Kirjaimiako

kunhankyselen

Olisi kiva tietää millä kirjaimella itse kunkin palstalaisen etunimi alkaa 😊
Mun alkaa R:llä..

53

1212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen monen ämmän ämmä.

    • Ärrä ja ässä

      • outoo

        Ai etunimi vai?


      • outoo kirjoitti:

        Ai etunimi vai?

        Etunimet


    • nimim.tuntematon

      Ällä.

    • äijä-

      -R on eka.

    • arvatakin.voi

      Monta nimeä, yhtä monta kirjainta.
      Ja sukunimet päälle! Joukossa yksi vokaalikin.

    • Kaksi on etunimeä, ensimmäinen alkaa E:llä, sisältäen 5 kirjainta. Toinen alkaa O:lla ja on 7-kirjaiminen.

      • arvaankohanoikein

        Helppo päätellä 😊


      • arvaankohanoikein kirjoitti:

        Helppo päätellä 😊

        No päättele. Kerron, jos osuu oikeaan.


      • arvaankohanoikein
        eppu2 kirjoitti:

        No päättele. Kerron, jos osuu oikeaan.

        Elina Orvokki tai Elisa Orvokki.


      • arvaankohanoikein kirjoitti:

        Elina Orvokki tai Elisa Orvokki.

        Kyllä, olen Elisa Orvokki. Bravo. papukaijamerkki.
        Kerran yritin laitta nikiksi Orvokkia, muttei se onnistunut.
        Keväällä aina ensimmäiseksi ostan mökille orvokkeja.


      • arvaankohanoikein
        eppu2 kirjoitti:

        Kyllä, olen Elisa Orvokki. Bravo. papukaijamerkki.
        Kerran yritin laitta nikiksi Orvokkia, muttei se onnistunut.
        Keväällä aina ensimmäiseksi ostan mökille orvokkeja.

        Ihanat nimet 💚


      • arvaankohanoikein kirjoitti:

        Ihanat nimet 💚

        Kiitos!


      • eppu2 kirjoitti:

        Kyllä, olen Elisa Orvokki. Bravo. papukaijamerkki.
        Kerran yritin laitta nikiksi Orvokkia, muttei se onnistunut.
        Keväällä aina ensimmäiseksi ostan mökille orvokkeja.

        Olen aina tykännyt Elisa nimestä.


      • mielikki.mummo kirjoitti:

        Olen aina tykännyt Elisa nimestä.

        Olen ollut ihan tyytyväinen nimiini.
        Silloin minua kyllä vähän harmitti, kun tuo kännyfirma otti sen nimekseen.


      • eppu2 kirjoitti:

        Olen ollut ihan tyytyväinen nimiini.
        Silloin minua kyllä vähän harmitti, kun tuo kännyfirma otti sen nimekseen.

        Katsos kummaa, vaikka Elisa on tuttu merkki en silti yhdistänyt sitä etunimeesi.


      • Kuuden-euron-pimmee
        mielikki.mummo kirjoitti:

        Katsos kummaa, vaikka Elisa on tuttu merkki en silti yhdistänyt sitä etunimeesi.

        Väärin.
        Hänen nimensä voi olla myös DNA tai MOI tai SIM tai TELIA.


      • Kuuden-euron-pimmee kirjoitti:

        Väärin.
        Hänen nimensä voi olla myös DNA tai MOI tai SIM tai TELIA.

        Dna-testin teetätin äskettäin, joten tiedonhaluni on tyydytetty. :) En tunne ketään jonka nimi olisi DNA tai MOI tai TELIA.
        Hölmöä ottaa hieno naisen nimi operaattorille.


      • SeOlisParempi
        mielikki.mummo kirjoitti:

        Dna-testin teetätin äskettäin, joten tiedonhaluni on tyydytetty. :) En tunne ketään jonka nimi olisi DNA tai MOI tai TELIA.
        Hölmöä ottaa hieno naisen nimi operaattorille.

        Olisivat valinneet Saunalahden kun sitä kuitenkin käytetään puhelinliittymissä.


      • mielikki.mummo kirjoitti:

        Dna-testin teetätin äskettäin, joten tiedonhaluni on tyydytetty. :) En tunne ketään jonka nimi olisi DNA tai MOI tai TELIA.
        Hölmöä ottaa hieno naisen nimi operaattorille.

        Ei kai sen kummemmin hölmöä kuin Helen (Helsingin Energia) tai Eila (Ei laktoosia).

        Muuten ni, eikös Elisa ole ollut alunperin miehen nimi? Ainakin Raamatussa sen niminen profeetta on mies.


      • Tellukka kirjoitti:

        Ei kai sen kummemmin hölmöä kuin Helen (Helsingin Energia) tai Eila (Ei laktoosia).

        Muuten ni, eikös Elisa ole ollut alunperin miehen nimi? Ainakin Raamatussa sen niminen profeetta on mies.

        Luokallani oli Elisa niminen tyttö, olisin halunnut nimekseni saman. Kyllä profeetta Elisa on raamatussa.


    • Eikskiva

      Kirjaimist

      Mun alkaa W:llä.

    • T, ei Tauno saati Teppo, mutta muinainen T....

      • sopiihyvin

        Taavi !


      • Tapiokin sopisi.


      • naakkajanauris

        Teuvo maanteiden kuningas 😀
        Teijo muinainen tangokuningas 😃


    • henrjii

      mää alkaan 7 kasilla

    • Psykoterapautitar

      Eka S, toka M🙃

      • eiksvaan

        Seija Marjatta ?


      • Psykoterapeutitar

        Väärin! Sain ekan nimeni balettitanssian mukaan ja toinen nimeni on yhdistelmä kahdesta tunnetusta 50-luvun näyttelijästä😂


      • arvaankohanoikein
        Psykoterapeutitar kirjoitti:

        Väärin! Sain ekan nimeni balettitanssian mukaan ja toinen nimeni on yhdistelmä kahdesta tunnetusta 50-luvun näyttelijästä😂

        Sorellako?


      • Psykoterapeutitar

        Neljä kirjainta! Oli 50-luvulla harvinainen, nykyisin yleisempi.


      • voisiko.olla
        Psykoterapeutitar kirjoitti:

        Neljä kirjainta! Oli 50-luvulla harvinainen, nykyisin yleisempi.

        Satu..


      • Psykoterapeutitar

        Väärin! S ja neljä kirjainta oikein, mutta on niinkuin väri😏


      • Psykoterapeutitar kirjoitti:

        Väärin! S ja neljä kirjainta oikein, mutta on niinkuin väri😏

        Eilen jo ajattelin, että olisiko Sini ja nyt, kun sanot, että on niinkuin väri, arvaan Sini.


      • Psykoterapeutitar

        Oikein! Sininen, kuin taivas tai meri💙


    • tsypy

      Juu, Q.

      • espanjaisittain

        Nimesi on Qamaliitta Zenjoriita.


      • tsypy
        espanjaisittain kirjoitti:

        Nimesi on Qamaliitta Zenjoriita.

        siis kamala seniori, mutta miksi se muuten on ori-päätteinen, selvä maskuliini, kuten juniori


    • Syyjaseuraus

      Leikki on lasten työtä.

      • K.lla


      • Bengalitikku

        Kaikki nimeni alkavat konsonanteilla. Ostettu joitakin vokaaleja.
        Nuorena harmitti, kun en saanut sukuni esikoisnaisten nimeä.
        Ketju katkesi.
        Ymmärrän niitäkin, jotka ottavat jonkin varanimistään käyttöön.
        Lempinimiä on ollut monta.
        Nimihän on vanhempia miellyttänyt valinta.
        Mikä tuolloin oli "muotia".
        Vanhat nimet kokevat renesanssin aika ajoin.


    • Muistisääntö.tepsi

      Soitin tyttärelle; Fiatisi oli Mäkkärin pihassa, olitkos syömässä. Osoittautui että muistin rekkarin hieman pieleen. Hän valisti: Rekkarissani on Suomen hurjimmat miehennimet, Yrjö Urpo Jorma.

    • e.lä.mä

      A se on.

    • Ekanimi T tokanimi T sukunimi K omaasukua K 🍁

    • Ähväkee

      Oot Tyyne Takarivi Ketkunen o.s Kutkanen

      • Olisit nyt loistanut ja keksinyt kivemman, voi sinua! 🍁


      • naakkajanauris
        Himmelsauge1 kirjoitti:

        Olisit nyt loistanut ja keksinyt kivemman, voi sinua! 🍁

        Hän ei yöllä keksinyt kivempaa.


      • Helppo keksiä. Tarja Terhikki Koskinen os. Kuusiluoma☺️


    • Evvk-

      EVVK

    • Yönniminen

      Se kirjain, joka on niin kuin laulu, lintu, lempi, luonto, Luoja, läheisyys ...

    • pirremiinapas

      Oletko se uuno utelias joka kyselee Kitee palstalla jonkun "huijarin" nimikirjaimia, kyllä naurattaa nämä uteliaat hölmöt.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe