Taas yritetään kusettaa

Ei.ilmaisia.lounaita

kun tuli postissa Collagen Plus mainos. Tuote on tarkoitettu lihas- ja nivelvaivoihin. Mahtavatkohan katsoa syntymäajan perusteella keille lähettävät? Collagen PLus lupausosiossa luvataan ilmainen kokeilu 60 päivän ajan, maksat vain 7,90€ postikulut.
Sitten iso otsikko että ei ostovelvoitetta- ei sitoutumisaikaa. Kun sitä kappaletta lukee vähän eteenpäin, niin siinä lukee ensin että saa tämän ilmaispakkauksen joka sisältää 2:n kuukauden annoksen, (sitten HUOM!) tämän jälkeen saat joka neljäs kuukausi säännölliset toimitukset hintaan 69€ ja aina ilman postikuluja...
Siis luvataan ettei ole ostopakkoa ja sitoutumisaikaa ja kuitenkin noita 69€ maksavia paketteja alkaa tulla säännöllisesti joka neljäs kuukausi!!! Miltäs kuulostaa??
HUIJAUKSELTA sanon mä! Lukekaa aina kaikki jos aiotte tilata jotain ilmaisnäytteitä!

61

5841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauhassa-asua-maan

      Numero salainen.
      En koskaan osallistu mihinkään lipukkeisiin, lapukkeisiin, lupakkeisiin...
      Mahdollisia tilauksia varten pidän huuhaa meili osoitetta tyyliin tyhmää maksaa liikaa.
      En osallistu arpajaisiin, en gallupeihin, en tuote kyselyihin.
      Osoitetietoni on vain väestörekisterissä ja postilla. Mainoskielto ukaasilla.
      Mitä milloinkin tarvitsen, löydän kyllä netistä tai kaupoista.

    • näinsennä

      Tilauksessa on ruksattava kohta
      'Vahvistan, että olen yli 18 vuotta ja olen lukenut henkilötietokäytäntö ja kestotilausehdot. Kestotilauksella ei ole sitoutumisaikaa ja voit lopettaa sen milloin haluat.'

      Sopimusehdoissa on sitten kerrottu, että
      'Tilauksen päättäminen vaikuttaa seuraavaan lähetykseen. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman nopeasti, puhelimitse tai sähköpostitse, jotta tilaus saadaan päätettyä ennen seuraavan lähetyksesi postitusta. Löydät laskultasi päivämäärän, johon mennessä sinun tulisi ottaa yhteyttä meihin seuraavan lähetykseesi liittyen. Jos tilaukseen tehdään muutoksia tämän päivämäärän jälkeen, muutos astuu voimaan vasta tästä seuraavan lähetyksen yhteydessä.'

      sekä
      'Sinulla on 14 päivän palautusoikeus siitä päivästä lukien, kun olet vastaanottanut tuotteen, maksat vain itse palautuspostimaksun.'

      Joten saahan sen poikki kun vain huolehtii siitä ajoissa, mutta täytyy tietysti ymmärtää, että on yli 18 v ja tehnyt kestotilauksen sekä lukenut ehdot. Itseasiassa en näe tuossa mitään moitittavaa ainakaan päällisinpuolin, koska niitä on semmoisiakin, joissa edellytetään kestotilauksen päättämiseksi kirjallinen allekirjoitettu ilmoitus.

      • Ei.tilaaja

        No tuleeko niitä 69€ maksavia paketteja maailman tappiin neljän kuukauden välein ja aina pitää peruuttaa vai?


      • Anonyymi
        Ei.tilaaja kirjoitti:

        No tuleeko niitä 69€ maksavia paketteja maailman tappiin neljän kuukauden välein ja aina pitää peruuttaa vai?

        Ei tule yhtään pakettia sen aloituspaketin jälkeen kun heti ilmoittaa sinne että ei jatka tilausta PISTE

        Tästä collagenista ei vielä tosin ole kokemusta mutta muista vastaavista tyrkytyksistä ja kertaakaan ei ole ollut ongelmia näiden kanssa kun heti kokeilupakkauksen saatuani olen ilmoittanut että en jatka tilausta...….sama koskee myös määräaikaisia lehtitarjouksia, heti laskun tultua pitää ilmoittaa että ei jatka tilausta nykyisen laskutusjakson jälkeen niin EI TULE yhtään ylimääräistä lehteä.

        Monesti olen ihmetellyt missä ihmisten äly on kun jatkuvasti saa lukea että tulee sellaista mitä ei ole tilannut kun niiden jatkolähetysten peruminen on todella helppoa kun sen VIITSII tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule yhtään pakettia sen aloituspaketin jälkeen kun heti ilmoittaa sinne että ei jatka tilausta PISTE

        Tästä collagenista ei vielä tosin ole kokemusta mutta muista vastaavista tyrkytyksistä ja kertaakaan ei ole ollut ongelmia näiden kanssa kun heti kokeilupakkauksen saatuani olen ilmoittanut että en jatka tilausta...….sama koskee myös määräaikaisia lehtitarjouksia, heti laskun tultua pitää ilmoittaa että ei jatka tilausta nykyisen laskutusjakson jälkeen niin EI TULE yhtään ylimääräistä lehteä.

        Monesti olen ihmetellyt missä ihmisten äly on kun jatkuvasti saa lukea että tulee sellaista mitä ei ole tilannut kun niiden jatkolähetysten peruminen on todella helppoa kun sen VIITSII tehdä.

        Ei pida paikkaansa. Ilmoitin heti paketin ( 2.) saatuani, etta en halua lisaa. Sain vahvistuksen lopettamisesta. Oltiin pari viikkoa poissa ja kotona odottamassa uusi paketti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule yhtään pakettia sen aloituspaketin jälkeen kun heti ilmoittaa sinne että ei jatka tilausta PISTE

        Tästä collagenista ei vielä tosin ole kokemusta mutta muista vastaavista tyrkytyksistä ja kertaakaan ei ole ollut ongelmia näiden kanssa kun heti kokeilupakkauksen saatuani olen ilmoittanut että en jatka tilausta...….sama koskee myös määräaikaisia lehtitarjouksia, heti laskun tultua pitää ilmoittaa että ei jatka tilausta nykyisen laskutusjakson jälkeen niin EI TULE yhtään ylimääräistä lehteä.

        Monesti olen ihmetellyt missä ihmisten äly on kun jatkuvasti saa lukea että tulee sellaista mitä ei ole tilannut kun niiden jatkolähetysten peruminen on todella helppoa kun sen VIITSII tehdä.

        Että edes ottaa ” kokeilupakkauksen” kertoo yhtä ja toista ihmisestä,


    • Kirjastoon.lukemaan

      Männävuosina minua narrattiin tuolla tavoin lehtien tilauksessa, kunnes tein lopullisen stopin kaikille lehdille. Onkohan loppupeleissä kannattavaa tuollainen.

      • Bengalitikku

        Nämähän ovat inhottavia täkyjä vähänkään dementoituneille, mitä lapset joutuvat sitten katkoa.


      • Anonyymi

        Minulle soitti kaupustelijat ja samoin etten osta mitään, ja panin puhelimen kiinni, niin siltikin tuli viikon päästä paketti ja lasku 50 mukana . Soitin pojalleni joka tuli heti ja soitti tuottajalle ja huusi kun hyeena sinne ja kysyi onko heillä tilasto oikein paperilla niille jotka ovat vanhempia . Ja sanoi että yksikin lähetys niin saavat olla hänen kanssaan tekemisissä . En maksanut näitä
        ” lääkkeitä” eikä niitä ole sen jälkeen soiteltu eikä lähetetty. ” Lääkkeet” menivät roskiin .
        Ja saannilla rauhassa näiltä ihmisiltä jotka yrittävät käyttää hyväkseen toisia ihmisiä


    • Kerran menin tuohon lankaan eräässä lehti-tilauksessa, kun suurin kirjaimin mainostettiin 5 kk tarjousta.
      Kai siellä se pienellä präntillä luki, että täytyy itse peruuttaa, vaan, kun ei aina tavallisilla silmälaseillakaan näe niitä pränttejä.
      Siihenkin visiin tarvittaisiin pykälä, että kaikki teksti on oltava normaalikoolla.
      Minulle kun 5kk tarkoittaa 5kuukautta.
      En ole näitä tarjouksia enää tilaillut, kun ei niitä viitsi muistella, niitä peruutuksia.
      Yhden lehden 2kk tarjouksen otin, kun siinä luki, että se on vain sen mittainen, eikä mitään peruutuksia tarvi tehdä.

      • Bengalitikku

        Samat täällä.
        Mielestäni pitäisi olla niin, että jos ostan 5 kk, niin se on täpselt 5 kk.
        Saa tarjota uudestaan.
        Sitten on tämä, olet voittanut....johon vastaan, että paljonko voitto maksaa.
        Ja ne kylkiäiset. Miksi niitä roudataan ihmisille? Nykyisin on vaihtoehtona lisälehti, mikä on asiallisempaa. Jos myyvät lehteä, niin myisivätpä vain lehteä.
        Ja se normaalihinta. Kaupassa voi katsoa a-hinnan ja verrata 5 kk:n tarjoukseen. Mulla on aikakauslehtipaasto. Ommm.


      • Aikoinaan kun halusin tilata lehtiä, porukalla niitä luettiin,
        tilasin juuri joitakin niin ja niin pitkiä tarjousjaksoja.
        Lopetin sen homman koska vaikka tiesin, että se oli kestotilaus loppujen lopuksi,
        mutta siitä tuli se peruutus, jo sen uuden alkaneen jakson laskutus vasta kun yksi tai muutama lehti oli jo laatikkoon tipahtanut.
        Se ilmoitus ja lasku olisi pitänyt kaiken järjen mukaan hyvissä ajoin ennen kuin uusi tilausjakso alkaa.
        Joskus se tilausjakson päättäminen oli vaikeaa, ei saanut yhteyttä toimittajaan.
        No en ole enää tilaillut. olen ollut lehtilakossa. Käyn kirjastossa ja ostan jos kiva juttu vinkki on kannessa.


      • Laikku
        maissii kirjoitti:

        Aikoinaan kun halusin tilata lehtiä, porukalla niitä luettiin,
        tilasin juuri joitakin niin ja niin pitkiä tarjousjaksoja.
        Lopetin sen homman koska vaikka tiesin, että se oli kestotilaus loppujen lopuksi,
        mutta siitä tuli se peruutus, jo sen uuden alkaneen jakson laskutus vasta kun yksi tai muutama lehti oli jo laatikkoon tipahtanut.
        Se ilmoitus ja lasku olisi pitänyt kaiken järjen mukaan hyvissä ajoin ennen kuin uusi tilausjakso alkaa.
        Joskus se tilausjakson päättäminen oli vaikeaa, ei saanut yhteyttä toimittajaan.
        No en ole enää tilaillut. olen ollut lehtilakossa. Käyn kirjastossa ja ostan jos kiva juttu vinkki on kannessa.

        Meidän kirjastosta saa lainata lehtiä kotiinkin luettavaksi ihan samoin kuin kirjojakin.
        Ennen lehtien lainausaika oli 1kk mutta nykyään taitaa olla vain 2 viikkoa, mutta saahan sen uusia ja onhan 2 viikkoakin pitkä aika.
        Yhteen aikaan saatoin lainata yli 10:kin lehteä kerralla, mutta nyt en ole aikoihin käynyt lainaamassa. Kauneus ja Terveys, Kotilääkäri, Hyvä Terveys , Anna, Me naiset ym. oli vakilainauksiani. Pitäis varmaan taas poiketa. Viimeisintä numeroa ei saa tietenkään lainata kun se on tarkoitettu kirjastossa luettavaksi, mutta hyllyssä onlehden takana jännä lokero jossa on aikaisempia numeroita.
        Olen sanonutkin monesti lehtimyyjille että lainaan kirjastosta.


      • Bengalitikku
        maissii kirjoitti:

        Aikoinaan kun halusin tilata lehtiä, porukalla niitä luettiin,
        tilasin juuri joitakin niin ja niin pitkiä tarjousjaksoja.
        Lopetin sen homman koska vaikka tiesin, että se oli kestotilaus loppujen lopuksi,
        mutta siitä tuli se peruutus, jo sen uuden alkaneen jakson laskutus vasta kun yksi tai muutama lehti oli jo laatikkoon tipahtanut.
        Se ilmoitus ja lasku olisi pitänyt kaiken järjen mukaan hyvissä ajoin ennen kuin uusi tilausjakso alkaa.
        Joskus se tilausjakson päättäminen oli vaikeaa, ei saanut yhteyttä toimittajaan.
        No en ole enää tilaillut. olen ollut lehtilakossa. Käyn kirjastossa ja ostan jos kiva juttu vinkki on kannessa.

        Tuo muutaman lehden sujauttelu yli määrätilauksen on kustantajilta tyhmää.
        Sehän ärsyttää ja vaikutus on päinvastainen.
        Kirjastossa käyn plaraamassa joitain suosikkeja, valikoima vain on aika kapea.


      • Anonyymi
        Laikku kirjoitti:

        Meidän kirjastosta saa lainata lehtiä kotiinkin luettavaksi ihan samoin kuin kirjojakin.
        Ennen lehtien lainausaika oli 1kk mutta nykyään taitaa olla vain 2 viikkoa, mutta saahan sen uusia ja onhan 2 viikkoakin pitkä aika.
        Yhteen aikaan saatoin lainata yli 10:kin lehteä kerralla, mutta nyt en ole aikoihin käynyt lainaamassa. Kauneus ja Terveys, Kotilääkäri, Hyvä Terveys , Anna, Me naiset ym. oli vakilainauksiani. Pitäis varmaan taas poiketa. Viimeisintä numeroa ei saa tietenkään lainata kun se on tarkoitettu kirjastossa luettavaksi, mutta hyllyssä onlehden takana jännä lokero jossa on aikaisempia numeroita.
        Olen sanonutkin monesti lehtimyyjille että lainaan kirjastosta.

        niinpä. Mikään ns.ihmepilleri ei korvaa liikuntaa jne. Toivottavasti nuoret alkavat enemmän liikkua. VÄHEMMÄN COKISTA........JA MUUTA ROSKAA. NIIN paljon luen nuorten kirjoituksia ilmastomuutoksesta jne. SILTI NÄEN MITEN ITSE KÄYVÄT SYÖMÄSSÄ HAMPURILAISIA JA PIZZOJA. VEGEPITSOJA MUKA. EI NE OLE SITÄ. SIIS TÄMÄ LIITTYY COLLAGEN PLUS tuotteeseen. SYÖKÄÄ TERVEELLISTÄ RUOKAA KOKO ELÄMÄNNE AJAN. EI sitten ole tarvetta tilata noita turhakkeita. Ei niitä ole testattu. Mainostavat , mutta ottakaa jo selvää , mitä pillereitäsyötte. OLEN JO KYMMENIÄ VUOSIA AJATELLUT, MIKSI KUKAAN EI OLE PUUTTUNUT , SIIS LÄÄKÄRIT JNE. TUOHON JATKUVAAN VÄÄRÄÄN TIETOON JA MAINONTAAN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niinpä. Mikään ns.ihmepilleri ei korvaa liikuntaa jne. Toivottavasti nuoret alkavat enemmän liikkua. VÄHEMMÄN COKISTA........JA MUUTA ROSKAA. NIIN paljon luen nuorten kirjoituksia ilmastomuutoksesta jne. SILTI NÄEN MITEN ITSE KÄYVÄT SYÖMÄSSÄ HAMPURILAISIA JA PIZZOJA. VEGEPITSOJA MUKA. EI NE OLE SITÄ. SIIS TÄMÄ LIITTYY COLLAGEN PLUS tuotteeseen. SYÖKÄÄ TERVEELLISTÄ RUOKAA KOKO ELÄMÄNNE AJAN. EI sitten ole tarvetta tilata noita turhakkeita. Ei niitä ole testattu. Mainostavat , mutta ottakaa jo selvää , mitä pillereitäsyötte. OLEN JO KYMMENIÄ VUOSIA AJATELLUT, MIKSI KUKAAN EI OLE PUUTTUNUT , SIIS LÄÄKÄRIT JNE. TUOHON JATKUVAAN VÄÄRÄÄN TIETOON JA MAINONTAAN.

        collagen plus ja muut turhakkeet. JATKOA. Olen 64v . Syönyt tavallista ns.kotiruokaa . Nyt eläkkeellä. Liikkunut aina. En kuntosaleilla...... HIIHTÄNYT. VESIJUOSSUT. Nuoret, LIIKKUKAA. Nykyisin niin paljon ahdistusta, masennusta nuorilla. LÄÄKKEET EI OLE PAHASTA, MUTTA LIIKUNTA ON TODELLA HYVÄKSI MIELENTERVEYDELLE MYÖS. JA PAINONHALLINNALLE.


      • Anonyymi

        Miksi menit yleensäkään tilaamaan , eikö se ole niin että jos on sairauksia niin niistä mennään lääkäriin, eikä ostella aineita mistä,ei edes tiedä mitä ne sisältävät


    • mitä.turhista

      Ovessani on lappu, että ei mainoksia eikä ilmaisjakeluja. On toiminut. Joskus puhelimeeni tulee soitto numerosta jota en tunnista. En vastaan ja laitan samantien eston ko. numerolle. Olen saanut olla aikalailla rauhassa kauppaajilta.
      Käyn kirjastossa kerran viikossa samalla, kun harrasteissa. Luen viikkolehdet siellä. Joskus lainaankin jonkun lehden ja palautan seuraavalla viikolla.
      Tykkään syömisestä ja terveellisestä syömisestä. Viimeiset verikokeet osoittivat kaiken olevan loistokkaasti. Toki joskus vähän epäterveellistäkin, mutta ei se vesitä niiden terveellisten ruokien hyviä vaikutuksia.

    • liikkuvRyhtiAktivoiLihak

      Lihavuus ja huono ryhti on suurin syy kipuihin. Vanhukset liikkuvat ja aineenvaihdunta on pienempi mikä johtaa vähäiseen energian tarpeeseen. Syö vähemmän tai kerran pävittäin, kunnes sinulla on alle 10 rasvaprosentti. Kropassa on paljon rasvaa piilossa, joka ei välttämättä näy ulospäin.

      Suosittelen venyttelemään, ei mitään opeteltavia liikkeitä tai vastaavia tarvitse tehdä. Venyttele millon tuntuu hyvältä. Seisaalta tai istuessa, käden ojennus viistosti ylös mahdollisimman kaus kropasta. Lapaluut liikkeelle. Sitten kun lapaluut saa tarpeeksi sivulle alkaa selkänikamat venymään auki. Lantio suoristuu ja jalkalihakset alkavat aktivoitumaan. Menee monta vuotta laihtua jos syö useasti päivittän ruokaa. Venyttely vie kuukausia ja paranee tasottain.

      Ruskeat kirjekuoret, Vain Sinulle Etunimi, rahallinen arvo 400e, Toimi nopeasti vain tietyn ajan, ja olet voittanut ovat samoja kusetuksia tulee lehtitilausten mukana. Suosittelen että lopetat lehtitilaukset. Nuo terveellisyys lupaukset ovat markkinointia. Auttaa vähänravittuja lapsia köyhissä maissa jos edes heitäkään. Ei tarvitse hankkia kun on ruokaa mitä voi syödä viikottain Suomessa.

    • peruutaheti

      Kannattaa laittaa sähköpostilla peruutus asiakaspalveluun heti kun saa tuotteen kotiin, ei unohdu peruuttaminen ja jää todiste että tuote on peruutettu.
      Täytyy muistaa ,että näissä kaikissa on samat säännöt,tilaus jatkuu normi hinnalla jos et peruuta.

      • Anonyymi

        Niinpä pitäisi.
        Perjantaine sain "määräaikaistilauksesta" laskun, mikä on tilaus marraskuulle.
        Olin tilannut 3 kk:n lehdet.
        Mikä taho saisi kustantajat ruotuun?
        Pitäisi olla laki, mikä tarkoittaa, että tilaus loppui juuri siihen, mihin sovittiin.
        Netissä puhelinnumerot piilossa.
        Nettiperuutus tarkoitti, että voisin peruuttaa lehtien tulemisen jostain marraskuusta eteenpäin. Maksaa pitäisi. No en ole maksanut.
        Puhelinyhteys ei toiminut?? Ja kauhisn pahoillaan ovat.
        Onneksi palautepalkki löytyi.
        Jäi ainakin dokumentti.
        On täysin asiatonta, että saatuaan maksettua ja kenties yhden lehden, pitää peruuttaa.
        Eipä ole asiakaslähtöistä tämäkään toimiala!

        Beng
        Arrrrghh
        Ja nyt jos joku onneton tarjoaa lehteä, toivotan hevonkuukkeliin....
        Arrrrghhh


    • Anonyymi

      Olen alkuperäisen kirjoittajan kanssa tismalleen samaa mieltä. KUSETUSTA ,KUSETUSTA koko COLLAGEN PLUS lähettäminen....Ennekaikkea uskoisin että on tarkoituksella tää jatkotilaus systeemi harhaanjohtava. Kun luet mainoksia ensitilaamisesta luvataan SE JATKO 2kk. kuluttua. Kissan viikset laittavat jo heti reilun kk.kulutta jo 4kk satsin tulemaan ja tietysti laskun kanssa a 69ekee!!!!! Hävytöntä..Mielestä tuoteella ei mainoksissa luvattua vaikutusta. En tilaa enkä käytä koko tuotetta😣

    • Anonyymi

      Jos puhumme proteiinista, niin

      1. hiukan näyttöä nivelille, alla
      2. käytän jonkin verran
      Halla-ahon kanakeiton ohella, kanaproteiini tunnetaan reumassa myös nimellä kukonhelttauute (osina kondroitiinia ja glukosamiinia) https://www.youtube.com/watch?v=-audfGqOu8k

      Huomautuksia:
      Naiset käyttävät kollageenia ryppyjen tasoitukseen ja tämä on se markkinointikeino
      Edullinen versio alle 60 euroa kilo jauhona lehmästä
      https://www.hyvinvoinnin.fi/products/puhdas-sport-collagen-hydrolysate?gclid=EAIaIQobChMIwIvcx7rw4gIVC6wYCh0MzgZbEAMYASAAEgK3NPD_BwE

      Kalaversiot ovat selvästi kalliimpia
      Kilpailu hinnoilla toistaiseksi aivan liian vähäistä
      näyttöjä
      https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18416885
      https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/30368550

    • Anonyymi

      Ei ole myöskään ilmaisämpäreitä.
      Kun otat yhden Tokmannin ilmaisämpärin, saat neljän kuukauden välein neljä ämpäriä.
      Palautusoikeutta ei ole.

      - Miksi kuka joku "ämpäripää" nostaa vanhoja avauksia - (?)

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      -kun vuosia sitten kävin polvileikkauksessa repeytyneen nivelkierukan vuoksi -mullekin laitettiin glukosamiinia nivelpintojen väliin- polvikipuilu siitä kintusta jäi vain muistojen joukkoon. Kiitokset vain hyvälle kirugille ja koko hoitotiimille alueemme keskussairaalassa.

      • Anonyymi

        Tuleeko sinulle nyt nivelkierukoita kestotilauksena.


      • Anonyymi

        Miten glukosamiinia laitetaan? Jollain truutalla?

        Beng


    • Anonyymi

      Tuohan nyt on tuttu juttu, jo monien vuosien aikana tuota on harrastettu. Kyllä sen tilauksen saa poikki heti ensimmäisen lähetyksen jälkeen, ei siinä mitään sen suurempaa ostopakkoa ole. Täytyy tietenkin itse nähdä se peruuttamisen vaiva, mutta yleensä käy netin kautta helposti.

      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä pitää olla jokin peruuttamisen vaiva.
        Jos käyn kaupassa, poimin ne tuotteet, mitä haluan ja maksan ne.
        Se on siinä!
        Miksi tilauskaupan pitää jotenkin poiketa.
        Ei tarvita mitään 'tuttu juttua'.
        Tämän takia ei tilata muutakaan, kun on rimpuilu irti.

        Beng


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä pitää olla jokin peruuttamisen vaiva.
        Jos käyn kaupassa, poimin ne tuotteet, mitä haluan ja maksan ne.
        Se on siinä!
        Miksi tilauskaupan pitää jotenkin poiketa.
        Ei tarvita mitään 'tuttu juttua'.
        Tämän takia ei tilata muutakaan, kun on rimpuilu irti.

        Beng

        Tuossahan ei makseta sitä ekaa tuotetta lainkaan, vain postikulut. Sanotaanhan siellä ehdoissa, että se on kestotilaus niin kauan kuin se perutaan. Kestotilauskin on tuttu juttu, lehtitalothan sitä esim. paljon harjoittavat, mutta en ole nähnyt siitä kenenkään täällä pillastuvan vaikka ihan sama juttu. Nuo on tätä päivää, pitää vaan sopeutua, ei siinä muuta.


      • Anonyymi
        tammikuu-51 kirjoitti:

        Tuossahan ei makseta sitä ekaa tuotetta lainkaan, vain postikulut. Sanotaanhan siellä ehdoissa, että se on kestotilaus niin kauan kuin se perutaan. Kestotilauskin on tuttu juttu, lehtitalothan sitä esim. paljon harjoittavat, mutta en ole nähnyt siitä kenenkään täällä pillastuvan vaikka ihan sama juttu. Nuo on tätä päivää, pitää vaan sopeutua, ei siinä muuta.

        En sopeudu. En halua sopeutua moiseen väkisin myyntii. En tahdo.
        Yksi lehti kerkesi tulla ja jatkolasku ja nyt seuraava on painossa.
        Joudun maksamaan kahdesta lehdestä about 20 €.
        Aion jatkossa olla hyvin lyhytsanainen.
        Miksei kukaan kansanedustaja puutu vai saavatko he ilmaisvuosikertoja, jos suostuvat johonkin haastatteluun.
        Ostan ohessa yhtä ulkkislehteä marketissa; kallis, mutta hyvä.
        Ei mitään tyrkkyä.
        Ai, kun olisin saanut sen asiakaspalvelijan selittelyn nauhoitettua.
        V-P-S tähänkin.🐜


      • Anonyymi kirjoitti:

        En sopeudu. En halua sopeutua moiseen väkisin myyntii. En tahdo.
        Yksi lehti kerkesi tulla ja jatkolasku ja nyt seuraava on painossa.
        Joudun maksamaan kahdesta lehdestä about 20 €.
        Aion jatkossa olla hyvin lyhytsanainen.
        Miksei kukaan kansanedustaja puutu vai saavatko he ilmaisvuosikertoja, jos suostuvat johonkin haastatteluun.
        Ostan ohessa yhtä ulkkislehteä marketissa; kallis, mutta hyvä.
        Ei mitään tyrkkyä.
        Ai, kun olisin saanut sen asiakaspalvelijan selittelyn nauhoitettua.
        V-P-S tähänkin.🐜

        Turhanpäiväistä marinaa, ehdot kun on etukäteen luettavissa. Oma vika jos ei huolehdi peruutuksesta, mutta sitä omaa vikaa on niiiiin mahdoton myöntää. Yleensähän näihin kestotilauksiin sisältyy ensin halvempi aloitus, jonka ihmiset ahneuksissaan ottavat, mutta sitten ulistaan kurkku suorana kun ei itse huolehdita peruutuksesta.


      • tammikuu-51 kirjoitti:

        Turhanpäiväistä marinaa, ehdot kun on etukäteen luettavissa. Oma vika jos ei huolehdi peruutuksesta, mutta sitä omaa vikaa on niiiiin mahdoton myöntää. Yleensähän näihin kestotilauksiin sisältyy ensin halvempi aloitus, jonka ihmiset ahneuksissaan ottavat, mutta sitten ulistaan kurkku suorana kun ei itse huolehdita peruutuksesta.

        Jotenkin vaan en ymmärrä sitä, että lehteä ei voi tilata määräajaksi, niinkuin monasti tarjouksissa annetaan ymmärtää.
        Miksi tilaus on muka aina jatkuva, joka erikseen pitäisi peruuttaa.
        Miksi sitten suurin kirjaimin kerrotaan, että nyt 5kuukauden tilaus näin ja näin halvalla, kun se eikuitenkaan ole 5 kuukauden tilaus, vaan sitten pitääkin perua tilaus.
        Minusta se on huijausta.


      • eppu2 kirjoitti:

        Jotenkin vaan en ymmärrä sitä, että lehteä ei voi tilata määräajaksi, niinkuin monasti tarjouksissa annetaan ymmärtää.
        Miksi tilaus on muka aina jatkuva, joka erikseen pitäisi peruuttaa.
        Miksi sitten suurin kirjaimin kerrotaan, että nyt 5kuukauden tilaus näin ja näin halvalla, kun se eikuitenkaan ole 5 kuukauden tilaus, vaan sitten pitääkin perua tilaus.
        Minusta se on huijausta.

        Saathan sinä sen viisi kuukautta juuri sillä halvalla hinnalla, älä muuta väitä. Sen jälkeen vasta hinta saattaa muuttua ja tuosta kestotilauksesta takuulla mainitaan ehdoissa, joten jos ei ymmärrä niin ei pidä nuukuuttaan tarttua tuollaisiin "hyviin" tarjouksiin. Tokihan voit aina tilata lehden ihan juuri siksi ajaksi kuin itse haluat, mutta hinta on silloin toinen, kyllä hintatiedot aina lehtitalojen sivuilta löytyy, joten ei ole pakko tarttua kestotilauksiin.


      • Anonyymi
        tammikuu-51 kirjoitti:

        Saathan sinä sen viisi kuukautta juuri sillä halvalla hinnalla, älä muuta väitä. Sen jälkeen vasta hinta saattaa muuttua ja tuosta kestotilauksesta takuulla mainitaan ehdoissa, joten jos ei ymmärrä niin ei pidä nuukuuttaan tarttua tuollaisiin "hyviin" tarjouksiin. Tokihan voit aina tilata lehden ihan juuri siksi ajaksi kuin itse haluat, mutta hinta on silloin toinen, kyllä hintatiedot aina lehtitalojen sivuilta löytyy, joten ei ole pakko tarttua kestotilauksiin.

        Tässä yritetään kovasti ottaa kantaa, ettei tämänkaltaista muyntiä pitäisi olla olemassa lainkaan.
        Onhan se harhaanjohtavaa, että on 5 kk:n tarjous...Olisipa sitten se 5 kk ja loppu. Kun niistä lehtitaloista tulee viikottain tai useampikin kerta viikossa puheluita 'näistä tarjouksista' ja siitä 'olet voittanut'.
        Öh ja puh.
        Olen aina ollut kärsivällinen ja ajatellut, että myynti on jonkun työtä.
        Nyt tuli ymmärtämiseeni piste.
        Luuletkos, että tämä oli ensimmäinen kerta?

        Tammikuu: oletko lehtimyyjä, kun niin solidaarisuus kustantamoihin näkyy? Please, älä soita minulle.
        🐜


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä yritetään kovasti ottaa kantaa, ettei tämänkaltaista muyntiä pitäisi olla olemassa lainkaan.
        Onhan se harhaanjohtavaa, että on 5 kk:n tarjous...Olisipa sitten se 5 kk ja loppu. Kun niistä lehtitaloista tulee viikottain tai useampikin kerta viikossa puheluita 'näistä tarjouksista' ja siitä 'olet voittanut'.
        Öh ja puh.
        Olen aina ollut kärsivällinen ja ajatellut, että myynti on jonkun työtä.
        Nyt tuli ymmärtämiseeni piste.
        Luuletkos, että tämä oli ensimmäinen kerta?

        Tammikuu: oletko lehtimyyjä, kun niin solidaarisuus kustantamoihin näkyy? Please, älä soita minulle.
        🐜

        Eipä tulisi mieleenikään soittaa sinulle!


      • tammikuu-51 kirjoitti:

        Saathan sinä sen viisi kuukautta juuri sillä halvalla hinnalla, älä muuta väitä. Sen jälkeen vasta hinta saattaa muuttua ja tuosta kestotilauksesta takuulla mainitaan ehdoissa, joten jos ei ymmärrä niin ei pidä nuukuuttaan tarttua tuollaisiin "hyviin" tarjouksiin. Tokihan voit aina tilata lehden ihan juuri siksi ajaksi kuin itse haluat, mutta hinta on silloin toinen, kyllä hintatiedot aina lehtitalojen sivuilta löytyy, joten ei ole pakko tarttua kestotilauksiin.

        Et tainnut ihan ymmärtää kommenttini pointtia.
        En väittänyt mitään, etten saisi sitä viittä kuukautta sillä halvalla.
        Eikä hinta ollut kommenttini asia, vaan se, kun kaupataan viiden kuukauden tarjousta ja kun lasku tulee, se onkin kestotilaus, joka täytyy itse peruuttaa.
        Joka sitten pienellä präntillä ilmoitetaan jossain laskun kulmassa.


      • eppu2 kirjoitti:

        Et tainnut ihan ymmärtää kommenttini pointtia.
        En väittänyt mitään, etten saisi sitä viittä kuukautta sillä halvalla.
        Eikä hinta ollut kommenttini asia, vaan se, kun kaupataan viiden kuukauden tarjousta ja kun lasku tulee, se onkin kestotilaus, joka täytyy itse peruuttaa.
        Joka sitten pienellä präntillä ilmoitetaan jossain laskun kulmassa.

        Niin..................ja mikä siinä on se ongelma? Kyllä tilausehdoissa jo mainitaan että kysymyksessä on kestotilaus, oma vika jos ei viitsi lukea. Mutta, mutta.........kuten sanottu.......vikahan on aina muualla kuin itsessä.


      • tammikuu-51 kirjoitti:

        Niin..................ja mikä siinä on se ongelma? Kyllä tilausehdoissa jo mainitaan että kysymyksessä on kestotilaus, oma vika jos ei viitsi lukea. Mutta, mutta.........kuten sanottu.......vikahan on aina muualla kuin itsessä.

        Siis tarjous tuli puhelimitse, jossa puhuttiin vain 5 kk tarjousledestä ja tulleessa laskussa vasta oli, että tilaus jatkuu automaattisesti, ellei sitä peruuta.
        Mielestäni se oli pitänyt mainita myös puhelimessa.


      • eppu2 kirjoitti:

        Siis tarjous tuli puhelimitse, jossa puhuttiin vain 5 kk tarjousledestä ja tulleessa laskussa vasta oli, että tilaus jatkuu automaattisesti, ellei sitä peruuta.
        Mielestäni se oli pitänyt mainita myös puhelimessa.

        Etpähän osannut heti kertoa, että tilasit puhelinmyyjältä. Jos myyjä ei kertonut että tilaus jatkuu kestona, on se tietenkin myyjän virhe, minulle on kyllä aina kerrottu, jos olen niin pitkälle puhelun päästänyt, yleensä en jatka lausetta kauempaa. Vielä kyllä ihmettelen, että onko se nyt niin kaamea vaiva se peruutus? Näiden kirjoitusten aikana olisi jo kymmeniä kertoja ehtinyt peruutuksen tehdä, jos siihen olisi tarvetta ollut. Mutta ainahan sitä saa marmattaa, kun ei muuta asiaa ole.
        Mukavaa Jussia!


      • tammikuu-51 kirjoitti:

        Etpähän osannut heti kertoa, että tilasit puhelinmyyjältä. Jos myyjä ei kertonut että tilaus jatkuu kestona, on se tietenkin myyjän virhe, minulle on kyllä aina kerrottu, jos olen niin pitkälle puhelun päästänyt, yleensä en jatka lausetta kauempaa. Vielä kyllä ihmettelen, että onko se nyt niin kaamea vaiva se peruutus? Näiden kirjoitusten aikana olisi jo kymmeniä kertoja ehtinyt peruutuksen tehdä, jos siihen olisi tarvetta ollut. Mutta ainahan sitä saa marmattaa, kun ei muuta asiaa ole.
        Mukavaa Jussia!

        Onko Sinulla känkkäränkkäpäivä, kun niin negatiiviseen sävyyn kommentoit.
        Enpähän ole peruutamista miksikään vaivaksi valittanut, ihan muusta oli kysymys.
        Mitä tuohon marmattamiseen tulee, taitaa se kuulua ihan muualta.


    • Anonyymi

      Noita saatanan "ilmaistarjouksia" tulee jatkuvasti puhelimessa. Monta kertaa sanonut että mitä vittua mulle soitat kun en koskaan ole sieltä mitään ottanut, enkä tule koskaan ottamaan. Vedä nimi yli siitä bisnesdatan listasta, olette ostaneet turhia numeroita. Helvetti, kun joillakin on työnä vedättää ihmisiä kaikenlaisilla vippaskonsteilla.

    • Anonyymi

      ihmiset on idiootteja, tuollaisen kaupankäynninhän voi kieltää.....................kun osaa.

      • Anonyymi

        Mitä keinoja on kieltää soittoja? Maksullisetkaan kiellot eivät ole pitäviä. Tuttavan puhelimeen tuli estosta huolimatta soittoja.
        Kerro, jos tiedät jonkin ILMAISEN konstin estää puhelut, sillä nuo maksullisetkin ovat vedätyksiä.


      • Anonyymi

        Minusta idiotialle on jokin määrittely.
        Olisiko sen eräitä ilmenemisiä esim. kielenkäyttö.

        Beng


      • Anonyymi

        Tilasin kerran sähkötupakoita netistä ja luin mielestäni ohjeetkin tarkasti, mutta en riittävän. Tilausta ei voinnutkaan peruuttaa, kunnes oli määrätyn summan edestä tilannut niitä filttereitä. No, en tilannut ja nyt on jo tupakatkin kadoneet, mutta kiltisti maksoin tämän puuttuvan summan, jolla en ollut tilannut mitään.


    • Anonyymi

      Pieni hinta ikuisesta nuoruudesta!

      • Anonyymi

        Et, niinkuin mitäh?

        Beng


    • Anonyymi

      Kun tilaatte suoramarkkinointikielon,
      tilatkaa se kattavimmasta paikasta,
      jonne on rekisteröitynyt eniten markkinointikieltoa noudattavia yrityksiä.

      Palveluja tarjoaa moni numero, mutta jotkut vain rahastaa tai niitten rekisteri ei kata kuin pienen määrän yrityksiä.

      Itse käytän Kuluttajaviraston Kuluttajalehdessä ilmoittamaa suoramarkkinointikieltonumeroa:
      060013404

      Siinä vastaa automaatti arkipäivisin. Kuuntele nauhaa ja toimi ohjeen mukaan.
      Kun nauha kysyy, haluatko suoramarkkinointikiellon numeroosi xxx-xxxxxxx,
      vastaa "kyllä", kuuntele nauha loppuun ja asia on selvä.
      Yhdellä sanalla.
      Kielto tulee voimaan noin 2-3 kk:n kuluttua ja voimassa muistaakseni kolme vuotta.

      (Aniharvoin, tuskin koskaan tulee muita puheluita kuin omasta pankistani ja kännyoperaattoriltani, jotka saavatkin soittaa minulle)

      Mitään "ihmeaineita" en tilaa ikinä. Äitini on langennut tilaamaan ja olen todennut
      niiden perumisen hyvin vaikeaksi.
      Onko onnistunut helposti perumaan esim. Vitaepro-tilauksen ?
      Jokunen vuosi sitten se oli tehty lähes mahdottomaksi.
      Apteekista saa tutkittuja "ihmeaineita" eikä sitoudu mihinkään,
      eikä apteekki saa myydä ihan mitä huijaustuotetta vain.

    • Anonyymi

      Eihän kukaan ota todesta noita mainoksia ja ala tosissaan niitä pohtia.
      Suoraan roskiin menee.

    • Anonyymi

      Kollageenia eli isomolekyylistä proteiinia käyttävät eniten naiset
      ja miehet sitten nivelten tukemiseen

      se hajoaa mahalaukussa joten sen merkitys iholle on tutkimaton

      Kollageenista ei ole asantuntijoita tai siis media levittää lääkäreitä jotka sanovat että hivenaineista ja aminohapoista ei ole hyötyä

      Lääkärit eivät ole kemistejä

      Meille pitkäaikaiskäyttäjille käy perusnautakollageeni jonka kilohinta on
      noin 50 euroa

      Siihen kannattaa sekoittaa hiukan C-vitamiinia joukkoon

      • Anonyymi

        Annan vielä oman käsitykseni VitaEprosta tästä mainostetusta

        hyvin vähän aineita muutama
        pieniä määriä

        en ostaisi

        Ostakaa esim. Multivita-tabletteja apteekista jos ette muuta käytä jne


      • Anonyymi

        "Kollageenia eli isomolekyylistä proteiinia käyttävät eniten naiset
        ja miehet sitten nivelten tukemiseen"

        Kollageenia on montaa tyyppiä, niveliin auttaa 3 ja ihoon pienellä todennäköisyydellä hieman 1 ja 3 tyyppi.

        Luulisin tuon olevan halpoja 1 ja 3 tyyppiä eikä vahvaa naudanrustoista valmistettua 2 tyyppiä.

        Yleensä tuollaisissa jatkuvissa myyntitavoissa on hyvin mietoa, jotta silloin ei todeta mitään haittavaikutuksia.

        Ite syön kakkostyyppiä 4-6 viikkoa ja sitten 2-3 kk taukoa koska kollageeni rasittaa myös muinaisia jatkuvassa käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kollageenia eli isomolekyylistä proteiinia käyttävät eniten naiset
        ja miehet sitten nivelten tukemiseen"

        Kollageenia on montaa tyyppiä, niveliin auttaa 3 ja ihoon pienellä todennäköisyydellä hieman 1 ja 3 tyyppi.

        Luulisin tuon olevan halpoja 1 ja 3 tyyppiä eikä vahvaa naudanrustoista valmistettua 2 tyyppiä.

        Yleensä tuollaisissa jatkuvissa myyntitavoissa on hyvin mietoa, jotta silloin ei todeta mitään haittavaikutuksia.

        Ite syön kakkostyyppiä 4-6 viikkoa ja sitten 2-3 kk taukoa koska kollageeni rasittaa myös muinaisia jatkuvassa käytössä.

        täyttä mystiikaa

        vettä on montaa tyyppiä on kirkaista ja suomalaista

        happea on montaa tyyppiä on sitä sun tätä

        täällä se tyyppi kirjoitelee niitä näitä

        Mustana perhajntaina ostin aminohappoja 400 eurolla ja siinä on pari kiloa kollageenia mukana

        ostan ne halvalla
        en usko kalakollageenin muuta kuin rahankiskontana
        kala on geneetisesti kaukaisempi kun lehmä ihmistä
        joten lehmäkollageeni on ok


    • Anonyymi

      Ihan niin syntymäaika on heillä tiedossa kun ajattelevat että jos on hieman vanhempi niin. Vielä uskookin näihin heidän lääkkeittensä parantavaan voimaan. Ja ainahan näitä löytyykin jotka uskoo niihin, mikäs siinä jos haluaa tukea näitä rahoillaan , mutta ei näissä
      ” lääkkeissä” ole mitään mikä auttaisi mihinkään vaivoihin, ja sitä jota se muka nyt auttaa niin se ihminen uskoo niihin kivenkovaan ja luulee olevansa autettu. Nivelrikko ei ole autettavissa ainakaan

    • Anonyymi

      Itse olen tehnyt suoramarkinoiti kiellot kuin osoiteeni anto kiellot ja puhelin numeroni.Ihan rauhassa saan olla puhelinmyjiltä.Lisäksi en tilaa netistä mitään.Käyn likeissä ostoksilla tiedän mitä ostan ,kun nän heti. Niverkioon autta aptekista tai luontatuote hyllystä ostettuna vahva glucosamin.Syöty vuodesta 2015. 1 tabletti pvä.Lisäksi kotini on aina tuoretta inkivääriä kuin valkosipulia.Uskon niiden voimaan kehoni terveyden osalta.

    • Anonyymi

      Sain joskus Collagen Plus jatkotilauksena. Peruutin sen jo syksyllä 2023. Todiste lokakuun peruutuksesta oli onneksi tallella. Tammikuussa yritin vielä muistuttaa, mutta heti sen jälkeen sain taas paketin (2 kpl). Vaadittuani muutamia kertoja meilin välityksin palautuskoodia sain koodin lopulta . Tein palautuksen sovitusti noin kolme viikkoa sitten. Tänään sain karhun, maksettava 69 €. Arvatkaapa mielipiteitäni.

    • Anonyymi

      Moni on astunut meinaan juuri näiden sekavien selitysten kanssa ja joutunut vaan makselemaa kerta toisensa jälkeen ääluulen että katsovat minkä ikäisiä ihmiset ovat ja sitten ajattelevat että jos on vaikka eläke iässä niin ei ymmärretä ja kauppa sujuu heidän ehdoillaan , .toisaalta jos tälläisiä ” lääkkeitä” tarvitsee niin niitä kirjoittaa lääkärit jos jostain on puutetta , joten viisas menee lääkäriin jos on vaivoja, eikä laita uskoaan näihin aineisiin .

    • Anonyymi

      eli siis
      ostan ne halvalla
      en usko kalakollageenin muuta kuin rahankiskontana
      kala on geneetisesti kaukaisempi kun lehmä ihmistä
      joten lehmäkollageeni on ok

      kollageeni maksaa noin 40 euroa kilo
      olen sen ja aminohappojen mineraalien vitamiinien pitkäaikainen käyttäjä

    • Kiellä ilmaisjakelut niin ei tule mainoksia eikä turhaa paperiroskaa postiluukusta tai postilaatikkoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe