Nimeni on siis Marja.
Joo, tosi naurettava ja vanha aikainen ja siks haluaisinki lempinimen ittelleni.
Siin pitää olla 4-6 kirjainta, ja s- tai m- tai w- tai x- tai joko c-alkuinen.
Ei mitään vitsejäm tai asiattomia.
Ehdottakaa/keksikää mulle ihan oma lempinimi...!
31
286
Vastaukset
- uusi.lempinimesi
carja
- AloittajaAP
Ei, vaikuttaa siltä kuin olisin karja, ja muutenkin liian lähellä oikeaa nimeäni.
- suomi24nkäyttäjät
xerox, xena, Xfactor
Simo, Seppo, Sakari, Suttura
Mursu, Mössö, Martti
Wicca, Warre, Wägä
Curttu, Ciscis, Ceppana
niinstä sun on ny valittava, muita emme keksineet - AloittajaAP
Oon tyttö, ja et sä giedä mitä muut keksii. Ei mitää tollasii tyhmii! Vaa ihan oikeit nimii, mut jotaj erilaista.
- Hoomo
Eipäs nyt nirsoilla saatana
- AloittajaAP
En oo nirso, ei vaa oo hyvii v*ttu.
- uygouygugi
Marja on aina parempi ku joku Aada Adessa Adelia jessica seellä minea minerva vadelma sumu tomu rahkasammal keijunsiipi. Marja on hyvin ymmärrettävä perusnimi
- AloittajaAP
No joo, mut silti.
- uygoyt
Ei mullakaan mikn ikäisteni yleisin nimi ole, se oli varmaan 34:ksi yleisin v -83. Se on tuommosilla vähä yli 60-vuotiailla aika yleinen
- justforlaff
DiMarzio
- AloittajaAP
Pojalle sopis paremmin. Eikä nois vaihto ehdois ollu et alkais D, sitä paifsi ei oo mu tyyliiiiii.
- kfgvkjgjg
matahari
- AloittajaAP
4-6 kirjainta saa olla, ja jostai noista kirjaimidya saa alkaa. Ja ei tollsdiii vitun tyhmii.
- piygiygi
Marja ei oo ainakaan mikään ikäistesi massanimi. Miksi tahtoisit olla joku tavis-Emma tai IIda joita on ala-asteet ja tarhat pullollaan?
- AloittajaAP
S-W-X-C- sekä M olivat vaihtoehtoja joista voisi jollain noist alkavan keksiä.eli ei todellakaa näil oo tarhoi ja koului pullollaan, tiedoksi vain.
- ygpiböjk
Kutsu itseäsi Maljaksi, jos ärrä tökkii
- gbfkfg
Älä ressaa nimestäsi niin kukaan muukaan ei älyä siitä ressaantua ja silmitön joukko ihmisiä säästyy ressiltä ja kaikki maa pelastuu, aamen
- AloittajaAP
Aamen, Pirut ja Saatana!
- gfiuygfuyfgyu
Hätäkastoimme sinut juuri Adelia Ninka Jadessaksi. Sillä et voi erottua luokkasi tyttöjen joukosta
- AloittajaAP
Lue teksti uudestaan, rt ole tajunnut mitään siirä. Ja ihmisen nimeä ei voi muuttaa ilman ihmisen nimeä. Ja nimen muuttaminen on eri asia kuin lempinimi, ja nyt puhumme lempininestä.
- kjgjgj
Nykyinen nimesi ei taida olla se varsinainen ongelmasi, jos nyt olen oikein rivien välistä ymmärtänyt
- AloittajaAP
Lue otsikko.
- Hyväkuuloinen
Lumppu kuulostaisi hyvälle
- AloittajaAP
Okei, nyt tulee sellasii älyttömyyksiii ja te ette oikei tajunneet vaik siis laitoin ihan todella selvästi tän asian. Moro!
🤚🖕💩👩💻 - jyvjyv
Kauheat on ongelmat jollakin. Tiedät selvästikin itse millä nimellä haluaisit itseäsi kutsuttavan. Hanki sinähi pirstalemurtuma värttinäluuhun, keinonivel siihen ja totuttele elämään sen kanssa. Eiköhän jää nimiongelmat sillä tavalla toiseksi....
- AloittajaAP
Sä et tunne mua ihmisenä, joten parempi vaa et hankit menkat ja tosi kauheet kivut ja nii edellee nii varmana sun vittuilut unohtuu ja säälin et oot tolla kiero kakkapöksy.
- Kyykäärme69
Eiks tää oo tää
- AloittajaAP
Ei.
- öitä
Marja...Puska, Marja...Mätäs, Marja...Mehu eli Juice, jeejee.
- AloittajaAP
Fuck. Ette lukeneet yhtä mun viestii, en tarvii sellast enää just tuollaisten takii.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110944
- 525230
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452433- 302133
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131701Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421544Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351176Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892