Ehdottakaa/keksikää mulle ihan oma lempinimi...!

Olen13vtyttö

Nimeni on siis Marja.

Joo, tosi naurettava ja vanha aikainen ja siks haluaisinki lempinimen ittelleni.

Siin pitää olla 4-6 kirjainta, ja s- tai m- tai w- tai x- tai joko c-alkuinen.

Ei mitään vitsejäm tai asiattomia.

31

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusi.lempinimesi

carja

• AloittajaAP

Ei, vaikuttaa siltä kuin olisin karja, ja muutenkin liian lähellä oikeaa nimeäni.

• suomi24nkäyttäjät

xerox, xena, Xfactor
        Simo, Seppo, Sakari, Suttura
        Mursu, Mössö, Martti
        Wicca, Warre, Wägä
        Curttu, Ciscis, Ceppana
        niinstä sun on ny valittava, muita emme keksineet

• AloittajaAP

Oon tyttö, ja et sä giedä mitä muut keksii. Ei mitää tollasii tyhmii! Vaa ihan oikeit nimii, mut jotaj erilaista.

• Hoomo

Eipäs nyt nirsoilla saatana

• AloittajaAP

En oo nirso, ei vaa oo hyvii v*ttu.

• uygouygugi

Marja on aina parempi ku joku Aada Adessa Adelia jessica seellä minea minerva vadelma sumu tomu rahkasammal keijunsiipi. Marja on hyvin ymmärrettävä perusnimi

• Vadelma on varsin kaunis nimi.

• AloittajaAP

No joo, mut silti.

• uygoyt

Ei mullakaan mikn ikäisteni yleisin nimi ole, se oli varmaan 34:ksi yleisin v -83. Se on tuommosilla vähä yli 60-vuotiailla aika yleinen

• justforlaff

DiMarzio

• AloittajaAP

Pojalle sopis paremmin. Eikä nois vaihto ehdois ollu et alkais D, sitä paifsi ei oo mu tyyliiiiii.

• kfgvkjgjg

matahari

• AloittajaAP

4-6 kirjainta saa olla, ja jostai noista kirjaimidya saa alkaa. Ja ei tollsdiii vitun tyhmii.

• piygiygi

Marja ei oo ainakaan mikään ikäistesi massanimi. Miksi tahtoisit olla joku tavis-Emma tai IIda joita on ala-asteet ja tarhat pullollaan?

• AloittajaAP

S-W-X-C- sekä M olivat vaihtoehtoja joista voisi jollain noist alkavan keksiä.eli ei todellakaa näil oo tarhoi ja koului pullollaan, tiedoksi vain.

• ygpiböjk

Kutsu itseäsi Maljaksi, jos ärrä tökkii

• gbfkfg

Älä ressaa nimestäsi niin kukaan muukaan ei älyä siitä ressaantua ja silmitön joukko ihmisiä säästyy ressiltä ja kaikki maa pelastuu, aamen

• AloittajaAP

Aamen, Pirut ja Saatana!

• gfiuygfuyfgyu

Hätäkastoimme sinut juuri Adelia Ninka Jadessaksi. Sillä et voi erottua luokkasi tyttöjen joukosta

• AloittajaAP

Lue teksti uudestaan, rt ole tajunnut mitään siirä. Ja ihmisen nimeä ei voi muuttaa ilman ihmisen nimeä. Ja nimen muuttaminen on eri asia kuin lempinimi, ja nyt puhumme lempininestä.

• kjgjgj

Nykyinen nimesi ei taida olla se varsinainen ongelmasi, jos nyt olen oikein rivien välistä ymmärtänyt

• AloittajaAP

Lue otsikko.

• Hyväkuuloinen

Lumppu kuulostaisi hyvälle

• AloittajaAP

Okei, nyt tulee sellasii älyttömyyksiii ja te ette oikei tajunneet vaik siis laitoin ihan todella selvästi tän asian. Moro!

🤚🖕💩👩‍💻

• jyvjyv

Kauheat on ongelmat jollakin. Tiedät selvästikin itse millä nimellä haluaisit itseäsi kutsuttavan. Hanki sinähi pirstalemurtuma värttinäluuhun, keinonivel siihen ja totuttele elämään sen kanssa. Eiköhän jää nimiongelmat sillä tavalla toiseksi....

• AloittajaAP

Sä et tunne mua ihmisenä, joten parempi vaa et hankit menkat ja tosi kauheet kivut ja nii edellee nii varmana sun vittuilut unohtuu ja säälin et oot tolla kiero kakkapöksy.

• Kyykäärme69

Eiks tää oo tää

• AloittajaAP

Ei.

• öitä

Marja...Puska, Marja...Mätäs, Marja...Mehu eli Juice, jeejee.

• AloittajaAP

Fuck. Ette lukeneet yhtä mun viestii, en tarvii sellast enää just tuollaisten takii.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10944
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5230
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2433
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2133
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1701
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1544
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1241
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1176
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      892
    Aihe