Sain kutsun snorklaamaan Thaimaaseen. No matkalle lähden, paljon muutakin on matkalla tarjolla, mutta en tiedä snorklauksesta mitään. Miten hyvä uimataito siinä hommassa pitää olla? Kuinka syvälle mennään? Jos jollakin on kokemusta, lukisin mielelläni. Uskon kuntoni riittävän, mutta muusta en ole varma. Kuinka pitkä se putki on, joka ulottuu pintaan? Uin kyllä uimahalleissa, meressä, järvessä ja pulahdan avantoon, mutta tämä on uutta.
Snorklaustako harrastamaan
12
215
Vastaukset
- Hyssy
Kysypä heiltä jotka kutsun esittivät, tietävät varmaan paremmin.
- laitesukeltaja
Pintasukellustahan tuo van on.
- korallit.suojeltava
Thaimaassa valitettavasti tehdään snorklausretkiä korallialueillekin. Joten katsoppa mihin vievät sinut. Itse snorklaus on lasten leikkiä. Jos osaat sukeltaa osaat snorklata.
Betonista valetaan levyjä, joissa on kulmikkaita putkiloja.
Levyjä käytetään jalka-käytävien tekoon, täyttäen putkilot hienolla hiekalla.
Samoja levyjä käytetään maailmalla Koralli-riuttojen tekoon.
Silloin ei putkiloja täytetä hienolla hiekalla.
Riutan elämä saa täyttää putkilot miten parhaiten taitaa ja haluaa.
-
Mutta, se hiekka.
Ymmärrettävästi Papu-Kaija-Kala ei pysty Betonia järsimään ja kakkaamaan sitten hiekkaa.
Silloin on hiekka tuotava laivoilla sinne.
-
Papu-Kaija-Kala ei tietenkään sinne pistä nokkaansa, mutta luonto on hyvä korjaamaan omaansa.
H.hunksz kirjoitti:
Betonista valetaan levyjä, joissa on kulmikkaita putkiloja.
Levyjä käytetään jalka-käytävien tekoon, täyttäen putkilot hienolla hiekalla.
Samoja levyjä käytetään maailmalla Koralli-riuttojen tekoon.
Silloin ei putkiloja täytetä hienolla hiekalla.
Riutan elämä saa täyttää putkilot miten parhaiten taitaa ja haluaa.
-
Mutta, se hiekka.
Ymmärrettävästi Papu-Kaija-Kala ei pysty Betonia järsimään ja kakkaamaan sitten hiekkaa.
Silloin on hiekka tuotava laivoilla sinne.
-
Papu-Kaija-Kala ei tietenkään sinne pistä nokkaansa, mutta luonto on hyvä korjaamaan omaansa.
H.Lisäys:
Wiki: Concrete coral reef
Images
H.
Siellä on lämpimät vedet. Jos ui syvälle saattaa olla merivirtoja.
En osaa snorklata, tai eihän sitä tiedä kun en ole kokeillut. Olen hyvä uimaan joten varmaan oppisin.
Onhan siellä näkemistä, riippuu minne menette, paikkoja on useita.
Thaimaa on minun makuuni liian kuuma paikka.- turhaahuvia
Ja hiilijalanjälki on valtava kun lennetään maapallon toiselle puolelle snorklaamaan.
- tai.mi
Vähän väliä se kirjoitetaan: thaimaaseen
Kyllä jaksaa naurattaa! Vähän säälittääkin.Kokeilepa Wikipediaa sanalla Thailand.
Tarkkaan lukien huomaat että maan kansalaiset kutsuvat maataan ihan toisin tavoin kun sinäkin luulet.
Thailand on turisteille.
Thaimaa on Enlannin-mukainen käännös Suomalaisilla.
-
Eli siis.
On ihan yks-lysti meneekö maahan, maalle, mahanalle...
Suomalainen ymmärtää kyllä.
H.- flegmaatti
Veit maasen suustani!
- suomalainenItsekin
hunksz kirjoitti:
Kokeilepa Wikipediaa sanalla Thailand.
Tarkkaan lukien huomaat että maan kansalaiset kutsuvat maataan ihan toisin tavoin kun sinäkin luulet.
Thailand on turisteille.
Thaimaa on Enlannin-mukainen käännös Suomalaisilla.
-
Eli siis.
On ihan yks-lysti meneekö maahan, maalle, mahanalle...
Suomalainen ymmärtää kyllä.
H.Suomen kielellä kirjoitetaan suomen kieli ja suomalaiset pienellä alkukirjaimella.
- Uskaltasko.kokeilla
Jonkun teistä säälimä aloittaja vastaa nyt. On tuota Thaimaassa matkustellutta tuttavapiiriä, jotka ovat innostuneet kaikenlaiseen uuteen. Eräs eläkkeellä oleva poliisi kertoi: Hän lähti Thaimaassa snorklaamaan, joutui veden alla vesivirtaukseen ja pääsi pintaan n. 50 metrin päästä siitä mistä lähti. Siellä on suojatut alueet, missä snorklataan, on aika turvallista. Koko perhe meni myös veneajelulle. Paikalliset ajavat järkyttävällä vauhdilla vasten aaltoja ja nauravat kun saavat porukan pelkäämään, toiset oksentavat. Vahinkojakin sattuu.
Eli menen mrkityille lyhyille patikkareiteille, kävelen hiekassa ja ehkä käyn Safariretkellä ja Phuketissa ostoksilla.
Hyvä muuten että ymmärsitte mistä maasta oli kysymys virheellisestä päätteestä huolimatta, siis ootte aika nokkelia sentään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439