Samaan kuvaan monena

Marja-Anneli

Olen miettinyt miten saisin itseni samaan valokuvaan useampaan kertaan. Vaikka seisomaan ja sitten siihen viereen istumaan . Olen nähnyt muutaman kuvan Facebookissa mutta en tajua miten ne valokuvat on otettu?

3

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaapo4v

      Koosta kuva vaihka Gimpillä :D

    • rdtrydrty

      Jos tarkoitat digikuvia niin ottaa kuvat ja yhdistää ne kuvankäsittelyohjelmassa. Jos taas paperikuvista on kysymys niin leikkelee saksilla ja liimaa Erikeepperillä päällekkäin?

    • Kamera jalustalle ja otat sitten itsestäsi kuvan haluttua taustaa vasten kun olet jossain valitsemassasi paikassa mikä näkyy kuvassa siinä kameran etsimessä

      Sitten menet toiseen paikkaan pysytellen kuitenkin kuvassa kameran etsimellä ja otat taas kuvan

      Sen jälkeen vaikka kolmanteenkin paikkaan näkyen edelleen kameran etsimessä ja otat vieläkin kuvan

      Siis kameraa ei saa liikutella yhtään noiden kuvien ottamisen aikana eikä välillä. Valaistusta ei saa muutella eikä itse aiheuttaa kovin paljoa varjojen muuttumista eri kuviin

      Tuossa joskus tein tuosta videon https://www.youtube.com/watch?v=MvaxUwJVLW4

      Virheitä voi tietysti koittaa korjailla kuvankäsittely ohjelmilla valmiista kuvasta

      Tuo tehty PhotoFiltre kuvankäsittely ohjelmalla (ilmainen)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      35
      3013
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      96
      2138
    3. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      110
      1527
    4. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      9
      1429
    5. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      100
      1292
    6. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1259
    7. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      79
      1226
    8. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      12
      1099
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      42
      1034
    10. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      222
      862
    Aihe