tyty14v

        Okei :))


    • 15vakne

      Vaikutat itseasiassa ihan hyvältä :) Mutta ulkonäöstä sanon vielä sen että MINUN mielestä luonnollisen väriset hiukset on kivemmat kun räikeet, mut ei ne vähän räikeemmät tietenkää oo este. Ja vielä vinkkinä se että kannattaa pukeutua myös kivoihin vaateihin. Tytöllä näyttää hyvältä mielestäni kireät mustat tai siniset farkut ja myös vaikka esim joku kiva nahkatakki. Mutta jokanenhan pitää niitä vaatteita mistä tykkää... Vaikka tyttö olisi kuinka kaunis tai viehättävä, niin itse olen huomannut että se ei kuitenkaan tarkoita aina sitä että sillä perusteilla ihastuisi. Olen itse nimittäin vain yhteen tyttöön ollut ihastunut kunnolla ja tämä kyseinen tyttö oli aivan uskomattoman ihanan luonteinen muita kohtaan. Okei tämä tyttö oli myös ihan nätti, mutta siis käytös ja luonne on toosi mukavaa ja ilman hänen tätä ihanaa käytöstä en olisi ollut varmasti 2 vuotta ihan kunnolla ihastunut. Vaikea sanoa että voisinko seurustella, koska luonne on tosi merkittävä ja sitä ei pelkästään noin lyhyen tekstin kautta saa selvää että millanen oot. Tosin ihan kivalta vaikutat kyl :) Ja ainiin tupakointi ja nuuskaamien ja viinan julkinen ryyppääminen kaupungilla on mielestäni kans huono tapa ja jos olisin ihastunut johonkin tyttöön ja huomaisin vasta jälkeenpäin että hän polttaa niin kiinnostus kyllä hiipuu. Tosin monet pojat tekee ihan samaa edellä mainituista ja niin edelleen et näähä on vaa mun mielipiteitä.Tosi mukava kuulla että te tytöt tykkäisitte tollee halailla ja pusutella poikianne :) kyl me pojatki siitä tykätään hyvinki paljon, vaikka ei siitä julkisesti puhuta.

      • Tyty14v

        Mulla on siis tosiaan geeneissä sitä punahiuksisuutta mutta se ei näy (toisin kuin ukillani ja serkullani) joten värjään. Tosin en räikeäksi vaan luonnollisen punaisen/oranssin näköiseksi :))
        En tupakoi/nuuskaa enkä aio sitä tehdä ikinä. Mielestäni koko tapa on ällöttävää.
        Ja alkoholia aion maistaa vasta 25 vuotiaana kun aivot ovat lopullisesti kehittyneet :))
        Vaatteina käytän useimmiten liian löysiä/isoja vaatteita mikä johtuu siitä että laihdutin vastikään enkä ole vielä käynyt ostamassa uusia vaatteita. Kevät/kesä/syksy aikaan kun ei ole liian kylmä, saatan käyttää nahka/farkkutakkia ja farkkuja en juurikaan käytä tosiaan tuon istuvuus ongelman takia. Niitäkin alan taas käyttämään kun ostan sopivia.


    • 15vakne

      Juu no hyvä kuulla ja vaikutat kyl aika kivalta :)

      • Tyty14v

        :))


      • Tyty14v

        :))


    • Terse

      Tykkäätkö nahkatakeista

      • Tyty14v

        En aidoista koska ällöttää pitää kuolleen eläimen nahkaa päällä mutta kyllä tekonahkatakkeja käyttämään pystyy.


    • Andrukela

      Siis oon 4 klon... tier kuoseissa, joten saattaa olla omaki vammailu, mut mikä vitun lähihoitaja päiväkodissa? Siis lasten sairaalaosaston hoitaja vai? Ei siin kyl mitää, just joku kai toissayönä hoitsu autto ku ajoin pyöräl junaraiteille, mut miksi päiväkodissa ois joku oma päivystävä hoitsu? Sitäkö tarkotat? Sori jos meni sekavaks.

      • Tyty14v

        Siis kun opiskelee lähihoitajaksi, voi erikoistua vaikka mihin. Itse haluaisin erikoistua lapsiin ja nuoriin ja tuolla koulutuksella pääsee päiväkotiin päiväkodintädiksi :)) Ei siis lastentarhan opettajaksi vaan ihan hoitajaksi.


      • Andrukela

        Selvä, kiitos.


      • Tyty14v

        :))


      • Andrukela
        Tyty14v kirjoitti:

        :))

        Joo ja seurustelisin kyllä sun kanssa mielelläni, jos oisin 2 vuotta nuorempi enkä tarvitsisi päihtymystilaa sosiaalisten tilanteiden hoitamiseen.


    • rfara

      Ootko nyt ihan varma ettet oo oikeesti joku ponnaritukkanen kolmekymppinen partahipsteri ja osa-aikainen vihapuhepoliisi tai muu ankeuttaja?

    • Tytteröinen

      Xd joo mutta poika en kyllä ole

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe