Meillä on Yksi Kristus

Shalom7778

Raamatussa sanotaan.
Meillä on yksi Herra Jeesus Kristus Jumala.
Kirkkokunnat..Katoliset.Luterilaiset.Ortodiksit.
Mormonit.Jehovan Todistajat.
Babtistit.Adventistit.Liberaaliteologit.Menestysteologit.
Kaikilla on yksi Herra Jeesus.
Vai onko..ei ole.
Kaikki ovat omineet Kristuksen..Raamattua tulkitaan miten mielii.
Mutta mitä sanoo sana.?
Yksi Herra.lunastaja.Kaikkien ihmisten sovittaja..Syntisten ystävä.Vapahtaja..Immanuel.
Kuningasten Kuningas.Herrain Herra.
Pelastaja..
Koko maailman Herra.
Häntä ei voi mikään lahko tai kirkkokunta omia itselleen.
Kaikki ovat pois poikenneen.kaikki ovat syntiä tehneet.
On olemassa vain ja ainoastaan yksi Jeesuksen evankeliumi...se on. Tulkaa minun tyköni minä annan teille levon.
Minä Jeesus olen sovittanut sinut Ristinpuulla.
Kuolemalla kuoleman voitin.
Minä Herra lunastan sinut.
Palaja minun tyköni.
Minä olen Laupias ja Hyvä.
Uskokaa minuun.
Näin sanoo yksi ja ainoa Herra Jumala.

12

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikiitosjeesus

Pitäkää hyvänänne. Niin parannat todennäköisyyttä taivaspaikkaan.
      Aprillia

• silläsipuli

Kaikki itseään Jeesuksen seuraajina pitävät ovat keränneet kristittyjä.

• mäjamunmobiili

öö... mitä oikein kirjoitin... poistetaan sana keränneet. höh

• KTuomari

Milloinkas Jeesus jäi yksin ? Sellaisen kolmipäisen kanssa ei pidä veljeillä. Kaikki henkiset pedot ovat monipäisiä, muuttaen muotoaan halunsa mukaan.

• remonttiin

Eikö kirjoittaja kuulu hellareiden sivustolle. Heillä on vain yksi Jumala, Jeesus ja jättävät tosi Jumalan, Kaikkivaltiaan, kaiken Luojan pois laskuistaan, vaikka uskovat kolmiyhteiseen jumalaan. Vaikea ymmärtää, millaista Raamattua he lukevat. Väitteellään he tekevät Jeesuksesta ja Raamatusta valehtelijoita, ja hylkäämällä tosi Jumalan, tekevät itsestään hänen vihollisensa.

• Teillä on lukuisia satuolentoja. Kuten jessuli.

• Shalom7776

Selittäisikö joku Jehovan Todistaja omin sanoin ja omana näkemyksenään.miksi kaikki ns.Kristilliset kirkot ja Vapaatsuunnat pitävät VT.Järjestöä harhaoppina.
      Siis kaikki Kristilliset kirkot ja seurakunnat katsovat että JT.oppi ei ole raamatun mukaista.
      Koko historia VT.seurassa on aina ollut jotakin muuta mitä raamatun mukainen opetus on.
      Miten se voi olla mahdollista että koko maailman uskovaiset ovat JT.opin mukaan aivan väärässä ja ainoastaan VT seuralla on löytynyt se viimeistenaikojen tulkinta.
      Ja JT.opettavat että ympillä oleva maailma ja sen uskovaiset ovat aivan harhassa.
      Selittäkää oma kantanne..voitteko puhtaalla sydämellä uskoa että näin on kuinka teille opetetaan.
      Mistä sen tietää.?
      Ajatelkaa omilla aivoillanne ja kyseenalaistakaa ainakin kaikki mitä sietä amerikasta teille kerrotaan.
      Oletteko 100 varmoja että asiat ovat juuri niin.vai eikö uskallus riitä.arvostella js kyseenalaistaa.omaa oppiaan
      Raamattu kehoittaa arvioimaan kaikki opetus ja Jumalakin sallii epäilyksen.

• Sortinsakari

Shalom7776 26.10.2018 15:21

"Selittäisikö joku Jehovan Todistaja omin sanoin ja omana näkemyksenään.miksi kaikki ns.Kristilliset kirkot ja Vapaatsuunnat pitävät VT.Järjestöä harhaoppina."

En ole ns todistaja mutta vastauksiin olen saanut kokemusta, vastaukset opetellaan valtakunnansalilaitoksella (sitä ei saa sanoa kirkoksi).
        Lyhykäisesti se menee, että vartiotorniuskontoisia vainotaan, se ennustetaan Raamatussa ja todistaa että vartiotorniuskonto on oikeassa.

Mutta. Vartiotorniuskonto käyttää väärennettyä Raamattua. Oppinut Barclayn lausunnon, että kyseessä on törkeä väärennös, on vartiotorni edelleen väärentänyt muotoon, että Barclay muka kehuisi väärennöstä.
        Lue Turusen kirjasta yksityiskohdat. Ja näe lausunnot.

• Shalom7776 26.10.2018 15:21

<>....miksi kaikki ns.Kristilliset kirkot ja Vapaatsuunnat pitävät VT.Järjestöä harhaoppina.><

Siksi, että sellainen meno on edellytys fundismaailmassa. Kukin pitää itseään ainaoana oikeaoppisena tai vähintään yhtenä oikeaoppisimmista ja kilpailijat ovat kakkoskastia.

><Koko historia VT.seurassa on aina ollut jotakin muuta mitä raamatun mukainen opetus on.><

Sama koskee kaikkia kristillisiä porukoita, jotka eivät ota huomioon Jeesuksen petosta seuraajiensa suhteen.

• todellisuus
        Sortinsakari kirjoitti:

Shalom7776 26.10.2018 15:21

"Selittäisikö joku Jehovan Todistaja omin sanoin ja omana näkemyksenään.miksi kaikki ns.Kristilliset kirkot ja Vapaatsuunnat pitävät VT.Järjestöä harhaoppina."

En ole ns todistaja mutta vastauksiin olen saanut kokemusta, vastaukset opetellaan valtakunnansalilaitoksella (sitä ei saa sanoa kirkoksi).
        Lyhykäisesti se menee, että vartiotorniuskontoisia vainotaan, se ennustetaan Raamatussa ja todistaa että vartiotorniuskonto on oikeassa.

Mutta. Vartiotorniuskonto käyttää väärennettyä Raamattua. Oppinut Barclayn lausunnon, että kyseessä on törkeä väärennös, on vartiotorni edelleen väärentänyt muotoon, että Barclay muka kehuisi väärennöstä.
        Lue Turusen kirjasta yksityiskohdat. Ja näe lausunnot.

Jeesus sanoi kyllä elämään johtavan tien olevan kapea ja harvat kulkevat sillä, kun taas leveällä, tuhoon johtavalla tiellä on paljon kulkijoita.
        Kaidalla tiellä noudatetaan oppaan neuvoja, Raamatun Jumalan sanan neuvoja, leveällä tiellä jokainen valitsee itselle sopivan polun monista eri lahkoista, piittamatta siitä miellyttääkö sen opetukset Jumalaa. Suosittujen kanssa on helppo kulkea.
        Ja sanoihan Jeesus vuorisaarnassaan: "Onnellisia ovat ne, joita on vainottu vanhurskauden tähden, koska taivasten valtakunta kuuluu heille. Onnellisia olette te kun ihmiset minun takiani häpäisevät teitä ja vainoavat teitä ja puhuvat valehdellen teistä kaikenlaista pahaa. Iloitkaa ja hypelkää ilosta, koska palkkanne on suuri taivaissa;sillä siten he vainosivat profeettoja, jotka olivat ennen teitä." Matt. 5: 9,10,11.
        Eivät Jeesus ja hänen seuraajansakaan ollet suosittuja, jotkut heistä kuolivat tai tulivat pahoinpidellyiksi vainoojien käsissä ja tietenkin Jumalan Poika Jeesus surmattiin julmalla tavalla.
        Raamatun mukaan enemmistö ei ole oikeassa. "Harvat sen löytävät" kuten Jeesus sanoi.

• Suntielleskaikki

nimim. todellisuus, oletkin näemmä nähnyt hyväksi jättää vartiotornit, et niitä siteeraa. Sillä lailla.

Raamatussahan on tärkein käsky lähimäisen rakastaminen.
        lahko tuottaa Uskontojen uhrien tuki ry:n suurimman asiakasryhmän, murhaa jäseniään verensiirtokiellolla.
        Raamatun se on väärentänyt.

• nassahDemha

Aina vain kristusta ja kristusta, mihin te syntisäkit olette unohtaneet Allahin sharialakeineen??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      12
      9179
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      550
      2991
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      316
      2024
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1986
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      311
      1657
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      83
      1385
    7. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1183
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      73
      1021
    9. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      29
      987
    10. Farmi pehtoori Terho Häkkinen lataa "kaupunkilaistollukoiden" työnteosta: "Välillä pitää..."

Terho Häkkinen on Farmi Suomi -realityn jämerä pehtoori. Julkkikset saavat pehtoori Häkkiseltä tehtäväksi maatilan hommi
      Suomalaiset julkkikset
      14
      961
    Aihe