Onko ufoharrastajat kateellisia tähtitieteen harrastajille?
Onko ufoharrastajat kateellisia
18
351
Vastaukset
Keskiverto ufoharrastaja ei edes tiedä mitä tähtitieteen harrastus on. Saattaa siellä muutama kateellinenkin joukossa olla sillä tähtieteen harrastaja tutkii oikeita olemassa olevia asioita ja tekee toisinaan jopa ihan tieteellisestikin merkittäviä löytöjä.
- erityisen.suht.hauskaa
Tällä palstalla esiintyi eräs erityisen helposti hermostuva ufoilija joka väitti kuuluneensa URSA:an vuosikymmeniä eikä silti tiennyt taivaanvahtijärjestelmän olemassaolosta vaan päin vastoin möykkäsi sellaisen olevan skepojen valheita, ja luuli että kosmologia on sitä että vanhat miehet tähyilevät kaukoputkilla avaruuteen. Sama tyyppi luuli ja luulee ilmeisesti vieläkin että tieteen kuvalehdessä julkaistaan tieteellisiä artikkeleita.
- villakäärme
Sillä on kuulemma myös oikein tuttuja yliopistossa ylilääkäreinä...
villakäärme kirjoitti:
Sillä on kuulemma myös oikein tuttuja yliopistossa ylilääkäreinä...
Pitäisiköhän meikäläisenkin alkaa täällä kehuskelemaan, että olen istunut samassa pöydässä Kip Thornen kanssa. ;-D
- vaihtoehto
Ehkä asia onkin päinvastoin !
Tähtitieteen harrastajat ovat ufoharrastajille kateellisia siitä , että tieteelliseen
maailmankuvaan sitoutuneina ovat tuon pirullisen tieteellisen rajoittuneisuuden
kahlitsemia, mikä valitettavan usein rajoittaa mielikuvituksen riemukasta ja
vapaata lentoa !En usko. Tähtitieteen harrastaja asettaa riman haluamalleen korkeudelle ja saa nautintoa riman ylittämisestä. Ufoharrastajalla ei tätä rimaa ole.
- olet-itsekäs-tollo
BFO kirjoitti:
En usko. Tähtitieteen harrastaja asettaa riman haluamalleen korkeudelle ja saa nautintoa riman ylittämisestä. Ufoharrastajalla ei tätä rimaa ole.
Kuuletko tietäväsi kaiken tästä maaailmasta? Käy se koulusi loppuun pudokas.
olet-itsekäs-tollo kirjoitti:
Kuuletko tietäväsi kaiken tästä maaailmasta? Käy se koulusi loppuun pudokas.
Käy sinä ala-aste, niin opit edes välttävän kirjoitustaidon.
- 24h-10min-Ööh
BFO kirjoitti:
Käy sinä ala-aste, niin opit edes välttävän kirjoitustaidon.
Tulit heti kun testi-viesti lähti - BÖÖÖH !!!!
24/7/365 Päivystämässä taas "sattumalta" ? 24h-10min-Ööh kirjoitti:
Tulit heti kun testi-viesti lähti - BÖÖÖH !!!!
24/7/365 Päivystämässä taas "sattumalta" ?On se kauheaa ja vaihtaa vielä mokoma jatkuvasti nimimerkkiäänkin. Varo ettei otsasuoni katkea.
- ufomoskaa
VCO kirjoitti:
On se kauheaa ja vaihtaa vielä mokoma jatkuvasti nimimerkkiäänkin. Varo ettei otsasuoni katkea.
Palstalle ilmestyneen sonnan määrästä ja laadusta päätellen kyseisen ufoilijan otsasuoli on puhjennut jo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2342180Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse611456Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611085
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832