Onko ufoharrastajat kateellisia

kyselijäjäbä

Onko ufoharrastajat kateellisia tähtitieteen harrastajille?

18

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskiverto ufoharrastaja ei edes tiedä mitä tähtitieteen harrastus on. Saattaa siellä muutama kateellinenkin joukossa olla sillä tähtieteen harrastaja tutkii oikeita olemassa olevia asioita ja tekee toisinaan jopa ihan tieteellisestikin merkittäviä löytöjä.

      • erityisen.suht.hauskaa

        Tällä palstalla esiintyi eräs erityisen helposti hermostuva ufoilija joka väitti kuuluneensa URSA:an vuosikymmeniä eikä silti tiennyt taivaanvahtijärjestelmän olemassaolosta vaan päin vastoin möykkäsi sellaisen olevan skepojen valheita, ja luuli että kosmologia on sitä että vanhat miehet tähyilevät kaukoputkilla avaruuteen. Sama tyyppi luuli ja luulee ilmeisesti vieläkin että tieteen kuvalehdessä julkaistaan tieteellisiä artikkeleita.


      • villakäärme

        Sillä on kuulemma myös oikein tuttuja yliopistossa ylilääkäreinä...


      • villakäärme kirjoitti:

        Sillä on kuulemma myös oikein tuttuja yliopistossa ylilääkäreinä...

        Pitäisiköhän meikäläisenkin alkaa täällä kehuskelemaan, että olen istunut samassa pöydässä Kip Thornen kanssa. ;-D


    • vaihtoehto

      Ehkä asia onkin päinvastoin !
      Tähtitieteen harrastajat ovat ufoharrastajille kateellisia siitä , että tieteelliseen
      maailmankuvaan sitoutuneina ovat tuon pirullisen tieteellisen rajoittuneisuuden
      kahlitsemia, mikä valitettavan usein rajoittaa mielikuvituksen riemukasta ja
      vapaata lentoa !

      • En usko. Tähtitieteen harrastaja asettaa riman haluamalleen korkeudelle ja saa nautintoa riman ylittämisestä. Ufoharrastajalla ei tätä rimaa ole.


      • olet-itsekäs-tollo
        BFO kirjoitti:

        En usko. Tähtitieteen harrastaja asettaa riman haluamalleen korkeudelle ja saa nautintoa riman ylittämisestä. Ufoharrastajalla ei tätä rimaa ole.

        Kuuletko tietäväsi kaiken tästä maaailmasta? Käy se koulusi loppuun pudokas.


      • olet-itsekäs-tollo kirjoitti:

        Kuuletko tietäväsi kaiken tästä maaailmasta? Käy se koulusi loppuun pudokas.

        Käy sinä ala-aste, niin opit edes välttävän kirjoitustaidon.


      • 24h-10min-Ööh
        BFO kirjoitti:

        Käy sinä ala-aste, niin opit edes välttävän kirjoitustaidon.

        Tulit heti kun testi-viesti lähti - BÖÖÖH !!!!
        24/7/365 Päivystämässä taas "sattumalta" ?


      • 24h-10min-Ööh kirjoitti:

        Tulit heti kun testi-viesti lähti - BÖÖÖH !!!!
        24/7/365 Päivystämässä taas "sattumalta" ?

        On se kauheaa ja vaihtaa vielä mokoma jatkuvasti nimimerkkiäänkin. Varo ettei otsasuoni katkea.


      • ufomoskaa
        VCO kirjoitti:

        On se kauheaa ja vaihtaa vielä mokoma jatkuvasti nimimerkkiäänkin. Varo ettei otsasuoni katkea.

        Palstalle ilmestyneen sonnan määrästä ja laadusta päätellen kyseisen ufoilijan otsasuoli on puhjennut jo.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe