Huippu tallennusteknologiaa

madeinusa

Scientologian materiaalit on tallennettu vuorten sisälle huippuinnovatiivisella tavalla, tallennusmateriaalit ja tallennusrakenteet kestävät esim. maanjäristyksetkin. Kannattaa katsoa tunnin video tästä tallennusprojektista, jossa tehtiin matkan varrella muutama patentointikin. Eli materiaalin tallennuksessa käytettiin pohjalla vanhaa tallennusteknologiaa joka yhdistettiin uuteen innovatiiviseen teknologiaan. Tallennusprojekti oli käsittämättömän suuruinen ja vaati suuria ponnisteluja sekä tietojen etsimistä. Video asiasta löytyy osoitteesta scientology.tv ja sieltä sivustolta valikko SHOWS ja sen takaa löytyy video Archival Project. Suosittelen katsomaan tuon videon, siitä saa hyvän käsityksen kuinka asioita tehdään päättäväisesti ja tosissaan.

8

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kultalaattoihin

Hakataan kallioon koko ihmiskunnan kirjallinen tuotanto.

• asfgasdf

Kaikesta hevonsonnasta te uunotetut maksatte.

• Uudenaikakaudentuleminen

Mistä hevonsonnasta uunotetut maksavat, anna esimerkki?

• ghzsdfgh
        Uudenaikakaudentuleminen kirjoitti:

Mistä hevonsonnasta uunotetut maksavat, anna esimerkki?

Skientologiasta.

• USALRH
    • Yleensä ne joilla on rahaa käyttävät tietoa väärin orjuuttaakseen muita

• Anonyymi

Eiköhän se olisi parasta ihmiskunnan kannalta, että jokainen sontalo- ...anteeksi scientologisti hakkaisi päätään vasten vuorta. Ja mahdollisimman kovaa.

Kohta ne julkaisee varmaan videon, jossa kaikki Tom Cruisen tähdittämät elokuvat kätketään kallion sisään. Mahdollisesti tuleville jälkipolville. :)

• Anonyymi

Voi sinua reppanaa, kun olet noin tietämättömässä ja pelokkaassa tilassa. Uskot kaiken hömpän mitä kauhun ja kaaoksen kauppias valtamediat esittävät ja internet suoltaa ulos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1587
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1448
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      27
      790
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      736
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    7. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      643
    Aihe