Nyt osui ja upposi!

Xxxlll

Pari kertaa lähetin aloituksen aivan perinteiseen ufoaiheeseen, mutta sepä sattui olemaan oikeata tietoa ufoista, joten se täytyi poistaa. Olen kyllä jo epäillytkin, niinkuin moni muu, että tällä ufopalstalla sallitaan vain kielteiset jutut, ei vahingossakaan tekstejä, joista näkyy totuus: Me emme ole täällä yksin. Joillekin se tuntuu olevan ylivoimaista käsittää.

14

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koskahan.oppisitte

      Botti poistelee automaattisesti ulkomaisia linkkejä ja siinä lähtee samalla koko viesti. Sen lisäksi kun lähetät saman sisällön useaan kertaan, sen nopeammin se lähtee bittiavaruuteen koska botti katsoo sen massapostaukseksi. Sama tapahtuu kaikilla palstoilla eli ei johdu "totuuksistasi". Voit toki kuvitella niin, onpahan elämä jännää...

      • Xxxlll

        Hyvä, laitan sen takaisin ilman linkkejä. Kiitos vihjeestä!


      • himmeetäsakkia

        Automaattimoderointi keinoälyllä on ollut käytössä jo mitä.. vuoden? Asiasta on ollut uutisissa ja siitä on tiedotettu Suomi24:llä jopa palstojen sivupalkeissa. Ja silti se tulee joillekin uutisena ja vielä vahvistaa salaliittofoliokuvitelmia...?

        Ziizuz...


      • koskahan.oppisitte
        Xxxlll kirjoitti:

        Hyvä, laitan sen takaisin ilman linkkejä. Kiitos vihjeestä!

        Häipyy se siltikin koska sisältö on jo katsottu massapostaukseksi, eikä auta vaikka muokkailisit tai vaihtaisit sanojen tai kappaleiden järjestystä. Pilalla mikä pilalla.


      • Xxxlll
        himmeetäsakkia kirjoitti:

        Automaattimoderointi keinoälyllä on ollut käytössä jo mitä.. vuoden? Asiasta on ollut uutisissa ja siitä on tiedotettu Suomi24:llä jopa palstojen sivupalkeissa. Ja silti se tulee joillekin uutisena ja vielä vahvistaa salaliittofoliokuvitelmia...?

        Ziizuz...

        Olen uusi täällä. En oikein hyvin viihdy eli saatan poistua pikapuoliin.


      • ihan-neuvoksi
        Xxxlll kirjoitti:

        Olen uusi täällä. En oikein hyvin viihdy eli saatan poistua pikapuoliin.

        No jos jatkat tuota sääntöjen vastaista ja jo poistetun saman viestin massapostaamista niin varmasti häivyt koska tarpeeksi pitkään sitä harrastaville pätkähtää lopulta IP-bannit.


    • Viljokäärme

      Mä olen täällä himassa yksin ainakin. Röpsö-Alma lähti 1991 rengin matkaan.

      • ÄitisiTässä

        Ootsä hessu surkea tyyppi.


    • Utelias-Ulla

      Pitääkö paikkansa, että kaikki poistot ovat automaatin tekemiä? Eiköhän ihan tavallisen viestin poistossa tarvita sentään pieni tönäisy "ilmianna" -ruudusta. Ainakin joissakin muissa vastaavissa keskusteluissa ilmiantajan pitää olla rekisteröitynyt nimimerkki, muistaakseni esim. Skepsisessä. Ihan mielivaltaista se taitaa olla tyyliin "tästä en tykkää".

      • Utelias-Ulla

        Oho, unohdin, että Skepsisen palstoille ei enää voi kirjoittaa lainkaan ilman rekisteröitymistä.


      • älävaivauduedes
        Utelias-Ulla kirjoitti:

        Oho, unohdin, että Skepsisen palstoille ei enää voi kirjoittaa lainkaan ilman rekisteröitymistä.

        Uteliaisuudesta kysyn, että miksi kukaan koskaan haluaisi kirjoittaa Skepsiksen palstoille yhtään mitään? Lähiöbaareissa kuulee sitä samaa messunpitoa eikä niissäkään täyspäiset viihdy. Eihän Skepsiksen "keskusteluja" voi edes lukea ilman pahoinvointia. Ammattikoulun keskeyttäneet adhd öykkärit siellä leikkii jeesusta.


      • älävaivauduedes kirjoitti:

        Uteliaisuudesta kysyn, että miksi kukaan koskaan haluaisi kirjoittaa Skepsiksen palstoille yhtään mitään? Lähiöbaareissa kuulee sitä samaa messunpitoa eikä niissäkään täyspäiset viihdy. Eihän Skepsiksen "keskusteluja" voi edes lukea ilman pahoinvointia. Ammattikoulun keskeyttäneet adhd öykkärit siellä leikkii jeesusta.

        Esimerkiksi tällä palstalla vaikuttanut Kähmis kirjoittelee nykyään siellä. Vielä hiljaisempi kuin tämä, mutta moderoituna paljon asiallisempi.


      • ufologiikkaa.vol.56
        älävaivauduedes kirjoitti:

        Uteliaisuudesta kysyn, että miksi kukaan koskaan haluaisi kirjoittaa Skepsiksen palstoille yhtään mitään? Lähiöbaareissa kuulee sitä samaa messunpitoa eikä niissäkään täyspäiset viihdy. Eihän Skepsiksen "keskusteluja" voi edes lukea ilman pahoinvointia. Ammattikoulun keskeyttäneet adhd öykkärit siellä leikkii jeesusta.

        "Lähiöbaareissa kuulee sitä samaa messunpitoa eikä niissäkään täyspäiset viihdy. "

        No et sinä sitten kovin täyspäinen ole kun kerran kerrot olevasi siellä kuulemassa.


      • ufologiikkaa.vol.56 kirjoitti:

        "Lähiöbaareissa kuulee sitä samaa messunpitoa eikä niissäkään täyspäiset viihdy. "

        No et sinä sitten kovin täyspäinen ole kun kerran kerrot olevasi siellä kuulemassa.

        Alakynteen kerta toisensa jälkeen jäävät parapellet huutavat ja meuhkaavat Skepsiksen foorumilla siinä missä täälläkin. Välillä skepsisläiset tuntuvat pitävän oikein tarkoituksella hauskaa näiden vajakkien kanssa. Kyllä siellä silti moderointi puuttuu asiaan jos ihan asiattomaksi touhu uhkaa mennä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe