Taas on poistettu aamupäivän jälkeen ketju/ketjuja?!
Kuka täällä palstalla Ylläpidosta huseeraa oikein useamman nikin voimalla. Pyydetään muka kauniisti kirjoittajia mukaan.
Katin kontit, te ketään tänne halua sotkemaan piiri-pieni-pelejänne.
Ettekö edes näe, missä suossa seisotte ihan omin avuin!
Harmittaa näinkin näkyvä vallankäyttö. Ei ihme ettenkö jo nostais kytkintä...
miksi taas
36
529
Vastaukset
- johannakrattaa
Tuolla yhdessä ketjussa lukee näin:"me 60 ei olla lainkaan ahdasmielisiä", mutta totuus taitaa olla toista.
- mikätotuus
Naarattanut jo pidempään mokoma tauti, sitähän se on!
Tottuutta eivät kerro palstametrein.Palstametrit käytetään mustamaalaamiseen ennemmin kuin asioiden selvittelyyn.
Välillä vaikeaa ymmärtää tämän tason palstahierarkiaa.
- Enhuomaa
Mitä on poistettu, ei kait mitään tärkeetä?
- pookipooki
Oletko joskus nähnyt täällä jotain tärkeää tekstiä.
- Enhuomaa
pookipooki kirjoitti:
Oletko joskus nähnyt täällä jotain tärkeää tekstiä.
Ehkä alottaja on koska kaipaa poistettuja.
On jäänyt huomaamatta poistot. Tänään olen viihtynyt koneella kun lämmitän uunia enkä ole pihahommissa.
Uuninlämmitys se minullakin on meneillään. Pakkailen tässä kamoja, huomenna olisi tarkoitus mennä taas kerrostaloon.
Sen verran vilkaisin, että joku torailuketju se oli, ei innostanut.
- äijä-
-lääke; ei saa ottaa liian vakavasti tätä palstaa.
- ottaaitse
En ole koskaan ottanut enkä sopeudu tälläseen Hitlervaltaan senkin äijä!
Paree vaan kun ei kirjottele, hyvä jos kohta vaivautuu lukemaankaan. Mitäpä edes vastailemaan jos ketjut tuolleen häviää.
Ota sinä vaan pilleri, ettet poistele tuiki tavallisten keskusteluja:)
- bessie--
Tulikohan suuna päänä huseeraava touhutätireppana itse katumapäälle...
Kun jokainen kirjoittaja pysyy omalla ikäalueellaan, mitään skismaa ei tule.
Muutamat vain eivät tunnusta ikääntymistään, edes itselleen.2lesken kirjoitti:
Muutamat vain eivät tunnusta ikääntymistään, edes itselleen.Kunhan vain muistat ruksata sen ruudun "Käytä muuta kuin rekisteröityä käyttäjätunnustasi" aina kun kirjoitat 70 palstalle puskasta.
Kerranhan sinulle kävi sellainen "porvoolainen" vahinko, sinulle, joka olet niin tarkka ikärajoista.- hekoheh
2lesken kirjoitti:
Muutamat vain eivät tunnusta ikääntymistään, edes itselleen.Pollisikoko??????
2lesken kirjoitti:
Muutamat vain eivät tunnusta ikääntymistään, edes itselleen.Pitäähän syylliset löytää.
2lesken kirjoitti:
Muutamat vain eivät tunnusta ikääntymistään, edes itselleen.Kuulehan sinä tyllerö, minä kirjoitan juuri sille palstalle, jolle haluan. Voin kirjoittaa vaikka 15-vuotiaitten palstalle, jos minulla on jotakin oikeaa asiaa, eikä vain leukojen louskutusta.
Joten, annahan olla!- ei.kannata.kirjoittaa
suvenkorento12 kirjoitti:
Kuulehan sinä tyllerö, minä kirjoitan juuri sille palstalle, jolle haluan. Voin kirjoittaa vaikka 15-vuotiaitten palstalle, jos minulla on jotakin oikeaa asiaa, eikä vain leukojen louskutusta.
Joten, annahan olla!Tuntuu siltä, että täällä on eräs hyvin herkkähipiäinen henkilö. Jaksaa itse mollata toisia, mutta kun pilkka osuu omaan nilkkaan, ei ko.henkilö kestä arvostelua, vaan poistattaa koko aloituksensa. Säälin noin itseään täynnä olevaa henkilöä.
Uskon, että tämä kirjoitukseni tavoittaa tämän kyseisen ihmisen, tunnetko piston sydämessäsi?
- ristitaivaalla
Pitäishän se jo aueta. Jos et kirjoita jotakin Y-pidon myönteistä, niin meneehän se "mappi-viitoseen alle minuutin". Varsinkin uskonnosta eroavat mielipiteet häipyvät
staratosfääriin. Eihän Y-pidolla ole alkeellistakaan käsitystä, mitä siellä raamatussa
on kirjoitettuna, omistavatko kukaan heistä edes moista kirjaa, epäilen ? Eikä tämä esimerkki koske ainoastaan suomea, vaan se on jo mailmanlaajuista. Politiikasta saat kirjoittaa mitä haluat, mutta älä tuo mitään uskon asioita esille, sille löytyy vain
yksipiippuinen selitys. Taivaaseen,taivaaseen, ja taas taivaaseen, ristit roikkuu korvista ja kaulassa. Tunkisivat sen ristinsä housuihinsa, sinne se kuuluukin.1.Kor 1:18-19
" Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima. Onhan kirjoitettu:
-- Minä hävitän viisaitten viisauden ja teen tyhjäksi ymmärtäväisten ymmärryksen."
- Hallaahon.äänestäjä44
Kauniisti kirjoittamisella ei ole yhteyttä poistoihin
Täytyy huomata että omistaja Aller haluaa myydä mainoksia (jotka saa pois)
ja ei mitään ammattilaisia voida valita valvomaan keskustelupalstaa
Voisin kuvitella että valvoja on jokin tukirahoilla palkattu joukko
He eivät voi edes ymmärtää liittyvätkö kirjoitukset aiheeseen tai mitä niissä
tarkkaan ottaen sanotaan
Poiston perusteena on mm. sisältääkö viite ulkomaalaisen linkin tai yleensä linkin tai sitten muuten vain
Toisaalta aivan älyvapaita - ei edes trolleja - voidaan roikuttaa
Nämä POISTETUT VOI SAADA TAKAISIN a) kirjoittamalla valvojalle b) valittamalla allerille
mutta se on työlästä eikä oikein jaksa kun näitä ei edes ajatuksella lueta
kokeillaan tähän viestiin kaunista kirjoitusta:
summa sumarum valvojat ovat kusipäisiä idiootteja joilta voi odottaa sekavaa toimintaa - Tekniikantehotumpelo
Juuri koneelle saapuneena ei sitten millinkään tietoa palstan tapahtumista?
Toisaalta ei pitänyt edes tulla suomi24:lle mutta sivu avautui.
Tämän hetken tärkein projekti on alkaa tehdä tälle Applelle jippoja, siivota sisus ja katsoa mitä tämä on syönyt. Kausi puhdistus ja ehkä käytöstä poistaminen määräämättömäksi ajaksi odottamaan myöhenpiä tarpeita.
Nimittäin iski uteliaisuus kuinka Apple palautetaan tehdasasetuksiin? Se ei liene yhtä helppo kuin windukalla? En tiedä, ei aienpaa kokemusta.- vuoroin.vieraissa
Kirjoitin kommentin ja se poistettiin ennen kuin näkyi palstalla. Katsotaan nyt.
Poistettu aloitus koski yli 70-vuotiaita. Palstalla on kaksi, hunksz ja lesken, jotka eivät pidä iäkkäistä vierailijoista He tuskin ovat poistattajia. Epäilen, että ketjun poistaja on yli 70 v. palstavierailija. Viimeisimpiä kommentteja en tiedä.
Olisiko nyt syytä nimetä ne "kamut" joiden takia ikäihmiset tällä palstalla vierailevat. Voisitte kutsua heidät 70 palstalle vastavierailulle. vuoroin.vieraissa kirjoitti:
Kirjoitin kommentin ja se poistettiin ennen kuin näkyi palstalla. Katsotaan nyt.
Poistettu aloitus koski yli 70-vuotiaita. Palstalla on kaksi, hunksz ja lesken, jotka eivät pidä iäkkäistä vierailijoista He tuskin ovat poistattajia. Epäilen, että ketjun poistaja on yli 70 v. palstavierailija. Viimeisimpiä kommentteja en tiedä.
Olisiko nyt syytä nimetä ne "kamut" joiden takia ikäihmiset tällä palstalla vierailevat. Voisitte kutsua heidät 70 palstalle vastavierailulle.Kyllä ne vierailevat kutsumattakin.
Puskissa suhisee.
Monikin kertoo käyvänsä lukemassa 70 palstan vanhuksien kommentteja, Mutta miksi ihmeessä heistä sitten on niin tympeää lukea meidän vanhusten kommentteja täältä, kun kelpaa kuitenkin lukea niitä meidän jo seitenkymppisiin ansioituneitten omaltakin palstalta? Se on minulle ikuinen arvoitus.- bessie--
vuoroin.vieraissa kirjoitti:
Olisiko nyt syytä nimetä ne "kamut" joiden takia ikäihmiset tällä palstalla vierailevat. Voisitte kutsua heidät 70 palstalle vastavierailulle.Höpöhöpö ja seliseli.
Luultavasti kävi niin, että poistetun aloituksen tekijä huomasi itsekin menneensä liian pitkälle kirjoittaessaan aggressiivisesti, ilkeästi ja muita komentelevasti sekä syrjivästi eli palstan sääntöjen vastaisesti, ja poistatti itse.
Ja teki sitten tämän aloituksen johon nyt kommentoi milloin milläkin nimimerkillä, voi reppanaa... Tellukka kirjoitti:
Kyllä ne vierailevat kutsumattakin.
Puskissa suhisee.
Monikin kertoo käyvänsä lukemassa 70 palstan vanhuksien kommentteja, Mutta miksi ihmeessä heistä sitten on niin tympeää lukea meidän vanhusten kommentteja täältä, kun kelpaa kuitenkin lukea niitä meidän jo seitenkymppisiin ansioituneitten omaltakin palstalta? Se on minulle ikuinen arvoitus.Minä käyn 70 palstalla ja kirjoitankin joskus omalla nikillä. Sinne on siirtynyt hyviä kirjoittajia joita ikävöin tänne.
mielikki.mummo kirjoitti:
Minä käyn 70 palstalla ja kirjoitankin joskus omalla nikillä. Sinne on siirtynyt hyviä kirjoittajia joita ikävöin tänne.
No ei kai tällä palstalla ole muita kuin nuo kaksi (lesken ja hunksz, kumpi sitten lienee kumman perävaunu), jotka ovat sen luonteisia, että mielellään tirkistelevät verhon raosta naapuriin ja naapureitten tekemisiä, mutta sitten saavat sätkyn, jos naapuri tulee kylään.
- vuoroin.vieraissa
Tellukka kirjoitti:
Kyllä ne vierailevat kutsumattakin.
Puskissa suhisee.
Monikin kertoo käyvänsä lukemassa 70 palstan vanhuksien kommentteja, Mutta miksi ihmeessä heistä sitten on niin tympeää lukea meidän vanhusten kommentteja täältä, kun kelpaa kuitenkin lukea niitä meidän jo seitenkymppisiin ansioituneitten omaltakin palstalta? Se on minulle ikuinen arvoitus.Niin olen ymmärtänyt, että vierailevat salaa. Eivät taida olla niitä "kamuja".
- vuoroin.vieraissa
bessie-- kirjoitti:
Höpöhöpö ja seliseli.
Luultavasti kävi niin, että poistetun aloituksen tekijä huomasi itsekin menneensä liian pitkälle kirjoittaessaan aggressiivisesti, ilkeästi ja muita komentelevasti sekä syrjivästi eli palstan sääntöjen vastaisesti, ja poistatti itse.
Ja teki sitten tämän aloituksen johon nyt kommentoi milloin milläkin nimimerkillä, voi reppanaa...Sitten en todellakaan ehtinyt nähdä kaikkea, koska ei minun mielestäni mitään aggressiivisuutta ollut. Tosin olin useamman tunnin pois. Mutta eiköhän tämäkin ketju vielä vihanpurkauksia saane. Niitä odotellessa.
- bessie--
vuoroin.vieraissa kirjoitti:
Sitten en todellakaan ehtinyt nähdä kaikkea, koska ei minun mielestäni mitään aggressiivisuutta ollut. Tosin olin useamman tunnin pois. Mutta eiköhän tämäkin ketju vielä vihanpurkauksia saane. Niitä odotellessa.
Avasin sen aloituksesi vain kerran, eilen. Eikö sinusta menkää-pois/ette-saa-tulla-tänne/tämä palsta ei ole teitä varten jne. tyylinen aloitus ole aggressiivista räksytystä? Minusta on.
Aiheetta enempään, pitkitä taas kerran vastailemalla itse itsellesi. - vuoroin.vieraissa
bessie-- kirjoitti:
Avasin sen aloituksesi vain kerran, eilen. Eikö sinusta menkää-pois/ette-saa-tulla-tänne/tämä palsta ei ole teitä varten jne. tyylinen aloitus ole aggressiivista räksytystä? Minusta on.
Aiheetta enempään, pitkitä taas kerran vastailemalla itse itsellesi.No. Lesken on aiemminkin joskus häätänyt aloituksistaan kirjoittajia pois joten ehkä minä olen "turtunut" niihin enkä kokenut aggressiivisena.
Viimeinen kappaleesi ei liene minulle tarkoitettu.
- Mikäonpois
Ai mikä ketju on poistettu? Ja miksi ne niitä poistaa. Eikö täällä vaan keskustella tai jutustella niitä näitä.
- tsypy
Koko päivä ja luultavasti huominenkin on tykkänään pilalla, koska vaivoinväännetty hengentuote meni harakoille ja vaikka olisivatkin viisaita, niin silti.
- gllo
Kukaan ei näköjään kykene sanomaan mistä aiheesta poistetussa keskusteltiin...
- Oireeton.takapää
Aihe oli peräpukamista.
- Puhtaat-valk.pakarat
No hyvä, että en ollut aamulla en päivällä palstan huomassa.
Minulla ei ole peräpukamia joten olisin out osallistumaan.
- Sulki
A-studiossa oli aiheesta vapaata keskustelua äsken, jos ketä hommelipommelihimmeli kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492729Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292511- 572501
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971885- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61156