Nyt osui ja upposi!

Xxxlll

Pari kertaa lähetin aloituksen aivan perinteiseen ufoaiheeseen, mutta sepä sattui olemaan oikeata tietoa ufoista, joten se täytyi poistaa. Olen kyllä jo epäillytkin, niinkuin moni muu, että tällä ufopalstalla sallitaan vain kielteiset jutut, ei vahingossakaan tekstejä, joista näkyy totuus: Me emme ole täällä yksin. Joillekin se tuntuu olevan ylivoimaista käsittää.

14

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koskahan.oppisitte

      Botti poistelee automaattisesti ulkomaisia linkkejä ja siinä lähtee samalla koko viesti. Sen lisäksi kun lähetät saman sisällön useaan kertaan, sen nopeammin se lähtee bittiavaruuteen koska botti katsoo sen massapostaukseksi. Sama tapahtuu kaikilla palstoilla eli ei johdu "totuuksistasi". Voit toki kuvitella niin, onpahan elämä jännää...

      • Xxxlll

        Hyvä, laitan sen takaisin ilman linkkejä. Kiitos vihjeestä!


      • himmeetäsakkia

        Automaattimoderointi keinoälyllä on ollut käytössä jo mitä.. vuoden? Asiasta on ollut uutisissa ja siitä on tiedotettu Suomi24:llä jopa palstojen sivupalkeissa. Ja silti se tulee joillekin uutisena ja vielä vahvistaa salaliittofoliokuvitelmia...?

        Ziizuz...


      • koskahan.oppisitte
        Xxxlll kirjoitti:

        Hyvä, laitan sen takaisin ilman linkkejä. Kiitos vihjeestä!

        Häipyy se siltikin koska sisältö on jo katsottu massapostaukseksi, eikä auta vaikka muokkailisit tai vaihtaisit sanojen tai kappaleiden järjestystä. Pilalla mikä pilalla.


      • Xxxlll
        himmeetäsakkia kirjoitti:

        Automaattimoderointi keinoälyllä on ollut käytössä jo mitä.. vuoden? Asiasta on ollut uutisissa ja siitä on tiedotettu Suomi24:llä jopa palstojen sivupalkeissa. Ja silti se tulee joillekin uutisena ja vielä vahvistaa salaliittofoliokuvitelmia...?

        Ziizuz...

        Olen uusi täällä. En oikein hyvin viihdy eli saatan poistua pikapuoliin.


      • ihan-neuvoksi
        Xxxlll kirjoitti:

        Olen uusi täällä. En oikein hyvin viihdy eli saatan poistua pikapuoliin.

        No jos jatkat tuota sääntöjen vastaista ja jo poistetun saman viestin massapostaamista niin varmasti häivyt koska tarpeeksi pitkään sitä harrastaville pätkähtää lopulta IP-bannit.


    • Viljokäärme

      Mä olen täällä himassa yksin ainakin. Röpsö-Alma lähti 1991 rengin matkaan.

      • ÄitisiTässä

        Ootsä hessu surkea tyyppi.


    • Utelias-Ulla

      Pitääkö paikkansa, että kaikki poistot ovat automaatin tekemiä? Eiköhän ihan tavallisen viestin poistossa tarvita sentään pieni tönäisy "ilmianna" -ruudusta. Ainakin joissakin muissa vastaavissa keskusteluissa ilmiantajan pitää olla rekisteröitynyt nimimerkki, muistaakseni esim. Skepsisessä. Ihan mielivaltaista se taitaa olla tyyliin "tästä en tykkää".

      • Utelias-Ulla

        Oho, unohdin, että Skepsisen palstoille ei enää voi kirjoittaa lainkaan ilman rekisteröitymistä.


      • älävaivauduedes
        Utelias-Ulla kirjoitti:

        Oho, unohdin, että Skepsisen palstoille ei enää voi kirjoittaa lainkaan ilman rekisteröitymistä.

        Uteliaisuudesta kysyn, että miksi kukaan koskaan haluaisi kirjoittaa Skepsiksen palstoille yhtään mitään? Lähiöbaareissa kuulee sitä samaa messunpitoa eikä niissäkään täyspäiset viihdy. Eihän Skepsiksen "keskusteluja" voi edes lukea ilman pahoinvointia. Ammattikoulun keskeyttäneet adhd öykkärit siellä leikkii jeesusta.


      • älävaivauduedes kirjoitti:

        Uteliaisuudesta kysyn, että miksi kukaan koskaan haluaisi kirjoittaa Skepsiksen palstoille yhtään mitään? Lähiöbaareissa kuulee sitä samaa messunpitoa eikä niissäkään täyspäiset viihdy. Eihän Skepsiksen "keskusteluja" voi edes lukea ilman pahoinvointia. Ammattikoulun keskeyttäneet adhd öykkärit siellä leikkii jeesusta.

        Esimerkiksi tällä palstalla vaikuttanut Kähmis kirjoittelee nykyään siellä. Vielä hiljaisempi kuin tämä, mutta moderoituna paljon asiallisempi.


      • ufologiikkaa.vol.56
        älävaivauduedes kirjoitti:

        Uteliaisuudesta kysyn, että miksi kukaan koskaan haluaisi kirjoittaa Skepsiksen palstoille yhtään mitään? Lähiöbaareissa kuulee sitä samaa messunpitoa eikä niissäkään täyspäiset viihdy. Eihän Skepsiksen "keskusteluja" voi edes lukea ilman pahoinvointia. Ammattikoulun keskeyttäneet adhd öykkärit siellä leikkii jeesusta.

        "Lähiöbaareissa kuulee sitä samaa messunpitoa eikä niissäkään täyspäiset viihdy. "

        No et sinä sitten kovin täyspäinen ole kun kerran kerrot olevasi siellä kuulemassa.


      • ufologiikkaa.vol.56 kirjoitti:

        "Lähiöbaareissa kuulee sitä samaa messunpitoa eikä niissäkään täyspäiset viihdy. "

        No et sinä sitten kovin täyspäinen ole kun kerran kerrot olevasi siellä kuulemassa.

        Alakynteen kerta toisensa jälkeen jäävät parapellet huutavat ja meuhkaavat Skepsiksen foorumilla siinä missä täälläkin. Välillä skepsisläiset tuntuvat pitävän oikein tarkoituksella hauskaa näiden vajakkien kanssa. Kyllä siellä silti moderointi puuttuu asiaan jos ihan asiattomaksi touhu uhkaa mennä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1684
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      901
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      833
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      792
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      783
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      783
    Aihe