Löytyykö Kekki-sukua? Olen kiinnostunut
Kekki-suku
10
1621
Vastaukset
Ei vaikuta tulevan vastauksia. Googlaa vaikka "salste sukunimi-info" sekä "hiski genealogia", niin saat jotain edes selville. Hiski-haun perusteella Kekit olisivat Kannakselta. Jos Hiskistä löytyy jokin tuttu kylännimi tms, niin siitä voit jatkaa. Sukuselvitys ao. seuraknnsta jne.
Hei, sukuseurakin löytyy. googlaapa: Hiitolan KEKKI sukuseura
- RSS
Olen Antrean Kekki-sukuinen.
Eri pitäjien Kekit voivat hyvinkin olla keskenään sukua. Googlaa Karjalan Liitto sukututkimus, josta löydät linkin mm. Karjala-tietokanta Katihaan. Hiiitolan-Kurkijoen sukututkimuspiirin sivuilla näkyy olevan hyviä ohjeita. Googlaa myös Antrea-Seura.
- Kekkeroosi
Kysyjä pohjoisesta sai hyviä vastauksia, Oletko tyytyväinen?
- KekkisK
Olen kiinnostunut Kekkikeni-suvusta
- Hympämöistensaari
Oletko Hympämöistensaaren Kekkikenejä? Olen itse tutkinut pidempään
- Tuttuaporukkaa
Hankasalmella asustaa Kekkejä.
- vanhus
Eiköhän tuo nimi ole a<lujaan Jääskestä ja Anreasta sillä siellä on ollut Keckilä nimioset talot
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan13911- 433502
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv593253- 173101
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv343088No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452880- 442520
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h402448- 422285
- 452059