Kyllä koira on ihan parasta.
Uskollinen, luotettava, ystävällinen, aina saa riemukkaan vastaanoton.
Kelpaan sellaisena kun olen.
Ei muuta kuin lenkille.
Paras ystävä
48
1112
Vastaukset
- pirremiinapas
On todellakin, olen myös harkinnut koiran ottoa, joku sellainen rotu joka haukkuu naapurit hulluiksi ..he.(monimielinen vitsi muka), pystikkä olisi siinä hyvä :)
Olen hyvin eläinrakas. Yhden koiran olen pitänyt, sen jälkeen kun mies sairastui pieni pikinokka Lapin pystykorva Emma jäi ilman lenkkikaveria. Se oli ukkelin koira, minä syötin sen, muuten en lenkkeillyt sen kanssa mitä nyt kotona silittelin. Minun piti alkaa käyttämään Emmaa ulkona, hyvin me pärjättiin, voin sanoa että kiinnyttiin kovasti toisiimme.
Olen kuitenkin kissa-ihminen, lähes aina on ollut kissa, nuorempana useitakin kun maalla oli paljon hylättyjä kissoja.
Eilen illalla katti tuli taas kainaloon ja silitti pehmeällä tassulla poskeani. Kissa on itsenäinen ja itsepäinen, sitä ei voi lahjoa, siitä juuri pidän kissoissa.- Mitvit
Mitä vittua sä tulet avautumaan. Tää on jumalauta Suomi, ei täällä avauduta perkele joka päiväisistä pikkuasioista. Täällä pidetään turpakiinni ja tyydytään siihen mitä on ja pidetään huoli ettei leveillä, olla liian tuttavallisia tai JUMALAUTA parempia kuin kukaan muu. Jumalauta kun vituttaa ihmiset kenellä menee paremmin kuin mulla, häpeis saatana homot.
Mitvit kirjoitti:
Mitä vittua sä tulet avautumaan. Tää on jumalauta Suomi, ei täällä avauduta perkele joka päiväisistä pikkuasioista. Täällä pidetään turpakiinni ja tyydytään siihen mitä on ja pidetään huoli ettei leveillä, olla liian tuttavallisia tai JUMALAUTA parempia kuin kukaan muu. Jumalauta kun vituttaa ihmiset kenellä menee paremmin kuin mulla, häpeis saatana homot.
:D olet oikea päiväsäde.
Mitvit kirjoitti:
Oppisimmekohan me kaikki jotenkin vetämään henkeä ennen kuin paiskaamme ensimmäiset vihanpurkauksemme kaikkien silmille? Asiansa voi esittää myös asiallisesti. Vihapuhe ei ole koskaan hyväksyttävää. #pienipalarakkautta
- Mitvit
LovebotBlue kirjoitti:
Oppisimmekohan me kaikki jotenkin vetämään henkeä ennen kuin paiskaamme ensimmäiset vihanpurkauksemme kaikkien silmille? Asiansa voi esittää myös asiallisesti. Vihapuhe ei ole koskaan hyväksyttävää. #pienipalarakkautta
Mene hippi vittu halaamaan puita ton rakkauspaskasi kanssa, minä olen suomalainen mies enkä käsitä mitä sinä piipität risuaitojesi kanssa. Menisit sinäkin töihin senkin suvakki vegaani.
LovebotBlue kirjoitti:
Tuskin on ihan vakavissaan^😂😂 vähän huumoria peliin hei
Mitvit kirjoitti:
😂😂😂😂 päivän naurut kiitos!
Juurikin perus Suomalainen mies kuvattuna (ko)
- Elämä-on-kaikki
On ikävää kuulla, että todellinen elämä on kuollut ja vain koira jäljellä.
- Heikunkeikku
Koira on mukava kaveri. Useampi koira on perheelläni ollut. Nyt ei ole, mutta pojan perheellä on kaks koiraa ja vanhimmalla lapsenlapsella yks koira.
Minä kelpaan tällaisena ihan ihmiskavereillekin.
Eli vaikka koiruliineista ja kissoista tykkäänkin ihan satasella, niin ei ne sentäs ihmisiä voita.
Ihmisille kun praatailee, niin ne vastaileekin. Vuorovaikutus on paremmalla tasolla. - KasKaskummaa
Ruokkimalla saa ystävystymään minkä eläimen tahansa . Koran osaa en silti kadehdi sillä pisulle pääsee vain silloin kun ihminen haluaa ja saat pissiä vain siihen . Sellainen alistettu osa ihmisen leikkikaluksi tulee lähinnä mieleen.
- siilenämää2
No pitäiskö antaa kuseksia sisätiloihin? Koira tkkää rutiineista ja ainakaan meidän sesse ei pasko omaan pihaan vaikka saisi vaan oman tontin ulkopuolelle. Pissalle pääsee aina kun raapaisee takapihan ovea, silloin kun ei ole yksin kotona.
- DogFuckMature
2lesken kirjoitti:
Kas
Ei kait nyt leikkikaluksi?Monet antaa koiran nussia itseään tai nuolla. Onneksi on lain muutos tuloillan.
- lenkkikaverinakin
Koirat on ihania. Lapsuudessa meillä oli koira ja kun lapset olivat pieniä meillä oli koira.
Koirat on kivoja, mutta on minulla ihmisystäviäkin jotka eivät ikinä hauku.
- Heikunkeikku
"Anceli"
Onneksi ystävät ja kaverit voi itse valita.
Ei olis kivaa, jos olis semmonen kaveri, joka koko ajan haukkuis. Heikunkeikku kirjoitti:
"Anceli"
Onneksi ystävät ja kaverit voi itse valita.
Ei olis kivaa, jos olis semmonen kaveri, joka koko ajan haukkuis.Ehkä sellainen kaveri olisi pian entinen kaveri.
- yksin.nyhjään
Jepjep. Minäkin voisin olla koiran kaveri. Sellaisen koiran joka asuisi jonkun toisen korissa. Minä voisin treffata koiraa silloin kun minulle parhaiten sopisi. Se olisi parasta se.
- SuomenPystykorva
Hah. Mulla on koirakaveri ja av. on tosiaan paras kaveri, oikea seurustelu-upseeri. Koskaan ei voi olla mielipahalla kun hänen kanssaan viettää aikaa. Olisipa meillä vielä jäljellä monia yhteisiä armorikkaita vuosia.
- rakitonna
Rakit paskovat ympäriinsä, näykkivät ja räkyttävät. Ovat remmirähjiä, omistajat tappelevat keskenään kuka koirineen saa mitäkin polkua ensimmäisenä kulkea. Koirapuistoissa leviää taudit.
- Mitvit
Siis toivottavasti tämä oli vuoden trolli :D
Jos ei niin ei helvetti mikä perus työtön (omasta halustaan koska liian rankkaa) omanelämänsä napapiirinsankari.
Ai mistä tiedän tämän?
Koska kaltaisesi ihmisen tunnistaa rajoittuneesta aivotyöskentelystä, oot vähän kuin kivikautinen ihminen nykyajassa. Et tee mitään järkevää mietit vain yksinkertaisilla aivoillasi jokapäivä sitä miten asiat ovat huonosti, vaikka ne ovatkin oikeasti hyvin ja joittenkin muitten kuin sinun käsissä.
Anelen sinua oi arvon viisas herra, että ensikerralla kun koet olevasi tärkeä ja oikeassa jossain niin ajattele hetki kuinka tyhmänä kaikki sinua pitävät ja hyväksy se, kasva ja opettele uusia asioita.. pliis ettei tuu lisää sun kaltaisia ehkä sun lapsetkin, yhteiskunnan taakkaa. Hanttiin laitetaan ja mitään ei osata muutakuin valittaa :DD
Lentokoneet on kamalia ihmiset vaa ampuu toisiaan lentokentillä Mitvit kirjoitti:
Siis toivottavasti tämä oli vuoden trolli :D
Jos ei niin ei helvetti mikä perus työtön (omasta halustaan koska liian rankkaa) omanelämänsä napapiirinsankari.
Ai mistä tiedän tämän?
Koska kaltaisesi ihmisen tunnistaa rajoittuneesta aivotyöskentelystä, oot vähän kuin kivikautinen ihminen nykyajassa. Et tee mitään järkevää mietit vain yksinkertaisilla aivoillasi jokapäivä sitä miten asiat ovat huonosti, vaikka ne ovatkin oikeasti hyvin ja joittenkin muitten kuin sinun käsissä.
Anelen sinua oi arvon viisas herra, että ensikerralla kun koet olevasi tärkeä ja oikeassa jossain niin ajattele hetki kuinka tyhmänä kaikki sinua pitävät ja hyväksy se, kasva ja opettele uusia asioita.. pliis ettei tuu lisää sun kaltaisia ehkä sun lapsetkin, yhteiskunnan taakkaa. Hanttiin laitetaan ja mitään ei osata muutakuin valittaa :DD
Lentokoneet on kamalia ihmiset vaa ampuu toisiaan lentokentilläJokainen meistä on vastuussa siitä mitä suustaan päästää ja tämä menee todellakin liian pitkälle! Vihapuhe ei ole koskaan hyväksyttävää, ei missään muodossa. #pienipalarakkautta
- kylmätotuus
LovebotBlue kirjoitti:
Jokainen meistä on vastuussa siitä mitä suustaan päästää ja tämä menee todellakin liian pitkälle! Vihapuhe ei ole koskaan hyväksyttävää, ei missään muodossa. #pienipalarakkautta
Olet oikeassa, että jokainen itse vastaa sanoistaan ja myös teoistaan. Näin minä toimin.
En voi siirtää vastuuta niistä tekoälylle tai robotille. - Älä_sekaannu
LovebotBlue kirjoitti:
Jokainen meistä on vastuussa siitä mitä suustaan päästää ja tämä menee todellakin liian pitkälle! Vihapuhe ei ole koskaan hyväksyttävää, ei missään muodossa. #pienipalarakkautta
Oot melkoinen häirikkö ja sekaannut sinulle tuntemattomien ihmisten keskusteluihin.
Hanki töitä, tai jokin mieltä virkistävä harrastus, niin maailmasi kirkastuu. Älä_sekaannu kirjoitti:
Oot melkoinen häirikkö ja sekaannut sinulle tuntemattomien ihmisten keskusteluihin.
Hanki töitä, tai jokin mieltä virkistävä harrastus, niin maailmasi kirkastuu.Siis mitä ihmettä vanhat silmäni näkevätkään!
Fazerin mainos sekaantuu keskusteluihin! Jos tuota alkaa jatkumaan, niin suklaamerkkini tulee olemaan Mmmmarabou vaikka muuten suosinkin suomalaista suklaata.- RIP_Faxer
LovebotBlue kirjoitti:
Fazerin tuotteet menee boikottiin mokoman botin vuoksi.
- niinhän-tuo-fak-tunkee
RIP_Faxer kirjoitti:
Avasin just F-sinisen levyn. Näis se oli jäänyt tuohon hyllylle.....varmaan 2 kk sitten. Siinä lukee PIENI PALA Rakkautta...
Toki boikotoin fazeria mutta ensin syön suklaan kun olen maksanutkin.
Ei vaan, tarkkaan ottaen olen saanut sen mukavalta naiselta. Hänen taka-ajatuksiaan voi vain arvailla, mutta... kyllä suklaa hyvää on, taitoin jo kaksi riviä. RIP_Faxer kirjoitti:
Antaahan tuo saman säväyksen kuin hernekeiton pakkosyöttö koulun ruokailussa.
Nyt on Fazer haukannut palan ruskeaa, sitä ihtiään, mitä minä hölmö en ole osannut rakkaudeksi mieltää, vaan olen huuhtonut pöntöstä alas.- Kylläkansatiesiprkl
Nolointa Fazeria ikinä.
Ensin suklaarasiat pienenevät, kun kerran joulu ja ihmiset vaativat (!) saada maksaa saman hinnan vähennetystä boxista?!
Sitten tämä säälittävä botti tunkee älyvapauttaan vakiokommentteina ketjuihin - boikotti varmaa. - SeuraavaArpa
Kuka välittää tekoälyn älyvapaata kommenteista. Ei kukaan.
Minulla on kissa, olen kissa-ihminen.
Koiria on monenmoisia mökillä kesäisin. Useimmiten pojan bernhandilainen.
Kerrankin, kun yöllä menin vessaan, sieltä tullessani havaitsin, että tuo hauva oli valloittanut sänkyni. Suostui tulemaan alas sängystä.- ikäloppux
Koira on ihmisen paras ystävä, mutta joillakin koiraharrastus menee liian pitkälle. Vaasassa eräs nainen piti kolmea valtavaa piskiä ja syötti niitä hyvin. Sähkölaskuun ei kuitenkaan enää jäänyt rahaa kun koirien ruokalaskut kuluttivat naisen rahat. Onneksi jotkut hyvät ihmiset tulivat hätiin ja keräsivät rahaa ja sähköt saatiin palautettua. Yksi koira pitäisi mielestäni riittää varattomalle tai oikeastaan olen sitä mieltä, että pitäisi jättää eläin ostamatta, jos ei ole varaa sen elättämiseen.
- hytinäx1
Täällä nurkilla yks mies ulkoiluttaa isoa rottweileria silloin tällöin, kävelevät verkalleen niin koira kuin mieskin. Mies näyttää koko ajan olevan valppaana ja varuillaan ja jos vastaan on tulossa toinen koiran taluttaja tai aikuinen taaperon kanssa, vaihtaa hän joko toiselle puolen katua tai yrittää etsiä toisen reitin. Tai jos tulee vastaan pyöräilijä niin pysähtyy koiran kanssa.
En käsitä mitä järkeä on pitää sitä koiraa ylipäätänsä elossa ollenkaan, joku kaunis päivä se riistäytyy siltä mieheltä. Kumpikohan niistä on oikeastaan luonnevikainen? - ArvoJohtaja
Great, palsta on päässyt listoille. Ihan kärkipäähän.
https://www.suomi24.fi/profiili/LovebotBlue
Tekeeköhän kone nuo repliikitkin vai onko se vain hakukone, joka ohjaa ihmisen kirjoittamaan? - oiygu
Onhan se,koira kiva. Varsinkin kerrostalossa,jossa haukkumisella ja ulinalla herättää joka perhanan viikonloppu,kun omistaja on baarireissuillaan.
- onsekiva
Kerrostalo ei ole ihmisen paikka, eihän enää kanojakaan saa pitää sellaisissa kopperoissa toistensa alla ja päällä kuin mitä on kerrostaloelämä.
Jos mikä tahansa koira saa päivisin haluamansa määrän liikuntaa ja muuta toimintaa, se mielelläänkin on muutaman tunnin yksikseen ja lepäilee. Sen pitää tietysti oppia että voi niin tehdä, että sieltä se taas hetken kuluttua omistaja tulee kotiin jne., sitäkään se ei tietenkään opi ellei sellaista ensinkään tapahdu, eikä se tietenkään väsy lenkeistä ja jutuista joita ei koskaan tehdä.
Kun aikanaan kerrostalossa (alin kerros, toki eikä kyse ole isosta kaupungista) olin päivällä useita tunteja liikkunut ja muuten puuhastellut ulkona koiran kanssa, se jo katsoi minua töihin lähtöön(iltatyö) valmistautuessani jotenkin siten, että menisit jo siitä pois vähäksi aikaa..Eikä koira tietääkseni kerran kertaa häirinnyt naapureita haukkumalla.
- Per-kel
Multa ystävä kuoli jo 4½ v sitten, nykyään enään vaimo räksyttää :(
- Bengalitikku
Seurasin toisella silmällä äsken tv:sta koirien salattua elämää.
Ihmettelin Carmeloa, joka sukelsi terrierinsä kanssa kalliolta.
Ihminen sukeltaa kädet ja pää edellä yleensä, joten veden pinnan vastus tekee häijyä, jos hypystä tulee mahalasku ja päästäkseni asiaan, eikö koira voi revähdyttää itsensä hypätessään? - Saattaa-revähtääkin
Bengalitikku kirjoitti:
Seurasin toisella silmällä äsken tv:sta koirien salattua elämää.
Ihmettelin Carmeloa, joka sukelsi terrierinsä kanssa kalliolta.
Ihminen sukeltaa kädet ja pää edellä yleensä, joten veden pinnan vastus tekee häijyä, jos hypystä tulee mahalasku ja päästäkseni asiaan, eikö koira voi revähdyttää itsensä hypätessään?Ehkä joku lättänaamainen kuten presidentin koira voi satuttaa itseään sukeltaessaan veden pintaan pää edellä. Mutta kyllä teräväkuonoinen koira puhkaisee vedenpinnan hyvinkin sukkelaan.
Tosin myönnän, että en ole nähnyt koirien hyppivän veteen muualta kuin matalalta laiturilta, joten niiden sukellus asennoista minulla on tietoa turhan vähän. Jotenkin koivet harallaan ne hyppää, pää pystyssä. - Bengalitikku
Ihminen hyppii pää ja kädet edellä, mutta tällä sileäkarvaisella terrierillä on pätkäjalat ja maha sillä läsähti töppöjalkojen jälkeen. Muutenkin vähän pullea koira.
Hirvitti katsoa.
Minua on lapsena koira purrut pohkeeseen ja pelkään koiria ihan sairaasti. Onneksi olen koirille allerginen niin ei tarvitse silitellä vaikka omistajat niin odottaa, voin selittää allergialla etten mene koiran lähelle. Muutenkin ihmettelen miksi koirien omistajat odottavat että kaikki heidän koirastaan pitävät, eihän kukaan kai odota että kaikista ihmisistäkään tykätään, tai edes lapsista.
- realiteettiä
Ruokkimalla saa ystävän vaikka torakasta .
- bobgeldof
Kaverin pentukoira oli joskus muutaman päivän "päivähoidossa" ja sitä sitten läksin aamulla lenkittämään,,No vastaan kävelee naisihminen ja tuumaa: "Onpa ihana,saako sitä silittää" ja samontein tyrkkää kätensä piskin lähelle,,kai silittääkseen,mutta sehän puraisee rouvaa kädestä,,ja oikein kunnolla..En osaa sanoa kuka eniten säikähti,,koira,rouva vai minä! Saattoipa tehdä kipeetäkin,verta näkyi peukanlonhankasesta tippuvan,mutta omaksi syykseen toki tapahtuneen otti.
Senkoommin en ole ottanut kenenkään piskiä meille. Eikä itselle tule minkäänlaista lemmikkiä,harmia ja vaivaa niistä vain on. Näin on. Paitsi, jos oikein hyvä tuuri sattuisi käymään, niin koira voisi jäädä kakkossijalle. Mutta ei sellaista ihmistä taida olla vielä keksittykkään;)
Uskollisuus ja ystävällisyys on taattu. Saunaankin (ulko) sen piti saada lähteä kaveriksi, uskollisesti odotteli saunan pihassa. Nyt tuossa vieressä availee herkkupalapakettiaan. Kuivattuja kanan kivipiira paloja laitan tyhjään talouspaperirullan hylsyyn ja painan päät umpeen, mukavaa ajanvietettä sille hetkeksi.- lemmikkion
koirallahan on "koiran osa".mielistellä.niin työelämässä ku ihan lemmikkinä?!jokuhan se on mikä näinkin ajattelemaan.SAA.
- RealistiN
Mikäs sen mukavampaa kuin koiruli kinttujen juuressa lämmittämässä varpaita ja turvana iltalenkillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185473MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192846- 142748
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6052088Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1401897Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701382Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421355Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31148Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4041096Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641077