https://yle.fi/uutiset/3-10447110
vähän yksityisyyttä ei haloo.
pitääkö tautikin kertoa
7
145
Vastaukset
- ö-Öö
Tavallaan juu
Ulkoministeri tärkeässä tehtävässä, terveys tärkeä asia. Maailmalla ollut paljon erilaisia tapauksia, joissa päättäjien terveysasioita salailtu, se kehno juttu. Ja olihan suomessakin Kekkonen, joka oli ihan tillintallin ja terveysasioitaan salailtiin kansalaisilta. Just Kekkosesta kai opittu, demokratiassa tiettyjen asioitten oltava läpinäkyviä, siis terveydenkin, että pystyykö hoitamaan duunejaan, vaiko ei.
Ei mua Soinin ruusu kiinnosta, vaan, jos olisi ollut aivohalvaus tms, ois ollut syyt huolestua.
=DW= - Olis.riittänyt
Kiinnitin myös huomiota diagnoosiin. Eikö olisi voinut vaan sanoa että sairaus jatkuu.
- sinikkkaet
arkaluonteista salassapidettävää terveystietoa
- bessie--
Vastoin Soinin omaa tahtoa ei varmaan ole kerrottu, joten mitä väliä?
Minulle on yksi hailee mikä Soinia vaivaa.
Ei kuulu suosikkeihini, ihmiset unohtavat nopeasti valehtelun ja takinkäännön. Takinkäännön olisin vielä ymmärtänyt, mutta muu käytös ei ole ulkoministerille sopivaa.- eiymmärrä
Sinähän kylmä ihminen oot.
Sairauksiin tulee aina suhtautua myötämielisemmin kuin itse suhtaudut.
"Haileesi" kertoo yllättävän paljon. eiymmärrä kirjoitti:
Sinähän kylmä ihminen oot.
Sairauksiin tulee aina suhtautua myötämielisemmin kuin itse suhtaudut.
"Haileesi" kertoo yllättävän paljon.Suhtaudun vakavasti sairauksiin. Mutta en ole kiinnostunut siitä mikä Soinia vaivaa, toivottavasti paranee.
Ei kaikkea tarvitse kertoa julkisesti, sairaslomalla, se riittäisi.
Soininkin kannattasi alkaa ajattelemaan terveyttään ja ruveta noudattamaan terveellisempää ruokavaliota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162310- 1682249
- 1121808
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791389- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa420933- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä236874