Auringonpilkut sittenkin.

EtimespaceYoutubesta8888

Edellinen pilkkumaksimi oli venynyt 12,6 vuoteen ja nykyinen vielä pidemmäksi.

Sitten on näitä täysin pilkuttomia jaksoja jopa 70 vuotta putkeen, niin eiköpähän vaan asetu pilkkumaksimien keskiarvo just sinne mikä on Jupiterin kiertoaika Auringon ympäri.

Eli Jupiter syklittää Aurinkoa ja muut kaasuplaneetat sotkevat sykliä jne.

Lyhyempää noin 330 - 340 vuorokautta kestävää sykliä syklittävät kiviplaneetat joiden keskiarvo kiertoaika on sama kuin lyhyen syklin pituus.

Ok?

Vai Olisiko sinulla parempaa selitystä Auringonpilkuille ja myrskyille?!?

Mihinkä nänä syklit perustuvat sinun mielestäsi?

Täysin Auringon sisäisiin prosesseihin?

Ulkoisia tekijöitä ei ole muka ollenkaan?

😃

Miten muut kaasuplaneetat sotkevat sykliä.

No, niistäkin peräisin olevaa laajenevaa työntävää voimaa työntyy laajenevan Auringon sisälle ja saa Jupiterin aikaan saamien laajenevien magneettisten ainekuplien vauhdin kiihtymään kohti laajenevan Auringon pintaa, jolloin ne saavuttavat edellä työntyviä kuplia.

Oleellista on kaasuplaneetan sijainti suhteessa Aurinkoon ja galaksin keskustaan.

Auringon pitää olla kaasuplaneetan ja galaksin keskustan supermassiivisen kohteen välisellä alueella, jolloin Auringon sisällä niistä peräisin olevien laajenevien tihentymien törmäyksiä vastapalloon.

😃

Niin, Saturnus, Uranus ja Neptunut sotkevat sykliä.

Saturnus eniten.

Yhteisvaikutus saa aikaiseksi jopa 70 - 90 vuoden pilkuttomat jaksot.

Eli silloin kun Aurinko näiden muiden kaasuplaneettojen ja galaksin keskustan supermassiivisen kohteen välisellä alueella, syntyy Auringon sisällä törmäyksiä jotka kasvattavat Jupiterin aikaansaannoksia ja nopeuttavat niiden ylös päin työntymistä ja näin nämä laajenevat kuplat saavuttavat edellä työntyviä, jolloin Auringonpilkkuja noin 11 vuoden välein.

Mutta sitten ilman pilkkuja pitkiäkin aikoja.

Onhan tää ihan selvä asia!!!

Minulle on ainakin ihan turha tulla sönköttämään että pelkästään Auringon sisäiset prosessit itessään mitään syklejä saisivat aikaiseksi!

😃

Kiviplaneettojen kiertoajat yhdessä jaettuna neljällä on noin 340 päivää.

Auringossa havaitun lyhyemmän syklin pituudeksi ilmoitettiin 330 päivää. Tämä vuonna 2015 tiedeuutisessa.

Mikä hitto tuotakin lyhyttä sykliä muka ylläpitäisi?!?

Ei tyypeillä ole minkään valtakunnan selitystä näille sykleille!!!

Tempaisevat tuas jonkun pimeän jumalan selittämään syklejä!

😂😂😂

😃

50

876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EtimespaceYoutubesta8888

      Joten mittee työ voitte tehdä.

      Tsekatkaa milloin Neptunus ja Uranus olivat yhtä aikaa toisella puolella Aurinkoa kuin mitä galaksin keskusta on.

      Ja milloin oli samanlainen tilanne aikaisemmin.

      Sitten voimme vertailla tilanteita Maunderin minimiin ja muihin minimeihin.

      Ja sitten voimme arvioida millä viiveellä alunperin Jupiterin aikaan saamat laajenevat magneettiset isot ainekuplat Auringon pintaan työntyvät.

      Satojen vuosien viiveellä ainakin.

      😃

    • asiat_järjestykseen

      No ei. Se ainoa joka voi vaikuttaa on hiilidioksidi.
      Ja lisäksi vaikutusta voi säädellä verotuksella.

    • EtimespaceYoutubesta8888

      Et nyt ymmärrä miten tää työntyy.

      Auringosta on työntymässä Jupiterin aikaan saamia magneettisesta aineesta koostuvia laajenevia kuplia satojen vuosien ajalta ja muiden kaasuplaneettojen vaikutus ei ylety yhtä syvälle Auringon sisälle mitä Jupiterin vaikutus.

      Joten muut kaasuplaneetat vain kiihdyttävät jo Auringon pintaa kohti työntyvien kuplien vauhtia, jollloin ne saavuttavat edellä työntyviä.

      Ja tämä tapahtuu tietyssä syvyydessä oleville Jupiterin aikaan saamille laajeneville ainekuplille joiden tilavuus samalla kasvaa kun niihin yhdistyy muiden kaasuplaneettojen aikaansaamat laajenevat ainekuplat, jotka siis myös kiihdyttävät niiden vauhtia ylös päin, jolloin ne saavuttavat edellä työntyviä Jupiterin aikaan saamia laajenevia ainekuplia.

      Yrittäkää edes.

      Vai onko tämäkin liikaa teidän aivoillenne?!!

      😃

      • antidenialisti

        Voipihan tuossa sinun jutussasi olla jotain perääkin, mutta kyllä se planeettojen vaikutus aurinkoon väkiselläkin on varsin margimaalinen, kun aurinkokunnan massasta on auringossa 99.97%.

        Voi ne planeetat jotakin vaikuttaa auringon toimintaan, mutta taitaa olla enemmänkin teoreettinen juttu, niinkuin on ihmisen aiheuttama ilmastonmuutoskin. Eihän siitäkään olle tieteellisiä todisteita.

        Ei tieteellinen teoria ole tieteellinen todiste niinkuin vihreät kuvittelee. Ei myöskään tietokone-ennuste ole tieteellinen todiste. Ainoastaan mitatut todelliset lämpötilat on tieteellinen todiste, mutta nehän me saamme jälkikäteen.

        Ainoa mitä mitatuista tai muulla tavalla selvitetyistä lämpötiloista voi päätellä on se, että viimeisen 2000 vuoden aikana keskilämpötila on vaihdellut edestakaisin noin 1,5 asteen rajoissa. Auringonpilkkujen esiintymisellä on siinä jotakin merkitystä.

        Tulevaisuudesta emme todellisuudessa tiedä muuta kuin että lämpötila ei voi nousta paljonkaan keskiajan lämpimän kauden yläpuolelle. Tämä johtuu siitä, että ns. kasvihuonekaasujen vaikutus lämpötilaan on todella olemattoman heikko.

        Ilmakehän toiminta pystyy sen tasaamaan olemattomiin. Täällä on väännetty siitä absorbtiosta ja säteilystä niinkuin ne olisi ainoat merkitsevät asiat. Todellisuudessa ilmakehän toiminta on se merkitsevin asia. Siitä ei tunnu alarmistit ymmärtävän yhtään mitään, ja vääntö jatkuu.

        Ilmastotiedekin on alkanut ymmärtää paremmin ilmakehän toimintaa vasta tällä vuosisadalla. Useimmat maallikot alasta ja asemasta riippumatta ei ymmärrä siitä yhtään mitään. Kauheasti on kuitenkin varmoja mielipiteitä siitä, mitä varmasti tulee tapahtumaan.

        Ne mielipiteet voi panna roskikseen automaattisesti. Harva sen koko totuuden ymmärtää. Siihen tarvitaan aivan erityisiä kykyjä, jotka on harvinaisia. Niitä on niillä, jotka hahmottaa ja suunnittelee monimutkaisia kokonaisuuksia.

        Sellaisia on harvassa ja suurin osa heistä työskentelee teollisuudessa. Sieltä se pääasiassa tulee se kritiikki, kun puhutaan ilmastonmuutoksesta. Tulee sitä myös perustutkimusta tekeviltä. Perustutkimus on se tärkein ja sitä ei ole ilmastotiede tehnyt.

        Ei sitä ole tehnyt myöskään ne toimittajat ja poliitikot jotka vouhottaa ilmastonmuutoksesta ja syyllistää meitä aivan turhaan. Ennusteet ei tule toteutumaan. Sen tietää kun tietää ja ymmärtää miten maaoallon ilmakehä toimii. Se on se avainasia, eikä se ole helppo.


      • EtimespaceYoutubesta8888
        antidenialisti kirjoitti:

        Voipihan tuossa sinun jutussasi olla jotain perääkin, mutta kyllä se planeettojen vaikutus aurinkoon väkiselläkin on varsin margimaalinen, kun aurinkokunnan massasta on auringossa 99.97%.

        Voi ne planeetat jotakin vaikuttaa auringon toimintaan, mutta taitaa olla enemmänkin teoreettinen juttu, niinkuin on ihmisen aiheuttama ilmastonmuutoskin. Eihän siitäkään olle tieteellisiä todisteita.

        Ei tieteellinen teoria ole tieteellinen todiste niinkuin vihreät kuvittelee. Ei myöskään tietokone-ennuste ole tieteellinen todiste. Ainoastaan mitatut todelliset lämpötilat on tieteellinen todiste, mutta nehän me saamme jälkikäteen.

        Ainoa mitä mitatuista tai muulla tavalla selvitetyistä lämpötiloista voi päätellä on se, että viimeisen 2000 vuoden aikana keskilämpötila on vaihdellut edestakaisin noin 1,5 asteen rajoissa. Auringonpilkkujen esiintymisellä on siinä jotakin merkitystä.

        Tulevaisuudesta emme todellisuudessa tiedä muuta kuin että lämpötila ei voi nousta paljonkaan keskiajan lämpimän kauden yläpuolelle. Tämä johtuu siitä, että ns. kasvihuonekaasujen vaikutus lämpötilaan on todella olemattoman heikko.

        Ilmakehän toiminta pystyy sen tasaamaan olemattomiin. Täällä on väännetty siitä absorbtiosta ja säteilystä niinkuin ne olisi ainoat merkitsevät asiat. Todellisuudessa ilmakehän toiminta on se merkitsevin asia. Siitä ei tunnu alarmistit ymmärtävän yhtään mitään, ja vääntö jatkuu.

        Ilmastotiedekin on alkanut ymmärtää paremmin ilmakehän toimintaa vasta tällä vuosisadalla. Useimmat maallikot alasta ja asemasta riippumatta ei ymmärrä siitä yhtään mitään. Kauheasti on kuitenkin varmoja mielipiteitä siitä, mitä varmasti tulee tapahtumaan.

        Ne mielipiteet voi panna roskikseen automaattisesti. Harva sen koko totuuden ymmärtää. Siihen tarvitaan aivan erityisiä kykyjä, jotka on harvinaisia. Niitä on niillä, jotka hahmottaa ja suunnittelee monimutkaisia kokonaisuuksia.

        Sellaisia on harvassa ja suurin osa heistä työskentelee teollisuudessa. Sieltä se pääasiassa tulee se kritiikki, kun puhutaan ilmastonmuutoksesta. Tulee sitä myös perustutkimusta tekeviltä. Perustutkimus on se tärkein ja sitä ei ole ilmastotiede tehnyt.

        Ei sitä ole tehnyt myöskään ne toimittajat ja poliitikot jotka vouhottaa ilmastonmuutoksesta ja syyllistää meitä aivan turhaan. Ennusteet ei tule toteutumaan. Sen tietää kun tietää ja ymmärtää miten maaoallon ilmakehä toimii. Se on se avainasia, eikä se ole helppo.

        "Harva sen koko totuuden ymmärtää."

        Kun kaikki atomimallista lähtien on ymmärretty väärin, niin eihän näitä vielä kukaan osaa oikein ymmärtää.

        Mitään vetäviä voimia tai sidosvoimia ei ole olemassa.

        Kaareutuva avaruus on keisari alasti.

        Pelkästään Auringon sisäisillä prosesseilla ei voi Auringonpilkkuja selittää!!!!

        Eikä lyhyttä noin 330 päivän sykliäkään!!!

        Laajeneva Aurinko työntää laajenevien planeettojen laajenevia atomien ytimiä pois päin laajenevasta Auringosta.

        Myös laajenevat planeetat työntävät laajenevan Auringon laajenevia atomien ytimiä pois päin itsestään, mutta ei sitä laajenevaa työntävää voimaa pääse koko Auringon läpi, joten lopulta ne törmäilevät syvällä Auringon sisällä Auringon atomien ytimiin ja näin tuo aine lämpölaajenee ja lähtee työntymään ylös päin kohti laajenevan Auringon pintaa!

        No, tämä on useimmille aivan liikaa!!!

        Mutta turha sönköttää että pelkästään Auringon omat sisäiset prosessit saisivat aikaan Auringonpilkkuja ja säännöllistä lyhyttä 330 päivän sykliä!

        😃


      • antidenialisti
        EtimespaceYoutubesta8888 kirjoitti:

        "Harva sen koko totuuden ymmärtää."

        Kun kaikki atomimallista lähtien on ymmärretty väärin, niin eihän näitä vielä kukaan osaa oikein ymmärtää.

        Mitään vetäviä voimia tai sidosvoimia ei ole olemassa.

        Kaareutuva avaruus on keisari alasti.

        Pelkästään Auringon sisäisillä prosesseilla ei voi Auringonpilkkuja selittää!!!!

        Eikä lyhyttä noin 330 päivän sykliäkään!!!

        Laajeneva Aurinko työntää laajenevien planeettojen laajenevia atomien ytimiä pois päin laajenevasta Auringosta.

        Myös laajenevat planeetat työntävät laajenevan Auringon laajenevia atomien ytimiä pois päin itsestään, mutta ei sitä laajenevaa työntävää voimaa pääse koko Auringon läpi, joten lopulta ne törmäilevät syvällä Auringon sisällä Auringon atomien ytimiin ja näin tuo aine lämpölaajenee ja lähtee työntymään ylös päin kohti laajenevan Auringon pintaa!

        No, tämä on useimmille aivan liikaa!!!

        Mutta turha sönköttää että pelkästään Auringon omat sisäiset prosessit saisivat aikaan Auringonpilkkuja ja säännöllistä lyhyttä 330 päivän sykliä!

        😃

        Kovasti tuntuu hämäriltä nuo sun selitykset mutta jos sulla on ÄO esimerkiksi 150 niin minä ymmärrän, miksi minä en ymmärrä, ja olen eri mieltä. Miten muka aurinko ja planeetat voisi ollaa laajenevia. Sehän edellyttää, että niihin tulisi ainetta lisää.

        Kyllä minun oletukseni on se, että sekä aurinko, että planeetat supistuu, kun ne luovuttaa lämpöä avaruuteen kaiken aikaa. Kaikenlaisia teorioita voi esittää, mutta on eri asia onko niillä mitään arvoa.

        Yleensäottaen olen oppinut elämässä, että totuudet on aika yksinkertaisia, mutta sitten kun niitä yksinkertaisia totuuksia alkaa sovittamaan suuremmaksi kokonaisuudeksi, tulee niin monimutkaista, että useimmat ei lopputuloksesta ymmärrä yhtään mitään.

        Minähän sanoin vaan, että pidän planeettojen vaikutusta auringon toimintaan margilaaniisena asiana sillä perusteella, että auringossa on aurinkokunnan massasta 99.97%. En siis väittänyt ettei palaneetoilla ole vaikutusta.

        Nykyään tiede esittää paljonkin kaikenlaisia teoreettisia väittämiä, mutta minun vastaus on, että todistakaa, että ne pitää paikkansa, eikä todisteeksi riitä joku matemaattinen kaava. Osa tiedemiehistäkin on sitä mieltä, ettei matematiikalla voi todistaa mitä tahansa.


      • EtimespaceYoutubesta8888
        antidenialisti kirjoitti:

        Kovasti tuntuu hämäriltä nuo sun selitykset mutta jos sulla on ÄO esimerkiksi 150 niin minä ymmärrän, miksi minä en ymmärrä, ja olen eri mieltä. Miten muka aurinko ja planeetat voisi ollaa laajenevia. Sehän edellyttää, että niihin tulisi ainetta lisää.

        Kyllä minun oletukseni on se, että sekä aurinko, että planeetat supistuu, kun ne luovuttaa lämpöä avaruuteen kaiken aikaa. Kaikenlaisia teorioita voi esittää, mutta on eri asia onko niillä mitään arvoa.

        Yleensäottaen olen oppinut elämässä, että totuudet on aika yksinkertaisia, mutta sitten kun niitä yksinkertaisia totuuksia alkaa sovittamaan suuremmaksi kokonaisuudeksi, tulee niin monimutkaista, että useimmat ei lopputuloksesta ymmärrä yhtään mitään.

        Minähän sanoin vaan, että pidän planeettojen vaikutusta auringon toimintaan margilaaniisena asiana sillä perusteella, että auringossa on aurinkokunnan massasta 99.97%. En siis väittänyt ettei palaneetoilla ole vaikutusta.

        Nykyään tiede esittää paljonkin kaikenlaisia teoreettisia väittämiä, mutta minun vastaus on, että todistakaa, että ne pitää paikkansa, eikä todisteeksi riitä joku matemaattinen kaava. Osa tiedemiehistäkin on sitä mieltä, ettei matematiikalla voi todistaa mitä tahansa.

        "Kovasti tuntuu hämäriltä nuo sun selitykset mutta jos sulla on ÄO esimerkiksi 150 niin minä ymmärrän, miksi minä en ymmärrä, ja olen eri mieltä. Miten muka aurinko ja planeetat voisi ollaa laajenevia. Sehän edellyttää, että niihin tulisi ainetta lisää."

        No joo, kyllä niinhin pienesti tulee lisää ainettakin, mutta kyse on siitä että jokaisen laajenevan kvarkin sisälle työntyy lissee sitä mitä laajenevissa kvarkeissa jo on.

        Myös niiden tihentymien, josta laajeneva valo koostuu, sisälle työntyy lisää sitä mitä niissä jo on.

        Ja se mitä niissä on, on itsessään työntävää voimaa joka hajaantuu / laajenee avaruudessa ulos päin jo olemassa olevaan avaruuteen.

        Atomien ytimet koostuvat laajenevista tihentymistä jotka kierrättävät laajenevaa työntävää voimaa jolla on mm. laajenevan valon luonne.

        Laajenevan valon vauhti kiihtyy samassa suhteessa kuin aine ja valo laajenevat.

        😃


      • TaivaassaSolmittuAviolii
        antidenialisti kirjoitti:

        Kovasti tuntuu hämäriltä nuo sun selitykset mutta jos sulla on ÄO esimerkiksi 150 niin minä ymmärrän, miksi minä en ymmärrä, ja olen eri mieltä. Miten muka aurinko ja planeetat voisi ollaa laajenevia. Sehän edellyttää, että niihin tulisi ainetta lisää.

        Kyllä minun oletukseni on se, että sekä aurinko, että planeetat supistuu, kun ne luovuttaa lämpöä avaruuteen kaiken aikaa. Kaikenlaisia teorioita voi esittää, mutta on eri asia onko niillä mitään arvoa.

        Yleensäottaen olen oppinut elämässä, että totuudet on aika yksinkertaisia, mutta sitten kun niitä yksinkertaisia totuuksia alkaa sovittamaan suuremmaksi kokonaisuudeksi, tulee niin monimutkaista, että useimmat ei lopputuloksesta ymmärrä yhtään mitään.

        Minähän sanoin vaan, että pidän planeettojen vaikutusta auringon toimintaan margilaaniisena asiana sillä perusteella, että auringossa on aurinkokunnan massasta 99.97%. En siis väittänyt ettei palaneetoilla ole vaikutusta.

        Nykyään tiede esittää paljonkin kaikenlaisia teoreettisia väittämiä, mutta minun vastaus on, että todistakaa, että ne pitää paikkansa, eikä todisteeksi riitä joku matemaattinen kaava. Osa tiedemiehistäkin on sitä mieltä, ettei matematiikalla voi todistaa mitä tahansa.

        Kuten sanoin: Tämä avioliitto on solmittu taivaassa.


      • antidenialisti
        EtimespaceYoutubesta8888 kirjoitti:

        "Kovasti tuntuu hämäriltä nuo sun selitykset mutta jos sulla on ÄO esimerkiksi 150 niin minä ymmärrän, miksi minä en ymmärrä, ja olen eri mieltä. Miten muka aurinko ja planeetat voisi ollaa laajenevia. Sehän edellyttää, että niihin tulisi ainetta lisää."

        No joo, kyllä niinhin pienesti tulee lisää ainettakin, mutta kyse on siitä että jokaisen laajenevan kvarkin sisälle työntyy lissee sitä mitä laajenevissa kvarkeissa jo on.

        Myös niiden tihentymien, josta laajeneva valo koostuu, sisälle työntyy lisää sitä mitä niissä jo on.

        Ja se mitä niissä on, on itsessään työntävää voimaa joka hajaantuu / laajenee avaruudessa ulos päin jo olemassa olevaan avaruuteen.

        Atomien ytimet koostuvat laajenevista tihentymistä jotka kierrättävät laajenevaa työntävää voimaa jolla on mm. laajenevan valon luonne.

        Laajenevan valon vauhti kiihtyy samassa suhteessa kuin aine ja valo laajenevat.

        😃

        Kävipähän tuosta videostasi selville, että nuo on sinun itsesi kehittämiä teorioita. Tosiasiana pysyy kuitenkin se, että arinkokunnana massasta 99,97% on auringossa. Kyllä planeettojen vaikutus aurinkoon on marginaalinen.

        Ehkä asiasta saadaan lähivuosina paljonkin lisätietoa. Sinnehän on menossa parikin satelliittia kiertämään aurinkoa. Amerikkalainen menee varsin lähelle vain 9 miljoonan kilometrin päähän.

        Tuo sinun selityksesi on turhan monimutkainen ollakseen totta. Suuret totuudet on yleensä aika yksinkertaisia. Niitä voisi verrata vaikka ohjelmointikoodeihin. Yksittäiset koodit on yksinkertaisia mutta niistä saa todella monimutkaisia kokonaisuuksia, joita voi ymmärtää vain alan ammattilainen.

        Minä olen ohjelmoinut työstökoneita. !5 vuotta koodasin sorvia. Koulutuksessa tein varsin monomutkaisia töitä työstökeskuksella. Aloitin sen opiskelun vaikeimmasta päästä.

        Työstökeskukselle ohjelmat tehtiin tietokoneohjelmalla, mutta jokainen koodi täytyi ymmärtää. Kaksi päivää minä sitä opettelin "kantapään kautta". Sitten alkoi lastu lentään. Tein varsin monimutkasia osia omaan höylään, jonka myös suunnittelin. Se kone painaa arviolta 600 kg.


      • tie.totuus.ja.elämä
        antidenialisti kirjoitti:

        Kovasti tuntuu hämäriltä nuo sun selitykset mutta jos sulla on ÄO esimerkiksi 150 niin minä ymmärrän, miksi minä en ymmärrä, ja olen eri mieltä. Miten muka aurinko ja planeetat voisi ollaa laajenevia. Sehän edellyttää, että niihin tulisi ainetta lisää.

        Kyllä minun oletukseni on se, että sekä aurinko, että planeetat supistuu, kun ne luovuttaa lämpöä avaruuteen kaiken aikaa. Kaikenlaisia teorioita voi esittää, mutta on eri asia onko niillä mitään arvoa.

        Yleensäottaen olen oppinut elämässä, että totuudet on aika yksinkertaisia, mutta sitten kun niitä yksinkertaisia totuuksia alkaa sovittamaan suuremmaksi kokonaisuudeksi, tulee niin monimutkaista, että useimmat ei lopputuloksesta ymmärrä yhtään mitään.

        Minähän sanoin vaan, että pidän planeettojen vaikutusta auringon toimintaan margilaaniisena asiana sillä perusteella, että auringossa on aurinkokunnan massasta 99.97%. En siis väittänyt ettei palaneetoilla ole vaikutusta.

        Nykyään tiede esittää paljonkin kaikenlaisia teoreettisia väittämiä, mutta minun vastaus on, että todistakaa, että ne pitää paikkansa, eikä todisteeksi riitä joku matemaattinen kaava. Osa tiedemiehistäkin on sitä mieltä, ettei matematiikalla voi todistaa mitä tahansa.

        >>>>>>Nykyään tiede esittää paljonkin kaikenlaisia teoreettisia väittämiä

        Ikuinen työntyminen ei ole mikään teoreettinen väittämä vaan se on tie totuus ja elämä.


      • EtimespaceYoutubesta8888
        antidenialisti kirjoitti:

        Kävipähän tuosta videostasi selville, että nuo on sinun itsesi kehittämiä teorioita. Tosiasiana pysyy kuitenkin se, että arinkokunnana massasta 99,97% on auringossa. Kyllä planeettojen vaikutus aurinkoon on marginaalinen.

        Ehkä asiasta saadaan lähivuosina paljonkin lisätietoa. Sinnehän on menossa parikin satelliittia kiertämään aurinkoa. Amerikkalainen menee varsin lähelle vain 9 miljoonan kilometrin päähän.

        Tuo sinun selityksesi on turhan monimutkainen ollakseen totta. Suuret totuudet on yleensä aika yksinkertaisia. Niitä voisi verrata vaikka ohjelmointikoodeihin. Yksittäiset koodit on yksinkertaisia mutta niistä saa todella monimutkaisia kokonaisuuksia, joita voi ymmärtää vain alan ammattilainen.

        Minä olen ohjelmoinut työstökoneita. !5 vuotta koodasin sorvia. Koulutuksessa tein varsin monomutkaisia töitä työstökeskuksella. Aloitin sen opiskelun vaikeimmasta päästä.

        Työstökeskukselle ohjelmat tehtiin tietokoneohjelmalla, mutta jokainen koodi täytyi ymmärtää. Kaksi päivää minä sitä opettelin "kantapään kautta". Sitten alkoi lastu lentään. Tein varsin monimutkasia osia omaan höylään, jonka myös suunnittelin. Se kone painaa arviolta 600 kg.

        Ei planeetat mitään ihmeellistä aikaan saisikaan, mutta isointa roolia Auringonpilkkujen syntytavassa ylläpitää galaksin keskustan supermassiivinen kohde josta työntyy koko ajan ulos laajenevaa pimeää ainetta jota työntyy laajenevien tähtien ja planeettojen sisälle ja läpi koko ajan.

        🤔


    • EtimespaceYoutubesta8888

      Tein youtubeen uusia videoita aiheeseen liittyen.

      Nimimerkillä Etimespace löytyy youtubesta. Kantsii tsekata!

      On mielenkiintoinen ajatus.

      Kilpailevaa selitystähän Auringon pilkuille ei ole. Eikä lyhyelle noin 330 päivän syklille!

      😃

    • EtimespaceYoutubesta8888

      Jupiterin punaista pilkkua ylläpitää sama mekanismi millä Auringonpilkut syntyvät.

      Eli myös syvällä Jupiterin sisällä Auringosta peräisin olevien tihentymien törmäyksiä galaksin keskustan supermassiivisesta kohteesta peräisin olevien työntävää voimaa välittävien tihentymien kanssa.

      😃

    • EtimespaceYoutubesta8888

      Myös Maapallon hurrikaanit saavat energiansa samalla tavalla syvältä Maapallon keskustasta jonne galaksin keskustan supermassiivisesta kohteesta peräisin olevia pimeän aineen / työntävän voiman tihentymiä pysähtyy ja vapauttaa sieltä Maapallon omaa energiaa jota lähtee työntymään kohti Maapallon pintaa jne.

      Ehkäpä törmäyksissä jopa syntyy uutta kaasua ja näin lisää ilmaa Maapallon ilmakehään josta osa kuitenkin pääsee ajan kanssa karkaamaan avaruuteen.

      😃

      • antidenialisti

        Kyllä ne hurrikaanit saa energansa pääasiassa ympäröivästä ilmasta. Merestäkin tulee hiukan. Ne on nousevia ilmavirtauksia, jotka nostaa lämmintä ilmaa ja vesihöyryä yläilmakehään, mistä lämpö säteilee avaruuteen. Vesi tiivistyy sateeksi jo siinä matkan varrella.

        Joku cirkulusvoima saa ne pyörimään ja maapallon pyöriminen kuljettaa niitä pääasiassa idästä länteen. Ne on osa maan ilmakehän lämpötilan säätöjärjestelmää. Olen seurannut niitä nyt kahtena syksynä Sääasema Vilppulan tuulikartalta.

        Oivalsin sen mekanismin ja sen merkityksen ilmastossa viime talvena. Ne kumoaa sitä ilmastonmuutosta. Lämpeneminen ei tule jatkumaan. Paljon pahemmassa pulassa olisimme, jos ne loppuisivat. Silloin tulisi jääkausi. Silloin olisi auringon teho merkittäväsri heikentynyt.


    • TaivaassaSolmittuAviolii

      Kaikki agw:tä epäilevät tähän keskusteluun mukaan. Tässä on teillä aloittajan kanssa taivaassa solmittu avioliitto!

      • antidenialisti

        Sinäkö täällä riehut postattamassa. Eipä sitä AGW:ta tarvitse enään epäillä muiden kuin AGW:n kannattajien. Monet muut jo TIETÄÄ ETTÄ SE ON PÖTYÄ. Ei sellaiset epäile, jotka tietää. Joskus hekin on epäilleet.

        Epäilys on viisauden alku. Sitten tulee tieto ja varmuus ja epäilys katoaa. Emme siis enään epäile AGW oppia. Meillä on varma tieto. Se on ollut suurella joukolla ihmisiä jo ennekuin AGW oppi syntyi. Vaikenivat vain liian pitkään.

        Se varma tieto todistettiin myös yhdessä filmissä jossa havainnolllistettiin tiedettä. Sunnuntaina sain lisää tietoa typen käyttömahdollisuuksista. Minulla oli sitä jo ennestään melkonen määrä.

        Aivan sama mitä väität. Minulla on runsaasti todisteita, että typpi absorboi lämpöä. Se yksin jo riittää kumoamaan AGW teorian.


      • nyt.alkaa.tapahtua
        antidenialisti kirjoitti:

        Sinäkö täällä riehut postattamassa. Eipä sitä AGW:ta tarvitse enään epäillä muiden kuin AGW:n kannattajien. Monet muut jo TIETÄÄ ETTÄ SE ON PÖTYÄ. Ei sellaiset epäile, jotka tietää. Joskus hekin on epäilleet.

        Epäilys on viisauden alku. Sitten tulee tieto ja varmuus ja epäilys katoaa. Emme siis enään epäile AGW oppia. Meillä on varma tieto. Se on ollut suurella joukolla ihmisiä jo ennekuin AGW oppi syntyi. Vaikenivat vain liian pitkään.

        Se varma tieto todistettiin myös yhdessä filmissä jossa havainnolllistettiin tiedettä. Sunnuntaina sain lisää tietoa typen käyttömahdollisuuksista. Minulla oli sitä jo ennestään melkonen määrä.

        Aivan sama mitä väität. Minulla on runsaasti todisteita, että typpi absorboi lämpöä. Se yksin jo riittää kumoamaan AGW teorian.

        Kyllä on todella hienoa että vihdoin löysitte toisenne. Tätä on odoteltu kieli pitkällään mutta ei uskallettu sanallakaan vihjaista ettei hieno romanssi hajoaisi heti alkuunsa.

        Nyt syntyy uusi ja oikea teoria siitä miten kaasut käyttäytyvät ilmassa atomien työntyessä ikuisesti toistensa väleihin. Tiedemiehet saavat kuulla kunniansa ja noobeleita paukkuu!


      • antidenialisti
        nyt.alkaa.tapahtua kirjoitti:

        Kyllä on todella hienoa että vihdoin löysitte toisenne. Tätä on odoteltu kieli pitkällään mutta ei uskallettu sanallakaan vihjaista ettei hieno romanssi hajoaisi heti alkuunsa.

        Nyt syntyy uusi ja oikea teoria siitä miten kaasut käyttäytyvät ilmassa atomien työntyessä ikuisesti toistensa väleihin. Tiedemiehet saavat kuulla kunniansa ja noobeleita paukkuu!

        Heko heko vittuilu sulta onnistuu, mutta oisko tietoakin. Olin minä vissiin yhdestä asiassa samaa mieltä aloittajan kanssa. Suurin osa jutusta tuntui epätodennäköiseltä. Minä ainakin olen oppinut ymmärtämään tuon maailmankeuden aivan toisin.

        Siihenkin asiaan on tullut tutustuttua vuosikymmeniä kun kiinnolstaa.Kaikenlaisia teorioita on esitetty. En ole niistä vaivaa nähnyt, kun useat niistä voi olla aivan pielessä,eikä niillä minulle ole merkitystä.. Minun elämäni aikana valtavasti tiedettä on mennyt aivan uusiksi.

        Yleensä minä olen ollut ajan hermolla silloin kun jotakin on mennyt uusiksi. Useinkin tiede on seurannut minua eikä päinvastoin. En silti kuvittele liikoja itsestäni, mutta en voi myöskään kieltää faktoja, silloin kun ne eteeni saan. Happi ja typpi absorboi.

        Kasvihuoneteorian perusteet kyseenalaistin jo silloin, kun niistä luin 1960-luvulla ja olin oikeassa. Sen on käytännön kokemus todistanut runsain mitoin. Jälleen kerran en voi kieltää tosiasioita, vaikka olinkin päätelmissäni 50 vuotta ilmastotiedettä edellä.

        Yleensä olen ollut eturintanassa joten minun on ollut helppo omaksua uusinta tietoa. Esimerkiksi aivotutkimuksesta on 2000-luvulla tullut paljon mielenkiintoista uutta tietoa. Ymmärrän siis hyvin miksi alarmisteille takin kääntäminen ja uuden omaksuminen on niin mahdottoman vaikeaa.

        Minulle ehdoton kanta on muodostunut vasta tänä vuonna. Aiemmin minulla oli vain käytännön kokemuksia. jotka viittasi tiettyyn suuntaan.


      • ikuinen.työntyminen
        antidenialisti kirjoitti:

        Heko heko vittuilu sulta onnistuu, mutta oisko tietoakin. Olin minä vissiin yhdestä asiassa samaa mieltä aloittajan kanssa. Suurin osa jutusta tuntui epätodennäköiseltä. Minä ainakin olen oppinut ymmärtämään tuon maailmankeuden aivan toisin.

        Siihenkin asiaan on tullut tutustuttua vuosikymmeniä kun kiinnolstaa.Kaikenlaisia teorioita on esitetty. En ole niistä vaivaa nähnyt, kun useat niistä voi olla aivan pielessä,eikä niillä minulle ole merkitystä.. Minun elämäni aikana valtavasti tiedettä on mennyt aivan uusiksi.

        Yleensä minä olen ollut ajan hermolla silloin kun jotakin on mennyt uusiksi. Useinkin tiede on seurannut minua eikä päinvastoin. En silti kuvittele liikoja itsestäni, mutta en voi myöskään kieltää faktoja, silloin kun ne eteeni saan. Happi ja typpi absorboi.

        Kasvihuoneteorian perusteet kyseenalaistin jo silloin, kun niistä luin 1960-luvulla ja olin oikeassa. Sen on käytännön kokemus todistanut runsain mitoin. Jälleen kerran en voi kieltää tosiasioita, vaikka olinkin päätelmissäni 50 vuotta ilmastotiedettä edellä.

        Yleensä olen ollut eturintanassa joten minun on ollut helppo omaksua uusinta tietoa. Esimerkiksi aivotutkimuksesta on 2000-luvulla tullut paljon mielenkiintoista uutta tietoa. Ymmärrän siis hyvin miksi alarmisteille takin kääntäminen ja uuden omaksuminen on niin mahdottoman vaikeaa.

        Minulle ehdoton kanta on muodostunut vasta tänä vuonna. Aiemmin minulla oli vain käytännön kokemuksia. jotka viittasi tiettyyn suuntaan.

        Kuopion hurmuripojan kanssa on mennyt ikuisen työntymisen parissa uusiksi täällä netissä fysiikan teoriat jo kohta 15 vuoden ajan. Kyllä te yhteisen sävelen löydätte kun molemmat kirjoittelette yhtä pitkiä lurinoita ja aina kaikesta mielenkiintoisesta aiheeseen suoraan vähemmän liittyvästäkin.

        Tutustu sinäkin työntävään voimaan ja ikuiseen työntymiseen. Ei pidä olla ennakkoluuloinen vaan kannattaa ajatella sitä uutena kokemuksena, joka ei mitenkään vähennä miehisyyttäsi. Voitte kokeilla vuoronperään jolloin kyseessä on vuorovaikutusvoima. Tantrassa on samanlaista ajatusmallia.


      • kokeilkaa.yhdessä
        ikuinen.työntyminen kirjoitti:

        Kuopion hurmuripojan kanssa on mennyt ikuisen työntymisen parissa uusiksi täällä netissä fysiikan teoriat jo kohta 15 vuoden ajan. Kyllä te yhteisen sävelen löydätte kun molemmat kirjoittelette yhtä pitkiä lurinoita ja aina kaikesta mielenkiintoisesta aiheeseen suoraan vähemmän liittyvästäkin.

        Tutustu sinäkin työntävään voimaan ja ikuiseen työntymiseen. Ei pidä olla ennakkoluuloinen vaan kannattaa ajatella sitä uutena kokemuksena, joka ei mitenkään vähennä miehisyyttäsi. Voitte kokeilla vuoronperään jolloin kyseessä on vuorovaikutusvoima. Tantrassa on samanlaista ajatusmallia.

        Joko olette yhdessä kokeilleet ikuista työntymistä? Siinä on sitten oltava riittävä määrä liukastetta mukana tai muuten tulee pieniä haavoja maailmankaikkeuden "madonreikien" seinämiin.


      • antiteoreetikko
        kokeilkaa.yhdessä kirjoitti:

        Joko olette yhdessä kokeilleet ikuista työntymistä? Siinä on sitten oltava riittävä määrä liukastetta mukana tai muuten tulee pieniä haavoja maailmankaikkeuden "madonreikien" seinämiin.

        Työntyessään voi kaasu laajentua. Sitä kannattaa varoa ettei tule ikäviä yllätyksiä jos tuo laajeneminen tapahtuukin kesken työntymisen. Kaasu toki viilenee laajetessaan sitoessaan lämpöä mutta työntyessään ulospäin se voi aiheuttaa samalla konvektoita muulle samassa madonreiässä olevalle materiaalille.

        Tämän ymmärtää vain sellainen ihminen, joka on elämänsä ollut kaasujen kanssa tekemisissä teollisuudessa. Siellä kun pelkkä teoretisointi ei kelvannut vaan prosessin piti oikeasti toimia. Vain riittävän älykäs ymmärsi miten kaasuja piti käsitellä niin, että lämpökapasiteetti otettiin huomioon.

        Professoreilta oli tehtaan puolelle pääsy kielletty. Eivät ymmärtäneet mitään kaasuista. Teoreetikko olisi voinut räjäyttää koko paikan kun ei osannut varoa sytytyksen lähteitä.


      • totuudenlöytänyt
        antiteoreetikko kirjoitti:

        Työntyessään voi kaasu laajentua. Sitä kannattaa varoa ettei tule ikäviä yllätyksiä jos tuo laajeneminen tapahtuukin kesken työntymisen. Kaasu toki viilenee laajetessaan sitoessaan lämpöä mutta työntyessään ulospäin se voi aiheuttaa samalla konvektoita muulle samassa madonreiässä olevalle materiaalille.

        Tämän ymmärtää vain sellainen ihminen, joka on elämänsä ollut kaasujen kanssa tekemisissä teollisuudessa. Siellä kun pelkkä teoretisointi ei kelvannut vaan prosessin piti oikeasti toimia. Vain riittävän älykäs ymmärsi miten kaasuja piti käsitellä niin, että lämpökapasiteetti otettiin huomioon.

        Professoreilta oli tehtaan puolelle pääsy kielletty. Eivät ymmärtäneet mitään kaasuista. Teoreetikko olisi voinut räjäyttää koko paikan kun ei osannut varoa sytytyksen lähteitä.

        Tuosta alta poistettiin viestini, jossa kerrinn totuuden ilmastonmuutoksesta. Työntyminen selittää kaiken mutta ilmastopelästyneet haluavat sen pimittää. Riittää että uhkaa tiedemiesten hegemoniaa niin heti on sensuuri päällä. Minä olen niin älykäs että ymmärrän mistä on kysymys.

        Ei niillä tiedemiehillä ole mitään tekoa kun aletaan tosissaan työntyä. Mokomat pullohartijaiset kynäniskat luulevat jostakin jotain tietävänsä vaikka ei ole mitään kokemusta työntymisestä. Minä olen ikäni työntynyt työntynyt enkä pelkää kaasupäästöjä. Työntyminen on sellaista hommaa että siinä ei pärjää kuin tosi mies eikä siihen hommaan oteta mukaan muita kuin miehiä.


    • EtimespaceYoutubesta8888

      Jos ja kun tällä videolla esittämäni väitteet osoittautuvat paikkansa pitäviksi, tulee maailmankuvamme mullistumaan vähintään vastaavalla tavalla kuin mitä Aurinkokeskinen malli mullisti maailmankuvan aikoinaan.

      https://t.co/VprrC4zn3H

      😃

    • EtimespaceYoutubesta8888

      Kertokaapa miten tämä Auringon lyhyempi noin 330 - 341 päivän sykli syntyy ilman Auringon ulkopuolisia tekijöitä.

      Onko jollakin ylipäätään minkäänlaista selitysyritystä lyhyelle syklille?

      Ilmeisesti ei.

      😃

    • EtimespaceYoutubesta8888

      Youtubesta Etimespace ja sieltä looginen selitys sille miten planeetat syklittävät Aurinkoa.

      Samalla todisteet sille että planeetat kohdistavat Aurinkoon työntävää voimaa ja vain työntävää voimaa.

      Ihminen on tempaissut hatustaan vetävän voiman ja antanut aivopestä itsensä uskomaan kyseisen voiman olemassa oloon

      Ja edelleen uskovat sen olemassa oloon vaikka eivät vieläkään osaa selittää miten se syntyy, toimii ja välittyy!

      😃

    • EtimespaceYoutubesta8888

      Jupiterista peräisin olevat tihentymät eivät yksin riitä.

      Tarvitaan galaksin keskustan supermassiivisesta kohteesta peräisin olevia pimeän aineen tihentymiä jotka välittävät työntävää voimaa pois päin galaksin keskustasta

      Sitten tarvitaan Saturnuksen, Uranuksen ja Neptunuksen oma osuus siten että nämä muut kiihdyttävät Auringon sisällä tietyssä syvyydessä kohti Auringon pintaa työntymässä olevien Jupiterin aikaan saamien laajenevien ainekuplien vauhtia kohti Auringon pintaa, jolloin ne saavuttavat edellä työntyviä jne.

      Näin Auringon pinnalle työntyy laajenevia ainekuplia pitkän aikoo noin 11 vuoden välein, mutta sitten voi mennä jopa 70 - 90 vuotta ettei niitä työnny ollenkaan.

      Oleellista on se että Jupiterin vaikutuksen takia syntyneitä laajenevia ainekuplia on työntymässä kohti Auringon pintaa ainakin satojen vuosien viiveellä.

      Ja se että Jupiterin vaikutus ylettyy aika paljon syvemmälle kuin muiden kaasuplaneettojen.

      Näitä väitteitä voidaan tutkia tsekkaamalla milloin muut kaasuplaneetat ovat olleet yhtä aikaa sillä puolella Aurinkoa joka on toisella puolella kuin galaksin keskusta.

      Neptunus ehtii olla työmaa-alueellaan 30 - 50 vuotta.

      Uranus 15 - 25 vuotta.

      Saturnus 5 - 10

      Ja Saturnus ehtii työmaa-alueelleen vielä uudestaan Neptunuksen avuksi.

      Joskushan Saturnus aloittaa, Uranus jatkaa ja kun Uranus lopettaa, ehtii Saturnus uudestaan tuolle alueelle joka on toisella puolella Aurinkoa kuin galaksin keskusta.

      HUOM!!!

      Auringonpilkut ja Auringon lyhyt sykli ovat todiste sille että Aurinkokunnan planeetat laajenevat ja kohdistavat laajenevaa työntävää voimaa laajenevaan Aurinkoon.

      😃

      😃

    • EtimespaceYoutubesta8888

      Syy Auringonpilkkumaksimille.

      Syy Auringon lyhyelle noin 340 päivän syklille.

      Syy Maunderin minimille ym. minimeille.

      Syy Jupiterin punaiselle pilkulle.

      Syy hurrikaaneille ja tornadoille.

      Ja videoita youtubesta

      Uusin tältä uamulta

      Etimespace

      😃

      • totuudenlöytänyt

        Jupiterin punainen pilkku aiheutuu siitä, että juuri siinä kohdassa ollaan miesten kesken työnnytty hieman liian pitkään tai liian rajusti. Kosminen hankaus aiheuttaa haavaumia avaruuden kudoksen seinämiin.


    • EtimespaceYoutubesta8888

      Kertokaapa miten tämä Auringon lyhyempi noin 330 - 341 päivän sykli syntyy ilman Auringon ulkopuolisia tekijöitä.

      Onko jollakin ylipäätään minkäänlaista selitysyritystä lyhyelle syklille?

      Ilmeisesti ei.

      😃

    • Outoa-puuhaa

      Mikä tarkoitus on, kun avaaja vastailee omaan avaukseensa jatkuvasti toinen toistaan kahelimmalla tavalla.

      Onko tarkoitus vain tyydyttää omia ambitioita, vaikka kukaan muu ei ole vähääkään kiinnostunut jauhamaan typeryyksiä.

      • Just-joop

        Jönssin aloittama tapa tarttuu.


    • EtimespaceYoutubesta8888

      Ennustin vuoden 2011 Japanin tsunamin jälkeen että Jupiterin punainen pilkku, jota on havannoitu yli 300 vuotta, voimistuisi.

      Kyseinen myrsky on kuitenkin pienentynyt.

      Siis läpimitaltaan.

      Saman aikaisesti se kuitenkin on voimistunut. Eli se nousee korkeammalle.

      Miksikö näin.

      No, tuo galaksin keskustasta peräisin oleva pimeä aine laajenee Jupiterin sisällä voimakkaasti kun törmäilee Auringosta peräisin oleviin tihentymiin ja lähtee työntymään kohti Jupiterin pintaa ja reitti tietysti ulos siltä kohtaa jossa jättimäinen myrsky on.

      Ja ylimääräinen työntävä voima 2004, 2011 ja 2018 eli tänä vuonna voimistaa sen laajenemista ja näin sitä työntyy korkeammalle ohuempana suihkuna.

      😃

    • EtimespaceYoutubesta8888

      MIETITYTTÄÄ

      Eli Jupiter kyllä syklittää Aurinkoa ja on yhdessä galaksin keskustan supermassiivisen kohteen kanssa isoin tekijä siinä miten Auringon pilkut syntyvät.

      Ja kyllä, muut kaasuplaneetat sotkevat sykliä.

      Yksi mahdollinen tekijä pitkille pilkuttomille jaksoille olisikin se että muut kaasuplaneetat hidastavat Jupterin aikaan saannosten ylös päin työntymistä tietyssä syvyydessä ja näin perästä työntyvät saavuttaisivat edellä työntyviä.

      Ja kun joidenkin Jupiterin aikaan saannosten vauhti hidastuisi tarpeeksi paljon, voisi useaiden Jupiterin aikaan saannosten vauhti hidastua niin paljon etteivät ne koskaan pääsisi ylös Auringon pinnalle.

      Tätä pittää vielä miettiä, mutta tämä on erittäin varteenotettava vaihtoehto.

      Miksipä 11 vuoden sykli ei voisi johtua pelkästään siitä että Saturnuksen aikaan saannokset tietyssä syvyydessä Auringon sisäl saisivat Jupiterin aikaan saannokset ryhmittymään siten että niitä työntyisi Auringon pinnalle noin 11 vuoden välein.

      Uranus ja Neptunus sitten yhdessä saisivat niiden vauhdin hidastumaan niin paljon etteivät ne saavuttaisi Auringon pintaa ollenkaan.

      Tai toisin päin, Jupiterin aikaansaannosten pakonopeus ei riitä ilman Uranuksen ja Neptunuksen aikaan saannosten lisäbuustia jne.

      😃

    • EtimespaceYoutubesta8888

      Muistatteko mitä tapahtui 2004 joulukuun tsunamin jälkeen?

      Neljä isoimman kokoluokan hurrikaania. Katrina ja kumppanit.

      Eli se energiapulssi jonka havaittiin työntyneen vain vuorokausi tuon 2004 tsunamin jälkeen Maapallon läpi, vapautti Maapallon keskustasta energiaa jota viiveellä kohti Maapallon pintaa ja meret ensin lämpenivät ja lopulta tuota työntävää voimaa ohjautui energiajokina ulos Maapallosta, saaden aikaiseksi erittäin voimakkaita hurrikaaneja.

      Ja tuota energiaa työntyi myös muiden planeettojen sisälle.

      Jupiteriin viiveellä uusi punaisen pilkun pikkuveli red spot jr vuonna 2006.

      Että silleen.

      😃

    • EtimespaceYoutubesta8888

      Millaista aine oikeasti on. Atomimalli uusiksi.

      Juju kaiken muun laajenemisessa, paitsi avaruuden laajenemisessa, on sen laajenevan asian kierrätyksessä.

      Ja minä olen ensimmäinen joka oivalsi millaisista tihentymistä aine oikeasti koostuu.

      Minun ei tarvitse epätoivoisesti yrittää selittää mikä niitä elektroneja muka pitää ytimien ympärillä koska ei siellä ole niitä samoja elektroneja laajenevien ytimien ympärillä.

      Eli laajenevat atomien ytimet kierrättävät keskenään koko ajan laajenevaa työntävää voimaa josta syntyy sopivissa olosuhteissa uusia elektroneja.

      Et voi saada atomista irtoamaan vanhaa elektronia, mutta voit saada syntymään uuden elektronin kun lähetät laajenevaa ydintä kohti sopivan energian / tiheyden omaavan fotonin ja sitten voit luulla irrottaneesi atomista elektronin, vaikka oikeasti sait syntymään meille pimeästä laajenevasta työntävästä voimasta uuden elektronin sen fotonisi avulla.

      Siis siitä laajenevasta työntävästä voimasta jota laajenevista ytimistä työntyy koko ajan ulos ja jota laajenevat ytimet keskenään koko ajan kierrättävät.

      Niin, ja tietysti sillä laajenevalla työntävällä voimalla, jota laajenevat atomien ytimet keskenään kierrättävät, on myös laajenevan valon luonne ja laajenevan valon vauhti tietysti kiihtyy koko ajan samassa suhteessa kuin aine ja valo laajenevat.

      Laajenevat valot vuorovaikuttavat toistensa kanssa ja kiihdyttävät toistensa laajenemista.

      Laajenevan valon aallot ovat meille havaitsemattomia, mutta silti laajenevan valon aaltoluonne työntyy esiin laajenevien fotoneiden avulla.

      Eli laajenevalla valolla on paljon enemmän massaa sen aalloissa kuin fotoneissa ja SEN TAKIA fotoneiden massaa ei ole pystytty selvittämään.

      JOS FYYSIKOT OIKEASTI HALUAVAT SAADA AIKAISEKSI FYSIIKAN KAIKEN TEORIAN, HEILLÄ PITÄÄ OLLA MUNAA LUOPUA NYKYISESTÄ TÄYSIN VIRHEELLISESTÄ ATOMIMALLISTA!

      Onko heistä siihen?!?

      Sepä jiäpi nähtäväksi.

      😃

    • EtimespaceYoutubesta8888

      Jos Aurinkoon työntyi1572 ja 1604 supernovista peräisin olevaa työntävää voimaa siten että se sai syvällä Auringon sisällä kohti pintaa työntyvien Jupiterin aikaan saamien laajenevien ainekuplien vauhdin kiihtymään, niin silloinhan ne saavuttivat edellä työntyviä eli pakkautuivat lähemmäksi toisiaan ja näin ne ensinnäkin saavuttivat pakonopeuden jolla ne pääsivät Auringon pinnalle asti ja vieläpä noin 11 vuoden välein.

      Mutta silloin niitä ei pitäisi jossakin vaiheessa enää riittää, koska Aurinko on Jupiterin ja galaksin keskustan välisellä alueella 11 vuoden ja 315 päivän välein ja taas jossakin vaiheessa pidempi pilkuton jakso.

      Huom. eli pimeää ainetta galaksin keskustan supermassiivisesta kohteesta Auringon sisälle jossa näiden pimeän aineen tihentymien sisälle laajenevaa työntävää voimaa joka peräisin Auringon laajenevista atomien ytimistä ja näin ne laajenevat ja alkavat törmäilemään Jupiterista peräisin oleviin laajeneviin tihentymiin ja näin siis silloin kun Aurinko on Jupiterin ja galaksin keskustan supermassiivisen kohteen välisellä alueella.

      🤔🤔🤔

      😃

    • EtimespaceYoutubesta8888

      Jokkerin erikoinen 😃

      Auringon pilkuttomat jaksot.

      Wolffin minimi 1280 - 1350
      Spörerin minimi 1460 - 1550
      Maunderin minimi 1645 - 1715
      Daltonin minimi 1790 - 1830
      Jokkerin erikoinen 1940 - 2000

      Ajankohdat jolloin Aurinko on ollut Neptunuksen ja galaksin keskustan välisellä alueella. Neptunuksen vaikutus kestänee noin 40 - 60 vuotta, eli alkaa joitakin kymmeniä vuosia ennen ilmoittamaani ajankohtaa ja loppuu samalla tavalla joitakin kymmeniä vuosia ajankohdan jälkeen.

      Uranus kiertää Auringon about kaksi kertaa Neptunusta nopeammin, joten Uranukselta kaksi vuosilukua jonka molemmin puolin Uranus pystyi antamaan lisäenergiaa Jupiterin aikaansaannoksille.

      Neptunus Uranus
      910.........938 ja 1022
      1075.......1106 ja 1190
      1240........1274 ja 1358
      1405........1442 ja 1526
      1570.......1610 ja 1694
      1735.......1778 ja 1862
      1900........1946 ja 2030
      2065

      Jokkerin erikoinen on aikajakso jolloin olisi pitänyt olla Auringonpilkuton jakso, mutta silloin niitä kuitenkin oli eli niitä silti havaittiin.

      Kysymys kuuluu, mikä Jupiterin aikaansaannoksille antoi lisäenergiaa vaikka Neptunus ei ollutkaan työmaallaan sitä aikoinaan antamassa.

      Eli tässä oletetaan että silloin kun Aurinko on galaksin keskustan supermassiivisen kohteen ja Jupiterin välisellä alueella, törmäisivät supermassiivisesta kohteesta peräisin olevat pimeän aineen tihentymät Auringon sisällä Jupiterista peräisin oleviin tihentymiin, jolloin tuo pimeä aine laajenisi havaittavaksi aineeksi ja Aurinko saisi itselleen lisää ainetta joka lähtisi työntymään kohti Auringon pintaa jonne se pääsisi vain jos saisi apuja muilta kaasuplaneetoilta. Isossa roolissa olisi ainakin Neptunus jonka kierrosaika Auringon ympäri näyttää syklittävän pilkuttomia jaksoja.

      Oliko se Vuoden 1604 supernova?!?

      Ja vuoden 1572 supernova?!?

      Jos, niin silloin voimme arvioida viiveen jolla Jupiterin aikaan saannokset yleensä Auringon pinnalle työntyvät.

      Viiveen voi arvioida olevan noin 300 - 350 vuotta.

      🤔🤔🤔

      😃


      Erittäin mielenkiintoista.

      Aurinkohan on useammin joidenkin kaasuplaneettojen välisellä alueella kuin että kaikki kaasuplaneetat olisivat samalla puolella Aurinkoa.

      Tässä kannattaa keskittyä Saturnukseen, Uranukseen ja Neptunukseen, niin että milloin kyseiset planeetat ovat olleet samalla puolella Aurinkoa.

      Tätä ehkä kannattaa pohtia myös Auringon lyhyempää sykliä seuratessa. 2015 uutisoitiin lyhyemmästä syklistä jonka pituudeksi ilmoitettiin 330 päivää. Tarkentuuko tuo sykli 340,75 päivään joka olisi kiviplaneettojen keskiarvo kierros Auringon ympäri.


      Wolffin minimi 1280 - 1350
      Spörerin minimi 1460 - 1550
      Maunderin minimi 1645 - 1715
      Daltonin minimi 1790 - 1830
      Jokkerin erikoinen 1940 - 2000


      Neptunus Uranus
      910.........938 ja 1022
      1075.......1106 ja 1190
      1240........1274 ja 1358
      1405........1442 ja 1526
      1570.......1610 ja 1694


      Katsokaapa milloin Uranus ja Neptunus ovat olleet yhtä aikaa samalla puolella Aurinkoa kuin galaksin keskusta.

      980
      1150
      1320
      1480

      980 330 = Daltonin minimi 1280 - 1350

      1150 330 = Spörerin minimi 1460 - 1550

      1320 330 = Maunderin minimi 1645 - 1715

      1480 330 = Daltonin minimi 1790 - 1830

      🤔🤔🤔

      😃


      Oliko se Vuoden 1604 supernova?!?

      Ja vuoden 1572 supernova!!?

      Jos, niin silloin voimme arvioida viiveen jolla Jupiterin aikaan saannokset yleensä Auringon pinnalle työntyvät.

      Viiveen voi arvioida olevan noin 300 - 350 vuotta.

      Eli olisiko meillä ollut Auringonpilkuton jakso about 1940 - 2000 jos supernovan energiaa ei olisi työntynyt Auringon sisälle?!?

      🤔🤔🤔

      😃

    • EtimespaceYoutubesta8888

      "More recent observations suggest that magnetic fields, turbulence, or both are also involved and may even dominate the creation process."

      Uusinta uutista physorg sivustolta

      Näinhän se työntyy!!!

      Vetäviä voimia ei tarvita.

      Se laajeneva pimeä aine josta laajeneva tähti syntyy, voi olla vaikkapa Maapallon kokoisella alueella tai paljon pienemmälläkin alueella ennen kuin sen jokainen erillinen tihentymä alkaa laajenemaan yks kaks räjähdyksenomaisesti, jolloin uuden laajenevan tähden keskustaan välittömästi kova paine ilman vetävää voimaa tai jotakin maagista jotenkin jotenkin kaareutuvaa avaruutta.

      milleepä muulla alueella ne meille pimeän aineen laajenevat tihentymät alkaisivat laajenemaan yks kaks räjähdyksenomaisesti kuin sellaisella jossa niiden sisälle työntyy normaalia enemmän laajenevaa työntävää voimaa / energiaa.

      Ja sellaiset alueet ovat siellä missä jo liikkuu työntävää voimaa normaalia paljon enemmän.

      Jos halutaan erittäin paljon uusia laajenevia tähtiä nopeasti, niin silloin kahden laajenevan supermassiivisen kohteen liikeratojen pitää kohdata, jolloin niistä ulos työntyvästä pimeästä aineesta syntyy nopeasti paljon uusia laajenevia tähtiä

      😃

    • EtimespaceYoutubesta8888

      Yksikään pahvi ei ole tehnyt videota jossa kuvailisi mitä laajenevalle avaruudelle tapahtuu silloin kun avaruuden metrinen koordinaatisto kasvaa.

      Minkä takia?!?

      Ai minkä takiako?

      Sen takia ettei avaruuden laajenemista voi kuvailla sanoin, eikä visuaalisesti!

      Laajenevan avaruuden olemassa oloon voi vain uskoa.

      Avaruus ei säteile infoa.

      Se on fakta!!!

      Sen takia avaruutta ei voi manipuloida!!!

      Toki esim. kaareutuvan avaruuden olemassa oloon uskovat uskottelevat itselleen että kyllä he voivat manipuloida avaruutta. Eli heidän oma kehonsa muka kaareuttaa avaruutta pienesti jne

      Mutta sekin on täysin uskonvarainen asia.

      Eli koska ei ole olemassa infoa jota avaruus säteilisi, muuttuvan avaruuden olemassa oloon uskovat joutuvat vain uskomaan että sellainen avaruus muka olisi olemassa ja että sitä muka voisi manipuloida jne.

      Ok, anyway, tein tämän videon

      Linkki seuraavassa viestissä.

      monta aikoo sitten ja siinä haastan laajenevaan avaruuteen uskovat tekemään videon jossa he kuvailevat miten laajeneva avaruus laajenee.

      Yksikään kyseisen alkuräjähdysuskonlahkon pahveista ei ole videota tehnyt!

      Se kertoo kaiken!

      Se kertoo mm. sen ettei laajenevan avaruuden laajenemista voi kuvailla sanoin, eikä visuaalisesti, eikä mitenkään muutenkaan.

      Sen laajenemisesta voi sanoa vain sen miten se ei laajene.

      Ja sehän ei kuulema laajene ulospäin jo olemassa olevaan paikkaan.

      Eli se ei ole missään taustalla olevassa paikassa jossa se laajenisi niin kuin aine lämpölaajenee avaruudessa ulos päin jo olemassa olevaan avaruuteen.

      Eli tämä hatusta tempaistu käsite jota voidaan verrata antiikin ajan jumaliin, laajenee jotenkin jotenkin sisältä sisälle päin jotenkin jotenkin 😂😂😂

      😃

    • EtimespaceYoutubesta8888

      2004 joulukuussa tsunami ja maanjäristys.

      Vuorokausi sen jälkeen erittäin voimakas energiapulssi läpäisee Maapallon.

      2005 4 x Isoimman luokan 5 Hurrikaania ja muutenkin paljon Hurrikaaneja.

      2005 ja2006 voimakkaita Auringon purkauk.
      Itse energiapulssi Aurinkokuntaan, josta osa työntyi Auringon sisälle ja voimisti pintaa kohti työntyvän uuden havaittavan aineen laajenemista ja pintaa kohti työntymistä.

      Sama Jupiterissa. Jupiterin Red Spot jr syntyy reilun vuoden viiveellä Jupiteriin.

      2011 Japanin Tsunami ja maanjäritys 11.3.2011

      25 - 28.4.2011 lyhyellä viiveellä 80 vuoteen isoimmat ja voimakkaimmat Tornadohässäkät USAn kaakkoisosissa.

      9.6.2011 julkaistun jutun mukaan suurin Auringon purkaus viiteen vuoteen, eli edellisen hässäkän, 2004 joulukuun jälkeen viiveellä esiintyiden Auringon purkausten jälkeen suurin.

      Taammikuussa 2012 voimakas Auringonpurkaus

      2012 Heinäkuussa 150 vuoteen voimakkain Auringon purkaus.

      2018 Indonesian Tsunamin jälkeen ei vielä voimakkaita Auringonpurkauksia.

      Muuten kaiken näköistä poikkeuksellista sääilmiötä.
      Kalifornian metsäpalot viimeisimpänä.

      Toisaalta, oliko sieltä Auringon syvyyksistä työntymässä galaksin keskustan supermassiivisesta kohteesta peräisin olevaa laajenevaa pimeää ainetta, joka oli laajentunut Auringon sisällä voimakkaasti ja näin Auringolle uutta havaittavaa ainetta joka viiveellä Auringon pinnalle, jos saavuttaa pakonopeuden.

      🤔

      • EtimespaceYoutubesta8888

        Oli, mutta kuinka lähelle Auringon pintaa sitä oli päässyt työntymään. Sen mukainen viive seuraavalle Auringon purkaukselle.

        🤔


      • EiköVieläkään
        EtimespaceYoutubesta8888 kirjoitti:

        Oli, mutta kuinka lähelle Auringon pintaa sitä oli päässyt työntymään. Sen mukainen viive seuraavalle Auringon purkaukselle.

        🤔

        Ei ole vielä Aurinko purkautunut isommin?


    • EtimespaceYoutubesta8888

      Niin, selvitin siis joutessani sen miten maailmankaikkeus toimii ja siinä sivussa selvisi mihin Auringonpilkut perustuvat ja minkä takia pitkiä pilkuttomia jaksoja.

      Eli Auringonpilkut ja pitkät pilkuttomat jaksot todistavat Onesimpleprinciple mallin kuvaavan maailmankaikkeutta oikein.

      Miksi uskot vetävän voiman olemassa oloon?

      Voisiko olla mahdollista että sinut on aivopesty uskomaan vetävän voiman olemassa oloon?

      Kappaleet vetävät toisiansa puoleensa.

      Näin opetetaan.

      Ja siltähän se näyttää.

      Mutta voisiko kyse olla illuusiosta?!?

      Aurinkokin näyttää kiertävän meitä.

      Aurinko nousee, liikkuu ja laskee, joten eikös se silloin liiku Maapallon ympäri.

      Kappaleet putoavat Maapallon pinnalle.

      Silloin ne lähestyvät Maapallon keskustaa.

      Matemaattinen fakta.

      Mutta liikkuvatko ne silloin Maapallon keskustaa kohti?!?

      Vai työntyvätkö laajenevat kappaleet, pudotessaan maan pintaa kohti, hitaammin pois päin laajenevan Maapallon keskustasta kuin laajenevan Maapallon pinta?!?

      Laajeneva kaasu ei jaksa työntää laajenevaa kappaletta pois päin laajenevan Maapallon keskustasta ja näin laajenevan Maapallon pinta saavuttaa laajenevan kappaleen vaikka se liikkuukin pois päin laajenevan Maapallon keskustasta, mutta hitaammin kuin laajenevan Maapallon pinta.

      Voisiko kyse olla toisesta maailmankaikkeuden jekusta?

      Illuusioista?

      Miksipä ei?

      Onhan maailmankaikkeus jekuttanut meitä aikaisemminkin?

      Ei se Aurinko kierrä meitä.

      Eivätkä kappaleet vedä toisiansa puoleensa jollakin maagisella vetävällä voimalla. Eivätkä ne mitään avaruutta kaareuta.

      Ne vuan laajenevat, työntävät toisiansa pois päin toisistansa ja saman aikaisesti niitä työnnetään toisiansa kohti.

      Näin ne voivat lähestyä toisiansa nopeammin kuin työntävät toisiansa pois päin, tai olla lähestymättä tai sitten ne voivat loitontua nopeammin kuin laajenevat.

      Kaikki tämä ilman vetävää voimaa.

      Jos ja kun atomien ytimet laajenevat ja kierrättävät keskenään laajenevaa työntävää voimaa jolla on mm. laajenevan valon luonne, kuten mm. laajenevien elektronien luonne joita laajenevasta atomin ytimestä ulos työntyvästä laajenevasta työntävästä voimasta syntyy sopivissa llosuhteissa.

      Niin, ja laajenevan valon vauhtihan kiihtyy samassa suhteessa kuin aine ja valo laajenevat.

      Laajenevat valot vuorovaikuttavat toistensa kanssa, kiihdyttävät toistensa laajenemista jne.

      Näin selittyvät

      1. Valon yleinen punasiirtymä.

      2. Valon liikeradan taipuminen tähden, galaksin tai galaksijoukon ohituksen aikana kohti massakeskittymää.

      3. Ns. Gravitaatiopunasiirtymä

      ilman hokkus pokkus pseudo laajenevaa ja kaareutuvaa avaruutta.

      🤔

    • EtimespaceYoutubesta8888

      Olihan tuossa tuas melkoinen myrsky.

      Niitähän ennustin lokakuun alussa, sen Indonesian tsunamin jälkeen.

      Se oli helppoa koska näitä voimakkaita sääilmiöitä oli myös 2004 joulukuun ja 2011 maaliskuun tsunamien jälkeen viiveellä.

      Eli energiaa / työntävää voimaa avaruudesta ja sitä syvälle Maapallon keskustaan josta vapautti energiaa / työntävää voimaa jota kohti Maapallon pintaa viiveellä, aiheuttaen näitä voimakkaita sääilmiöitä sinne sun tänne, sen mukaan mistä sitä työntyy ulos jne.

      🤔

    • EtimespaceYoutubesta8888

      Kolme epätavallisen voimakasta tornadoa ollut siellä sun tiällä.

      Tammikuussa Kuuban Havannassakos se oli.

      Maaliskuun alussako se oli USA:ssa

      ja nyt Zimbabwessa.

      Näitähän siis ennustin jo 1.10.2018.

      Sama tapahtui viiveellä 2004 Joulukuun tsunamin ja 2011 Maaliskuun tsunamin jälkeen.

      Jupiterin punainen pilkku elää myös näiden Aurinkokuntaan työntyvien energiapulssien takia.

      Ja Aurinko jossa viiveellä ollut todella isoja purkauksia.

      🤔

    • EtimespaceYoutubesta8888

      Laajeneva Aurinkokunta siis työntyy kaarevalla radalla pois päin galaksin keskustasta samassa suhteessa kuin aine laajenee.

      Laajenevan Maapallon vauhti kiihtyy suhteessa laajenevaan Aurinkoon aina silloin kun ollaan galaksin keskustan supermassiivisen kohteen ja Auringon välisellä alueella.

      Kiihdytys jatkuu, kunnes ohitetaan Aurinko suhteessa galaksin keskustaan, jolloin Maapallon keskustassa eivät enää törmäile työntävän voiman tihentymät jotka peräisin galaksin keskustan supermassiivisesta kohteesta ja Auringosta.

      Kiihdytykseen käytettyä energiaa / "pakokaasua" työntyy laajenevan Maapallon keskustasta ja aiheuttaa näitä voimakkaita myrskyjä.

      Jopa Auringon vauhti kiihtyy suhteessa Jupiteriin silloin kun Aurinko Jupiterin ja galaksin keskustan välisellä alueella.

      "Pakoaineet" työntyvät satojen vuosien viiveellä Auringon pinnalle jos saavat apuja muilta kaasuplaneetoilta.

      Jupiterin pinnalle työntyy koko ajan "pakokaasuja" koska Jupiterkin aika ajoin Auringon ja galaksin krekustan supermassiivisen kohteen välisellä alueella.

      Tässä ei enää mitään epäselvee!!!

      🤔

    • EtimespaceYoutubesta8888

      Ja Maapallon vaipan syvät virtaukset osoittautuivat yllättävän vahvoiksi

      Tutkimuksessa havaitulla alueella todettiin aiempaa arviota runsaampaa liikehdintää maapallon alemmassa vaippakerroksessa ja silleen.

      Ja jos tämä on yleistä muuallakin, suattaapi maapallon ytimen lämpöä kulkeutua aiemmin arvioitua nopeammin ulospäin.

      Ja aika ajoin ulkoapäin työntyy Maapallon sisälle energiaa joka vapauttaa Maapallon keskustan energiaa ja sitä viiveellä paljon ulos joltakin alueelta ja näin voimakkaita sääilmiöitä jne?

      🤔

    • EtimespaceYoutubesta8838

      Työnnä laajeneva käsi sydämen kohdalle laajenevaa rintaa vasten ja tunne miten laajeneva sydän laajenee koko ajan sykäyksittäin.

      Yritä sitten tunnustella miten avaruus muka laajenee.

      Ja mieti sitten mistä laajenemisesta voit saada infoa ja mistä et.

      🤔

      "Ja kaiken alussa oli jokin suuri tapahtuma, jota alkuräjähdykseksi kutsutaan

      Syntyi jostain meille käsittämättömästä syystä kahden hippusen välinen vetovoima"

      Ensin syntyivät galaksien keskusten supermassiiviset kohteet ja jokainen omassa 3 D "alkuräjähdyksessään" erillään toisistansa.

      Ziljoonat erilliset laajenevat tihentymät alkoivat laajenemaan yks kaks räjähdyksenomaisesti ja niistä yhdistyi / syntyi yksi uusi koko ajan laajeneva supermassiivinen kohde ja tämä siis ilman vetävää voimaa / kaareutuvaa avaruutta.

      Alkumatkasta näiden laajenevien supermassiivisten kohteiden liikeradat kohtasivat jyrkässä kulmassa ja silloin niistä syntyi uusia galakseja sisältä ulos päin.

      Jokaisen uuden laajenevan tähden syntymä on verrattavissa näiden supermassiivisten kohteiden tapaan syntyä.

      Kun supermassiivisesta kohteesta ulos työntyvät ziljoonat erilliset laajenevat tihentymät kohtasivat tousesta supermassiivisesta kohteesta peräisin olevia vastaavia laajenevia tihentymiä ziljoonittain, ne saivat toistensa laajenemisen kiihtymään räjähdyksenomaiseksi ja näin niistä yhdistyi uusia laajenevia tähtiä ilman vetävää voimaa.

      Kaikki, siis ihan kaikki selittyy ilman hatusta tempaistuja vetäviä voimia joita osata selittää ja joita ei voi selittää koska eihän niitä edes ole olemassa!!!

      🤔

      Eli se mitä laajenevan näkyvän maailmankaikkeuden alussa tapahtui, jatkuu edelleen.

      Missään vaiheessa ei syntynyt hokkus pokkus vetävää voimaa.

      Sen energian / työntävän voiman, josta kaikki laajenevassa näkyvässä maailmankaikkeudessa koostuu, laajeneninen / räjähtäminen jatkuu edelleen.

      Pelottaako ajatus siitä että oma keho koostuu koko ajan räjähtävistä tihentymistä jotka kierrättävät toistensa kanssa koko ajan räjähtävää työntävää voimaa josta kaikki laajenevassa näkyvässä maailmankaikkeudessa koostuu?

      Pelottaako totuus niin paljon että on helpompi kieltää ajatus koko ajan laajenevasta kehosta ja olla ajattelematta sitä?!?

      Työnnä laajeneva käsi sydämen kohdalle rintaa vasten ja tunne miten koko ajan laajeneva sydän laajenee koko ajan sykäyksittäin.

      Yritä sitten tunnustella miten avaruus muka laajenee.

      Ja mieti sitten mistä laajenemisesta voit saada infoa ja mistä et.

      🤔

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe